-
Polski eksport papieru toaletowego, czyli o światowej potędze
Papier toaletowy, który był jednym z głównych deficytowych towarów w PRL, jest obecnie eksportowym hitem Polski. Sprzedajemy go głównie Niemcom, a nasz kraj jest trzecim na świecie dostawcą tego artykułu codziennego użytku. Praktycznie przez cały okres PRL papier toaletowy był towarem niezwykle trudno dostępnym i reglamentowanym. Pożądany i wart ...
-
WEPA Professional inwestuje w Piechowicach
... WEPA z siedzibą w Arnsberg, w regionie Sauerland w Niemczech. Firma zatrudnia ponad 340 pracowników i zajmuje się produkcją artykułów codziennego użytku, takich jak papier toaletowy, ręczniki kuchenne i papierowe. Zaplanowana rozbudowa zakładu zapewni nowe miejsca pracy w regionie Jeleniej Góry i przyczyni się do jego wzmocnienia jako strefy ...
-
Ranking stacji benzynowych
... i lustra (99,6%) były czyste, a cała instalacja świetlna działała poprawnie (96,2%). Brudno, ale przynajmniej papier na miejscu Nieco słabiej, choć nadal całkiem nieźle, wypadła ocena toalet. Z reguły były dostępne: papier toaletowy (96,1%), ręczniki papierowe lub suszarki (92,8%) oraz mydło (92,3%), gorzej jednak z czystością – co ...
-
Dom przyszłości
... , ale dość popularnego procederu czytania prasy w trakcie pobytu w toalecie. Innowacyjne urządzenie – zapewne marzenie każdego komputerowca - to zamontowany w uchwycie na papier toaletowy wyświetlacz, na którym prezentowane są najnowsze informacje pobierane z Internetu. Co ciekawe, można nawet wydrukować sobie interesujące notatki – oczywiście na ...
Tematy: nowe urządzenia -
PRL na kartki
... mogą głosować na cztery kategorie PRL-owych klimatów: Przedmiot pożądania, Nowa świecka tradycja, Wynalazki PRL-u oraz Problemy nierozwiązywalne. To, czy papier toaletowy przebije sznurek do snopowiązałek, a wyrób czekoladopodobny etykiety zastępcze będzie wiadomo w czwartek 22 lipca. W Programie 1 TVP Jacek Fedorowicz w czterech specjalnych ...
-
Rynek e-commerce w Polsce i na świecie
... o ich termin przydatności do użycia. One również będą coraz częściej kupowane przez Internet. Dobre przykłady to pieluszki dla dzieci, chusteczki, papier toaletowy czy sucha karma dla psów i kotów. W zakupach online przoduje Azja Czy konsumenci na całym świecie w podobny sposób robią zakupy online ...
-
Koronawirus a zachowania konsumenckie: czy kupujemy inaczej?
... % osób, które zrobiły zapasy) oraz 201 a 500 zł – 33%. Spośród osób, które zrobiły zapasy najwięcej kupiło makaron (66%), mąkę (55%), papier toaletowy (53%) oraz mydło lub żel do mycia (48%). Co zaskakujące, zdecydowanie rzadziej kupowano żel antybakteryjny (24%) oraz maseczki ochronne (8%), czyli ...
-
Trend Micro: cyberprzestępczość w czasach zarazy
... oprogramowanie, eksploity. Z drugiej strony oferowane są realne towary, które osiągają obecnie spekulacyjne ceny – maski FFP2/3, środki ochrony osobistej, respiratory, a nawet papier toaletowy. Marek Krauze, sales engineer z
-
Zachowania konsumentów w pandemii: zdrowie i bezpieczeństwo na 1. miejscu
... i ze średnimi zarobkami (33 proc.). O jedną piątą więcej planujemy także wydać na artykuły gospodarstwa domowego, takie jak środki czystości czy papier toaletowy. Najczęściej odpowiadali tak ankietowani z wysokimi zarobkami (31 proc.) i w wieku 18-34 lata (43 proc.). O prawie jedną trzecią mniej Polacy wydadzą na ...
-
Downsizing i skimpflacja, czyli jak marki walczą z inflacją
... z języka angielskiego i jest połączeniem słów (shrink) kurczyć się oraz inflation (inflacja). Zmniejszanie produktowe przyjmuje różne oblicza. Przykładowo, wybierany przez nas papier toaletowy może zostać zmniejszony o 8 listków bądź jedną warstwę. Nasze ulubione pieczywo, które kupujemy na bochenki bądź bułki mogą tracić na masie ...
-
Zachowania konsumentów: inflacja nie sprzyja trosce o środowisko?
... ” zaliczamy również do tej kategorii (70 proc.). Niemal połowa badanych (47 proc.) kojarzy tego typu towary z papierem, wymieniając przy tym papier toaletowy, ręczniki papierowe czy chusteczki (47 proc.). Z kolei wśród kosmetyków respondenci wyróżnili produkty do włosów (27 proc.), produkty do makijażu (25 ...