-
Własny biznes w rękach kobiet?
... przedsiębiorczości jest bardziej komplementarny – mówi Ewa Kadziewicz, dyrektor departamentu marketingu EFL. Przedsiębiorcze Polki korzystają z okazji lub spełniają marzenia Z raportu Polskiego ... z braku dostępu do praktycznej edukacji w szkołach czy na uczelniach. Tzw. podstawy przedsiębiorczości koncentrują się głównie na teorii, zaniedbując ...
-
10 zaskakujących trendów w polskiej gastronomii
... a muzyka brzmi jak w windzie? Prowadzenie restauracji to zarówno solidne podstawy, jak i dbanie o emocje klienta, wywoływane przez coś o wiele większego niż tylko wrażenia ... , Kieliszki na Próżnej i Le Braci. Marcin Wajda, szef komunikacji i marketingu Winterhalter Polska, jednego z partnerów raportu, podkreśla rolę ekologicznych rozwiązań dla ...
-
Praca sezonowa już nie dla młodzieży? Psycholog biznesu o zmianach pokoleniowych
... czy szczęście bez sprawczości, bez samodzielności, bez poczucia wpływu ma trwałe podstawy? Zamiast stawiać granice i dawać odpowiedzialność, dajemy dzieciom... wygodę. Oczekujemy, że ... stresu, wypalenia. Co więcej już obecnie wielu świetnie wykształconych ludzi po marketingu, ze studiami podyplomowymi, kursami, nie może znaleźć pracy, bo rynek jest ...
-
Czy mózg rządzi biurem? Jak wykorzystać neurobiologię do budowy efektywnego zespołu
... na wizji, motywacji i autentycznym wpływie. Neuroprzywództwo dodaje do tego naukowe podstawy – pokazuje, jak konkretne działania lidera aktywują w mózgu pracownika obszary odpowiedzialne ... Tatarkiewicz od 25 lat zajmuje się biznesowo działaniami z obszaru marketingu, psychologii biznesu, zarządzania zasobami ludzkimi. Pracowała dla spółek medialnych, ...
1 2


Elektromobilność dojrzewa. Auta elektryczne kupujemy z rozsądku, nie dla idei