-
Wartość dodana w marketingu, czyli co?
... działania firm. Jak wpływa to na świat szeroko pojętego marketingu? Wykorzystaj potencjał green marketingu Green marketing, nazywany też ekomarketingiem albo marketingiem zielonym ... pokolenia konsumentów z pewnością ten trend pogłębią. Wartości dają mocne i stabilne podstawy budowania zaufania i przywiązywania odbiorców do danego brandu. Kiedy firma ...
-
Skuteczny mailing - podstawowe zasady e-mail marketingu
... przykład kupić produkt lub zarezerwować usługę. Podstawy e-mail marketingu E-mail marketing to forma marketingu bezpośredniego realizowana przy pomocy poczty elektronicznej czyli praktycznie każda masowa wysyłka korespondencji kierowana do dużej grupy odbiorców. Do podstawowych zadań e-mail marketingu zalicza się budowę pożądanego wizerunku firmy ...
-
E-mail marketing: dbaj o swoją bazę
... marketingu, nie będziemy badać uzębienia, ale za to zabierzemy nasze bazy do wirtualnej higienistki i zobaczymy, jak lepiej możemy o nie zadbać. Zapraszam do lektury. Pierwsza wizyta Zanim przejdziemy do podstawy naszego e-mail marketingu ...
-
Promocja w segmencie B2B
... i przeznaczeniu dóbr. Z punktu widzenia psychologii zachowań konsumenckich, leżących u podstawy decyzji zakupowych, najistotniejsza różnica leży w motywacjach zakupowych ... skierowane do segmentu B2B. Sieć jest, wbrew pozorom, dość często wykorzystywana w marketingu B2B. Reklama produktów czy usług jest z reguły selektywna, kampanie są przemyślane i ...
-
Jak pozyskać i zatrzymać klienta w Internecie?
... sposób, aby go utrzymać, co nie jest prostym zadaniem... W marketingu elektronicznym oprócz tradycyjnie rozumianego marketingu mix i tzw. 4P, czyli: produktu (ang. product), ceny (ang. price), ... straciła swojego wykreowanego wizerunku, należy udowodnić klientom, że firma opanowała podstawy tego, co robi, co więcej - jest w tym naprawdę dobra. Jeżeli ...
-
Skuteczne zarządzanie ZOZ-em
... , że do odniesienia sukcesu nie wystarczy wiedza fachowa. Autorzy książki „Podstawy zarządzania zakładem opieki zdrowotnej” (Wydawnictwo Naukowe PWN, 2008) w jednym z rozdziałów ... ZAPROJEKTOWAĆ i SPRZEDAĆ produkt — a do tego potrzebna jest wiedza z zakresu marketingu usług. Usługi medyczne są znakomitym przykładem, ponieważ są bardzo dobrze znane ...
-
Jak skutecznie zarządzać sprzedażą i marketingiem?
... sprzedaży, tak i w marketingu opieranie się na jednym przekazie czy kanale komunikacji oznacza duże ryzyko. Różnorodność działań pozwala po pierwsze na dotarcie do różnych grup odbiorców, a z drugiej – umożliwia testowanie, co działa najlepiej. Segmentacja klientów i tworzenie dedykowanych kampanii to podstawy nowoczesnego marketingu. Jeśli do tej ...
-
Branża transportowa w 2017 i plany na 2018 rok
... . Pragniemy wytyczać kierunki rozwoju branży Paweł Paluch, dyrektor ds. marketingu i komunikacji Scania Polska Najważniejsze fakty z pierwszych 10 miesięcy 2017 roku ... Na przyszły rok patrzymy z dużym optymizmem i mamy ku temu solidne podstawy. Według najnowszych danych Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego po trzech kwartałach br. ...
-
Po co mi w firmie to IT?
... metodami, gdyż firma taka ma już klientów i może mieć podstawy do tworzenia nowych kanałów sprzedaży. Powstawanie firm (sklepów) w 100% wirtualnych ... Zrozumienie tej zależności jest bardzo istotne, gdyż zagubienie nadrzędnego celu pracy działu strategii i marketingu jest początkiem pracy "na samych siebie", co prowadzi w efekcie do kłopotów ze ...
Tematy: it -
Co przegapił duży e-biznes?
... tym celu stworzonej elektronicznej publikacji (a jakże :-) "Ebook=Pieniądze". Wyjaśnia ona podstawy oraz podsuwa konkretne rozwiązania i jest dostępna ZA DARMO. Aby ją ... odsetkami bankowymi, czy funduszami inwestycyjnymi ...) Wykorzystują niezwykle efektywny mechanizm marketingu wirusowego. Bezpieczny format, pozwalający zapobiegać wykradaniu twoich ...
Tematy: -
Synergia działań marketingowych
... integracji działań online i offline, ale również odmienność polityki i celów działów marketingu i trade'u. I niestety myliłby się ten, kto myśli, że tak mogą ... trwale budować pozycję marki w sercu konsumenta i udziały w jego portfelu. I jak na solidne podstawy każdego projektu przystało - dokładnie przyjrzano się konsumentowi. Jak się okazało aż 91 ...
-
Akwizycje a strategia marki
... kształtuje pozytywny wizerunek, buduje podstawy prezentacji na rynku, odwzorowuje pozycję i aspiracje, prezentuje kulturę firmy, kreuje styl i charakter. Kreatywna strategia marki tworzy efektywne i ekonomiczne narzędzia komunikacji, optymalizuje formy aktywności marketingowej oraz ułatwia zarządzanie narzędziami marketingu. Aby cele stawiane przed ...
-
Tendencje na rynku pracy specjalistów 2011
... koniec roku. Liczba prowadzonych przez nas projektów rekrutacyjnych daje podstawy sądzić, że dobrym kandydatom coraz łatwiej jest znaleźć ciekawą pracę. Zwłaszcza specjaliści o ... sprzedaży i marketingu również zaczęły rozwijać się na rynku coraz bardziej prężnie. Na szczególną uwagę zasługuje dynamiczny rozwój działów sprzedaży i marketingu w firmach ...
-
Sektor MŚP: ocena II kw. 2015 i prognoza III kw. 2015
... kwartał, jest niemal tyle samo, ile w analogicznym okresie rok wcześniej, co daje podstawy, by wskazać, że w całej gospodarce nie zaszły na tyle ważne zmiany ... do firmy. Spośród wszystkich wymienianych obszarów zakupowych najbardziej wzrósł subindeks dotyczący marketingu i reklamy (zyskał z minus 78 pkt. do minus 69,2 pkt. wobec poprzedniego odczytu ...
-
Nie ma ofert pracy dla pokolenia Z?
... pokolenia Z deklaruje chęć pracy w zawodach silnie bazujących na kompetencjach cyfrowych, w branży IT, digital marketingu, na stanowiskach związanych z tworzeniem animacji i grafik, a także stron internetowych. Jednocześnie są to profesje, których podstawy można poznać w domowym zaciszu. Jest to zatem dobra prognoza zarówno dla kandydatów, jak ...
-
8 sytuacji w biznesie, gdy analiza rynku będzie Ci potrzebna
... 8 konkretnych sytuacji, gdy analiza rynku może pomóc Ci zbudować solidne podstawy dla dalszego sukcesu rynkowego Twojego biznesu. 1. Gdy chcesz dowiedzieć się ... takie zaprojektowanie nowej oferty, procesu produkcji, systemu dystrybucji i strategii marketingu, abyś mógł osiągnąć założone zyski z inwestycji i satysfakcjonujące wyniki sprzedażowe. 3. ...
-
Freelancerzy rozchwytywani? Są najnowsze doniesienia z rynku
... wsparcie, na przykład do generowania treści czy budowania struktury tekstów. Specjaliści ds. marketingu korzystają z AI już regularnie na co dzień. Generowanie postów, scenariuszy wideo, tworzenie tytułów. To już dzisiaj absolutne podstawy. Trend globalny i mutacje lokalne: fiskus myśli o freelancerach Wraz z powiększaniem się rynku ...
-
Bezpieczeństwo krytycznych danych
... wykorzystać takie informacje do określonych działań marketingowych produktów własnych lub marketingu produktów innych kontrahentów, z terminem 1 stycznia 2012 roku, będzie ... z tytułu popełnienia przestępstwa kwalifikować się pod egzekucję karną. Brak podstawy prawnej do przetwarzania danych, niewłaściwe zabezpieczenie zasobów, niezarejestrowanie ...
-
Potrzebujemy imigrantów. Jak zatrzymać pracowników z Ukrainy?
... fizycznej, dzięki czemu sam może skupić się na rozwoju firmy, marketingu i sprzedaży. W literaturze mówi się o „awansie zawodowym” natywnych pracowników na skutek ... To da im i ich polskim pracodawcom bodźce do tworzenia długoterminowych relacji, tworząc podstawy do długookresowego wzrostu produktywności pracy i płac imigrantów. Chodzi o to, aby ...
-
Jeden portal w siedmiu krajach
... na bazie portalu zostaną udostępnione usługi dla klientów Medicover tworząc podstawy Extranetu. Wdrożone rozwiązanie zrealizowano w technologii .Net. System, który ... stawiennictwa w oddziale firmy. Wśród funkcji portalu szczególnym uznaniem działu marketingu Medicover cieszy się programowanie czasu emisji komunikatów, które pozwala przygotowywać ...
-
Kryzys online
... umożliwia podejmowanie właściwych decyzji z szybkością światła. Dlatego w pierwszej kolejności przygotuj podstawy do szybkiego działania. Gorąco polecam wykonanie dwóch ruchów: Przygotuj plan komunikacji ... szef PR, ale pamiętam sytuacje, gdy z powodzeniem pełnili tę funkcję szefowie marketingu lub dyrektorzy finansowi. Szef firmy NIE musi od razu ...
Tematy: -
Marketing dla MSP - segmentacja rynku
... przedsiębiorstw nakierowanych jest wyłącznie na jedną z tych grup. W ramach marketingu mówi się o reklamie i dystrybucji skierowanej albo do konsumenta indywidualnego ... – zachęcenie dzieci do nauki języka obcego. 2. Uczniowie, którzy chcą opanować podstawy języka – ich główną motywacją jest poszerzenie lub uzupełnienie wiadomości nabywanych ...
-
Tydzień 46/2005 (14-20.11.2005)
... trybunału arbitrażowego w sporze o PZU z Eureko. Odwołanie to może mieć tylko podstawy proceduralne. Jest na to szansa, bo w umowie prywatyzacyjnej zapisano, że spory ... w najbliższych 2 latach Grupa wyda jeszcze 130 mln zł. Komentarz do wydarzeń gospodarczych TRYUMF MARKETINGU POLITYCZNEGO, HOŁD DLA KRÓLA, KTÓRY JUŻ OD NAS ODSZEDŁ I O ZMIANACH W ...
-
Skuteczny marketing szeptany
... nich komunikatów. Plotka warta miliony Źródłem sukcesu plotki i szerzej rozumianego marketingu szeptanego jest wysoki poziom zaufania do tego rodzaju przekazów. Przeprowadzone w ... dokładne zdiagnozowanie sytuacji. Gdzie tkwi błąd, czy plotka ma racjonalne podstawy, czy zawiniła firma, któryś z jej pracowników, czy wynika np. z niezgodnego z ...
-
Polscy eksporterzy przed widmem ryzyka
... finansowe i koniunkturalne).– wyjaśnia Karine Berger, Kierownik Działu Zarządzania Rynkami i Marketingu Strategicznego oraz Główny Analityk Gospodarczy w Euler Hermes. Według Euler ... weryfikacji wielu gospodarek, ich „stress testów” – efektów wieloletnich zabiegów o ich podstawy, lub ich brak (i w efekcie np. uzależnienie od transferu zagranicznych ...
-
Olimpiada 2012 da rekordowe wydatki konsumpcyjne
... , jakie dla gospodarki może przynieść ze sobą olimpijski duch. Związki organizacji Visa z Igrzyskami Olimpijskimi trwają już 25 lat; mamy dobre podstawy do tego, by Igrzyska Olimpijskie Londyn 2012 uczynić wspólnie najlepszymi w historii” - podsumował Colin Grannell, szef działu marketingu i partnerstwa organizacji Visa Europe.
-
Jak wypromować sklep internetowy?
... Social Media Marketing Media społecznościowe są obecnie coraz częściej wykorzystywane w marketingu i służą głównie do komunikacji z klientami. Oprócz tego wykorzystuje się je do ... e-konsumentów ze sklepem internetowym.Przedstawione pomysły i sugestie stanowią podstawy i pewnego rodzaju wycinek nieograniczonych możliwości skutecznego wykorzystania ...
-
Polacy piją jasne piwo
... do której na pewno przyczyni się pogoda – mówi Marek Skrętny, dyrektor marketingu Browaru Amber. Według badań Homo Homini wynika, że piwa pszeniczne są w ... Polaków. - Polacy coraz bardziej świadomie wybierają piwa, a ich wiedza często wykracza poza podstawy – mówi Marek Puta, właściciel łódzkiej Piwoteki Narodowej, w której można dostać piwa z ...
-
Jak Google widzi banki?
... w zestawieniu Eurobank zawdzięcza wysoką pozycję prawdopodobnie bardzo efektywnej pracy działu marketingu. PR-owcom z Eurobanku udało się dotrzeć bardzo szeroko z informacją o udostępnieniu ... , że BPH opublikował kolejny już raport społecznej odpowiedzialności biznesu, której podstawy w banku tworzą zasady fair play. Może dzięki stosowaniu tych ...
-
Hejterzy zagrażają dobrej opinii firm
... miasta pytać pierwszego nieznajomego, jaka jest najlepsza restauracja w mieście. Jakie mamy podstawy, żeby zaufać jego opinii? Jeśli jednak widzimy, że w mijanej przez nas ... marketing i nie warto wierzyć w takie posty. Spece od tego typu marketingu tworzą często sztuczne dyskusje, utrudniając nam rozpoznanie takich podstawianych komentarzy. Zwracajmy ...
-
Tendencje na rynku pracy specjalistów II kw. 2014
... z konsumentem w cyfrowym świecie i tym samym także zapotrzebowanie na specjalistów z zakresu marketingu internetowego – podkreśla Aneta Gierak, konsultant Antal Sales & Marketing. Wart ... sytuacja nie jest zła. Ponad 40% pracodawców planujących rekrutacje daje podstawy sądzić, że firmy te pozytywnie postrzegają swoje perspektywy rozwoju. Jak wskazują ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 31/2017
... gospodarki. Ostatnie informacje jeszcze pogorszyły dotychczasową sytuację. Sa podstawy do podejrzenia, że 400 mln euro kredytu udzielonego Volkswagenowi ... kierunku wakacyjnego wyjazdu wybrała właśnie Bułgarię mówi Piotr Ruszowski, dyrektor sprzedaży i marketingu w Mondial Assistance. W porównaniu do 2016 roku nastąpił ogromny wzrost interwencji ...
-
Chemia 4.0 a gospodarka o obiegu zamkniętym
... , która z roku na roku staje się coraz atrakcyjniejsza i pozwala na zmniejszenie podstawy opodatkowania nawet o 200 proc. kosztów związanych z badaniami i rozwojem. Komentarz branżowy ... wyjście poza ramy laboratoriów. Nasi naukowcy współpracują ścisłe z działami marketingu, sprzedaży czy produkcji. Regularnie odwiedzają też klientów, aby przetestować ...
-
Niewłaściwe zarządzanie danymi w chmurze? 20 mln USD rocznie i utrata zaufania
... – powiedział Ratmir Timashev, współzałożyciel firmy Veeam i wiceprezes działu sprzedaży i marketingu. Przedsiębiorstwa stawiają na wykorzystanie możliwości takich technologii jak chmura lub ... zapasowych i ich nieprzerwaną dostępność. Gdy firma uzyska takie podstawy, może pewnie wdrożyć nowe inicjatywy cyfrowe, wykorzystać wartość biznesową i uzyskać ...
-
Najsilniejsze marki w mediach 2023. Na podium Onet, PKO Bank Polski i Wirtualne Media
... Polsce, cieszące się świetną reputacją wśród specjalistów public relations i marketingu. Wyniki raportu stają się często kluczowym, corocznym świadectwem efektywności działań ... wynik na wynik marek z branż: odzież, obuwie, kosmetyki czy FMCG. Podstawy metodologii Przyjęta w badaniu metodologia opiera się na korzystaniu z porównywalnych ...