-
Polskie Linie Lotnicze LOT online
... rezerwację i zakup biletów lotniczych, pozyskanie informacji o procedurach i udogodnieniach związanych z podróżą, promocjach i programach lojalnościowych. ... dotyczące obsługi, warunków na lotnisku i pokładzie samolotu) oraz programy dla Klientów. Szereg funkcjonalności i dostępność szczegółowych informacji umożliwia zautomatyzowanie procesu obsługi ...
-
Trzej nowi inwestorzy w ŁSSE
... obejmują preparaty stosowane w terapii nowotworowej. Spółka będzie prowadziła prace nad własnymi produktami jak i na rzecz zewnętrznych klientów - firm farmaceutycznych, biotechnologicznych. W laboratoriach centrum zatrudnienie znajdą wykwalifikowani pracownicy, absolwenci i doktoranci kierunków: biotechnologia, biologia molekularna, chemia ...
-
Innowacyjne firmy a rozwój organiczny
... planuje fuzje i przejęcia. Jednym z priorytetów na najbliższą przyszłość będzie pozyskanie i utrzymanie wykwalifikowanych pracowników - wynika z badania przeprowadzonego przez firmę doradczą ... miesięcy intensywnym procesie transakcyjnym pozyskać nowe rozwiązania, pogłębić bazę klientów lub wejść na nowe rynki. Firmy, które dowiodły, że mogą bardzo ...
-
Kompetencje zawodowe to nie wszystko
... z agencji doradztwa personalnego Hays Poland, konkurencja na rynku wymusza wąskie specjalizacje. - Zatrudnianie ekspertów znających dogłębnie daną branżę zwiększa szanse na pozyskanie klientów, oczekujących obsługi oraz doradztwa na najwyższym poziomie. Zatem poczynając od usług finansowych po rynek nieruchomości powstają nowe profesje, nie tylko ...
-
Strony mobilne: co powstrzymuje e-sklepy?
... roku ubiegłego znacząco zmalał odsetek sklepów, które o rozwiązaniach mobilnych myślą w perspektywie najbliższych dwóch lat. Właściciele zaczęli dostrzegać szansę, jaką jest pozyskanie klientów mobilnych oraz korzyści finansowe, jakie mogą dzięki temu odnieść – mówi Piotr Krawiec z mGenerator.pl. Warto dodać, że do tej pory ...
-
Zarządzanie innowacją w przedsiębiorstwie
... konkurencyjności. Innowacje są odpowiedzią na zmieniające się oczekiwania klientów, coraz krótszy cykl życia produktu, potrzebę osiągania zysków zgodnie z planami i ... własnego Centrum Badawczo-Rozwojowego do realizacji działań innowacyjnych, co umożliwi pozyskanie nawet 100% refundacji kosztów działalności badawczo-rozwojowej oraz korzystanie z ...
-
Małe i średnie firmy: wzrost sprzedaży i brak pracowników
... największy optymizm w tej kwestii są HoReCa (74 proc. wskazań), budownictwo (67 proc.) oraz handel (63 proc.). Po drugie, handel przyciągnie klientów nową ofertą W rozkręceniu biznesu w II kwartale br. w opinii 36 proc. przedstawicieli sektora małych i średnich firm pomoże wprowadzenie nowego produktu lub ...
-
Broker danych - wirtualny cień konsumenta
... lepiej wręczyć im ulotkę, niż bezpośrednio porozmawiać przed wejściem na seans. W taki sposób reklamodawcy są w stanie wydać mniej pieniędzy na pozyskanie klientów (czy wyborców) i zaplanować bardziej precyzyjne kampanie. Wpływ brokerów danych na nasze bezpośrednie otoczenie i podejmowane decyzje nie jest odległym scenariuszem, ale ...
-
Agencja pracy tymczasowej remedium na problemy firm?
Deficyty kadrowe to problem, który w coraz większym stopniu utrudnia życie polskim pracodawcom. Pozyskanie pracowników w dobie rekordowo niskiego bezrobocia jest rzeczywiście nie lada wyzwaniem i nie jest żadnym zaskoczeniem, że firmy coraz częściej oddają sprawy w ...
-
Sieci handlowe: o konsumentów walczą nie tylko Lidl i Biedronka
... próbował przekonać konsumentów, że jest tańszy od drugiego. Jak jednak wynika z analizy opracowanej przez firmę Colliers, grono sieci detalicznych walczących o pozyskanie klientów jest znacznie szersze. Na jakie strategie rozwoju postawili najwięksi gracze branży spożywczej na polskim rynku? Z tego tekstu dowiesz się m.in ...
-
ESG ważne dla pracowników, ale kandydatów na zielone etaty brakuje
... wywiera coraz silniejszą presję na firmy, by podejmowały odpowiedzialne działania środowiskowe. Z raportu wynika, że wymagania rosną również w segmencie B2B – 36% klientów byłoby skłonnych zmienić dostawcę, jeśli ich oczekiwania w zakresie zrównoważonego rozwoju nie zostaną spełnione. W efekcie wymusza to nie tylko dostosowanie strategii ...
-
Firmowe biuletyny elektroniczne
... przedsięwzięć jest sprowadzenie potencjalnego klienta na plansze WWW zawierające ofertę usług lub produktów. Jednak, pozyskanie zainteresowania osób ekonomicznie wartościowych, a przede wszystkim zdobycie lojalnych klientów, wymaga utrzymania z nimi długotrwałego i aktywnego kontaktu. Aby to osiągnąć, nie wystarcza stosowanie biernej formy ...
-
Jak międzynarodowy jest e-commerce?
... udział użytkowników spoza Polski powinien być jednak również uznany za szczególne wyzwanie i bodziec do dalszych starań o pozyskanie przez polskie sklepy zagranicznych klientów. Naprzeciw potrzebom międzynarodowych klientów: Czy sklepy internetowe są nastawione na sprzedaż transgraniczną? Bez wątpienia zagraniczni klienci od dawna są już obecni ...
-
Społeczna odpowiedzialność biznesu domeną wielkich?
... pozytywnego wizerunku firmy, uwiarygodnienie misji firmy w oczach klientów, wzrost zadowolenia i satysfakcji pracowników oraz zwiększenie ich identyfikacji z przedsiębiorstwem, pozyskanie (utrwalenie) zaufania i lojalności obecnych i potencjalnych klientów, pozyskanie przychylności społeczności lokalnej, zwiększenie zainteresowania inwestorów. Do ...
-
Jak e-commerce korzysta z komunikacji mobilnej?
... się z nami w taki sposób. Firmy e-commerce jako główny cel komunikacji mobilnej typują pozyskanie nowych klientów – wskazała tak niemal połowa z nich. W dalszej kolejności wymieniane były: zwiększenie lojalności obecnych klientów, podwyższenie wartości paragonu oraz usprawnienie operacyjnej komunikacji z klientem w trakcie realizacji zamówienia ...
-
Fuzje i przejęcia w Polsce w I kw. 2018 r.
... unikatowy charakter marki oraz liczna grupę wiernych klientów. Inwestor widzi potencjał wzrostu sieci oraz wierzy w jej atrakcyjność dla inwestorów strategicznych. Na początku roku spółka miała problem z utrzymaniem odpowiedniego poziomu kapitału obrotowego oraz zapewnieniem dostaw. Pozyskanie inwestora strategicznego ma dać szanse na dalszy ...
-
Gry komputerowe: gdzie podąża rynek i co go napędza?
... produktów i usług, lepszego pozyskiwania klientów oraz tworzenia nowych społeczności w ramach posiadanej bazy klientów. Metaverse drastycznie rozszerza możliwości rozwoju rynku gier ... metod umożliwiających tworzenie innowacji są fuzje i przejęcia, które mają na celu pozyskanie talentów, technologii oraz franczyz na popularne gry komputerowe. W roku ...
-
Finansowanie typu private equity
... inwestycji przez inwestora, do której dążyć ma cała organizacja i jej udziałowcy. Pozyskanie kapitału od funduszu private equity jest ściśle powiązane ze wzrostem standardów ... niedostępnymi podmiotami. Z drugiej strony następuje zmiana odbioru spółki po stronie jej klientów, co zwykle owocuje zwiększeniem portfela zamówień, a także ułatwia dotarcie do ...
-
Fuzje i przejęcia: dlaczego firmy interesują się transakcjami M&A?
... się w procesy M&A. Wzrost udziałów w rynku jest drugim najważniejszym czynnikiem (40%), a zwiększenie skali działalności oraz przychodów podkreśla 38% respondentów. Pozyskanie portfolio klientów (36%) oraz nowych technologii (33%) również znajdują się wysoko na liście motywacji. Co zaskakujące, niewielki procent firm (5%) wskazał na potrzebę ...
-
Finansowy cykl życia firmy: jak się przygotować?
... powinno się podejmować działania? pozyskanie kapitału założycielskiego, ocena efektywności planowanej działalności firmy, pozyskanie kredytu inwestycyjnego, konserwatywna polityka ... firmy, tak jak w okresie początkowym, wynika z transakcji dokonywanych przez klientów. Jakie działania powinno się podejmować? pozyskiwanie nowych udziałowców (np. nowa ...
-
Jak pozyskać i zatrzymać klienta w Internecie?
... (zwłaszcza produktów, które mogą być rozprowadzane w sposób elektroniczny) oraz niższe koszty operacyjne w przeliczeniu na jednostkę transakcji. Pozyskanie klienta - internauty Najważniejsze w przyciąganiu klientów do e-sklepu, którego nie znają jest poinformowanie o jego istnieniu, a następnie zbudowanie zaufania do nowej marki. Wśród narzędzi ...
-
Przygotowania do Euro 2012 okiem tajemniczego klienta
... tak”. Kolejnych czterech klientów odpowiedziało „Raczej tak”. Niestety, pozostali badacze (w sumie aż 58,3% klientów) udzielili odpowiedzi negatywnych: „Raczej nie” – 9 osób i ... (100% do 87,5%). Niestety, co najważniejsze dla klienta testowego – pozyskanie informacji o opcjach zakwaterowania i warunkach w obu projektach wypadło negatywnie, choć ...
-
Skuteczna segmentacja rynku w e-commerce
... warunków: Możliwość wyselekcjonowania danej grupy klientów na podstawie wybranej zmiennej dzięki analizie danych pod kątem celów i oczekiwań. Pozyskanie informacji dotyczących tych cech konsumentów, które określą właściwe kryteria segmentacji rynku. Wybór najatrakcyjniejszych, z punktu widzenia sprzedaży, grup klientów, dla których wdrażane są ...
-
Usługi kurierskie i obsługa online. To liczy się jak nigdy
... pozyskanie nowych klientów, zwiększenie ich lojalności czy optymalizacja kosztów. Każda relacja kliencka ma swoją dynamikę. Są w niej momenty o kluczowym znaczeniu dla zaangażowania klientów ... , w różnych okolicznościach i przez różnych klientów. Świadome zarządzanie doświadczeniami klientów w poszczególnych kanałach pozwala nie tylko zintegrować je ...
-
Jakość usług w bankach
... akceptowalny dla 80% klientów i średnio wyniósł ok. 5,5 minuty. "Kiedy weszłam do banku, nie było w nim innych klientów. Wnętrze prezentowało się należycie – ... ” i „niesatyfakcjonujących”. Jak się okazuje kontakt telefoniczny jest nie mniej ważny niż kontakt osobisty, a pozyskanie klienta przez email czy telefon jest nie mniej dochodowe, o czym ...
-
Skuteczny mailing - podstawowe zasady e-mail marketingu
... bardzo duże znaczenie w biznesie. To nie tylko zbiór adresów e-mail ale także potężne narzędzie w rękach marketerów, które pozwala na pozyskanie nowych klientów i zapobiega odpływowi starych. Aby rozpocząć własną kampanię mailingową należy posiadać profesjonalnie przygotowaną stronę internetową, na której odbiorcy przekazu marketingowego wysyłanego ...
-
Marketing bezpośredni: 10 najczęstszych błędów
... klientów (przekaz niedobrany do potrzeb, wymogów klientów). Brak geolokalizacji (oferta niemożliwa do zrealizowania ze względu na dostępność geograficzną). Brak segmentacji klientów ( ... z subskrypcji zniechęca do podjęcia tego kroku. Niezwykle istotne jest też pozyskanie zgody na wysyłkę korespondencji promocyjnej, inaczej możemy zostać uznani za ...
-
Jak e-commerce wpływa na centra handlowe?
... analizować i wykorzystywać bardzo duże ilości informacji na temat zachowań klientów. Przełoży się to między innymi na częstsze wykorzystywanie programów lojalnościowych ... w wynajmowanych lokalach dostępnej powierzchni pomocniczej, zmianę warunków najmu lub pozyskanie atrakcyjniejszego głównego najemcy. Zdaniem wynajmujących sieci handlowe podzielają ...
-
7 branż, które czeka rewolucja customer service
... wpływają na budowę zaufania wśród stałych klientów i pozyskanie kolejnych. Placówki publiczne Wszelkiego typu urzędy bywają dla wielu klientów prawdziwą zmorą. Liczba połączeń telefonicznych i spraw nie tylko opóźniają komunikację, ale docelowo obniżają morale pracowników i irytują klientów. W ostatnich latach duże obciążenie spoczywa na ...
-
Reklamacja. Jak ją wykorzystać do zwiększenia sprzedaży?
... klienta, który składa reklamację, to ponad 90% klientów ponownie dokona zakupu. Warto dodać, że pozyskanie nowego klienta jest aż 7 razy droższe nie utrzymanie tego ... zmniejszać się liczba reklamacji, zmniejszy się ilość odejść klientów z powodu reklamacji, zwiększy się poziom satysfakcji klientów, a dzięki temu zwiększą się przychody, zwiększy ...
-
Coraz bieglejsi w customer experience
... z klientem, koncentrując się w naturalny sposób na kanale mobilnym. Jak pokazują badania KPMG w erze RODO największym wyzwaniem dla marek jest pozyskanie zgody ich klientów na zbieranie i przetwarzanie danych. Wiarygodność i personalizacja są najistotniejsze zarówno dla polskich, jak i globalnych konsumentów z rozwiniętych rynków Polscy konsumenci ...
-
4 najlepsze chatboty w marketingu
... że najprawdopodobniej kupi te produkty lub usługi przez Chatbota. Chatbot wspiera pozyskanie leadów i nie tylko Globalne marki wykorzystują Chatboty w marketingu na ... przyszłości zastąpią klasyczne newslettery? Zamiast na e-maila, kupony zniżkowe trafiają do klientów na Messengerze. Wystarczy zgodzić się na otrzymywanie powiadomień. Doskonale ...
-
6 sposobów na Customer Experience w sklepie internetowym
... , że ceny w jego sklepie są już na optymalnym poziomie i udzielanie od nich rabatów dla subskrybentów lub stałych klientów jest zwyczajnie nieopłacalne. Trzeba jednak pamiętać, że pozyskanie nowego klienta jest często nawet pięciokrotnie bardziej kosztowne niż utrzymanie dotychczasowego. Z tej perspektywy wdrożenie nowych w sklepie ...
-
Jak AI zmieni e-commerce? Trendy 2024
... zrozumienie potrzeb klientów. Zmiany te będą widoczne w obrębie takich narzędzi jak personalni asystenci (chatboty), inteligentne wyszukiwarki oraz systemy rekomendacji. Wspólnym celem zmian w obszarze tych narzędzi będzie ułatwienie interakcji użytkownika ze sklepem, poprzez szybsze dotarcie do towarów i łatwiejsze pozyskanie informacji o nich ...
-
Mass mailing w małym przedsiębiorstwie
... ilości wysyłanych wiadomości e-mail. Ogólnie najlepszym rozwiązaniem dla firmy będzie na początek wytyczenie celów biznesowych, jakie chce osiągnąć, np. pozyskanie nowych klientów przez uruchomienie newslettera. Następnie należy przeanalizować funkcje dostępne w wybranych programach do mailingu pod kątem realizacji postawionych celów i wybranie ...