-
Monitoring mediów w polskich firmach
... jest prasa (429 wskazań), natomiast już na drugim miejscu znalazł się Internet (325 wskazań), który wyprzedził telewizję (237 wskazań). Radio zostało wskazane 202 razy, a ... udział w badaniu robi to we własnym zakresie, a 4 proc. korzysta z usług agencji PR. Natomiast wyniki monitoringu mediów 74 proc. respondentów analizuje samodzielnie. Z usług firm ...
-
Promocja miasta a media online
... obejmuje publikacje na temat 18 miast (stolic województw oraz siedzib władz wojewódzkich) i wynika z niego, że media były dość krytyczne w związku z PR miast oraz ruchem turystycznym. Ze względu na nowy rok, media dokonywały - nierzadko krytycznych - podsumowań działań promocyjnych dla danych miast (Szczecin ...
-
Media społecznościowe nową formą komunikacji
... są „social media freakami” z kontami w kilkunastu serwisach, dla innych cały internet zamyka się w słowach Nasza-Klasa, dla jeszcze innych – społeczności to groźba ... firmy i odpowiadać na pytania internautów? Pierwsza odpowiedź to wyznaczona osoba z działu PR. W przypadku marki świadczącej masowe usługi i posiadającej rozbudowany dział klienta (np. ...
-
Wymiana zdjęć online coraz popularniejsza
... rośnie też świadomość jego użytkowników. Niedawno przez polskie media (w tym Internet) przetoczyła się fala artykułów na temat zamieszczania danych na portalach ... świadoma budowania swojego wizerunku", mówi Aleksandra Ślifirska, dyrektor zarządzający agencji Kobold PR. Profile na tych dwóch najbardziej znanych w Polsce portalach stworzone z myślą o ...
-
Szkodliwe programy mobilne 2010
... bardzo rozpowszechnione i znacznie więcej osób może pozwolić sobie na Internet mobilny. To z kolei stanowiło niezbędny warunek rozwoju zagrożenia mobilnego, które ... Dominikany +882*******4 - Sieci międzynarodowe +252*******1 - Somalia +239******1 - San Tomé oraz Príncipe +881********3 – Globalny satelitarny system mobilny W celu rozprzestrzeniania ...
-
Kadra zarządzająca w social media I kw. 2011
... związane m.in. ze zdobyciem przez niego tytułu managera roku magazynu Mobile Internet oraz znalezieniem się na liście 100 najbardziej wpływowych Polaków tygodnika Przegląd. ... , ale oszczędzają prezesów. Innym wyjaśnieniem może być wytężona praca działów PR – w badanym okresie nie pojawiła się żadna elektryzująca (czytaj: zła) wiadomość z branży ...
-
Employer branding a rekrutacja pracowników
... współpracować powinny ze sobą wszystkie działy a w szczególności HR i PR. Zanim rozpoczniemy tworzenie odpowiedniej dla strategii wizerunkowej, należy zdefiniować ... strona przedstawiała informacje przydatne i jak najbardziej aktualne. W dzisiejszych czasach Internet stał się podstawowym źródłem zdobywania wiedzy, dlatego jest jednym z pierwszych ...
-
Polscy przedsiębiorcy a praca zdalna
... mniej (22%) uważa, że jest to praca z wykorzystaniem narzędzi komunikacji typu Internet czy telefon. Tylko 7% badanych nie rozumie pojęcia pracy zdalnej. Według ... ułatwiających komunikację z pracownikiem” – komentuje wyniki raportu Piotr Krupa, Koordynator ds. PR w ClickMeeting. Informacje o badaniu Badanie zostało zrealizowane metodą CATI w ...
-
Polski e-commerce 2012
... stali się świadomymi użytkownikami sieci, potrafiącymi korzystać z jej zalet. Dziś Internet nie jest jedynie miejscem rozrywki. Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez Gemius ... 13 mln ofert prezentowanych przez około 3500 sklepów – mówi Fabian Adaszewski, PR Manager Grupy Nokaut. – Te dane pokazują, jak ważnym elementem polskiej gospodarki jest ...
-
Branża SEO - specjalizacje
... poszczególnych etapów procesu pozycjonowania, jest obecnie bardzo obszerna i skomplikowana. Na dodatek Internet to medium, które szybko się zmienia. Nie dość, że firmy SEO ... Mówiąc w skrócie, content publishing to pisanie profesjonalnych tekstów o charakterze PR i publikowanie ich w imieniu klienta na branżowych portalach internetowych. To ...
-
Ferie zimowe w mediach
... wyprzedzając stronę z ofertą kulturalną dla najmłodszych Qlturka.pl (16%) i podkarpacki wortal Galicjusz.pl (13%). Internet w dalszym ciągu pozostaje źródłem inspiracji i przestrzenią, której uzytkownicy szukają odpowiedzi na pytanie, jak zorganizować zimowy ... ”, „co polecacie”, „pomysł” i pokrewnych. Anna Bartosiewicz, Młodsza Specjalistka ds. PR ...
-
Wybory prezydenckie 2015 w mediach
... Polski z pewnością przekonali się, że prawo wyborcze nie obowiązuje na terenie zakreślonym przez prasę czy Internet. Żadne przepisy czy normy nie zatrzymają medialnej karuzeli, szczególnie tej, na którą wsiedli użytkownicy mediów społecznościowych. ... obejmujące nazwiska wszystkich kandydatów na prezydenta Polski 2015. Monika Tomsia, Specjalista ds. PR ...
-
JOW-y w mediach
... . „Bo tutaj jest jak jest, po prostu…” Zdania przed wyborami jak zawsze podzielone, analizowane media, szczególnie internet i portale społecznościowe, skłaniają się jednak bardziej „ZA” niż „PRZECIW”. Zgodnie z danymi IMM w badanym okresie zostało ... także: Zielony Sztandar (pismo PSL) oraz Fakt i Super Express. Monika Tomsia – Specjalista ds. PR ...
-
Wydawnictwa literackie i ich wizerunek w mediach
... co kryje się w treści opublikowanych materiałów. Źródłem najbardziej nieskrępowanych merytorycznie i językowo opinii jest oczywiście internet – dlatego przyjrzeliśmy się w szczególności wypowiedziom jego użytkowników. Przede wszystkim, jak się okazało, ... Świat, Wydawnictwo EMG, Wydawnictwo FILO, Wydawnictwo Pi. Monika Tomsia – Specjalista ds. PR ...
-
Leonardo DiCaprio z Oscarem: internauci gratulują
... po ogłoszeniu zwycięstwa aktora w trakcie gali Oscarowej. Były krzyki, tańce radości i posty. Dużo postów. Internet – zgodnie z przewidywaniami internautów - zalała fala memów, zabawnych znaczników i zdjęć DiCaprio z upragnioną statuetką. Nie zabrakło ... poprzednich mistrzowskich aktorskich kreacji. Autor badania: Karolina Masalska, Specjalista ds. PR ...
-
Błaszczykowski i Milik detronizują Lewego
... temat w badanym czasie pojawiło się ponad 53 tys. wzmianek we wszystkich mediach (prasa, radio, TV, internet i social media, co stanowiło jakieś 13,7% wszystkich wzmianek na temat polskiej reprezentacji). Srebrny i brązowy ... Stępiński”, „Sławomir Peszko”, „Piotr Zieliński”, Thiago Cionek”, „Tomasz Jodłowiec”. Karolina Masalska, Specjalista ds. PR ...
-
Festiwale muzyczne: sztuka dla sztuki, czy jednak biznes dla miast?
... to na tyle ciekawe zjawisko, że postanowiliśmy poświęcić mu specjalny panel podczas organizowanej przez nas po raz trzynasty ogólnopolskiej konferencji PR w Samorządzie i Administracji Publicznej, która odbędzie się w dniach 28-30 września br. w Krakowie. - Przestrzegamy jednak urzędy przed ślepym sponsorowaniem każdego festiwalu. Miasta ...
-
Polskie narzędzia marketingu, które warto poznać
... pracę, zwiększyć jej efektywność i poprowadzić firmę w stronę sukcesu. 1. Brand24 – internet i social media pod lupą Brand24 to powstały w 2011 roku ... , również monitoring. Są to aplikacje dedykowane osobom zajmującym się działalnością PR – freelancerów i agencji. Podobne polskie narzędzia: Pressium Czytaj także: - 7 głównych trendów w e-mail ...
-
Handel i wydatki na reklamę w I poł. 2017 r.
... 37% wszystkich wydatków branży. Na drugim miejscu uplasowało się radio – 30% udziału. A na kolejnych: internet (12%), outdoor (8%), magazyny (7%), gazety (4%) i kina (2%). W porównaniu do pierwszego półrocza 2016 roku w pierwszej połowie tego ... Wśród najchętniej wybieranych mediów znalazły się: Polsat, RMF FM, TVN, ZET, TVP 2, TVP 1, Onet.pl, PR ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 35/2017
... czterech głównych siedzib w świecie. E-commerce w Polsce. Rośnie sprzedaż artykułów spożywczych przez internet. Jeden z liderów rynku, firma Frisco.pl, sygnalizuje wzrost liczby klientów ... nowej podstawy programowej – mówi Ewa Kaczmarek, wiceprezes agencji PR Synertime. – W poprzednim roku szkolnym realizowaliśmy 3 ogólnopolskie programy edukacyjne ...
-
5 sposobów na skuteczniejszą strategię marketingową
... badań zrealizowanych przez serwis Statista wynika, że w minionym roku zakupów przez Internet dokonało 1,79 miliarda osób, a prognozy zakładają, że w nadchodzących latach rzesza e-kupujących ... sprzedażowy - zaznacza Bartosz Zieliński Dyrektor Zarządzający w agencji PR Commplace. - Efektywność lejka sprzedażowego będzie mieć swoje odzwierciedlenie w ...
-
Po co ci marketing conversion?
... 204 miliony e-maili. Szacunki Cloud Technologies wskazują, że w 2015 roku w ciągu kwadransa internet zyskiwał około 20 biliardów nowych danych. Wspomniane 60 sekund wystarczy ... , stanowią kluczowe aktywa w biznesie - tłumaczy Bartosz Zieliński Dyrektor Zarządzający w agencji PR Commplace. Warto jednak podchodzić do tematu z tzw. chłodną głową ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 45/2019
... Zjednoczone i amerykańskie firmy, które są jeszcze dziś opóźnione. Stosują "czarny PR" lansując opinię, że zastosowanie chińskich rozwiązań zagraża bezpieczeństwu, czemu protestują ... do obecnych sieci 4G. A to umożliwić m.in. rozwój internetu rzeczy (Internet of Things - IoT), usług telemedycyny, autonomicznych pojazdów czy inteligentnych miast. ...