-
Europa: wydarzenia tygodnia 15/2017
... dłuższego czasu trwa wojna na czeskim rynku żywnościowym. Polskie produkty w wielu przypadkach wygrywają rywalizację. W odpowiedzi nasze produkty spotykają się z "czarnym" PR. Teraz dodatkowo czescy producenci i urzędnicy atakują w mediach polskie służby weterynaryjne. Produkcja przemysłowa w strefie euro. Według Eurostat-u w lutym produkcja spadła ...
-
6 grzechów głównych w marketingu e-commerce
... do klientów. Bardzo skuteczne jest połączenie np. SMS-a i maila, czy przekierowanie klientów z offline do online wiadomością z linkiem - mówi Andrzej Ogonowski, PR & Brand Director SMSAPI. 2. Problemy w komunikacji e-mailowej E-sklepy grzeszą także w przypadku wysyłek mailowych. - Sprzedawcy popadają ze skrajności w skrajność. Albo bombardują ...
-
Dotrzeć do świata spoza bańki informacyjnej
... wg starych sprawdzonych przepisów ciężko stworzyć coś nowego. A tak w dużej mierze się w Polsce dzieje, co pokazały nasze kolejne badania „Marketing i PR w Polsce w 2017 roku”. Podsumowanie Aby skutecznie dotrzeć do odbiorców poza swoją bańką informacyjną, firmy powinny przede wszystkim świadomie kształtować własny ...
-
SEO i SEM. Jak maksymalizować sprzedaż?
... się przez wirtualny tłum? Właśnie stosując strategie optymalizacyjne i reklamowe – w tym świecie wygrywają wyłącznie doświadczeni eksperci. Anna Rynkiewicz – CEO agencji reklamowej i PR
-
Jak uniknąć oszustw na OLX?
... , w które nigdy nie należy klikać. Wszelkie próby oszustw należy do nas zgłaszać – im szybciej, tym lepiej – wyjaśnia Paulina Rezmer, Senior PR Specialist w OLX. Cztery najpopularniejsze kłamstwa nieuczciwych kupujących: Wysłanie zrzutu ekranu ze strony banku, ale bez widocznej daty zrealizowania przelewu – nie ...
-
Szymon Hołownia - marszałek Sejmu, król mediów
... i Sprawiedliwości, cieszyły się w analizowanym okresie największym zainteresowaniem, docierając do blisko 12 mln użytkowników – tłumaczy Katarzyna Popławska – kierownik marketingu i PR w PSMM Monitoring & More. Dużą popularnością cieszą się kanały kanałów własne marszałka w mediach społecznościowych. W okresie objętym analizą na pięciu profilach ...
-
Projekty innowacyjne a reklama w Internecie
... nowej platformy e-learningowej do korepetycji przez Internet. Nikt lub niewielki odsetek ludzi zaintereowanych korepetycjami nie będzie poszukiwał w Internecie informacji o takim projekcie, nie wiedząc, że coś takiego w ogóle istnieje – podsumowuje Bieniek. Digital PR – nowatorskie podejście w PR zastosowaniem dla nowatorskich projektów Budowanie ...
-
Reklama tradycyjna a marketing internetowy
... niż to, aby jej klient pozyskał nowych konsumentów. Reklama i PR stanowiły osobne dyscypliny, zarządzane przez różnych ludzi o odrębnych celach, strategiach i kryteriach oceny. Żadna z powyższych zasad nie ma już zastosowania w dzisiejszym świecie. Internet zmienił obowiązujące zasady, a zatem musisz przekształcić prowadzony przez twoją organizację ...
-
Markowe wydarzenia
... projekty, zarządzanie, reklama, PR etc. Osobowość musi być komunikowana przez wszelkie możliwe środki - zarówno personel, jak i reklamę, internet czy działania PR. Firma musi ... reklamę w różnych formach (media, ulotki, pakty, internet), tu elementem ograniczającym są tylko koszty, - internet - serwis na etapie zapowiedzi, rekrutacji, zapisów, - wpisy ...
Tematy: -
Metody kreowania wizerunku lidera politycznego
... możliwość jego prezentacji dają tylko media ekranowe (telewizja, Internet, telefony komórkowe). Format przejęty został z przemysłu rozrywkowego, ponieważ dotychczasowe reklamy ... polityczną należy odróżnić od innej formy marketingu politycznego, jaką jest public relations (PR). W Polsce terminów tych często używa się synonimicznie bądź też konstruuje ...
-
Suplementy diety – Polacy nie mają nic przeciwko
... PR. Gdzie Polacy szukają informacji o suplementach diety? Ponad połowa badanych wiedzę na temat suplementów diety czerpie z Internetu. Nieco mniej, bo ok. 42%, informacji dotyczących produktów uzupełniających dietę szuka u lekarza lub farmaceuty (28,6%) lub osób z bliskiego otoczenia (27,5%). Jednak to nie internet ...
-
Cyberataki kosztują firmy 575 mld USD
... to tematy ważne dla dyrektora finansowego, dyrektora sprzedaży, szefów ds. operacyjnych, służb PR czy pracowników. Dlatego powinny znaleźć się na mapie najważniejszych ryzyk monitorowanych ... i wzrostu ilości danych – tego, co niesie za sobą Internet Rzeczy (ang. Internet of Things). „Obecna sieć wzajemnych powiązań w biznesie wymaga zmiany podejścia ...
-
Wybory parlamentarne: o wynikach zdecydowała aktywność w social media?
... siłą, o którą politycy powinni walczyć – ocenia Anna Gumowska, CEO w Prime Time PR. Internetowe zwycięstwo Dla tych, którzy śledzili scenę polityczną w mediach społecznościowych, wynik ... zbieranym przez Internet oraz spotom na Youtube z poparciem celebrytów w 2008 r. Barack Obama uzyskał przewagę nad Hilary Clinton – dodaje CEO Prime Time PR. A o tym ...
-
Wielka Gra, Teleranek, Pegaz: wielkie powroty oczami internautów
... . To może być bardzo ciekawe, jak mógłby wyglądać ten program dziś, w czasach, gdy właściwie cały internet to jedna wielka randka w ciemno”. Przeszłość kontra teraźniejszość i przyszłość Internauci znaleźli już jakiś czas temu ... . Czy nowa odsłona kultowych programów, porwie i zafascynuje współczesnego widza? Karolina Masalska, Specjalista ds. PR ...
-
Najpopularniejsze media wg interneutów
... niż wśród internautów plasuje się PR program 1. Aż 60,4 proc. badanych deklaruje, że słucha radia przez internet. Radio to drugie najpopularniejsze po dziennikach elektronicznych ... proc. 61,2 proc. internautów zadeklarowało, że czyta prasę codzienną przez internet. Częstotliwość czytania prasy internetowej jest wysoka – zaledwie 5,1 proc. badanych ...
-
Keyloggery - jak działają i jak można je wykryć
... który rejestruje każde uderzenie klawisza i poprzez Internet wysyła te informacje szkodliwym użytkownikom. Lopez często wykorzystywał Internet do zarządzania swoim kontem w Bank of ... trojan został wykorzystany do uzyskania dostępu do informacji dotyczących agencji PR - Rani Rahav - których klientami byli między innymi Partner Communications (drugi ...
-
Zachowania konsumentów: omnichannel stracił na znaczeniu
... nadal szybko rósł, ponieważ wiele osób, które przekonały się do zakupów przez Internet, będzie je kontynuować ze względu na bezpieczeństwo zdrowotne, ale również bezpieczeństwo ... waluty na swoje konto lub konto innej osoby.” – mówi Katarzyna Moszko-Stachowska, PR Manager Currency One, operatora serwisów Walutomat i InternetowyKantor.pl. Jak wynika ...
-
Kryzys a rynek pracy w I kw. 2009
... pracy znalezione w Internecie lub prasie. To właśnie Internet stał się najskuteczniejszym i jednocześnie najwygodniejszym sposobem na szukanie i znalezienie ... kilkanaście procent zmniejszyła się natomiast liczba ofert w działach HR, transportu i logistyki, marketingu i PR. Profil zatrudnianych pracowników Zdecydowanie najwięcej napływających do ...
-
Marketing social media
... procesy myślowe, które potem prowadzą do decyzji o wyborze danej marki. Internet, a w szczególności social media, to medium rządzące się odmiennymi prawami ... pracowników sklepów Wall Mart. Dla każdego z czytelników było oczywiste, że spragniona przychylnego PR firma finansuje to przedsięwzięcie. Mimo zarzutów, Wall Mart nie przyznał się ...
-
Zarządzanie wizerunkiem firmy w Internecie
... z badania „Ryzykowny biznes: reputacja online”, które przeprowadziły agencja PR Weber Shandwick oraz Economist Intelligence Unit. Badanie dotyczyło istnienia i ... 2008 r.). Badanie dotyczyło różnorodnych zagadnień, m.in. jak kadra zarządzająca może wykorzystać internet do budowania czy podtrzymywania reputacji firmy. Gdy zapytano głównych menedżerów ...
-
Rynek e-finansów w Polsce
... są jednakowo bezpieczne. Badanym trudno było zdecydować, który sposób tradycyjny czy poprzez Internet jest lepszy pod względem opłacalności (32,4 proc. odpowiedzi "trudno powiedzieć"). ... Europy Zachodniej i w Stanach Zjednoczonych." – mówi Piotr Krawiec, Dyrektor ds. Marketingu i PR, Money.pl. – "Wraz ze wzrostem liczby internatów w Polsce oraz ...
-
Bankowość mobilna: Zygmunt Solorz-Żak tworzy Plus Bank
... skorzystało już blisko 300 tys. klientów – mówi Julian Krzyżanowski, menedżer ds. PR Alior Banku. – Jako pierwszy bank w Polsce otrzymał prestiżową nagrodę w konkursie „Global Banking ... jest europejskim krajem, w którym najwcześniej na taką skalę udostępniono przez internet usługi bankowe. Wynikało to z faktu zacofania w czasach PRL w tradycyjnej ...
-
Jak w czasach pandemii zmieniło się szukanie pracy?
... , że to właśnie branża PR i marketing, po ogłoszeniu restrykcji związanych z pandemią, zaliczyła największy spadek w ilości publikowanych w Internecie (i zebranych na Adzuna.pl) wakatów. Jak zmienił się przekrój wieku osób szukających pracy przez Internet? W analizowanych miesiącach za poszukiwanie pracy przez Internet zabrały się głównie osoby ...
-
Popularność radia i telewizji w Internecie
... , które zdobyły po 25 proc. głosów. …i poprzez internet Polscy internauci coraz częściej decydują się na oglądanie telewizji przez internet. W listopadzie br. internetowy odbiór telewizji deklarowało 33 ... kolejności znajduje się Radio Zet (34 proc.), Eska (23 proc.), Program 3 PR (15 proc.) i na tej samej pozycji Radio Złote Przeboje i Radiostacja ...
-
Internauci przekazują 1 proc. podatku
... zadawanych pytań, z którymi spotkaliśmy się podczas poprzednich kampanii, gotowy do wydruku formularz przelewu, a także uruchomiliśmy system płatności przez internet." Martyna Mazela, PR Manager, SOS Wioski Dziecięce -"Nieznajomość procedury stanowi główną barierę w podejmowaniu decyzji o przekazaniu pieniędzy. Dlatego chcemy, aby społeczeństwo ...
-
Zakupy w Internecie tańsze o 20 proc.
... PR Manager Allegro. Wśród 14 milionów polskich internautów prawie wszyscy przed zakupami sprawdzają ceny w Internecie. Jak wynika z raportu firmy Gemius „Polski Internet ...
-
Cross marketing wabi panie
... także niemal dwukrotnie (w grudniu 2008 r. wynosiła ponad 3000). Badania PEW Internet & American Life Project pokazują, że dla kobiet najważniejsze w sieci są trzy rzeczy: ... wody (niezależne badania Instytutu Zdrowia i Żywienia), Żywiec przeprowadził wiosną 2008 r. kampanię PR, mającą na celu uświadomienie społeczeństwu, jak ważne jest odpowiednie ...
-
Wyniki organiczne - SEO wciąż górą
... zwiększyć zyski z linków sponsorowanych? Jeśli tak, to w jaki sposób? Poznaj swego internautę Internet to ostatnio najczęściej badane medium. Wyniki badań interesują głównie specjalistów od marketingu. ... skłonią nas do naruszenia tego zaufania”. Choć misja firmy to tylko działania PR, to jednak zbyt dalekie odejście od tych zasad byłoby ryzykowne. ...
-
Mobilne SEO i pozycjonowanie "long tail"
... pozycjonowanie na frazy ogólne to nie tylko prestiż i pewien rodzaj internetowego PR. Pozycjonowanie na ogólne frazy ma sens w przypadku firm, kiedy jej znalezienie ... mobilnych. Strony te stają się szybsze, bardziej przejrzyste i łatwiejsze w obsłudze. Internet w urządzeniach mobilnych to także wyszukiwarki. Na zachodzie SEO mobilne stanowi ...
-
Marki piwa w Internecie
... na temat popularnych marek piwa w social media? O tym mówi raport "Monitoring marek piwnych w Internecie" przygotowany dzięki współpracy agencji PR Publicon i firmy monitorującej Internet - Brand24.pl. Piwo to najstarszy i najczęściej spożywany napój alkoholowy. Rocznie na głowę wypijamy średnio około 90 litrów tego trunku ...
-
E-handel w Polsce I-VI 2012
... procent. Polacy stali się świadomymi użytkownikami sieci potrafiącymi korzystać z jej zalet. Dziś Internet dla przeciętnego Polaka to nie tylko miejsce rozrywki. Według badań ... mln ofert prezentowanych przez ponad 3500 sklepów - tłumaczy Fabian Adaszewski, PR Manager Grupy Nokaut SA, właściciela internetowej porównywarki cen Nokaut.pl. ...
-
Czytelnictwo kwitnie na Facebooku
... , czy używam do tego czytnika, czy książki w formie tradycyjnej; choć, oczywiście, osobiście wolę papier. Internet towarzyszy nam dziś na każdym kroku, tak w życiu zawodowym jak i prywatnym, dlatego cieszę ... „Poezja”, „Popularno-naukowe”, „Poradnik”, „Powieść”, „Przygodowe”, „Reportaż”, Romans”, „Science fiction”. Monika Tomsia, Specjalista ds. PR ...
-
IAB Polska: 87% firm z branży reklamy online odczuwa skutki pandemii
... zasobów ludzkich oraz projektowych. Jak czytamy w komunikacie z badania IAB Polska, internet jest jedynym medium, które według badanych nie zaliczy spadków w pierwszym ... planują oni najczęściej: działania CSR (co drugi), reklamę produktową oraz działania PR (ponad jedna trzecia). Wydawcy i sieci: zmiany w przychodach reklamowych 91% wydawców odczuło ...
-
Pracuj.pl i piar.pl wspólnie
Od wczoraj specjaliści PR i firmy poszukujące takich specjalistów otrzymają możliwość szerszego wykorzystania internetu. Jest to efekt rozpoczęcia współpracy serwisu Piar.pl oraz portalu Pracuj. ...
-
Internauci rzucają palenie
... walki z nałogiem. Za działania internetowe odpowiada agencja OS3 multimedia, kampanię PR obejmującą media off-linowe prowadzi agencja Open Media. Serwis zawiera sekwencje wideo, interaktywne funkcje oraz odręczne rysunki wykonane ołówkiem. Internet daje możliwość zbudowania wokół marki wirtualnej rzeczywistości, społeczności wiernych internautów ...