-
Wysokie koszty życia i dezinformacja, czyli codzienność młodych Europejczyków
... w wieku 25-30 lat. Ta grupa wiekowa częściej korzysta również z platform informacyjnych online i radia niż osoby w wieku 16-18 lat. Młodsze osoby (16-18 lat) częściej ... młodych ludzi w Portugalii (53%), Włoszech (52%), Słowenii (45%) i Francji (43%). Prasa internetowa i/lub platformy informacyjne oraz radio są źródłami informacji dla 26% młodszych ...
-
Nagrody "Teraz Internet" przyznane
... Serwis nowy (istniejący krócej niż rok) - Cersanit za Wortale informacyjne, (gazety, prasa, wiadomości...) - AdPress za E-sklepy, hurtownie, aukcje, sprzedaż biletów - Optyk Visus za ... produktowy - Oknoplast-Kraków za Portal edukacyjny, szkolny, rynek pracy - Point Online za Turystyka, prezentacja miast - Galindia za Strony prywatne - Natalia ...
Tematy: teraz internet, komputer expo 2003 -
Rośnie wykorzystanie Internetu
... OmnicomMediaGroup specjalizujący się w tworzeniu i realizacji niestandardowej komunikacji marketingowej online – postanowił zbadać: w jakich obszarach Internet zastępuje ... z przyzwyczajenia widzów do schematu oglądalności: wiadomości, sport i pogoda. Prasa uzyskuje w tym wymiarze popularność jedynie 6,3%. W przypadku poszukiwania wiadomości nt. ...
-
ISO 9001 a konkurencyjność firmy
... które w ciągu ostatnich 15 lat wdrożyły ISO 9001. Portal badań internetowych PB Online przebadał firmy z wielu branż, o różnej wielkości zatrudnienia i przychodach. Mimo takiego ... to rekomendacje znajomych czy partnerów biznesowych, a w dalszej kolejności Internet i prasa specjalistyczna. Okazuje się również, że rekomendacje i przystępność cenowa to ...
-
Polski rynek pracy w IT w 2011 roku
... nie zaś te, które automatycznie będą polegać wyłącznie na gotowych testach online sprawdzających standardowo umiejętności pisania prostego kodu. Czy tak jak centra back-up/SSC zaczną ... sytuację na polskim rynku pracowników IT, jak w ostatnich miesiącach opisywała to prasa. Wprawdzie niemiecki sektor IT jest ogromny, niemniej polscy specjaliści, którzy ...
-
Firmowa strona internetowa
... produktu. Potencjalny klient najczęściej po zobaczeniu reklamy w mediach klasycznych (telewizja lub prasa) zagląda do Internetu w celu znalezienia dodatkowych informacji. Jakość podania ... aby strona internetowa umożliwiała kontakt potencjalnego klienta z firmą (specjalny formularz, chat online lub tylko adres email). Optymalizacja strony pod kątem ...
-
Rynek mediów i reklamy 2012-2016
... w Polsce (CAGR) prognozowany do roku 2016 wyniesie 17%, kiedy to rynek reklamy online osiągnie wartość 1,428 mld USD. Według prognoz PwC rynek reklamy internetowej ... malejący efekt nowości i związane z tym premie cenowe” – podkreśla Paweł Wesołowski. Prasa w Polsce i na świecie Wartość globalnego rynku prasy (wydatki konsumentów oraz reklama) w 2011 ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 41/2012
... i banków, czyli wszędzie tam, gdzie można było prowadzić sprzedaż online. Media społecznościowe pokazały reklamodawcom, że to jest ciekawe otoczenie do prowadzenia ... w internecie będzie rósł w tempie dwucyfrowym, podczas gdy największe spadki notować będą telewizja i prasa. - Moim zdaniem w przyszłym roku internet "wybuchnie". To jest kolejny etap ...
-
Oferta pre-paid od Virgin Mobile: CHCĘ WSZYSTKO
... Marcin Wieczorkowski, dyrektor marketingu, Virgin Mobile Polska. Wraz z wprowadzeniem nowych taryf, operator przygotował rozbudowane działania online, kampanię reklamową offline (obejmującą takie nośniki jak outdoor, prasa, TV, Radio) oraz niestandardowe działania skierowane do młodych. Od września w wybranych szkołach średnich, akademikach i na ...
-
Rynek reklamy i mediów w I poł. 2014 r.
... z lokowania produktu), Internet (wzrost o 6,4%), radio (wzrost o 7,2%). W przypadku reklamy online najbardziej dynamicznie rosła reklama wideo emitowana in-stream (więcej ... telekomunikacja (mniej o prawie 5 mln złotych, dynamika -24,5%). Magazyny kolorowe, podobnie jak prasa codzienna, przestają być medium masowym, a stają się medium niszowym ...
-
Klient wielokanałowy: jak dbać o skuteczność reklamy?
... klienta, który wykorzystuje zjawisko zakupów wielokanałowych i płynnie przechodzi między światem online i offline. Sklepy jak detektywi Kluczem do sukcesu okazuje się być analiza ... sieci, było określenie, jak reklamy emitowane w mediach tradycyjnych, jak np. telewizja, prasa czy radio, przekładają się na zakupy w sklepie internetowym. Okazuje się, ...
-
10 polskich hoteli z ciekawą historią
... polskiej kulturze z artystami z Filharmonii Narodowej. Czytaj także: - Rezerwacja hotelu online: na co uważać? - 10 najdziwniejszych faktów o łóżkach hotelowych Ten ... Warszawy. W 1886 pałac został przemianowany na hotel, za sprawą spadkobiercy książąt. Prasa opisywała wówczas miejsce, jako najlepszy hotel europejski. Sama nazwa - marka „Grand Hotel” - ...
-
Piractwo komputerowe kosztuje nas krocie. Ile tracimy?
... łatwość obsługi i nawigacji. Cecha ta dotyczy zwłaszcza rynku wideo, muzyki, transmisji online oraz artykułów prasowych. Duży odsetek respondentów ceni sobie również wysoką jakość ... : treści wideo, transmisje na żywo, książki, audiobooki, treści muzyczne, prasa. Oprócz tego przeprowadzono wywiady indywidualne z ekspertami z branży służące pogłębieniu ...
-
Skąd czerpiemy wiadomości z kraju i ze świata?
... telewizorów, prasy codziennej czy tygodników i w mniejszym stopniu przechodzą do świata online i mobile – twierdzi Błażej Dawid, badacz rynku w PMR Consulting & Research – ... . Efekt potakiwaczy Dla 14% Polakó w źródłem wiedzy o bieżących wydarzeniach jest prasa opiniotwórcza, a 5% sięga w tym celu po czasopisma poradnikowe. – Tak jak w przypadku ...
-
Globalny ruch IP 2016 - 2021
... wideo w sieciach społecznościowych. Transmisja wideo zmienia współczesne wzorce rozrywki dostępnej online, ale warto też zwrócić uwagę na popularyzację VR (Virtual Reality) i AR ... opracowujące standardy sieciowe, naukowcy, firmy telekomunikacyjne, specjaliści ds. technologii, prasa branżowa i analitycy wykorzystują wyniki badań prezentowane w ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 35/2019
... wynosi 4 200. W pewnym momencie dziennie ginęły średnio 33 osoby. Kiedy prasa i portale opozycyjne, zwłaszcza internetowa agencja informacyjna Rappler, poczęły opisywać zabójstwa Duterte ... do otrzymywania i przekazywania informacji powinniśmy wymagać wiedzy, czy dane konto online jest rzeczywiste, czy jest botem. Czy przekazana treść jest źródłowa, ...
-
Reklamy przyspieszają: 2,9% wzrostu po 9. miesiącach br. Są szanse na 3,5%
... zł (+15,4%). Reklamodawcy z tej branży kładą coraz większy nacisk na sprzedaż online oraz na reklamę w internecie. W bieżącym roku część budżetów telewizyjnych i ... kwartałach 2019 r. o 19,7 mln zł niższe niż rok wcześniej (dynamika -8,9%). Prasa drukowana kontynuuje wieloletni trend spadkowy. Sektorem, który stracił najwięcej okazały się produkty ...
1 2