-
Polski konsument 2009
... oczekiwania klienta. Podejmowanie takich działań świadczy o racjonalnym wyborze i proaktywnej postawie konsumenta. Połowa respondentów przyznaje się, że zdarza im się podejmować ... jest to jedynie 11 proc. Niezłą orientację w przysługujących im prawach posiadają natomiast „ostrożni pragmatycy”, którzy stanowią największą grupę badanych (33 proc ...
-
Zakupy online za granicą: dyskryminacja problemem
... liczba jest zaniżona ze względu na niski poziom świadomości wśród konsumentów o przysługujących im prawach; Ponad 75% skarg przyjętych przez ECC-Net było związanych z dyskryminacją ze względu na miejsce zamieszkania konsumenta; Najczęściej konsumenci skarżyli się na problem odmowy dostarczenia towaru lub usługi, przy dokonywaniu ...
-
Jak polscy internauci postrzegają e-handel?
... ─ mówi Mateusz Gordon, ekspert od e-handlu firmy Gemius. Jak twierdzi ekspert, sklepy nadal mają duże pole rozwoju w kwestii jasnego informowania konsumenta o jego prawach i nie mam tu na myśli samego regulaminu, ale marketing aspektu bezpieczeństwa. ─ Dobrym pomysłem jest informowanie klientów na każdym kroku ...
-
Ranking chwilówek i pożyczek pozabankowych
... podchodzić do firm pożyczkowych nie podających informacji o sobie, danych o prawach pożyczkobiorców, nie realizujących obowiązków informacyjnych. Unikajmy również firm wymagających na ... ryzyko naruszania przez takiego pożyczkodawcę zasad etyki lub praw konsumenta. Jako podsumowanie warto też przypomnieć, że ZAWSZE należy dokładnie przeczytać umowę ...
-
6 kluczowych cech skutecznego marketingu referencyjnego
... ” i tanio. Odpowiednim do tego narzędziem jest marketing referencyjny. Koniec z racjonalnością! O modelu konsumenta racjonalnego, tzw. homo oeconomicus, w literaturze ekonomicznej wspominano już ... uznane za Utwór w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. 1994 Nr 24, poz. 83 z późn. zm.). Przed ...
1 2