-
Budowanie wizerunku firmy i produktów
... marki i jej rynkowej rozpoznawalności. To spójny program zintegrowania wszystkich działań w jednym celu, wzmocnieniu unikalnego wizerunku. Efektem jest wyróżniająca się na rynku firma. Najprostszym sposobem kształtowania wizerunku jest identyfikacja wizualna firmy. Należy zwrócić uwagę, że samo posiadanie identyfikacji nie gwarantuje sukcesu ...
-
Employer branding w pigułce
... kształtowania wizerunku pracodawcy. Czym jest employer branding i jakie płyną z niego korzyści? Celem employer branding jest zbudowanie pozytywnego i spójnego wizerunku ... z Feender.com. Narzędzia stosowane w strategii employer branding znacznie wykraczają poza sam proces rekrutacji pracowników. Tradycyjnie mnóstwo opcji działania dostarcza internet, ...
-
Naming na eksport
... innych językach i slangach. Projektowanie nazw, czyli naming, to przede wszystkim proces lingwistyczny i zaniedbania w analizach znaczenia słów skutkują koniecznością wymiany nazwy ... tylko, czy właściciele hotelu korzystali z usług profesjonalnej firmy od kształtowania wizerunku? Polak potrafi wszystko zrobić sam, a czasami rezultaty są opłakane. ...
-
Relacje inwestorskie spółki
... . Celem relacji inwestorskich jest kształtowanie pożądanego wizerunku firmy wśród grona inwestorów, a przede wszystkim wśród akcjonariuszy i obligatariuszy. Odpowiednie wykorzystanie RI powinno prowadzić, nie tylko do utrzymania, ale i zwiększenia zainteresowania spółką akcjonariuszy oraz do kształtowania więzi opartych na rzetelnej informacji ...
-
Rola Internetu w zakupach napojów bezalkoholowych
... innych użytkowników o konkretnym produkcie, opisów produktów, informacji o cenach. Co ważne, internauci są aktywną grupą konsumentów, która uczestniczy w procesie kształtowania się wizerunku konkretnych produktów, marek i producentów. Źródła wiedzy o napojach i sokach Respondentami byli internauci, którzy kupują napoje bezalkoholowe i mają wpływ na ...
-
Marketing internetowy w spółkach giełdowych 2004-2005
... proces rozwoju." Rezultaty badania wskazują również, że obecnie spółki giełdowe nie wykorzystują w pełni potencjału stron internetowych, szczególnie jeśli chodzi o proces obsługi klienta, kształtowania ... wskazywanym motywem uruchomienia witryny firmowej była chęć poprawy wizerunku przedsiębiorstwa – na ten stricte wizerunkowy aspekt powstania serwisu ...
-
Kształtowanie cen: modele i funkcje ceny
... Ciągły proces Nie można ustalić ceny danego produktu raz na zawsze. Kształtowanie cen to ciągły proces. Zmienia ... Eleganckie biura i takiż personel. Modele kształtowania cen Punktem wyjścia dla kształtowania cen może być kilka ... Cena produktów firmy ma duże znaczenie dla jej wizerunku. Różnica między wizerunkiem firmy KLER i firmy JYSK jest ewidentna ...
-
Trendy HR 2015: po pierwsze kultura organizacyjna
... konkurencją o talenty, to właśnie przemyślana strategia kształtowania kultury organizacyjnej oraz wzmacniania zaangażowania jest ... samym odgrywa istotną rolę w budowaniu wizerunku pracodawcy, mają szansę na sukces w pozyskiwaniu talentów i ... nowe umiejętności. Rolą pracodawcy jest, aby proces ten przebiegał płynnie i bezboleśnie” – wyjaśnia Magdalena ...
-
Zaufanie w handlu elektronicznym
... Wiedzą, że gdzie indziej mogliby zaoszczędzić, ale sądzą, że proces ten marnuje zbyt dużo ich czasu i energii emocjonalnej. ... które mają na celu stworzenie wzbudzającego zaufanie internetowego wizerunku firmy [3]. Aby system e-commerce został zaakceptowany ... przyszłości tylko przez pryzmat technologiczny i kształtowania poprawnych kontaktów z dostawcami ...
-
Walka o równość płci musi trwać
... dochodzą do trafniejszych decyzji, a sam proces staje się znacznie ciekawszy w urozmaiconym środowisku ... , który okazał się być znakomitym narzędziem świadomego kształtowania kariery zawodowej kobiet w biznesie – mówi Iva Georgijew. ... się z kolei do zwiększenia efektywności i poprawy wizerunku spółki – mówi Dorota Snarska-Kuman. O badaniu „Women in ...