-
Dobra konsumenckie: największe firmy 2013
... . Największym graczem na tym rynku jest nadal amerykański Nike. Z kolei liczba przedstawicieli sektorów żywnościowego, napojów i tytoniowego w grupie 250 najszybciej rozwijających się firm zmniejszyła się ze 140 do 137. Pomimo tego segment spożywczy i producenci wyrobów tytoniowych odnotowali znaczący łączny wzrost przychodów ze sprzedaży ...
-
Mini-siłownia w domu Polaka
... się zazwyczaj w przedziale cenowym 50 – 100 zł (45%). Wśród marek dominują: Nike, Adidas, ASOS i Reebok. Również wśród spodenek sportowych najczęściej wybierane są te ze ... cieszą się również modele droższe, do 500 zł (43%). Także tutaj firma Nike zdeklasowała konkurencję, uzyskując 50% udziałów w rynku. Informacje o badaniu Statystyki do ...
-
Reklamy powinny być cool
... . Gdyby producenci obuwia Nike zastosowali typowe podejście do reklamy, to dzisiaj mało kto kojarzyłby zarysowane lekką kreską skrzydełko z butami i odzieżą sportową. Firmę Nike założył ... z przepisów, marka stała się cool, a ostateczny rezultat jest taki, że Nike jest przedsiębiorstwem o obrotach przekraczających 4 mld. USD, że marka widnieje na ...
-
Wyprawka szkolna: preferencje konsumentów
... (15%), na trzecim zaś miejscu uplasował się amerykański potentat - firma Nike (9%, tu prawdopodobnie o wysokiej pozycji tej marki zdecydowali nieco starsi uczniowie ... preferujący bardziej sportowe modele plecaków). Na trzecim miejscu ex aequo razem z Nike znalazła się polska marka St. Majewski. Herlitz okazał się również bezkonkurencyjny w rankingu ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 22/2014
... wzrost przychodów. Nie ma zbiorczych danych pokazujących rynek butów do biegania. Producenci zazwyczaj ukrywają informacje dotyczące sprzedaży. Według portalu SportOneSource, który ... buty do biegania. Zdecydowanie najpopularniejszą marką oferującą buty biegowe jest Nike, która największym powodzeniem cieszy się w USA i Wielkiej Brytanii. Na drugim ...
-
Wzrost e-commerce będzie trwał w 2021 r.? Co sądzą eksperci?
... miesiąc. W sieci zaczęły sprzedawać Stokrotka czy PoloMarket. Okazję wykorzystali również producenci, którzy uruchomili sprzedaż bezpośrednią, z pominięciem dystrybutorów i pośredników, np. ... . Producenci z kolei zaczynają mocniej inwestować w swoje miejsce w sieci i systemy, nie skupiając się tylko na dystrybutorach. Tak robi np. Nike czy Adidas ...