-
Video w Internecie coraz popularniejsze
... kampanii marketingowej.” – powiedział David Hallerman, analityk eMarketera. Wydatki na internetową reklamę video w Stanach Zjednoczonych potroją się i do roku 2007 osiągną wartość 640 milionów dolarów, co będzie stanowiło wzrost z 225 milionów dolarów w roku poprzednim. Jak wynika z raportu eMarketera, do 2010 roku reklamodawcy wydadzą na ...
-
Reklama online? Wideo, wideo i jeszcze raz wideo
... . W USA udział retail search w całym segmencie w 2024 r. ma według prognozy Emarketera przekroczyć 45 proc. (dotyczy to typowych stron ecommerce’owych oraz ... kino rosły w tempie blisko trzydziestoprocentowym. Reklama wideo, obejmująca od najnowszej edycji Raportu prócz telewizji także wideo online, wzrosła o 13,3 proc., zaś radio powyżej 10 proc ...
-
Reklama online? Polacy mówią "stop"
... eMarketera dowiódł, że Polacy są europejskimi liderami blokowania treści reklamowych - z wtyczek typu AdBlock ma ... skalę popularności . Powstało ono w oparciu o analitykę danych z ponad 100 mln urządzeń podpiętych do internetu. O powstaniu raportu opowiada Piotr Prajsnar, CEO Cloud Technologies: – Nasze badanie opiera się na metodyce, której do ...
-
Pomimo kryzysu telekomunikacja nie rezygnuje z reklamy. Wydatki będą rosnąć
... wydatków na reklamę w sektorze telekomunikacji. Jak jednak wynika z opublikowanego właśnie raportu „Zenith Business Intelligence – Telekomunikacja” sytuacja powoli będzie się normować. ... reklamy telekomunikacyjnej w latach 2020-2023, z rocznym wzrostem na poziomie 11%. Według eMarketera, tylko 31% populacji posiada obecnie smartfona, ale za sprawą ...
-
Reklama w Internecie 2010
... wynika z reklamowego podsumowania minionego roku, przygotowanego przez IAB Polska w ramach raportu AdEx 2010, najbardziej popularna reklama display, czyli w najprostszym ujęciu - ... przyszłym roku osiągnąć może psychologiczną granicę 2 miliardów złotych. Natomiast według szacunków eMarketera, w tym roku wydamy na reklamę w sieci o 20 procent więcej ...
-
5 obszarów, w których Big Data rewolucjonizuje marketing
... niż 4GB pamięci RAM, a pojemność dysków twardych liczymy już w terabajtach. Z raportu „Data Never Sleeps 4.0” wynika, że w ciągu jednej minuty Internauci przeglądają ... % w ciągu zaledwie jednego kwartału. 2) Nowa jakość w kampaniach banerowych Według prognoz eMarketera, w 2017 r. w Europie Zachodniej na reklamę on-line marketerzy wydadzą prawie 38 ...
-
Skuteczny e-mail marketing
... odbiór, bez względu na jego treść. Co zatem możemy wywnioskować z raportu EmailLabs? Tytuł, to nie epopeja Krótki tytuł e-maila, ograniczony do maksymalnie ... na prędce do przyjaciela, tylko złożone narzędzie marketingu bezpośredniego. Podawane przez eMarketera jak i DoubleClick dane pokazują, że rola marketingu "emaliowanego" będzie rosła. W Anglii ...
-
Europejski rynek reklamy online rośnie
... branżach świadomości tego, jak ważne jest włączenie reklamy internetowej do marketingu mix.” – wynika z raportu. Boom na kupowanie w sieci z pewnością się rozpoczął. W tym roku, jak wynika z szacunków eMarketera, sklepy internetowe w Zachodniej Europie sprzedadzą produkty i usługi (włączając wycieczki, bilety i ściąganie plików) o wartości ...
-
Serwisy społecznościowe: kryzys reklamy
... 20.8% mniej, w porównaniu do poziomu 265 milionów USD - prognozowanych we wcześniejszym raporcie eMarketera. Chociaż perspektywa wydatków na reklamę online zmienia się, wykorzystywanie ... społeczności internetowych", powiedziała Debra Aho Williamson - senior analyst w eMarketer, autorka raportu pt. "Social Network Marketing: US Ad Spending Update." "W ...


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem