-
Zacznij myśleć o programmatic
... do dyspozycji wiele narzędzi umożliwiających zarabianie na reklamach, ich głównym źródle przychodów. Najczęściej wykorzystywanym na rynku jest AdSense czy programy afiliacyjne. Jednak w ciągu ostatnich kilkunastu miesiącach rynek podbija programmatic. Od czego zależy wycena reklam w tym modelu i jaki system reklamowy wybrać? Którym wydawcom ...
-
5 rzeczy, których nie wiedziałeś o programmatic buying
... , raczej nie trzeba nikogo przekonywać. Klikalność reklamy bannerowej w modelu programmatic jest ponad dwukrotnie większa od „zwykłej” e-reklamy. Jej ... marketerów pracuje już na przetworzonych i ustrukturyzowanych danych, które zostają wykorzystane w reklamach typu programmatic. Jednak często posiadane informacje, są jedynie wycinkiem wiedzy, którą ...
-
Obalamy 6 mitów nt. programmatic buying
... w standardowych kampaniach, konwersje są na początku większe, a z określonym czasie spadają. W modelu aukcyjnym jest często odwrotnie. Kampania potrzebuje czasu, aby się „rozkręcić”. 4. ... nadaje się do kampanii wielokanałowych Faktycznie, programmatic początkowo używano głównie w reklamach w wyszukiwarkach. Jednak rozwój technologii sprawił, że teraz ...
-
Jak stworzyć modny produkt
... kierujących swoją ofertę do młodych ludzi zaczęło wykorzystywać tę postać w swoich reklamach. Wystarczy przywołać tu reklamę zegarków Casio z zabawnie wykorzystującym konwencję znanych ... do cyklu życia produktu. Sposób funkcjonowania akceptacji mody (oparty na modelu dyfuzji innowacji) można przedstawić na przykładzie muzyki popularnej. W fazie ...
-
Marki wiernych wyznawców
... to słynna mowa Steva Jobsa na MacWorld w 1984 r. poświęcona wprowadzeniu nowego modelu i towarzyszącemu mu spotowi. Film „1984”, który przeszedł do historii, w pełni ... symbolicznego zagarnięcia. Motyw ukrzyżowania czy ostatniej wieczerzy często występował w reklamach. W jednym ze spotów Nike’a patrzymy na zawodniczkę trenującą koszykówkę. Gra z ...
-
Jak promować firmę w Internecie?
... . Ponadto krótki adres strony WWW łatwiej jest wyeksponować na reklamach, a także materiałach promocyjnych przedsiębiorstwa (np. wizytówkach, papierze firmowym). Kolejny ... strony WWW, zdecydowali się zamieścić w swojej ofercie stron WWW sprzedawane w modelu abonamentowym, aby ułatwić mniejszym przedsiębiorstwom start w Sieci. Dzięki temu nie ...
-
Reklama internetowa coraz gorzej postrzegana
... internauci mogliby wykazać chociaż minimum zaangażowania i pokazać chęć aktywnej partycypacji w reklamach internetowych. Należy jednocześnie założyć, że przekaz reklamowy znajdowałby się ... ustalenie postulatów mających zaangażować obie strony do zmiany modelu współpracy. Kodeks dobrych praktyk dla użytkowników sieci Wykaż się uczciwą postawą. ...
-
Skuteczna reklama online czyli jaka?
... z takich systemów jak Adform, Rubicon czy Criteo. Pomocne w zarabianiu na reklamach mogą być również dostępne na rynku programy afiliacyjne – niemniej jednak ich ... proc., a stawki za reklamy w granicach 10-15 proc. Należy pamiętać, że w przypadku stron tworzonych w modelu RWD (Responsive Web Design), czyli zaprojektowanych w sposób, który pozwala ...
-
Adblocking: wyzwanie dla afiliacji
... muszą również pochylić się specjaliści od marketingu afiliacyjnego. Atrakcyjność tego modelu działań marketingowych, wraz z bogatym pakietem propozycji konsumenckich, wydaje ... sieci, podczas gdy 15% wskazuje jako powód na brak zainteresowania produktami przedstawionymi w reklamach. Jako powód wskazywane są także: utrudnienie w zapoznawaniu się z ...
-
12 prognoz dla rynku mediów 2019
... m.in. kwestie związane z postępami w zakresie rzeczywistości rozszerzonej, sposobami przedstawiania w reklamach reprezentantek płci pięknej czy techniką tzw. pionowego wideo. Zobaczmy ... – staną się większe i lepsze niż dotychczas. Zakup mediów w modelu programmatic buying stanie się dokładniejszy i efektywniejszy dzięki wiedzy o postawach ludzkich w ...