-
Reklamacja towaru - nieprzyjemna konieczność
... . Reklamacja wciąż kojarzy się Polakom z procedurą nieprzyjemną i trudną, choć dostrzegają, że na rynku jest coraz więcej firm, które rozpatrują skargi szybko i na korzyść klienta – ... zadowoleni z zakupu czy usługi. Jednak na pytanie „Co robisz jeśli Twoja reklamacja zostaje odrzucona?” odpowiedź „Przestaję korzystać z usług danej firmy” wybrało aż 67 ...
-
Reklamacja. Jak ją wykorzystać do zwiększenia sprzedaży?
... klienta, który składa reklamację, to ponad 90% klientów ponownie dokona zakupu. Warto dodać, że pozyskanie nowego klienta jest aż 7 razy droższe nie utrzymanie tego, który chociaż raz dokonał u nas zakupu. Jakie korzyści dla biznesu niesie reklamacja ...
-
Reklamacje na nowo
... sądowa. Operatorzy wszystkie reklamacje będą musieli rozpatrzyć w ciągu 30 dni. Istotną regulacją z punktu widzenia klienta jest zapis mówiący o tym, że w przypadku upłynięcia 30 dniowego terminu rozpatrzenia przez operatora, reklamacja staje się uznana. Operatorzy telekomunikacyjni będą także musieli informować o brakach w reklamacji, a klient na ...
-
Najczęstsze błędy w e-commerce
... z centrum obsługi klienta bywa nawet ważniejsza od ceny: PRZYKŁADOWA OPINIA*: [Andrzej] Obsługa klienta poniżej ... Reklamacja rozstrzygnięta w miarę pozytywnie. Jako rekompensatę miałem otrzymać kupon rabatowy w sklepie internetowym ― aczkolwiek słowa rzucone na wiatr. Żadnego kuponu nie ma i pewnie nie było. Wszystko po to, aby udobruchać klienta ...
-
Jak sprawdzić firmę w Internecie?
... wyciągniętą w kierunku klienta. Im bardziej witryna ... klienta, a nie odwrotnie – mówi ekspert Trusted Trader. Jak powiedział Sam Walton: „Jest tylko jeden szef -– klient. On może zwolnić każdego w firmie, od prezesa w dół – po prostu wydając swoje pieniądze gdzie indziej”. 8. Pierwsza reklamacja. Prawdziwym testem firmy może być pierwsza reklamacja ...
-
Jakość obsługi to nie wszystko
... . Klienci oczekują, że będą obsłużeni miło, przyjemnie, profesjonalnie i fachowo, zaś ich reklamacja przebiegnie szybko, sprawnie i na ich korzyść. „Percepcja marki może zależeć od ... w obowiązujące procedury. Są to gesty spoza procedur świadczące o tym, że klienta traktujemy jak wartościowego partnera i relacja z nim jest bardzo ważna” – mówi Piotr ...
-
Logistyka a gospodarka
... usług, przesunięcie fizyczne towarów między magazynem a punktem odbioru przez klienta, dostępność substytutów (świetnie widać to na przykładzie firm oferujących ubezpieczenia samochodowe – samochód zastępczy). Trzeci blok to elementy potransakcyjne i są to: gwarancja, montaż, reklamacja, zwroty i wymiana produktów, a także uaktualnienia produktu do ...
-
Idea24 on-line
Idea udostępniła system elektronicznej obsługi klientów Idea24 on-line. Dzięki niemu abonenci Idei (postpaid) mogą m.in.: samodzielnie aktywować lub deaktywować wybrane usługi, zmienić adres do korespondencji lub formę płatności. Z systemu Idea24 on-line mogą korzystać wszyscy użytkownicy ofert abonamentowych sieci Idea (Idea dla Ciebie, Idea dla ...
-
Konsument w UE ufa reklamom
... statystyczny mieszkaniec UE najczęściej reklamuje nowe auta i motocykle. Jeśli nasza reklamacja nie zostanie uwzględniona podejmujemy dalsze kroki dużo chętniej niż wynosi średnia ... wskazują, że głównymi czynnikami napędzającymi rozwój europejskich rynków jest jakość obsługi klienta oraz zaufanie konsumentów, przy czym żaden z badanych sektorów nie ...
-
Seniorzy a ochrona praw konsumenta
... ciągu 2 tygodni, a 16 proc. z kolei błędnie uważa, że nie ma znaczenia moment, kiedy reklamacja zostanie zgłoszona, gdyż klient ma do niej prawo w dowolnym czasie od zauważenia wady ... ci, którzy błędnie sądzą, że sprzedawca ma obowiązek ustosunkować się do reklamacji klienta w ciągu miesiąca. Co piąty badany w ogóle nie wie jak długo może oczekiwać ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 27/2015
... Biuro powinno bezzwłocznie podjąć starania, by znaleźć rozwiązania satysfakcjonujące klienta (tak głosi Dyrektywa 90/314/WE) – dodaje Syryca. Warto pamiętać o dowodach. W ... jej rozpatrzenie. W przypadku braku odpowiedzi po tym czasie uznaje się, że reklamacja została przyjęta i uznana. Gdy pojawią się jakiekolwiek kłopoty z uzyskaniem odszkodowania, ...
-
Jak zminimalizować skutki kradzieży danych kart kredytowych?
... złotych – komentuje mieszkanka Katowic. W kontakcie z przedstawicielem banku złożona została reklamacja, a karta unieważniona. Dodatkowo zmienione zostały hasła oraz ustawienia ... wiele bezpieczniejsze od klasycznej formy, gdzie podajemy komplet danych kart. Z perspektywy klienta najważniejsza jest jednak usługa Chargeback, którą oferują banki ...