-
Srebrny konsument - fakty i mity
... za sobą? Jak tacy konsumenci postrzegani są przez pracowników działów reklamy - twórców licznych spotów, które mamy przyjemność oglądać na ekranach naszych ... jest wyłącznie efektem uporządkowania większego systemu i niewiele mówi o osobach starszych jako ludziach o konkretnych preferencjach konsumenckich czy komunikacyjnych. Nie wskazuje też w żaden ...
-
Internauci a stare i nowe media
... wspólne korzystanie z sieci dotyczy treści rozrywkowych (kawały, filmiki, demotywatory, śmieszne reklamy). Zdarza się, że zabawne treści użytkownicy pokazują podczas imprez i spotkań ... że telewizja traci rolę informacyjną na rzecz innych mediów. TV wywołuje w ludziach uczucie lęku i niepewności przekazując ciągle negatywne informacje. Stąd częstsza ...
-
Crowdmarketing nadchodzi
... wykorzystać. Tak samo jak robią to politycy czerpiący energię z entuzjazmu, który są w stanie w ludziach wzbudzić. Właśnie z tego powodu wymyślono demokrację – odbity od ludu entuzjazm wraca do polityka ... tym lepiej. Wszystko to można robić na serio lub wyłącznie dla reklamy. Ale w prawdziwym crowdsourcingu nie ma ściemy. Zadanie bądź deal są całkiem ...
-
Strategia komunikacyjna: istotne wzbudzanie emocji
... zamiast wszystkiego dla wszystkich, kierujemy wybrane działania do wybranych konsumentów. Rolą reklamy jest wzbudzanie emocji odbiorców wobec pewnych zjawisk, produktów oraz marek ... . Jako taki, bywa nadzwyczaj ciekawy i pouczający. Pozwala dowiedzieć się czegoś o ludziach i o życiu. Dobry produkt i trafny wybór komunikowanej cechy W kulturze masowej ...
-
Burza w kieliszku wódki, czyli Żytnia Extra i reklamowy skandal
... publikacji oraz przyszłości marki. W prawie polskim obowiązuje ogólny zakaz reklamy alkoholi, dlatego specjaliści od marketingu i PR często sięgają po ... komentarzy zabarwionych emocjonalnie. Jeden z internautów skomentował: „twitter krytycznie. Dobrze świadczy o ludziach tutaj.” Również społeczności na Facebooku czy plus.google.com zareagowały ...
-
Influencer marketing, czyli pieniądze łowione w sieci
... profil Millionaire Mentor, który ma dwa miliony followersów, a za maksymalnie osiem godzin reklamy liczy sobie 600 dol. Mając kilku klientów dziennie, łatwo można ... współpracy”. SIP, czyli siła wpływu Co stanowi przewagę ekonomii opartej na ludziach wpływowych w internecie (SIP based economy)? Andrzej Dudik, Influencer Relations Lead w VML Poland ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 35/2019
... „wojna” co pomogło w jakimś sensie „zracjonalizować” jego działania, straty w ludziach stały się bardziej akceptowalne. Ale tylko do czasu, kiedy ... segmencie „prawa zwierząt” wysyłano reklamy z tego rodzajami informacjami, wzmacniane zdjęciami okaleczonych zwierząt do jednego rodzaju wyselekcjonowanych wyborców, a do innych łagodniejsze reklamy ...
-
Tydzień 45/2004 (01-07.11.2004)
... magazynów, 29 lokalnych stacji radiowych i ponadregionalne radio (Tok FM), firma reklamy zewnętrznej AMS, portal internetowy Gazeta.pl oraz serwis ogłoszeniowy Aaaby.pl ... nawet zaawansowaną wiedzę, z rozsądkiem a nawet mądrością życiową oraz wiedzą o świecie i ludziach. Kiedyś przygotowywałem cykl wykładów na temat sukcesu w biznesie i drogi do ...
-
Wyszukiwarka osób 123people po polsku
... się stworzyć proste w użyciu narzędzie, które całkowicie zmieniło sposób wyszukiwania informacji o ludziach w Internecie w wielu krajach na świecie”, dodaje. Polska jest dwunastym rynkiem, na ... nazwaną „33 – 1/3 – Long Play” polegającą na czerpaniu dochodu z trzech źródeł: reklamy display, umów z partnerami oraz sprzedaży pakietów Premium. Long Play ...
-
Polacy a zmiany klimatu i inne problemy ekologiczne
... produktów. To bardzo ciekawy z punktu widzenia badawczego wniosek, który nie został jeszcze odkryty przez rynek reklamy. Wybieranie produktów eko sprawia, że wierzymy i myślimy o sobie jak o lepszych ludziach. Nie bez znaczenia jest tu także opinia otoczenia i moda na bycie eko, przez co wypada ...