-
Sztuczna inteligencja w biznesie. Wyzwania i możliwości
... obrazów oraz języka, wirtualni asystenci, automatyczne pojazdy i roboty. Inwestycje w AI w Polsce, w porównaniu do globalnych liderów w tej dziedzinie czyli USA i Chin, są ... na podstawie schematów ich zachowań w wyniku czego otrzymujemy precyzyjne targetowane reklamy i propozycje produktów, które mogą nas interesować. Uczenie maszynowe wykorzystywane ...
-
Biznes skazany na Big Data?
... , jedną z największych hurtowni danych na świecie, należącą do Cloud Technologies. W Polsce w minionym roku na dane o internautach przeznaczono kwotę 8,9 mln dolarów. Jeśli ... daje marketerom możliwość zaawansowanego profilowania behawioralnego i precyzyjnego targetowania reklamy internetowej, co w dobie szumu informacyjnego pozwala osiągać ...
-
Uwaga na fałszywe karty podarunkowe
... lub adresu e-mail, subskrybowanie płatnej wiadomości SMS, zainstalowanie oprogramowania wyświetlającego reklamy itd. Rezultat jest przewidywalny: ofiary będą miały dość wykonywania ... celów. Oszustwa tego typu są coraz popularniejsze na całym świecie. W Polsce cyberprzestępcy oferują m.in. telefony z wyższej półki za symboliczną złotówkę oraz kupony ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 35/2018
... okazało się, ze część reklamodawców korzystających z usług Google'a może sprawdzić, czy reklamy w sieci doprowadziły do zakupu w fizycznym sklepie. Stało się tak ponoć w wyniku umowy ... . Obecnie Costa Coffe prowadzi około 3,8 tys. kawiarni, w tym około 150 w Polsce. Warto dodać, że właścicielem Costa Coffee jest firma Whitebread, która kupiła kawową ...
-
Jeszcze centra handlowe, czy już centra doświadczeń?
... towarzyszą właściwie od zawsze. „Doświadczenie naszych klientów - począwszy od obejrzenia reklamy, wyszukiwania produktu, analizy, kontaktu ze sprzedawcą, zakupu, dostawy, obsługi, ... pokolenia Milenialsi i pokolenie wyżu demograficznego to obecnie najliczniejsze grupy klientów w Polsce. Według Deloitte, w ciągu 10 lat pokolenie Y będzie stanowić ...
-
RODO, czyli dlaczego ochrona danych jest ważna
... a nie jakie będą konsekwencje – wskazuje Jolanta Malak, regionalna dyrektor Fortinet w Polsce. Za intensywnym postępem technologicznym oraz upowszechnieniem się szybkiego internetu ... zakupowe, zainteresowania, a nawet poglądy – na tej podstawie wyświetlane są m.in. reklamy. Trzeba mieć jednak świadomość, że takie dane mogą posłużyć również do ...
-
Jak osiągnąć świąteczny sukces w e-commerce?
... o te prezenty, które zakupimy w e-sklepach. Według raportu Allegro i Mobile Institute, klienci największej w Polsce platformy e-commerce jako prezenty, który zamierzają kupić swoim bliskim najczęściej wskazali następujące produkty ... rozwiązania typu end-to-end, które łączą i integrują wszystkie punkty kontaktu z klientem - od marketingu i reklamy ...
-
Najbardziej dochodowe programy TV 2018 r.
... - 88 mln. zł. (w 2017 – 91 mln. zł.). Nowością w zestawieniu jest jeden z pierwszych teleturniejów w Polsce, który po latach doczekał się wielkiego powrotu – „Koło fortuny” (TVP2). Program ... czyli wartości, które określają jaki % grupy celowej (populacji) zetknął się z pojedynczą emisją naszej reklamy. ** Analiza została przeprowadzona na bazie ...
-
7 cyberataków, które zapamiętamy na lata
... wrażliwych informacji o jego użytkownikach, tworząc na ich podstawie personalizowane reklamy i wpisy wyborcze. Aplikację z quizem pobrało około 270 tys. osób, ... , a następnie przekształcał je w botnety służące do przeprowadzania cyberataków. Według danych CERT w Polsce przejmowanych było nawet 14 tys. urządzeń dziennie . Tak szeroka skala infekcji ...
-
Sklepy internetowe wychodzą z garażu
... wychodzić z garażu. Osobne pomieszczenia biurowe i magazynowe, zlecana fachowcom księgowość i reklamy opracowywane przez profesjonalistów. To wszystko dowody na to, że sklepy ... który założyliśmy w 2017 r., skupiony na markowych ubraniach i obuwiu. Sprzedaje zarówno w Polsce jak i za granicą. Taki kierunek rozwoju podyktowało podążanie za klientami i ...
-
Handel z Chinami idzie nam coraz lepiej
... warunków, polskie firmy radzą sobie dość dobrze w kontaktach handlowych z Chinami. Polsce nadal brakuje strategii z prawdziwego zdarzenia, wspierającej polskich przedsiębiorców na tamtejszym rynku. ... których produkty obecnie są bojkotowane przez chińskich konsumentów ze względu na reklamy tej firmy, uznane przez mieszkańców tego kraju za obraźliwe. ...
-
Monitoring wizyjny w walce o customer experience?
... pozostawiają złudzeń – jak wynika z opracowana Admitad Report 2018/2019 dziś w Polsce udział e-commerce w ogólnym handlu detalicznym wynosi 7%, a według wstępnych prognoz, ... może umożliwić na przykład wyświetlenie na wewnątrz sklepowych ekranach odpowiednio dobranej reklamy, która wpłynie na decyzję o zakupie. Dostarczane przez kamery mapy cieplne ...
-
Branża IT: 10,5 tys. wynagrodzenia to za mało, żeby odczuwać komfort?
... mimo faktu, iż ponad 60% kobiet i ponad 70% mężczyzn pracujących jako specjaliści IT w oparciu o kontrakt B2B zarabia w Polsce powyżej 65 zł na godzinę (netto), czyli co najmniej 10,5 tys. zł netto miesięcznie (przy przyjęciu puli ... 700 specjalistów IT z całej Polski. Projekt dla Ework Group przygotowała i poprowadziła agencja Biuro Podróży Reklamy ...
-
Grupa Polsat kupuje Interię
... w sieci przekracza miesięcznie 1,3 miliarda. Grupa Polsat to grupa medialno-telekomunikacyjna w Polsce posiadająca 5,7 mln klientów, którym świadczy usługi: telefonii komórkowej, płatnej telewizji ... w obszarze Internetu. To wzmocnienie pozycji na dynamicznie rosnącym rynku reklamy online. To również dodatkowy kanał dystrybucji oraz monetyzacji treści ...
-
Młodzi programiści nie powinni narzekać. Oto powody
... do tej pory myślały o internecie tylko jako źródle reklamy, dziś rozważają częściowe przeniesienie biznesu do sieci. Dobrym przykładem są prawnicy, dla których powstają systemy do zdalnych konsultacji prawnych – podsumowuje ekspert. Pierwsze tygodnie pandemii w Polsce nie sprawiły, że rynek pracy zniknął, a pracownik przestał ...
-
Groźny trojan odradza się po 5 miesiącach uśpienia
... firm, tuż za nim uplasowały się Dridex i Agent Tesla, wykryte w 4% organizacji. W Polsce trojan Emotet okazał się jeszcze powszechniejszy, a jego wskaźnik infekcji sięgnął 8,6%! ... liście TOP3 są trojan dropper Necro oraz PreAMo, infekujący Androida malware klikający w reklamy należące do trzech agencji: Presage, Admob, oraz Mopub. - To ciekawe, że ...
-
Ile wydamy na Boże Narodzenie 2021?
... internetowe, które wskazało 26% osób oraz aplikacje mobilne sklepów, a także reklamy telewizyjne, radiowe lub prasowe, które w naszej ankiecie wskazał co dziesiąty konsument ... lub znajomych święta spędzi natomiast 16% ankietowanych. Co ciekawe, turystyczne wyjazdy w Polsce lub za granicę planuje wtedy jedynie 2% badanych. Czym jednak byłyby święta ...
-
Marketing internetowy. Jak wyglądał rok 2021?
... na naprawdę solidne przygotowanie się do “nowego świata marketplace’ów” w Polsce bogatszego o globalnego “mega-gracza" w postaci firmy Amazon. Prognozowanym na 2021 ... się o prywatność swoich danych. Pomimo, iż Google przedłużył remont świata cyfrowej reklamy, niektóre z największych światowych marek (w tym Unilever, AB InBev, Diageo, Ferrero, Ikea, ...
-
Rynek pracy: aż 600 tys. ofert dla specjalistów, kto potrzebny?
... rekrutacyjnych części firm czy też wpływ wojny w Ukrainie na klimat inwestycyjny w Polsce. Należy jednak podkreślić, że mieliśmy wciąż do czynienia z czasem wyjątkowo intensywnej ... w których rola kompetencji cyfrowych jest już wysoka lub dynamicznie rośnie – w tym IT, marketingu, reklamy, grafiki, e-commerce czy badań i rozwoju. Te dane wskazują, że ...
-
Scareware, czyli żerowanie na strachu internautów
... komunikaty od tych pochodzących z rzetelnych źródeł. W praktyce często sobie z tym nie radzą i pożyczają haczyk. Reklamy o groźnym wydźwięku mają wywołać strach u odbiorcy. Producenci antywirusów nigdy nie stosują takich metod, ... wątpliwości zgłaszać administratorowi - mówi Mariusz Politowicz z firmy Marken, dystrybutor rozwiązań Bitdefender w Polsce ...
-
Rynek z ponad 1 mln ofert pracy. Kogo szukają pracodawcy?
... grupy specjalizacji ze szczególnym znaczeniem kompetencji cyfrowych, do której zaliczają się także specjaliści od marketingu i reklamy (5%), internetu/ecommerce (3%) oraz badań i rozwoju (2%). Dlaczego kształcenie kompetencji cyfrowych w Polsce jest tak ważne? Według Eurostatu Polska zajmuje dopiero 24. miejsce w Unii Europejskiej pod względem ...
-
5 zasad cyberbezpieczeństwa
... załączników lub podania danych uwierzytelniających do kont i systemów. W minionym roku w Polsce zostało zgłoszonych niemal 35 tys. tego typu ataków, o jedną trzecią więcej ... operacyjnym. Ważne, aby był włączony i codziennie aktualizowany (automatycznie). Uważajmy na reklamy oraz na różnego rodzaju ankiety i ogólnodostępne bardzo atrakcyjne oferty ...
-
Fake hacking. Jak się przed nim chronić?
... typu adware, które wyświetla na ekranie użytkownika nachalne i niechciane reklamy. Weryfikując, czy próba ataku jest formą oszustwa lub rzeczywistym działaniem ... uwagi do tak oczywistych rzeczy – podkreśla Robert Dąbrowski, szef zespołu inżynierów Fortinet w Polsce. Konsekwencje udanego fake hackingu Jeśli udawany atak powiedzie się i użytkownik ...
-
Influencer marketing bez influencera: o co chodzi w tym trendzie?
... wysokie zasięgi. Osiągnięcie oczekiwanych celów zależy jednak od podejścia marki do tego rodzaju reklamy. Kluczowa jest tutaj uczciwość – nie wolno manipulować rabatami, stosować nieuczciwych praktyk, ... lat temu podobne raczkowały na zachodzie, ale nigdy nie pomyślałybyśmy, że tu w Polsce tak wiele osób polubi to co robimy, a profil na Instagramie ...
-
Wizerunek TVP i programu i9:30 wykorzystany przez cyberprzestępców
... ”. Co ciekawe, do promowania materiału wykorzystano markę popularnego w Brazylii, ale nieznanego w Polsce medium. To oraz fakt, iż po dokładniejszym obejrzeniu widać pewne niespójności ... jakim obdarzamy osoby publiczne, to jeden z cynicznych zabiegów. Kliknięcie w takie reklamy, linki, może więc skończyć się pobraniem złośliwego oprogramowania, a ...