-
Sprzęt AGD: w sieci zwyciężają lodówki i pralki
... również oglądaniem pralek i odkurzaczy. Przeanalizowano dane z blisko 100 działających w Polsce sklepów online zintegrowanych z rozwiązaniem dla producentów od RTB House. Okazuje ... przynosi korzyści zarówno użytkownikom, jak i producentom. Pierwsi widzą w sieci reklamy produktów o zbliżonych parametrach do wcześniej szukanych i mają pewność, że ...
-
Turystyka online: Polska kontra USA
... przekazie reklamowym, gdy jest ona dostosowana do ich indywidualnych preferencji, tzw. personalizacja przekazu reklamowego. – Dopasowanie reklamy pod kątem zainteresowań danej osoby, a także przyznanie dodatkowych benefitów (np. zniżki, promocje itp.) sprawiają ... spersonalizowane oferty, które zdobywają coraz większą popularność również w Polsce ...
-
Wydatki na reklamę I-V 2014 r. - firmy kosmetyczne
... 1/5 część udziałów w rynku. Reszta środków przekazu, czyli radio, kina, gazety i reklamy outdoorowe stanowią zaledwie 7% udziału i zaczynają pełnić marginalną rolę w całościowym ... Drogerie Polskie. Liczba ich placówek zwiększa się o kilkaset w ciągu roku – w Polsce działa już ponad 1800 niezależnych, franczyzowych sklepów drogeryjnych. Główną zaletą ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 32/2014
... ostateczna liczba zostanie podana na koniec miesiąca. Według ekspertów - głównych ekonomistów banków w Polsce sankcje wprowadzone przez Rosję i spowolnienie gospodarcze w Niemczech obniżą wzrost polskiego ... 15 proc. do końca 2017 r. Zgodnie z ustawą do końca lipca obowiązywał też zakaz reklamy OFE, a za złamanie zakazu groziła kara od 1 do 3 mln zł. ...
-
Branża leasingowa w Internecie czyli co w sieci mówi się o leasingu
... Newspoint przeanalizowano aktywność w Internecie 15 czołowych firm leasingowych w Polsce oraz Związku Polskiego Leasingu – organizacji branżowej skupiającej firmy ... sporadycznie komunikują się z potencjalnymi klientami. Częściej wykorzystują social media do reklamy niż nawiązywania dyskusji z aktualnymi i potencjalnymi klientami czy rozwiązywania ...
-
Jak telewizja dzieli internautów
... , którymi udostępniane są treści telewizyjne. W Polsce wzrasta także popularność smart TV, pojawia się telewizja hybrydowa; Apple, Google i Netlifix prześcigają się w udostępnianiu własnych treści za pomocą wszystkich możliwych urządzeń podłączonych do telewizora. Powstają coraz to nowsze formy reklamy w jednym i drugim medium, a spajać je ...
-
TVN w rękach Scripps Networks Interactive
... gospodarczych TVN24 Biznes i Świat. W 2014 roku TVN zyskał oglądalność na poziomie 22%. TVN Media jest największym domem mediowym w Polsce, posiadającym 33% rynku przychodów z reklamy w kanałach własnych TVN oraz dodatkowo sprzedając czas reklamowy wielu innych polskich nadawców komercyjnych. Ta transakcja jest ważnym krokiem ...
-
Jak osiągnąć sukces w e-commerce?
... , e-pasaże oraz zagraniczni gracze myślący o rynku Europy Centralnej i Wschodniej, w tym Polsce. Całości dopełnia intensywnie rozwijający się handel transgraniczny, którego wartość ... jakiego urządzenia korzystają lub kiedy byli zainteresowani zakupem. Zastosowanie reklamy osobistej – programmatic, umożliwia prowadzenie efektywnych działań w różnych ...
-
Jak polski e-commerce może pozyskać zagranicznych klientów?
... proc.). Czynnikiem, który nie ułatwia pozyskiwania zagranicznych klientów, jest brak promocji i reklamy polskiego e-commerce skierowanych na inne rynki niż krajowy. Zupełnie inne ... kierowanych będzie do klientów zagranicznych. W Europie Środkowo – Wschodniej, w tym w Polsce, zaledwie 30 proc. – mówi Maciej Wyszyński, dyrektor zarządzający w Europie ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 17/2015
... roku wzrosła o 13 proc., względem I kwartału 2014 roku, liczba kliknięć w reklamy wyświetlane za pomocą usług Google'a, ale też o 7 proc. spadł koszt pojedynczego ... porozumieniu. W panelu uczestniczył będzie Tony Housh, prezes Amerykańskiej Izby Handlowej w Polsce (AmCham)... Głównym celem TTIP jest przede wszystkim ograniczenie barier ...
-
Ile Ewa Kopacz dała w prezencie Biedronce?
... , że minister spraw zagranicznych Grzegorz Schetyna nada dyrektorowi operacyjnemu grupy Jeronimo Martins w Polsce wyjątkowe odznaczenie - Krzyż Kawalerski Orderu Zasługi Rzeczypospolitej Polskiej. Dyskusja rozgorzała. "Jaka jest szacowana wartość promocyjna reklamy, którą polski rząd robi Biedronce faworyzując ją?" - zapytał na swoim Twitterze ...
-
Co media społecznościowe mówią o grypie?
... czy w mediach społecznościowych możemy liczyć na fachową pomoc lekarza lub farmaceuty? W Polsce w 2015 roku stwierdzono jak dotąd ponad 3 miliony zachorowań lub podejrzeń ... skorelowana także z ruchem bezpośrednim oraz wejściem na strony np. przez reklamy banerowe – czytamy we wnioskach badania IRCenter. Udział mediów społecznościowych w promocji ...
-
Gwarancja zwrotu pieniędzy - to się liczy w e-commerce
... . Warto rozważyć wprowadzenie gwarancji, zwłaszcza jeśli reklamy skutecznie przekierowują osoby zainteresowane ofertą na stronę sklepu, ale finalnie mały odsetek konsumentów wchodzących na stronę sklepu decyduje się na zakup” – komentuje Anna Rak, Country Manager Trusted Shops w Polsce. Ponadto wyniki badania wskazują, że konsumenci ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę III kw. 2015 r.
... edukacyjnymi internauci docenili również piosenkę, która zagościła w reklamie akcji. „Piosenka z reklamy pzu tej z „kochasz? Powiedz stop wariatom drogowym” sprawia ze ... Zachodni WBK w najnowszej analizie bankowości mobilnej zajął pierwsze miejsce w Polsce i drugie w Europie. Forrester Research, międzynarodowa firma badawczo-doradcza, opisuje Bank ...
-
5 najważniejszych systemów Big Data na świecie. Kto wie o nas najwięcej?
... Internet ulega personalizacji. Namacalnym efektem działań DMP są np. spersonalizowane reklamy wyświetlane w przeglądarce internetowej, które dzięki wykorzystaniu danych stają się coraz lepiej ... tą platformą już w 2011 roku, jeszcze jako mały startup, gdy w Polsce o Big Data mało kto słyszał i niewielu widziało sens w analityce cyfrowych informacji, ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 05/2016
... . wyższe niż przed rokiem, kiedy za spot trzeba było zapłacić 4,5 mln dol. Reklamy będą też sprzedawane razem do transmisji telewizyjnej i relacji z wydarzenia w internecie. ... Europie dyscyplina dynamicznie się rozwija. Super Bowl jest też transmitowane w stacjach telewizyjnych. – W Polsce od tego sezonu mecze i futbol pokazuje stacja Eleven Sports. ...
-
Banki w mediach: PKO Bank Polski najaktywniejszy w I kw. 2016 r.
... temat banków potwierdzają również wyniki „Raportu na temat wizerunku banków w Polsce” – badania przygotowanego na zlecenie Procontent Communication przez ośrodek badania opinii publicznej ARC ... (8 tys.) niż np. mBank (ponad 17 mln złotych wydanych na reklamy i 22 tys. publikacji). Znaczącą część informacji w mediach na temat banków stanowią ...
-
Styl życia: zobacz, czy jesteś "smart"
... życie. Źródłem informacji o technologiach są najczęściej portale internetowe (45 proc.), reklamy (38 proc.) oraz specjalistyczne programy telewizyjne i audycje radiowe (36 ... w najważniejszych obszarach życia (tj. technologie, zakupy, praca, zdrowie i life hacking), w Polsce żyje 22 proc. Smart Polaków, a 5% można uznać za prawdziwych innowatorów. ...
-
Pozyskiwanie klientów? Liczy się głównie mobile
... od 11 do 20%. Jakie tendencje zdominowały ubiegłoroczny rynek komunikacji mobilnej w Polsce? Respondenci badania wskazali przede wszystkim na płatności mobilne (przeszło 70 ... klienci. Niegdyś komunikacja marki z klientem przebiegała w jednym kierunku. Przeciętny odbiorca reklamy widział ją w TV, słyszał w radiu, ewentualnie zobaczył w gazecie lub na ...
-
Kaspersky Total Security, Internet Security i Kaspersky Anti-Virus 2017
... informacje na temat swoich funkcji, działa w tle, wyświetla banery i komunikaty (np. reklamy) lub jest rzadko używany. Po otrzymaniu raportu użytkownik może ... ). Ceny i dostępność Nowe produkty bezpieczeństwa Kaspersky Lab z linii 2017 są dostępne w Polsce od 25 października 2016 r. w następujących cenach sugerowanych: Kaspersky Total Security – ...
-
Sektor MŚP zarzuca inwestycje. 1/3 firm bez planów inwestycyjnych
... najmniejszych podmiotach. Przeciętnie na jedną osobę pracującą w mikroprzedsiębiorstwie przypadają w Polsce środki trwałe o wartości 15-16 tys. euro., w małych firmach jest to ponad 2 razy ... . To pokazuje, że coraz większe znaczenia odgrywa odpowiednia forma reklamy i promocji. Pozostałe kategorie inwestycji, odzwierciedlające wcześniejsze preferencje ...
-
Jeśli FMCG, to sklepy dyskontowe
... Consumer Goods & Retail. Głównym źródłem informacji o promocjach nadal gazetki i ulotki (50 proc.), a także reklamy w TV (28 proc.) oraz znajomi i sąsiedzi (22 proc.), chociaż widać, że ... oraz 85 proc. miast. Co więcej niemal 45 proc. wszystkich gospodarstw domowych w Polsce mieszka w strefie 15 minut pieszo od sklepu sieci Biedronka. Rozszerzając ...
-
Za kulisami ataków ransomware
... państw znajdują się również: Włochy, Francja, Niemcy, Australia i Kanada. W Polsce, podobnie jak w Szwajcarii, Danii, Finlandii, Czechach czy na Węgrzech, współczynnik ... zabezpieczeniach i chętnie wykorzystuje m.in. spam e-mail, malvertisement sieciowy (reklamy zainfekowane ransomware) i zainfekowane pliki do pobrania. Najbardziej rozpowszechnioną ...
-
Lead generation. Jak pozyskać klienta przez internet?
... być np. marketing w wyszukiwarce Google, kampanie display’owe, targetowane reklamy w mediach społecznościowych, mailingi i newslettery, a nawet wciąż popularny telemarketing. ... są popularne wśród konsumentów. Największe serwisy typu lead generation w Polsce to Oferteo.pl, Oferia.pl i Favore.pl. – Ułatwiamy stronom znalezienie kontrahenta. ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 2/2018
... rodzinę i znajomych będą miały pierwszeństwo w wyświetlaniu, podczas gdy wszelkiego typu artykuły, reklamy czy materiały wrzucane przez marki stracą znaczenie. Plany produkcyjne General ... łącznie 17,6 GW mocy, a zainwestowano w tym sektorze ok. 30 mld euro. W Polsce obserwuje się bezruch w tej dziedzinie mimo że posiadany potencjał jest znaczny. ...
-
Sieci handlowe znów promują zdrowe produkty
... stronach internetowych czy przedstawienie raportów dotyczących społecznej odpowiedzialności biznesu. Reklamy tak, ale nie skierowane do dzieci Zrzeszone w The Consumer ... całego środowiska biznesowego – mówi Irena Pichola, Partner, Lider Sustainability Consulting w Polsce i Europie Środkowej, Deloitte. – Aktywność takich organizacji jak The Consumer ...
-
Sztuczna inteligencja w biznesie. Wyzwania i możliwości
... obrazów oraz języka, wirtualni asystenci, automatyczne pojazdy i roboty. Inwestycje w AI w Polsce, w porównaniu do globalnych liderów w tej dziedzinie czyli USA i Chin, są ... na podstawie schematów ich zachowań w wyniku czego otrzymujemy precyzyjne targetowane reklamy i propozycje produktów, które mogą nas interesować. Uczenie maszynowe wykorzystywane ...
-
Biznes skazany na Big Data?
... , jedną z największych hurtowni danych na świecie, należącą do Cloud Technologies. W Polsce w minionym roku na dane o internautach przeznaczono kwotę 8,9 mln dolarów. Jeśli ... daje marketerom możliwość zaawansowanego profilowania behawioralnego i precyzyjnego targetowania reklamy internetowej, co w dobie szumu informacyjnego pozwala osiągać ...
-
Uwaga na fałszywe karty podarunkowe
... lub adresu e-mail, subskrybowanie płatnej wiadomości SMS, zainstalowanie oprogramowania wyświetlającego reklamy itd. Rezultat jest przewidywalny: ofiary będą miały dość wykonywania ... celów. Oszustwa tego typu są coraz popularniejsze na całym świecie. W Polsce cyberprzestępcy oferują m.in. telefony z wyższej półki za symboliczną złotówkę oraz kupony ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 35/2018
... okazało się, ze część reklamodawców korzystających z usług Google'a może sprawdzić, czy reklamy w sieci doprowadziły do zakupu w fizycznym sklepie. Stało się tak ponoć w wyniku umowy ... . Obecnie Costa Coffe prowadzi około 3,8 tys. kawiarni, w tym około 150 w Polsce. Warto dodać, że właścicielem Costa Coffee jest firma Whitebread, która kupiła kawową ...
-
Jeszcze centra handlowe, czy już centra doświadczeń?
... towarzyszą właściwie od zawsze. „Doświadczenie naszych klientów - począwszy od obejrzenia reklamy, wyszukiwania produktu, analizy, kontaktu ze sprzedawcą, zakupu, dostawy, obsługi, ... pokolenia Milenialsi i pokolenie wyżu demograficznego to obecnie najliczniejsze grupy klientów w Polsce. Według Deloitte, w ciągu 10 lat pokolenie Y będzie stanowić ...
-
RODO, czyli dlaczego ochrona danych jest ważna
... a nie jakie będą konsekwencje – wskazuje Jolanta Malak, regionalna dyrektor Fortinet w Polsce. Za intensywnym postępem technologicznym oraz upowszechnieniem się szybkiego internetu ... zakupowe, zainteresowania, a nawet poglądy – na tej podstawie wyświetlane są m.in. reklamy. Trzeba mieć jednak świadomość, że takie dane mogą posłużyć również do ...
-
Jak osiągnąć świąteczny sukces w e-commerce?
... o te prezenty, które zakupimy w e-sklepach. Według raportu Allegro i Mobile Institute, klienci największej w Polsce platformy e-commerce jako prezenty, który zamierzają kupić swoim bliskim najczęściej wskazali następujące produkty ... rozwiązania typu end-to-end, które łączą i integrują wszystkie punkty kontaktu z klientem - od marketingu i reklamy ...
-
Najbardziej dochodowe programy TV 2018 r.
... - 88 mln. zł. (w 2017 – 91 mln. zł.). Nowością w zestawieniu jest jeden z pierwszych teleturniejów w Polsce, który po latach doczekał się wielkiego powrotu – „Koło fortuny” (TVP2). Program ... czyli wartości, które określają jaki % grupy celowej (populacji) zetknął się z pojedynczą emisją naszej reklamy. ** Analiza została przeprowadzona na bazie ...
-
7 cyberataków, które zapamiętamy na lata
... wrażliwych informacji o jego użytkownikach, tworząc na ich podstawie personalizowane reklamy i wpisy wyborcze. Aplikację z quizem pobrało około 270 tys. osób, ... , a następnie przekształcał je w botnety służące do przeprowadzania cyberataków. Według danych CERT w Polsce przejmowanych było nawet 14 tys. urządzeń dziennie . Tak szeroka skala infekcji ...


Ile kosztują tanie mieszkania w polskich metropoliach?