-
Sklepy internetowe wychodzą z garażu
... wychodzić z garażu. Osobne pomieszczenia biurowe i magazynowe, zlecana fachowcom księgowość i reklamy opracowywane przez profesjonalistów. To wszystko dowody na to, że sklepy ... który założyliśmy w 2017 r., skupiony na markowych ubraniach i obuwiu. Sprzedaje zarówno w Polsce jak i za granicą. Taki kierunek rozwoju podyktowało podążanie za klientami i ...
-
Handel z Chinami idzie nam coraz lepiej
... warunków, polskie firmy radzą sobie dość dobrze w kontaktach handlowych z Chinami. Polsce nadal brakuje strategii z prawdziwego zdarzenia, wspierającej polskich przedsiębiorców na tamtejszym rynku. ... których produkty obecnie są bojkotowane przez chińskich konsumentów ze względu na reklamy tej firmy, uznane przez mieszkańców tego kraju za obraźliwe. ...
-
Monitoring wizyjny w walce o customer experience?
... pozostawiają złudzeń – jak wynika z opracowana Admitad Report 2018/2019 dziś w Polsce udział e-commerce w ogólnym handlu detalicznym wynosi 7%, a według wstępnych prognoz, ... może umożliwić na przykład wyświetlenie na wewnątrz sklepowych ekranach odpowiednio dobranej reklamy, która wpłynie na decyzję o zakupie. Dostarczane przez kamery mapy cieplne ...
-
Branża IT: 10,5 tys. wynagrodzenia to za mało, żeby odczuwać komfort?
... mimo faktu, iż ponad 60% kobiet i ponad 70% mężczyzn pracujących jako specjaliści IT w oparciu o kontrakt B2B zarabia w Polsce powyżej 65 zł na godzinę (netto), czyli co najmniej 10,5 tys. zł netto miesięcznie (przy przyjęciu puli ... 700 specjalistów IT z całej Polski. Projekt dla Ework Group przygotowała i poprowadziła agencja Biuro Podróży Reklamy ...
-
Grupa Polsat kupuje Interię
... w sieci przekracza miesięcznie 1,3 miliarda. Grupa Polsat to grupa medialno-telekomunikacyjna w Polsce posiadająca 5,7 mln klientów, którym świadczy usługi: telefonii komórkowej, płatnej telewizji ... w obszarze Internetu. To wzmocnienie pozycji na dynamicznie rosnącym rynku reklamy online. To również dodatkowy kanał dystrybucji oraz monetyzacji treści ...
-
Młodzi programiści nie powinni narzekać. Oto powody
... do tej pory myślały o internecie tylko jako źródle reklamy, dziś rozważają częściowe przeniesienie biznesu do sieci. Dobrym przykładem są prawnicy, dla których powstają systemy do zdalnych konsultacji prawnych – podsumowuje ekspert. Pierwsze tygodnie pandemii w Polsce nie sprawiły, że rynek pracy zniknął, a pracownik przestał ...
-
Groźny trojan odradza się po 5 miesiącach uśpienia
... firm, tuż za nim uplasowały się Dridex i Agent Tesla, wykryte w 4% organizacji. W Polsce trojan Emotet okazał się jeszcze powszechniejszy, a jego wskaźnik infekcji sięgnął 8,6%! ... liście TOP3 są trojan dropper Necro oraz PreAMo, infekujący Androida malware klikający w reklamy należące do trzech agencji: Presage, Admob, oraz Mopub. - To ciekawe, że ...
-
Ile wydamy na Boże Narodzenie 2021?
... internetowe, które wskazało 26% osób oraz aplikacje mobilne sklepów, a także reklamy telewizyjne, radiowe lub prasowe, które w naszej ankiecie wskazał co dziesiąty konsument ... lub znajomych święta spędzi natomiast 16% ankietowanych. Co ciekawe, turystyczne wyjazdy w Polsce lub za granicę planuje wtedy jedynie 2% badanych. Czym jednak byłyby święta ...
-
Marketing internetowy. Jak wyglądał rok 2021?
... na naprawdę solidne przygotowanie się do “nowego świata marketplace’ów” w Polsce bogatszego o globalnego “mega-gracza" w postaci firmy Amazon. Prognozowanym na 2021 ... się o prywatność swoich danych. Pomimo, iż Google przedłużył remont świata cyfrowej reklamy, niektóre z największych światowych marek (w tym Unilever, AB InBev, Diageo, Ferrero, Ikea, ...
-
Rynek pracy: aż 600 tys. ofert dla specjalistów, kto potrzebny?
... rekrutacyjnych części firm czy też wpływ wojny w Ukrainie na klimat inwestycyjny w Polsce. Należy jednak podkreślić, że mieliśmy wciąż do czynienia z czasem wyjątkowo intensywnej ... w których rola kompetencji cyfrowych jest już wysoka lub dynamicznie rośnie – w tym IT, marketingu, reklamy, grafiki, e-commerce czy badań i rozwoju. Te dane wskazują, że ...
-
Scareware, czyli żerowanie na strachu internautów
... komunikaty od tych pochodzących z rzetelnych źródeł. W praktyce często sobie z tym nie radzą i pożyczają haczyk. Reklamy o groźnym wydźwięku mają wywołać strach u odbiorcy. Producenci antywirusów nigdy nie stosują takich metod, ... wątpliwości zgłaszać administratorowi - mówi Mariusz Politowicz z firmy Marken, dystrybutor rozwiązań Bitdefender w Polsce ...
-
Rynek z ponad 1 mln ofert pracy. Kogo szukają pracodawcy?
... grupy specjalizacji ze szczególnym znaczeniem kompetencji cyfrowych, do której zaliczają się także specjaliści od marketingu i reklamy (5%), internetu/ecommerce (3%) oraz badań i rozwoju (2%). Dlaczego kształcenie kompetencji cyfrowych w Polsce jest tak ważne? Według Eurostatu Polska zajmuje dopiero 24. miejsce w Unii Europejskiej pod względem ...
-
5 zasad cyberbezpieczeństwa
... załączników lub podania danych uwierzytelniających do kont i systemów. W minionym roku w Polsce zostało zgłoszonych niemal 35 tys. tego typu ataków, o jedną trzecią więcej ... operacyjnym. Ważne, aby był włączony i codziennie aktualizowany (automatycznie). Uważajmy na reklamy oraz na różnego rodzaju ankiety i ogólnodostępne bardzo atrakcyjne oferty ...
-
Fake hacking. Jak się przed nim chronić?
... typu adware, które wyświetla na ekranie użytkownika nachalne i niechciane reklamy. Weryfikując, czy próba ataku jest formą oszustwa lub rzeczywistym działaniem ... uwagi do tak oczywistych rzeczy – podkreśla Robert Dąbrowski, szef zespołu inżynierów Fortinet w Polsce. Konsekwencje udanego fake hackingu Jeśli udawany atak powiedzie się i użytkownik ...
-
Influencer marketing bez influencera: o co chodzi w tym trendzie?
... wysokie zasięgi. Osiągnięcie oczekiwanych celów zależy jednak od podejścia marki do tego rodzaju reklamy. Kluczowa jest tutaj uczciwość – nie wolno manipulować rabatami, stosować nieuczciwych praktyk, ... lat temu podobne raczkowały na zachodzie, ale nigdy nie pomyślałybyśmy, że tu w Polsce tak wiele osób polubi to co robimy, a profil na Instagramie ...
-
Wizerunek TVP i programu i9:30 wykorzystany przez cyberprzestępców
... ”. Co ciekawe, do promowania materiału wykorzystano markę popularnego w Brazylii, ale nieznanego w Polsce medium. To oraz fakt, iż po dokładniejszym obejrzeniu widać pewne niespójności ... jakim obdarzamy osoby publiczne, to jeden z cynicznych zabiegów. Kliknięcie w takie reklamy, linki, może więc skończyć się pobraniem złośliwego oprogramowania, a ...
-
Sen, seks i smartfony, czyli nocne zwyczaje Polaków
... tym czasie częściej sięgają po materiały, które nie są narzucane przez algorytmy i reklamy, lecz odzwierciedlają ich indywidualne potrzeby. Erotyka jako dominująca aktywność nocna Jak ... dane z niego przetwarzane są zbiorczo w celu pomiaru konsumpcji internetu, telewizji i radia w Polsce. Okres objęty analizą to 01.07-31.08.2024. Jeśli nie zaznaczono ...
-
Uważaj na fałszywe bilety! Letni sezon imprez to żniwa dla cyberprzestępców
... zagranicznych gwiazd, znane festiwale czy szeroko reklamowane imprezy sportowe. W ostatnich latach w Polsce media regularnie donosiły o tego typu incydentach. Na przykład, w sezonie letnim 2024 ... mogą np. tworzyć i rozpowszechniać za pośrednictwem social mediów fałszywe reklamy, które kierują na strony wyłudzające dane kart płatniczych. Kuszącym ...
-
Ukryte koszty i rabaty w Orange i T-Mobile - UOKiK reaguje
... interesy konsumentów. W ostatnich latach podstawą arsenału marketingowego telekomów w Polsce są gigabajty i rabaty. W ferworze walki o klienta operatorzy zapominają ... uwarunkowana. Dzieje się tak dlatego, że w zależności od środka komunikacji (reklamy, rozmowa z konsultantem) T-Mobile nie przedstawia ceny bez rabatów lub informacji o rodzajach ...


Ile kosztują tanie mieszkania w polskich metropoliach?