-
Reklama internetowa w Polsce II kw. 2012
... na odbiorców, reklamodawcy nadal stawiają na klasyczne formy reklamy. W II kwartale 2012 roku najczęściej stosowanymi formatami kreacji – we wszystkich zrealizowanych w ... pierwszych trzech miesięcy bieżącego roku. Odsetek kampanii wykorzystujących tę formę reklamy wyniósł 22,44%. Informacje o badaniu gemiusAdMonitor to cykliczny raport przygotowywany ...
-
Rynek reklamy online w Polsce w I poł. 2019 r.
... jedną trzecią, ogłoszenia jedną szóstą, zaś e-mail około 2%. Utrzymała się także dynamika poszczególnych formatów – wszystkie z nich wypracowały dodatnie indeksy, oprócz reklamy e-mail, która wciąż notuje wskaźnik ujemny. Zmianie nie uległ także udział poszczególnych branż w wydatkach reklamowych online. Ranking sektorów jest prawie ...
-
Flota samochodowa: CFM w Polsce 2008
... Polsce. Sytuację branży CFM docelowo podbuduje też spadający odsetek sprowadzanych aut używanych do Polski. Reasumując, sprawdzian umiejętności stoi teraz przed działami handlowymi firm CFM. Jeśli uda im się przekonać firmy do tego o czym przekonują od lat reklamy ...
-
Jakie zwyczaje zakupowe mają Ukraińcy w Polsce?
... stały kontakt z rodziną oraz z innymi Ukraińcami w Polsce. Pracownicy zza granicy potrafią się ... Polsce – mówi Piotr Idzik, Managing Director MASMI Poland - Wszyscy oni stają się uczestnikami polskiej gospodarki zarabiając oraz wydając zarobione pieniądze. O istotności tej grupy konsumentów mogą świadczyć pojawiające się coraz częściej reklamy ...
-
Internet w Polsce i na świecie 2006
... jak Rosja, Turcja czy Ukraina. Internauci w Polsce Jak wynika z badania NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC, w roku 2006 w Polsce było 11,5 miliona internautów w wieku powyżej ... przeznaczał na Internet średnio ponad godzinę dziennie. Reklama online Wartość polskiego rynku reklamy online w 2006 roku wyniosła 215 mln zł (nie wliczając barterów). Dla ...
-
Freelancing w Polsce i na świecie 2019
... do tego zagraniczne serwisy oferujące pracę wolnym strzelcom, a 7,6% promuje swoje umiejętności za pośrednictwem np. reklamy. W porównaniu do zagranicznych freelancerów, ich polscy koledzy pracują więcej, prowadząc większą liczbę projektów. W Polsce jedynie 1/3 freelancerów (35,9%) pracuje jednocześnie nad jednym do trzech zleceń. 22,3% badanych ...
-
Merchandising w Polsce - perspektywy
... ich jeszcze sporo wyzwań. Podstawowym problemem towarzyszącym początkom usług merchandisingowych w Polsce była niska świadomość na temat znaczenia samego pojęcia merchandisingu. Na rynku ... na rozwój merchandisingu w kraju. Choć producenci wciąż wydają krocie na reklamy telewizyjne czy prasowe, to mają świadomość, że siła oddziaływania narzędzi ...
-
Wirusy i robaki w Polsce VI 2009
... najpopularniejszych zagrożeń w Polsce ... reklamy. Nie dokonuje wprawdzie żadnych zmian w plikach znajdujących się na komputerze, jednak zbiera informacje o systemie i użytkowniku. Ciekawostką jest miejsce zajmowane przez robaka Kido (znanego także jako Conficker), który przez cały czas jest na topie najpopularniejszych szkodników na świecie. W Polsce ...
-
Przetargi reklamowe w Polsce X-XII 2011
... blisko 754 wyniki postępowań przetargowych w branży reklamowej, w skład której wchodzą następujące podbranże: akcje promocyjne, gadżety, identyfikacje wizualne firm oraz reklamy. Zebrane informacje pochodzą z Biuletynu Zamówień Publicznych oraz Suplementu do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej. Kiedy i gdzie rozstrzygano najwięcej postępowań ...
-
Programmatic to już 80 proc. reklamy display
... których większość powędruje do prywatnych startupów oraz platform PMP i DMP. Również w Polsce programamatic cieszy się coraz większym zainteresowaniem reklamodawców. Wydatki na display urosną w 2018 r. ... 34 proc., a wartość rynku danych osiągnie 18,2 mld dolarów. Również w Polsce apetyt na dane rośnie z zawrotną prędkością. W 2016 roku nad Wisłą ...
-
Black Friday 2023 w Polsce i Europie w liczbach
... Friday w liczbach? Jak wyglądał Black Friday w Europie Wschodniej, w tym w Polsce? Średnia wartość zamówienia w naszym regionie wyniosła 61 dolarów i była wyższa niż ... wejścia bezpośrednie, a za 11% ruchu odpowiadały social media. Ruch wygenerowany przez reklamy oraz wiadomości e-mail sięgnął odpowiednio 3% i 1%. Dane ogólne Sprzedaż online w Czarny ...
-
Denerwujące reklamy
... 20 do 24 lat (63%). Co Pan(i) zazwyczaj robi, gdy w telewizji pojawia się blok reklam? Powodem nasilania się tego zjawiska w Polsce jest w dużej mierze coraz większa liczba odbiorników telewizyjnych z pilotem oraz rosnąca z roku na rok liczba dostępnych w telewizji kanałów. Jest to ...
-
Wyborcze reklamy w TV 2005
Stacje telewizyjne w Polsce - od 1 marca do 7 września br. - zarobiły na kampanii wyborczej ponad 17 mln zł (według danych cennikowych stacji). W tym czasie wyemitowały ...
-
E-biznes w Polsce: kondycja finansowa 2009
... Onet.pl miała w 2008 r. o ponad połowę niższe przychody (203 mln zł). Na tym przykładzie widać dobitnie różnicę między krajowym rynkiem reklamy online, a rynkiem internetowego handlu. Wydawca największego polskiego portalu internetowego w 2009 r. utrzymał sprzedaż praktycznie na takim samym poziomie, jak rok wcześniej ...
-
Przetargi reklamowe w Polsce I-III 2011
... ogłosiła Telewizja Polska SA z siedzibą w Warszawie – 136 224 00,02 zł. Dotyczył on świadczenia usług planowania i zakupu mediów na potrzeby reklamy publicznej TVP SA. Kolejne firmy, które ogłosiły zamówienia publiczne na najwyższe kwoty to: Fundacja Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Łodzi (6 252 000 ...
-
Przetargi reklamowe w Polsce VII-IX 2011
... . Przeanalizowano 702 wyniki postępowań przetargowych w branży reklamowej, składającej się z następujących podbranż: akcje promocyjne, gadgety, identyfikację wizualną firmy, reklamy Zebrane informacje pochodzą z Biuletynu Zamówień Publicznych oraz Suplementu do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej. Kiedy i gdzie rozstrzygano najwięcej postępowań ...
-
Za dużo reklamy na Facebooku
Dla 1/7 z prawie 6 mln użytkowników serwisu w Polsce najważniejszą wadą Facebooka jest nadmierna obecność materiałów reklamowych, promocyjnych wpisów - wynika z badania agencji interaktywnej Think Kong i portalu badawczego StudentsWatch. Badanie ...
-
Przetargi reklamowe w Polsce 2011
... blisko 2589 wyniki postępowań przetargowych w branży reklamowej, w skład której wchodzą następujące podbranże: akcje promocyjne, gadżety, identyfikacje wizualne firm oraz reklamy. Zebrane informacje pochodzą z Biuletynu Zamówień Publicznych oraz Suplementu do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej i są poprawne w takim samym stopniu co zgłoszone ...
-
Przetargi reklamowe w Polsce I-VI 2012
... blisko 1430 wyników postępowań przetargowych w branży reklamowej, w skład której wchodzą następujące podbranże: akcje promocyjne, gadżety, identyfikacje wizualne firm oraz reklamy. Zebrane informacje pochodzą z Biuletynu Zamówień Publicznych oraz Suplementu do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej i są poprawne w takim samym stopniu co zgłoszone ...
-
Facebook w Polsce 2013
... . polubień, 4.212.400 odsłon treści publikowanych na fanpage podczas relacji oraz zebranie 292.000 unikalnych użytkowników organicznie i wirusowo bez wsparcia reklamy Serca fanów w świetnym stylu zdobywało także PZU, które w akcji #dorenifera doskonale wykorzystało medium, jakim jest Facebook. Internauci w okresie świątecznym pisali ...
-
Social media opanowane przez kobiety i reklamy?
... z mediów społecznościowych, z uwzględnieniem ich demografii. „Porównanie platform social media” dostarcza pogłębionych informacji na temat najważniejszych graczy na rynku społecznościowym w Polsce, w tym danych na temat duplikacji pomiędzy poszczególnymi serwisami czy sposobie ich konsumpcji. „Rynek reklamowy” pozwala dowiedzieć się, jakie branże ...
-
Reklama online? Wideo, wideo i jeszcze raz wideo
... wydatki na reklamę w pierwszym kwartale 2024 roku? Jak zmieniała się wartość reklamy w poszczególnych klasach mediów? Którzy przedstawiciele branży handlowej wydali na reklamę najwięcej? SEKTORY REKLAMOWE W pierwszym kwartale 2024 r. rynek reklamy w Polsce zwiększył wartość o 11,5 proc. względem analogicznego okresu 2023 r. Aż dwanaście sektorów ...
-
Agencje reklamowe i domy mediowe 2012
... reklamy w Polsce urósł - w zależności od szacunków - o około 2 procent. Na początku roku 2012 ... niedoścignionym liderem, jeśli chodzi o ujęcie kwotowe czytamy w raporcie. Prawie połowa pieniędzy, przeznaczona na reklamę w Polsce trafia właśnie tutaj. Drugi pod względem wartości wydatków internet przyciąga budżety o łącznej wartości dwuipółkrotnie ...
-
Reklama telewizyjna odrabia straty?
... obniżyły budżety reklamowe na wszystkich rynkach. Paradoksalnie, zaburzenia na rynku reklamy w Polsce wywołały też mistrzostwa Europy w piłce nożnej EURO 2012, kiedy wielu reklamodawców, antycypując wzrost cen reklamy w związku z organizacją tego wydarzenia w Polsce, świadomie zaplanowało obniżenie budżetów w tym okresie – mówi Jerzy Kalinowski ...
-
Rosną wydatki na reklamę. Rynek już wraca do formy?
... w mediach, a które zdecydowały się na cięcie budżetów? Na który z rodzajów reklamy online wydano najwięcej? Jaki był udział poszczególnych klas mediów w rynku reklamowym SEKTORY REKLAMOWE W pierwszym kwartale 2021 r. rynek reklamy w Polsce zwiększył wartość o 2% względem roku poprzedniego. Osiem sektorów zintensyfikowało swoje inwestycje reklamowe ...
-
Reklama zewnętrzna czarnym koniem rynku w 2023 roku
... m.in.: Jak prezentowały się wydatki na reklamę w 2023 roku? Jak zmieniała się wartość reklamy w poszczególnych mediach? Jak prezentował się udział poszczególnych kategorii reklamy w digital? SEKTORY REKLAMOWE W 2023 r. rynek reklamy w Polsce wzrósł o 7% względem 2022 r. W tym czasie jedenaście sektorów zwiększyło swoje inwestycje reklamowe, a pięć ...
-
Reklama telewizyjna nadal działa
... na sześciu ogląda ją przez ponad 5 godzin dziennie. W Polsce 52,6% widzów ogląda telewizję przynajmniej 3 godziny dziennie, a 16% - ponad 5 godzin dziennie. 71% widzów w badanym regionie zgadza się z twierdzeniem, że jakość telewizji ucierpiałaby bez reklamy, w Polsce wskaźnik ten wynosi 66%. Trzech na dziesięciu respondentów potwierdza ...
-
Internet wg IAB w 2004
... medium reklamowym w Polsce. Na koniec 2004 roku wartość rynku reklamy w Polsce szacowano na 4,39 mld złotych, oznacza to, że Internet stanowił już 1,98 proc. całości wydatków reklamowych w Polsce. Na podstawie analizy doświadczeń innych krajów europejskich, IAB szacuje że dynamika rozwoju reklamy internetowej w Polsce może znacząco osłabnąć ...
-
Reklama łapie oddech, reklamodawcy nie szczędzą pieniędzy
... Które kanały komunikacji zanotowały najwyższe wzrosty? Jaki był udział poszczególnych klas mediów w rynku reklamy? Jak prezentował się udział poszczególnych kategorii reklamy w wydatkach na reklamę digital? SEKTORY REKLAMOWE Po 2021 r. rynek reklamy w Polsce zwiększył wartość o 16,2% względem roku poprzedniego i aż o 7% wobec roku 2019. Oznacza to ...
-
Rynek reklamowy nieco rozczarował
... właśnie ta ostatnia branża w całym analizowanym okresie posiadała najwyższy udział w rynku reklamy w Polsce – wyniósł on 15,3%. Największy wolumenowy wzrost wygenerował sektor media, który ... na rynku reklamy w porównaniu z rokiem ubiegłym nie jest więc zaskoczeniem, choć na pewno zaskakuje aż tak niski wzrost. Sytuacja ekonomiczna w Polsce wydaje się ...
-
Zenith: wydatki na reklamę rosną o ponad 15%, ale będą spadać
... turystyki, hotelarstwa i detaliczny handel tradycyjny. Istnieje natomiast potencjalny wzrost handlu elektronicznego i związanej z nim reklamy digital. POLSKA Patrząc na nasz rodzimy rynek, w pierwszym półroczu 2021 r. rynek reklamy w Polsce zwiększył wartość o 20,5% względem roku poprzedniego i o 1,7% wobec roku 2019. Oznacza to powrót budżetów ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 41/2012
... do wydarzeń gospodarczych SKURCZY SIĘ RYNEK REKLAMY. INTERNET ZANOTUJE WZROST Po zastoju związanym z Euro 2012, rynek reklamy nieznacznie się ożywił. - Moim zdaniem i tak ... Z korzyścią dla reklamy w internecie. - W przyszłym roku internet "wybuchnie" - uważa ekspert ds. mediów. Jedną z przyczyn, że 2012 rok rynek reklamy w Polsce zamknie się ...
-
Femvertising. 8 sposobów na reklamę, którą pokochają kobiety
... reklamy. W Polsce dopiero powoli się rozkręca, ale w Stanach Zjednoczonych możemy podziwiać prawdziwy wysyp kreacji reklamowych, które swoim przekazem docierają do kobiet, odnosząc się do ich problemów budują w nich poczucie siły i sprawczości. Idea bez wątpienia brzmi szlachetnie, jednak nie zapominajmy, że reklamy ... reklamy można mieć wrażenie ...
-
Co czwarty Polak to Internauta
... się medium reklamowym w Polsce. Na koniec 2004 roku wartość rynku reklamy w Polsce szacowano na 4,39 mld złotych. Oznacza to, że Internet stanowił już 1,98 %. całości wydatków reklamowych w Polsce. Na podstawie analizy doświadczeń innych krajów europejskich, IAB szacuje że dynamika rozwoju reklamy internetowej w Polsce może znacząco osłabnąć ...
-
Marketing społecznościowy 2010
... agencji marketingu interaktywnego Think Kong realizowany m.in. we współpracy z IAB Polska. Badanie zostało zrealizowane pod patronatem IAA (Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce), Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych „Lewiatan”, Polskiej Rady Centrów Handlowych, oraz magazynów: Think Tank, Brief, OOH Magazine i serwisów Mediarun ...