-
CRM - czy to się opłaca?
... jakościowym na przykład wzrost lojalności klienta, zadowolenie pracowników. Szacując (lub obliczając) opłacalność inwestycji w CRM można posłużyć się wskaźnikiem ROI (Return on Investment). Ogólnie wskaźnik ROI porównuje koszty danej inwestycji w stosunku do wygenerowanych (zakładanych) przychodów. Jego idea bierze się z prostego pytania: "Ile ...
Tematy: -
Cele i wartość marketingu
... na inwestorów, jak i na konsumentów. Ocena wyników marketingu przez pryzmat najważniejszych pomiarów umożliwia: Przedstawienie zwrotu nakładów (ROI – Return on Investment) największego uznaniowego wydatku w firmie. Odróżnienie krótko- i długofalowych efektów marketingu. Doskonalenie i modyfikowanie działań w miarę napływu danych. Ukierunkowanie ...
-
Przemysł farmaceutyczny: sektor weterynaryjny bez innowacji
... . Istnieją jednak fundamentalne różnice między tymi dwoma sektorami. Przede wszystkim w przemyśle weterynaryjnym znacznie ciężej jest otrzymać zwrot z inwestycji (ang. return on investment) w przypadku mniejszych segmentów rynku takich jak rzadko występujące choroby, mniej popularne gatunki zwierząt czy zwyczajnie mniejsze Kraje Członkowskie. Czyni ...
-
6 wskaźników w e-mail marketingu, które musisz znać
... wypisywania się z bazy danych. Czy koszt kampanii się opłaci? ROI, czyli return on investment to hasło, które każdy marketer oraz przedsiębiorca powinien zapisać w swoim słowniku. Wskaźnik ten jest jednym ze wskaźników rentowności i informuje on o tym, czy dana inwestycja jest opłacalna dla firmy i czy przyniosła ...
-
Jak mierzyć i oceniać skuteczność mailingu. 5 najważniejszych wskaźników
... do właściwej grupy odbiorców. ROI (Return On Investment). Jeżeli głównym celem naszych działań email marketingowych jest sprzedaż, a nie działania wizerunkowe i zwiększające rozpoznawalność naszej firmy oraz produktów, to warto zwrócić również uwagę na ROI, czyli wskaźnik opłacalności. Jest on używany, aby zmierzyć efektywność przeprowadzonej ...
-
Genesys Express do wynajęcia
... po niższej cenie lub wynająć ponownie. Genesys wprowadza również dla potencjalnych klientów narzędzie do obliczania zwrotu z inwestycji - ROI (ang.: return on investment), pomagające oszacować, jak mogą usprawnić wydajność i efektywność swoich contact center, zmniejszając koszty operacyjne i podwyższając potencjał. "Genesys Express jest narzędziem ...
Tematy: genesys express -
Cisco: bezpieczeństwo w Internecie 2010
... Niemcy) i firmy LastLine. Drugą, w kategorii „Zło”, przyznano robakowi Stuxnet uznanemu za najgroźniejsze szkodliwe oprogramowanie tego roku. Macierz Cisco Cybercrime Return on Investment (CROI) Matrix: Macierz zwrotu z inwestycji w cyberprzestępczość Cisco CROI Matrix, którą po raz pierwszy zaprezentowano w Cisco Security Report w 2009 r., zawiera ...
-
E-mail marketing: jak zbierać adresy?
... wyrazili zgodę? Nic więc dziwnego, że według badania agencji Econsultancy z 12 kwietnia 2013 roku e-mail marketing pod kątem zwrotu z inwestycji (return on investment) ustępuje jedynie marketingowi w wyszukiwarkach. Pozostaje jednak pytanie: jak pytać o zgodę i uzyskiwać ją w sposób zgodny z prawem, ale nie odstraszający potencjalnych klientów ...
-
Wizjoner czy marketingowy liczygrosz
... będziemy zainteresowani mierzeniem. Suchych faktów potrzebujemy, aby udowodnić partnerom czy dyrektorowi finansowemu, że firma ma określony zwrot inwestycji marketingowych (ROMI - return on marketing investment). Niezależnie od tego rynek jest bardzo zmienny, czasami iluzoryczny, dlatego też zawsze będzie miejsce i rola dla instynktu, "dobrego nosa ...
Tematy: