-
Jak mierzyć i oceniać skuteczność mailingu. 5 najważniejszych wskaźników
... działania wizerunkowe i zwiększające rozpoznawalność naszej firmy oraz produktów, to warto zwrócić również uwagę na ROI, czyli wskaźnik opłacalności. Jest on używany, aby zmierzyć efektywność przeprowadzonej akcji marketingowej. Aby obliczyć ROI ze swoich działań mailingowych, musimy podliczyć koszty kampanii oraz zyski uzyskane w jej wyniku ...
-
Skuteczny e-mail marketing. 3 największe wyzwania
... się z użytkownikami contentem np. w formie e-booka czy poradnika. Czytaj także: - Wskaźnik double opt-in – jak i dlaczego go mierzyć? - Real-time marketing w działaniach ... o porzuconych koszykach i kampaniach reaktywacyjnych. ROI w górę Problem: Wyzwaniem dla e-mail marketerów jest także zwiększenie wskaźnika ROI, czyli zwrotu z inwestycji. Według ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2018
... miksu mediów, w tym cyfrowych, natomiast zmienią się metody pomiaru i optymalizacji, a wskaźnik ROI stanie się raczej drogą do celu niż celem samym w sobie. Cross ... wydawcy i firmy badawcze muszą przygotowywać odpowiedź na ten dylemat. Zwrot z inwestycji (ROI) w media stanie się drogą do celu: W 2018 r. rzeczywisty zwrot z inwestycji w media ...
Tematy: media, media cyfrowe, telewizja, Internet, reklama online, wideoreklama, reklama telewizyjna, rok 2018 -
Koniunktura konsumencka VII 2019
... nastroił nas zbyt optymistycznie. Względem poprzedniego miesiąca pogorszyły się zarówno obecne, jak i przyszłe nastroje konsumenckie. Bieżący wskaźnik ufności konsumenckiej (BWUK) w lipcu 2019 r. Bieżący wskaźnik ufności konsumenckiej (BWUK), syntetycznie opisujący obecne tendencje konsumpcji indywidualnej, był o 0,6 p. proc. niższy w stosunku do ...
-
Koniunktura konsumencka IX 2019
... nas zbyt optymistycznie. Względem poprzedniego miesiąca poprawiły się zarówno obecne, jak i przyszłe nastroje konsumenckie. Bieżący wskaźnik ufności konsumenckiej (BWUK) we wrześniu 2019 r. Bieżący wskaźnik ufności konsumenckiej (BWUK), syntetycznie opisujący obecne tendencje konsumpcji indywidualnej, był o 2,0 p. proc. wyższy w stosunku do ...
-
Koniunktura konsumencka XI 2019
... W odniesieniu do listopada 2018 r. obecna wartość BWUK jest wyższa o 1,5 p. proc. Koniunktura konsumencka. Wyprzedzający wskaźnik ufności konsumenckiej (WWUK) w listopadzie 2019 r. Wyprzedzający wskaźnik ufności konsumenckiej (WWUK), syntetycznie opisujący oczekiwane w najbliższych miesiącach tendencje konsumpcji indywidualnej, spadł o 1,4 p. proc ...
-
GUS: koniunktura konsumencka ciągle zła, ale lepsza niż w kwietniu
... proc.). W odniesieniu do maja 2019 r. obecna wartość BWUK jest niższa o 38,4 p. proc. Koniunktura konsumencka. Wyprzedzający wskaźnik ufności konsumenckiej (WWUK) w maju 2020 r. Wyprzedzający wskaźnik ufności konsumenckiej (WWUK), syntetycznie opisujący oczekiwane w najbliższych miesiącach tendencje konsumpcji indywidualnej, wzrósł o 10,4 p. proc ...
-
Koniunktura konsumencka VI 2014
... podstawie wskaźników syntetycznych, poprawiły się w stosunku do poprzedniego miesiąca. Zarówno bieżący, jak i wyprzedzający wskaźnik ufności konsumenckiej osiągnęły wartość najwyższą od lipca 2010 r. Bieżący wskaźnik ufności konsumenckiej (BWUK), syntetycznie opisujący obecne tendencje konsumpcji indywidualnej wzrósł o 1,6 p. proc. i ukształtował ...
-
Koniunktura konsumencka XII 2018
... panujących wśród Polaków. Gorsze niż przed miesiącem okazały się również oczekiwania, jakie mamy względem przyszłości. Bieżący wskaźnik ufności konsumenckiej (BWUK) w grudniu 2018 r. Bieżący wskaźnik ufności konsumenckiej (BWUK), syntetycznie opisujący obecne tendencje konsumpcji indywidualnej, był niższy o 4,1 p. proc. w stosunku do poprzedniego ...
-
Koniunktura konsumencka II 2019
... poziomie do tych z ubiegłego miesiąca. Odrobinę lepsze niż w styczniu okazały się nasze oczekiwania względem przyszłości. Bieżący wskaźnik ufności konsumenckiej (BWUK) w lutym 2019 r. Bieżący wskaźnik ufności konsumenckiej (BWUK), syntetycznie opisujący obecne tendencje konsumpcji indywidualnej, był wyższy o 0,1 p. proc. w stosunku do poprzedniego ...
-
Koniunktura konsumencka III 2019
... , że wiosna nastroiła nas optymistycznie. Względem poprzedniego miesiąca wzrosły zarówno obecne, jak i przyszłe nastroje konsumenckie. Bieżący wskaźnik ufności konsumenckiej (BWUK) w marcu 2019 r. Bieżący wskaźnik ufności konsumenckiej (BWUK), syntetycznie opisujący obecne tendencje konsumpcji indywidualnej, był wyższy o 2,7 p. proc. w stosunku do ...
-
Koniunktura konsumencka V 2019
... , że maj nastroił nas optymistycznie. Względem poprzedniego miesiąca poprawiły się zarówno obecne, jak i przyszłe nastroje konsumenckie. Bieżący wskaźnik ufności konsumenckiej (BWUK) w maju 2019 r. Bieżący wskaźnik ufności konsumenckiej (BWUK), syntetycznie opisujący obecne tendencje konsumpcji indywidualnej, był wyższy o 1,1 p. proc. w stosunku do ...
-
Koniunktura konsumencka III 2014
... opisujący obecne tendencje konsumpcji indywidualnej obniżył się o niemal 1 p. proc. Wyprzedzający pogorszył się o 0,2 p. proc. - podał Główny Urząd Statystyczny. Bieżący wskaźnik ufności konsumenckiej (BWUK), syntetycznie opisujący obecne tendencje konsumpcji indywidualnej obniżył się o 0,9 p. proc. i ukształtował się na poziomie –21,0. Spośród ...
-
Koniunktura konsumencka IV 2014
... konsumpcji indywidualnej, wzrósł o niemal 3 p. proc. Wyprzedzający poprawił się 2,2 p. proc. - podał Główny Urząd Statystyczny. Jak już wspomniano we wstępie, bieżący wskaźnik ufności konsumenckiej (BWUK), syntetycznie opisujący obecne tendencje konsumpcji indywidualnej wzrósł o 2,9 p. proc. i ukształtował się na poziomie -18,1, osiągając tym samym ...
-
Wskaźniki marketingowe na które warto zwrócić uwagę
... statystyk związanych z mediami społecznościowymi to jedyny sposób na określenie zwrotu z inwestycji (ROI) jaki jesteś w stanie dzięki nim uzyskać. Jednym z głównych celów w ... uda Ci się zidentyfikować sekretny składnik sukcesu, postarają się go replikować! #4 - Wskaźnik klikalności e-maili Kiedy sprawdzasz statystyki dotyczące e-mail marketingu, to ...
-
GUS: nastroje konsumentów lepsze w grudniu
... proc. W 2020 r. BWUK był o 24,1 p. proc. niższy w porównaniu do 2019 r. i osiągnął wartość -16,4. Wyprzedzający wskaźnik ufności konsumenckiej (WWUK) w grudniu 2020 r. Wyprzedzający wskaźnik ufności konsumenckiej (WWUK), syntetycznie opisujący oczekiwane w najbliższych miesiącach tendencje konsumpcji indywidualnej, wzrósł o 5,9 p. proc. w stosunku ...
-
Ad viewability, czyli o niskiej widoczności reklam online
... znalazła się na końcu europejskiej stawki jeśli chodzi o wskaźnik Viewability dla reklam display. Przykładowo w Niemczech ten wskaźnik wyniósł 62 proc., we Francji 63 proc., w ... by podnieść Viewability do przekonującego poziomu, a co za tym idzie ROI związany z kampaniami internetowymi. Sytuacja, w której dokładnie połowa serwowanych reklam nie ...
-
Nastroje konsumentów lepsze w styczniu 2024
... ekonomicznej kraju. W odniesieniu do stycznia 2023 r. obecna wartość BWUK jest wyższa o 25,5 p. proc. Wyprzedzający wskaźnik ufności konsumenckiej (WWUK) w styczniu 2024 r. Wyprzedzający wskaźnik ufności konsumenckiej (WWUK), syntetycznie opisujący oczekiwane w najbliższych miesiącach tendencje konsumpcji indywidualnej, wzrósł o 2,6 p. proc ...
-
Reklama online z coraz lepszym wskaźnikiem viewability
... sprostać wymaganiom konsumentów, ale czy odnoszą na tym polu sukcesy? Jak prezentuje się kluczowy wskaźnik efektywności reklamy online, a więc viewability? Odpowiedzi na to pytanie dostarcza najnowsza z kwartalnych analiz Meetrics - „Viewability ... zmianach, by podnosić Viewability do bardziej przekonujących poziomów, a co za tym idzie podnosić ROI ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 2/2017
... Oettinger. Stopa bezrobocia. Według Eurostat-u bezrobocie w strefie euro wyniosło w listopadzie 9,8 proc. (to najniższy poziom od lipca 2009 r.). Rok wcześniej ten wskaźnik wynosił 10,5%. Kary za oszustwa na szkodę budżetu UE. Min 4 lata grożą za poważne naruszenie przepisów w tym zakresie. Komisje europarlamentu ...
-
Praca dla studenta: najwięcej ofert w call center
... w wieku 24-35 lat. Osoby młodsze, w wieku do 24 lat to 17,5% wszystkich bezrobotnych (źródło: GUS, dane za I kwartał 2014 roku). Wskaźnik ten w ostatnich latach utrzymuje się na podobnym poziomie. Wysokie bezrobocie wśród ludzi młodych wynika między innymi z niedostosowania edukacji do wymagań ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 37/2018
... ujemnych poziomów inflacji. Najmniej dynamicznie ceny będą rosły we Włoszech, w Grecji (1,4 proc.) oraz Irlandii (1,6 proc.). Według ekspertów Związku Banków Polskich, wskaźnik polskiej inflacji w ostatnich 5 latach charakteryzuje się relatywnie wysoką dynamiką. Wg OECD w latach 2011-2013 poziom inflacji wykazywał wartości dodatnie, podczas gdy ...
-
Reklama internetowa: wideo dostrzegane częściej niż display
... prostu umyka uwadze adresatów. Nie inaczej było u schyłku minionego roku, kiedy to wskaźnik Viewability reklamy internetowej w Polsce obniżył się o 2 punkty procentowe, osiągając tym ... praca u podstaw, by podnosić Viewability i co za tym idzie podnosić ROI związany z kampaniami internetowymi. Optymizmem napawa to, że marketerzy mają coraz większą ...
-
Jest nowa Opera na Androida: jeszcze płynniejsze przeglądanie sieci
... ładowane są łatwiej i szybciej. Aby umożliwić użytkownikom stałą kontrolę nad oszczędzaniem danych, w najnowszej Operze obok paska adresowego zamieszczony został specjalny wskaźnik trybu oszczędzania. Każdy może sprawdzić ile danych zostało zaoszczędzone lub w razie potrzeby – wyłączyć tryb oszczędzania. Licznik jest widoczny dopóki tryb ...
-
6 wskaźników w e-mail marketingu, które musisz znać
... koszt kampanii się opłaci? ROI, czyli return on investment to hasło, które każdy marketer oraz przedsiębiorca powinien zapisać w swoim słowniku. Wskaźnik ten jest jednym ze ... dzięki niej przychód wyniósł 8000 zł, ROI wyniesie 100%. Oznacza to, że nasza inwestycja zwróciła się dwukrotnie. Jeśli wskaźnik ROI wyniósłby 0%, znaczyłoby to, że koszty ...
-
CRM - czy to się opłaca?
... CRM można posłużyć się wskaźnikiem ROI (Return on Investment). Ogólnie wskaźnik ROI porównuje koszty danej inwestycji w stosunku do wygenerowanych (zakładanych) przychodów. Jego idea bierze się z prostego pytania: "Ile pieniędzy należy zainwestować w przedsięwzięcie i jaki będzie zwrot z tej inwestycji?". Wskaźnik zwrotu ROI z inwestycji w CRM musi ...
Tematy: -
Kiedy marketing przynosi największe zyski? Jak je mierzyć?
... i zwrotu z inwestycji w marketing (MROI), monitoruje również poziom satysfakcji klientów oraz wskaźnik ich utrzymania (lojalności). Obok tych mierników wielką popularnością ... do zdobywania i utrzymywania klienta pozostają internetowe społeczności klientów. Jednakże ROI z inwestycji w ten kanał różni się w zależności od profilu firmy. Aktywność w ...
-
Ranking najcenniejszych marek 2012
... w okresie 5 lat marki te wykazują średnią stopę wzrostu na poziomie 66%, natomiast analogiczny wskaźnik w przypadku marek należących do firm niemających kobiet w zarządach to ... całkowita stopa zwrotu z inwestycji (ROI) dla wszystkich spółek należących do indeksu S&P500 wyniosła zaledwie 2,3%, podczas gdy wskaźnik ROI dla portfela BrandZ wyniósł aż ...
-
E-mail marketing: najważniejsze wskaźniki
... #1 - Współczynnik klikalności (click-through-rate) Współczynnik klikalności (CTR) to chyba najpopularniejszy wskaźnik używany przez e-mail marketerów. Pozwala on na zbadanie skuteczności ... danych. #6 - Ogólny zwrot z inwestycji (ROI) Dokładnie tak jak w przypadku każdego innego kanału marketingowego, warto jest zmierzyć ogólne ROI jakie udało Ci się ...
-
Zrozumieć i zmierzyć lojalność klientów
... klienta. LTV stanowi odejście od klasycznie liczonej stopy zwrotu inwestycji (ROI), uzyskanej z danych działań marketingowych i zauważenie jego skumulowanej w czasie wartości zakupów ... badania lojalności, jest wskaźnik lojalności klientów4. Funkcjonuje on jako formuła podstawowa i jak wskaźnik wzmocniony. Standardowy wskaźnik badania lojalności ...
-
Social media a komunikacja marketingowa
... działania – np. zakup produktu czy rejestracja w bazie. Dlatego konieczne jest osiągnięcie zwrotu z inwestycji (ROI). Z przeprowadzonego badania wynika, że jedynie 4% polskich przedsiębiorstw mierzy wskaźnik ROI. Efekt działań firmy w mediach społecznościowych w Polsce mierzy się nadal nieefektywnie – poprzez liczbę aktywnych użytkowników ...
-
Media społecznościowe zagrożeniem dla dzieci
... z rówieśnikami, możliwość prezentowania swoich osiągnięć, czy dostęp do rozrywki, ale też w sieci roi się od różnego rodzaju przestępców, dla których dzieci są wyjątkowo łatwym celem. - ... ograniczenia dziecku dostępu do gier, w przypadku udostępniania wideo i obrazów ten wskaźnik wynosi 24 procent, zaś chatów 19 procent. Dlaczego używają ich tak ...
-
Mass mailing w małym przedsiębiorstwie
... wskaźniki znane w marketingu. Zakłada się wskaźnik CR (ang. Click Rate) określający procentowo liczbę osób czytających ofertę, które zdecydowały się na wykonanie pożądanej przez oferującego akcji (kliknięcie na odnośnik w newsletterze), służący następnie wyliczeniu wskaźnika zwrotu z inwestycji (ROI), dzięki któremu można określić, czy zwrócą ...
-
5 strategii zarządzania danymi, które poprawią skuteczność kampanii marketingowych
... kampanii marketingowych. Wiele marek odkryło, że tradycyjne wskaźniki, takie jak ROI, mają dość wąski zakres i wzmacniają negatywne trendy. Obecnie dokładna analiza ... IBM, które objęło ponad 1900 firm i liderów rynku konsumenckiego, wynika, że wskaźnik zastosowania inteligentnej automatyzacji w przestrzeni handlowej wzrośnie w ciągu trzech lat z 40 ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2014
... dysponujemy, wskazują, że takie obawy są nieuzasadnione i że odpowiednia alokacja budżetu pomiędzy różne ekrany pozwoli marketerom na zwiększenie zwrotu z inwestycji (wskaźnik ROI). Jedno z ostatnich badań przeprowadzonych przez firmę Millward Brown w Chinach wskazuje, że wskutek przeniesienia 40% budżetu telewizyjnego na reklamy emitowane na ...