-
Rynek reklamy z korektą wzrostu
... medium. Budżety na reklamę w dziennikach spadły ogółem o 3,8 mln zł (dynamika -9,4%). ... rynek reklamowy w ubiegłym roku. Z jednej strony w kolejnych miesiącach na rynek korzystnie wpłyną Święta Wielkanocne, z drugiej jednak strony w czerwcu tego roku zabraknie dodatkowego bodźca, w postaci dużego wydarzenia sportowego. Prognozujemy, że rynek reklamy ...
-
Rynek reklamy w Polsce: tylko 1/8 reklamodawców podwyższyło wydatki
... w dziennikach spadły ogółem o ... reklamy w Polsce w bieżącym roku. Zakładamy, że jesienią nie pojawią się nowe ogólnokrajowe ograniczenia i zarówno gospodarka jak i rynek reklamy będą stopniowo się odbudowywać. Przewidujemy, iż od września budżety reklamowe zaczną wracać do poziomów z poprzedniego roku. Oczywiście w skali całego roku rynek reklamy ...
-
Rynek reklamy w Polsce 2011 r.
... rynek reklamy w 2011 osiągnął wartość 7,78 mld złotych netto, co oznacza wzrost o 2,3% w stosunku ... (wzrost o 18%), Higiena i Pielęgnacja (spadek o 3%), Handel (wzrost o 7%), Finanse (wzrost o 12%) oraz Motoryzacja (spadek o 1%). I. Rynek ogółem Dom mediowy MPG estymuje, że w 2011 roku całkowita wartość rynku reklamowego wyniosła 7,78 mld ...
-
Polski rynek reklamy online 2011
... ubiegłym roku najintensywniej była promowana w polskiej sieci? Jakie trendy w przyszłości zdominują rynek reklamy online? Czy zjawiska takie jak geolokalizacja czy grywalizacja zagoszczą na ... niż mężczyźni. Jaka jest wartość informacyjna reklamy w sieci? Jedna trzecia respondentów dowiaduje się z reklamy na stronach WWW o istnieniu produktu i usług ...
-
Rynek reklamy w Polsce I kw. 2011 r.
Rynek reklamy w I kwartale 2011 roku wzrósł o 6,9% w stosunku do analogicznego okresu 2010 r., osiągając ... mln zł - podaje raport "MPG Media Market Scan 1Q 2011. Analiza rynku reklamy w Polsce". I. Rynek ogółem Według estymacji MPG, całkowita wartość rynku reklamy w I kwartale 2011 roku wyniosła 1,61 mld złotych netto, rosnąc w stosunku do pierwszego ...
-
Rynek reklamy ma za sobą najlepszy rok od 2008 r.
... rodzimy rynek reklamy. Analiza dowodzi, że jego wartość zdołała ... Ogółem w 2018 r. film zobaczyło 5,183 mln widzów, co jest trzecim najlepszym wynikiem po 1989. Pierwsze dwa miejsca zajmują dwie produkcje z 1999 r. – „Ogniem i mieczem” Jerzego Hoffmana – 7,151 mln oraz „Pan Tadeusz” Andrzeja Wajdy - 6,168 mln. Udział mediów w przychodach z reklamy ...
-
Rynek reklamy w Polsce I-II kw. 2011 r.
... reklamę. Zakładając nieobniżony poziom inwestycji w tym okresie, wzrost rynku wyniósłby 5,4% - podaje raport "MPG Media Market Scan 1H 2011. Analiza rynku reklamy w Polsce". I. Rynek ogółem Jak czytamy w raporcie, najszybciej rozwijały się wydatki w Internecie – w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku inwestycje zwiększyły się o 19% do ...
-
Polski rynek reklamy 2007-2008
... Internetu w wydatkach reklamowych ogółem osiągnie już aż 3,6%. Do 2008 roku zwiększy się do poziomu 5,3%. Warto zauważyć, że w roku 2004 Internet notował udział w wydatkach reklamowych na poziomie 1,6%. Według prognoz CR Media Consulting, w latach 2007 – 2008 średnia dynamika wzrostu rynku reklamy wyniesie 8,5 – 9,5%. Takie szacunki ...
-
Polski rynek reklamy 2007-2009
... z raportu, niemałe znaczenie dla dynamiki rynku reklamy w roku 2007 będzie miało wejście na rynek nowego operatora komórkowego pod marką „Play”, który ... rynku reklamy na poziomie 8,5% - 9,5% rocznie. CR Media Consulting prognozuje, że w latach 2007 – 2009 stale wzrastać będzie udział Internetu w wydatkach reklamowych ogółem i może osiągnąć nawet ...
-
Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2012
... innymi obserwowany jest dalszy wzrost SEM i reklamy wideo. Pomimo ciągłych spadków na wydatki reklamowe w prawie wszystkich mediach, rynek online nadal rośnie, osiągając po trzech ... ponad jedną trzecią tortu reklamowego online. - Warte odnotowania są też solidne wzrosty reklamy wideo. Dynamika w tym segmencie mogłaby być jeszcze większa, gdyby na ...
-
Rynek reklamy online w Polsce w 2008 r.
... IAB Polska - prognozują dalszy rozwój rynku reklamy w Internecie. Badanie AdEx 2008 Wartość całego polskiego rynku reklamy online osiągnęła w 2008 roku wartość 1,174 ... kreatywnych największy udział stanowiły te dotyczące projektowania i budowania pełnych serwisów internetowych – ogółem ponad 50% – oraz kreacje reklamowe (np. produkcje bannerów) z ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2011
... reklamy on-line wciąż się utrzymuje - według badania IAB AdEx przeprowadzonego przez PwC, wydatki ogółem na reklamę w polskim Internecie w 2011 roku wyniosły 1,948 ... na reklamę wideo oraz w urządzeniach mobile. Wydatki na reklamę online w latach W branży reklamy cyfrowej nadal utrzymują się dwucyfrowe wzrosty. W roku 2011 indeks rok-do-roku na tej ...
-
Rynek reklamy w Polsce wart 10 mld zł. Będą spadki?
... roku znacznie ograniczył wsparcie. Wydatki w dziennikach spadły ogółem o 19,0 mln zł. Czwarty kwartał był dla ... pkt proc. z 33,8% do 36,0%. Udział reklamy kinowej wzrósł z 1,57% do 1,64%, a reklamy zewnętrznej zmienił się z 5,4% do 5,5%. Pozostałe ... anulacją kampanii reklamowych. Wiemy, że rynek reklamowy jest silnie skorelowany z kondycją gospodarczą ...
-
Rynek mediów i reklamy 2014-2018
... w porównaniu do dostępu stacjonarnego (13% vs. 4,1%). Rynek polski ogółem Wartość rynku mediów i rozrywki w Polsce wyniesie w 2018 ... rynek prasy (-1,6), rynek płatnej telewizji (-1,2%) czy rynek radiowy (-1,0%). W prognozowanym okresie 2014–2018 r., rynek reklamy w Polsce będzie rósł w średniorocznym tempie 5,8%, napędzany głównie przez wzrost reklamy ...
-
Rynek mediów i reklamy 2013-2017
... w porównaniu z 34% w 2012 r. Rynek polski ogółem W Polsce najszybciej w nadchodzących latach będą rozwijały się te segmenty rynku mediów i rozrywki, które są związane z technologiami cyfrowymi, czyli dostęp do Internetu, reklama w Internecie oraz gry wideo. W prognozowanym okresie 2013–2017 r., rynek reklamy w Polsce będzie rósł w średniorocznym ...
-
Rynek mediów i reklamy 2012-2016
... od 4,4 mln użytkowników w 2011 r. do 14,5 mln w 2016 roku. Rynek polski ogółem Patrząc z perspektywy udziału poszczególnych segmentów rynku mediów w całkowitych ... kiedy to rynek reklamy online osiągnie wartość 1,428 mld USD. Według prognoz PwC rynek reklamy internetowej w 2016 roku pod względem wielkości nieznacznie wyprzedzi rynek reklamy ...
-
Reklamy przyspieszają: 2,9% wzrostu po 9. miesiącach br. Są szanse na 3,5%
... rynek reklamy wrzucił wyższy bieg. W III kwartale br. dynamika jego wartości sięgnęła 6,3 proc. To spora poprawa ... i obuwie oraz higiena i pielęgnacja. Dzienniki Po dziewięciu miesiącach budżety przeznaczone na reklamę w dziennikach spadły ogółem o 12,8 mln zł. Od początku roku w każdym kwartale reklamodawcy wydawali na reklamę w dziennikach około 9% ...
-
Rynek pracy w pandemii. Gorzkie podsumowanie 2020 roku?
... była odwrotna – 53% ofert pochodziło z I półrocza, a 47% - z drugiego. Kogo rynek pracy poszukiwał w 2020 roku? Podobnie, ... (9%). Na kolejnych pozycjach znalazły się pomorskie (7%) i łódzkie (6%). Ogółem dane Pracuj.pl ... , hotelarstwa, internet/ecommerce, programowania, obsługi klienta, prawa, reklamy, transportu, pracy fizycznej czy zdrowia/urody ...
-
Rynek poligraficzny w Polsce 2014
... 71% prowadzi sprzedaż na rynkach zagranicznych. W branży poligraficznej ogółem odsetek eksporterów wynosi 58% - to wzrost o blisko ... czy banery, po bardziej specjalistyczne rozwiązania, jak np. reklamy gadżetowe czy naklejki 3D – tłumaczy Jacek Bajger, ... Podatkowego w KPMG w Polsce. Informacje o raporcie: „Rynek poligraficzny i opakowań z nadrukiem w ...
-
Reklama w internecie - irytująca i skuteczna
... Rynek reklamy internetowej jest najszybciej rozwijającym się rynkiem reklamowym. Jak podaje IAB, w 2005 roku żadne inne medium reklamowe nie uzyskało choć zbliżonej do internetu dynamiki wzrostu przychodów. Według prognoz, najbliższe lata to przede wszystkim rozwój reklamy ...
-
Zenith: czy turystyka inwestuje w reklamę?
... najbardziej dotkniętych przez COVID-19. Rynek reklamy turystycznej stracił prawie połowę swojej wartości w 2020 roku (46%), podczas gdy cały rynek reklamowy skurczył się zaledwie o 4%. Zenith ... wyprzedziła rynek w transformacji cyfrowej, prowadząc w 2021 roku 32% sprzedaży za pośrednictwem e-commerce, w porównaniu do 20% dla branży retail ogółem. ...
-
Czy reklama sprzętu AGD cierpi przez pandemię?
... reklamy sprzętu AGD? Według prognoz agencji mediowej Zenith, wzrost wydatków na reklamę na 12 kluczowych rynkach świata w kategorii sprzętu AGD wyniesie w 2021 roku 12,6% i będzie wyższy niż wzrost reklamy ogółem ... digitalowych, pozostanie nieco w tyle, przy wzroście wynoszącym średnio 6% rocznie. Rynek, na którym działają marki AGD jeszcze nigdy nie ...
-
Barometr e-commerce 2016
... latach wywierały największy wpływ – ciśnienie na rynek reklamy oraz będą najsilniej stymulowały wzrost przychodów sklepów internetowych. – Rynek e-commerce w Polsce w 2016 roku wzrośnie o 15 proc. i ... będą odpowiadać nawet za 45 proc. przychodów ze sprzedaży ogółem w Europie. Dlatego też przedsiębiorcy chcący wygrać w wyścigu o klienta powinni ...
-
Branża motoryzacyjna ogranicza wydatki na reklamę
... w bieżącym roku o 2,3 mln zł w stosunku do roku 2011. Ogółem pierwsze trzy marki samochodów reprezentują ponad 25% udział ... w tym roku bardzo agresywne wejście w rynek polski po przejęciu sieci salonów Kulczyk Tradex. ... przekładają się na sprzedaż samochodów. Średni koszt reklamy przypadający na jedno sprzedane auto w 2011 roku wzrósł o prawie ...
-
Stadiony: finansowanie w Polsce i na świecie
... sezonie 2011/12 posiadały wpływy ze sponsoringu i reklamy. Łączne przychody z tego tytułu wyniosły 156 mln PLN, co stanowiło 35% przychodów ogółem. Drugi najwyższy udział ... budżetach. Są to branże ubezpieczeniowe, energetyczne, lotnicze czy odzieżowe. W Polsce rynek związany z zakupem praw do nazw obiektów sportowych znajduje się w początkowej fazie ...
-
Handel detaliczny zabetonowany
... m.in. sieci franczyzowych zrobiło zamach na polski handel. W mediach pojawiły się reklamy w formie nekrologu obwieszczającego śmierć polskiej franczyzy. Tryb orzekający użyty w ... dyskusji obraca się wokół sprzedaży artykułów spożywczych. To ogromny rynek – z danych GUS wynika, że sprzedaż ogółem w 2014. w branży spożywczej wyniosła 238,1 mld zł. Dla ...
-
Millenialsi w MŚP. Jak finansują działalność?
... zewnętrznego finansowania niż przedsiębiorcy z sektora MŚP ogółem. Z własnych oszczędności skorzystało nieco ponad 50 ... na temat ofert instytucji finansowych. Wyjątkiem są „reklamy w telewizji, radiu, prasie, internecie i bilbordów”, na ... kilkanaście lat temu zapytali studentów lub wchodzących na rynek pracy absolwentów, kto z nich myśli o założeniu ...
-
Black Friday i co jeszcze napędzi e-commerce w IV kwartale?
... porównaniu z sierpniem br. Udział sprzedaży przez Internet w sprzedaży „ogółem” zwiększył się z 8,9% w sierpniu br. do 9,7% ... to rynek. BNPL - czarny koń Q4? Spodziewamy się wzrostu wykorzystania tej metody płatności w ostatnich tygodniach Q4. Rynek ... też najwięcej tam szumu informacyjnego i ścisku, a koszty reklamy są wysokie. Przygotowując się do tak ...
-
Mapa Rynku Pracy - Wrzesień 2003
... będzie można wyciągnąć jakieś bardziej ogólne wnioski. Ogółem zatrudnienie w Polsce jest wyższe niż we wrześniu przed ... w stosunku do sierpnia zanotowała branża mediów i reklamy. Pracodawcy z tej branży poszukiwali mniej niż ... pozostają najbardziej aktywnymi sektorami rekrutującymi pracowników. Rynek ogłoszeń odczuł pogorszenie sytuacji w branży ...
Tematy: -
Mapa Rynku Pracy - Czerwiec 2005
... portali. Branże Czerwcowy rynek rekrutacyjnych ogłoszeń prasowych odnotował niewielki wzrost liczby zamieszczonych ofert. Ogółem ukazały się 1893 ogłoszenia ... odnotowały w czerwcu: budownictwo (4,5%), logistyka (6,4%), farmacja (4,6%) oraz branża mediów i reklamy (7%). Firmy outdoorowe, zajmujące się reklamą zewnętrzną, które wchodzą w skład ...