-
Rośnie rynek aromatów spożywczych
... , jak E. Wedel, Nestle, CPC-Amino, Delecta czy Odra. Producenci globalni... Rynek aromatów i zapachów podzielony jest pomiędzy potentatów światowych. Wieloletni do niedawna ... w produkcji aromatów waniliowych, stosowanych w produkcji lodów, napojów i soków owocowych, a także wzmocnił pozycję grupy wśród odbiorców z sektora mleczarskiego, cytrusów i ...
-
Rynek napojów rośnie wolniej
... potrwa długo i spowoduje duży wzrost bezrobocia. W ostatnich kilku latach rynek napojów bezalkoholowych rósł w Polsce bardzo dynamicznie. Polacy wydali w 2008 r. o ... zanotowały kategorie gazowanych napojów owocowych (spadek udziału pod wzgl. wielkości sprzedaży o 13,5 proc. i wartości o 6,1 proc.), oraz soków (spadek odpwiednio o 1,8 proc. i wzrost ...
-
Inflacja III 2014
... ceny soków owocowych i warzywnych (o 0,4%), herbaty (o 0,3%) oraz kawy (o 0,2%). Wody mineralne lub źródlane pozostały na poziomie obserwowanym przed miesiącem. Za wyroby tytoniowe należało zapłacić o 1,5%, a za napoje alkoholowe o 0,2% więcej niż w poprzednim miesiącu. Koniec wyprzedaży kolekcji jesienno - zimowej, a także wprowadzenie na rynek ...
-
Inflacja IV 2014
... źródlanych (o 0,9%), kawy (o 0,7%), soków owocowych (o 0,4%). Więcej niż w poprzednim miesiącu płacono za soki warzywne i owocowo-warzywne, kakao i czekoladę w proszku (po 0,9%) oraz herbatę (o 0,4%). Za wyroby tytoniowe należało zapłacić o 0,5%, a za napoje alkoholowe o 0,2% więcej niż w poprzednim miesiącu. Wprowadzanie na rynek nowej kolekcji ...
-
Inflacja IX 2014
... się natomiast ceny wód mineralnych i źródlanych (o 0,3%), a także soków owocowych i warzywnych (o 0,2%). Za wyroby tytoniowe należało zapłacić o 0,2% więcej, a za napoje alkoholowe o 0,1% mniej niż w poprzednim miesiącu. Koniec wyprzedaży kolekcji wiosenno - letniej, a także wprowadzenie na rynek nowej kolekcji jesienno – zimowej spowodowało, iż we ...
-
Inflacja X 2014
... (o 0,2%). Obniżyły się ceny wód mineralnych lub źródlanych, a także soków owocowych i warzywnych (po 0,2%). Zanotowano nieznaczny wzrost cen wyrobów tytoniowych o 0,1%. Ceny napojów alkoholowych pozostały natomiast na poziomie notowanym w poprzednim miesiącu. Wprowadzanie na rynek nowej kolekcji jesienno – zimowej spowodowało, że w październiku br ...
-
Inflacja III 2015
... (po 0,1%). Obniżyły się ceny soków owocowych i warzywnych (o 0,6%), a także wód mineralnych lub źródlanych (o 0,5%). Za wyroby tytoniowe należało zapłacić o 0,7% więcej, a za napoje alkoholowe o 0,1% mniej niż w poprzednim miesiącu. Koniec wyprzedaży kolekcji jesienno – zimowej, a także wprowadzenie na rynek nowej kolekcji wiosenno – letniej ...
-
Inflacja X 2016
... w proszku (po 0,5%). Obniżyły się natomiast ceny soków owocowych (o 2,0%). We wrześniu br. zanotowano wzrost cen napojów alkoholowych oraz wyrobów tytoniowych (po 0,2%). W październiku br. wzrosły ceny obuwia (o 4,5%) oraz odzieży (o 3,3%). Jest to konsekwencją wprowadzenia na rynek kolekcjo jesienno-zimowej. Ceny towarów i usług związanych ...
-
Ile pije statystyczny Polak?
... Polska na 2. miejscu w Europie pod względem spożycia soków Na tle innych krajów europejskich, kupujemy relatywnie dużo soków, nektarów i napojów owocowych w przeliczeniu na osobę – aż 35 ... Polacy zwracają coraz większą uwagę na zdrowotne aspekty napojów Polski rynek napojów bezalkoholowych w dużej części uzależniony jest od nastrojów konsumenckich ...
-
Fuzje i przejęcia w Polsce w 2017 r.
... wód i soków Wosana. Producent napojów izotonicznych Oshee, w celu wejścia na rynek wód mineralnych, przejął markę Kinga Pienińska. W listopadzie miała miejsce kolejna transakcja w branży, w ramach której fundusz Mid Europa Partners przejął Grupę Hortex, która specjalizuje się w produkcji soków i nektarów oraz mrożonek owocowych i warzywnych ...
-
Fuzje i przejęcia w Polsce w IV kw. 2017 r.
... wzbogacił swój portfel produktowy o brytyjską markę Elizabeth Shaw. Obecnie Colian wchodzi na rynek irlandzki, stając się właścicielem marki Lily O’Brien’s. Kolejna ... nie została ujawniona. Hortex jest liderem mrożonek warzywnych i owocowych oraz czołowym producentem soków i nektarów w regionie CEE. Fundusz Mid Europa Partners koncentruje się na ...
-
Marki własne produktów sprzedają się lepiej
... o 28 proc. w stosunku do 2008 r. Cały rynek chemii gospodarczej, markowy i niemarkowy, wzrósł o ... proc. Marki własne zyskują udziały w polskim rynku nektarów, napojów i soków. Nielsen podaje, że w 2009 r. pod względem wielkości sprzedaży ... w 2009 r. ich udział w segmencie mrożonek warzywnych i owocowych zwiększył się o niemal 2 proc., do 23 ...