-
Wydatki na reklamę I-V 2014 r. - firmy kosmetyczne
... . Dlatego coraz powszechniejszą praktyką jest wprowadzanie na rynek marek własnych kosmetyków – Polacy doceniają dobry stosunek ... . Wydatki na reklamę online’ową stanowią w 2014 roku już 11,6% całościowego budżetu, co uczyniło ... w magazynach. Badania pokazują, że reklama internetowa i spot telewizyjny cechują się porównywalnym wpływem na świadomość ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 16/2015
... badającej rynek firmy Nielsen Audience Measurement w marcu pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych stacji telewizyjnych należało do TVP1. Udział tego kanału w porównaniu z marcem 2014 roku ... bardzo dużo produkcji lifestyle’owych, które choć są trochę tańsze, to rynek jest nimi bardzo zainteresowany. ATM Grupa współpracuje również ze stacją ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2015
... się u niektórych konsumentów w sytuacji, kiedy ekran telewizyjny i ekran przenośnego urządzenia elektronicznego pokazują ... technologii mobilnych Ali Rana Rozproszony i konkurencyjny rynek mediów społecznościowych i technologii mobilnych sprzyja innowacjom w ... i nauczą się z nich korzystać. Większość roku 2014 upłynęła markom na próbach znalezienia ...
Tematy: media, media cyfrowe, telewizja, Internet, multiscreen, reklama online, Bid Data, reklama telewizyjna -
Rynki wschodzące liczą na pokolenie Y
... – International Telecommunication Union), 1,4 mld gospodarstw domowych posiada przynajmniej jeden odbiornik telewizyjny. Ogromny rozwój przeżywa również płatna telewizja na życzenie (Pay-TV), ... 46 mln w 2014. Teraz IDC spodziewa się, że w 2013 sprzedanych zostanie 227 mln sztuk. Ponadto, IDC spodziewa się, że do 2015 roku, rynek tabletów wyprzedzi ...