-
Marketing usług
... awansu. Firma pozyskuje zaufanie klientów przez nieustanne poszerzanie wachlarza usług. Innym przykładem idei małej firmy jest ... są np. z charakterystycznym wystrojem wnętrz. W niektórych salonach kosmetycznych można napić się kawy albo otrzymać darmowe ... jest za to wprowadzić książkę na rynek. Własna publikacja nie ma także, przynajmniej na początku ...
-
UOKiK wziął pod lupę rynek odpadów medycznych
... (68% ofert). Po drugie, istnieje rynek działający na rzecz małych placówek, np. zakładów fryzjerskich lub kosmetycznych. Ich zamówienia są realizowane na podstawie umów cywilno-prawnych, np. przedsiębiorcy wykupują abonament na odbiór do 5 kg miesięcznie. Takie podmioty najczęściej korzystają z usług pośredników, zdarzają się jednak przypadki ...
-
Pandemia a rynek nieruchomości komercyjnych w Polsce
... Dotyczy to podmiotów z sektora usług, między innymi kawiarń, restauracji, klubów fitness, szkół językowych, salonów fryzjerskich i kosmetycznych, itp. Obserwujemy również wzrost liczby ... , powinny umożliwić rynkowi stosunkowo szybki powrót do równowagi po spowolnieniu. Rynek magazynowy w Polsce będzie nadal rozwijał się w długiej perspektywie dzięki ...
-
Ile jest warta branża ślubna?
... salony sukni ślubnych, rynek jest o wiele bardziej nasycony. Podobnie jak rynek usług kosmetycznych i fryzjerskich, które nie świadczą wyłącznie usług związanych ze ślubem czy weselem. Jednak branża ślubna rozszerza się wciąż o nowe obszary - pary młode chcą mieć na swoich weselach fotobudkę (30% badanych), korzystają z usług dekoratora (24 ...
-
Co warto kupić w Wielkiej Brytanii, a za co przepłacimy?
... , lekarz stomatolog. I przestrzega: – Rynek wymusza na nas konieczność inwestowania w najnowsze narzędzia diagnostyczne i własną wiedzę. Poziom usług na polskim rynku ... z usług kosmetycznych właśnie podczas krótkiego pobytu tutaj. Z doświadczenia mogę powiedzieć, że bardzo często przyjezdne klientki decydują się na pełen pakiet usług podczas pobytu w ...
-
Inflacja X 2010
... usług, w październiku br. odnotowano wzrost cen w zakresie ubezpieczeń (o 0,9%). Podrożały usługi świadczone w salonach fryzjerskich, kosmetycznych i zakładach pielęgnacyjnych (o 0,3%) Odnotowano nieznaczny wzrost cen wyrobów kosmetycznych ...
-
Inflacja X 2014
... rynek nowej kolekcji jesienno – zimowej spowodowało, że w październiku br. nadal rosły ceny obuwia (o 4,6%) oraz odzieży (o 3,0%). Ceny towarów i usług związanych z ... środków kosmetycznych i higienicznych oraz w zakresie usług fryzjerskich, kosmetycznych i pielęgnacyjnych (po 0,2%). Spadek cen towarów i usług konsumpcyjnych w październiku br., w ...
-
Inflacja III 2015
... kosmetycznych i higienicznych (o 0,2%), usług fryzjerskich, kosmetycznych i pielęgnacyjnych oraz opieki społecznej (po 0,1%). Spadek cen towarów i usług konsumpcyjnych w marcu br., w porównaniu z analogicznym miesiącem ub. roku, wyniósł 1,5%. Największy wpływ na ukształtowanie się wskaźnika cen towarów i usług ...
-
Strategia błękitnego oceanu
... możliwe w każdej firmie. Istnieje 6 dróg pozwalających zrekonstruować rynek i uwolnić nowe szanse. Tradycyjne podejście ... cały czas o użytkowniku, a nie grupie wpływu. DROGA 4. DOBÓR OFERTY I USŁUG KOMPLEMENTARNYCH Jakie koszty ponosi matka małego ... pójścia do salonu. Czy właściciele salonów kosmetycznych, fryzjerskich itp. zdają sobie z tego sprawę ...
-
Jak marki kosmetyczne radzą sobie w Google’u?
... do pielęgnacji urody to jedna z bardziej dochodowych branż na świecie. Polski rynek Beauty & Personal Care stale rośnie, pod względem przychodów zajmując 6. miejsce w Europie, ... dla Booksy.com, czyli serwisu służącego do wyszukiwania usług kosmetycznych, fryzjerskich i zdrowotnych. Autorzy publikacji, na podstawie przeprowadzonej analizy drogerii ...
-
Inflacja IV 2013
... usług, w kwietniu br. podrożały wyroby kosmetyczne i perfumeryjne (o 0,3%). Więcej niż w poprzednim miesiącu płacono za usługi świadczone w salonach fryzjerskich, kosmetycznych i zakładach pielęgnacyjnych, a także związane z opieką społeczną (po 0,2%). Odnotowano nieznaczny spadek cen w zakresie ubezpieczeń (o 0,1%). Wzrost cen towarów i usług ...
-
Inflacja III 2009
... na rynek nowej kolekcji sezonowej spowodowało, iż w marcu br. ceny obuwia wzrosły o 0,5%, a odzieży o 0,3%. Ceny towarów i usług związanych z mieszkaniem wzrosły w ... miesiąc, w którym podwyższono ceny w restauracjach i hotelach (o 0,4%). Spośród innych towarów i usług, w marcu br. podrożały usługi świadczone w salonach fryzjerskich, kosmetycznych ...
-
Inflacja IX 2009
... usług, we wrześniu br. podwyższono opłaty związane z opieką społeczną (o 1,0%), w tym opłaty za żłobek – o 1,4%. Podrożały środki do higieny osobistej (o 0,3%), a także wyroby kosmetyczne i perfumeryjne oraz usługi świadczone w salonach fryzjerskich, kosmetycznych ...
-
Inflacja X 2009
... rynek nowej kolekcji sezonowej spowodowało, iż w październiku br. nadal rosły ceny obuwia (o 2,7%) oraz odzieży – o 1,3%. Ceny towarów i usług ... wrześniu br. o 0,2%. Opłaty za wyżywienie w stołówkach podniesiono o 1,6%. Spośród innych towarów i usług, w październiku br. wzrosły ceny wyrobów kosmetycznych i perfumeryjnych (o 0,5%), a także środków ...
-
Inflacja III 2010
... na rynek nowej kolekcji sezonowej spowodowało, iż w marcu br. ceny obuwia wzrosły o 1,2%, a odzieży o 0,4%. Ceny towarów i usług związanych z mieszkaniem wzrosły w marcu ... innych towarów i usług, w marcu br. podrożały środki do higieny osobistej (o 0,6%), usługi świadczone w salonach fryzjerskich, kosmetycznych i zakładach pielęgnacyjnych (o 0,5%) ...
-
Inflacja IX 2010
... usług, we wrześniu br. podwyższono opłaty związane z opieką społeczną (o 1,0%), w tym opłaty za żłobek – o 1,5%. Podrożały wyroby kosmetyczne i perfumeryjne (o 0,5%) oraz usługi świadczone w salonach fryzjerskich, kosmetycznych ...
-
Inflacja III 2011
... obuwia –o 3,5% i odzieży – o 3,0% (m. in. w związku z wprowadzaniem na rynek nowej kolekcji sezonowej). Ceny towarów i usług związanych z mieszkaniem wzrosły w marcu br. ... Spośród innych towarów i usług, w marcu br. wzrosły opłaty z zakresie ubezpieczeń (o 2,4%). Podrożały usługi świadczone w salonach fryzjerskich, kosmetycznych i zakładach ...
-
Inflacja X 2011
... rynek nowej kolekcji jesienno – zimowej spowodowało, iż w październiku br. nadal rosły ceny obuwia (o 4,7%) oraz odzieży (o 2,4%). Ceny towarów i usług związanych ... kosmetycznych i zakładach pielęgnacyjnych (o 0,2%). Odnotowano natomiast nieznaczny spadek cen w zakresie ubezpieczeń (o 0,1%). Wzrost cen towarów i usług konsumpcyjnych w październiku ...
-
Inflacja IX 2012
... rynek nowej kolekcji jesienno – zimowej spowodowało, iż we wrześniu br. ceny odzieży i obuwia ukształtowały się na poziomie odpowiednio o 0,7% i 0,6% wyższym niż w sierpniu br. Ceny towarów i usług ... towarów i usług, we wrześniu br. podwyższono opłaty za żłobek – o 0,7%. Podrożały usługi świadczone w salonach fryzjerskich, kosmetycznych i zakładach ...
-
Inflacja X 2012
... rynek nowej kolekcji jesienno – zimowej spowodowało, iż w październiku br. nadal rosły ceny obuwia (o 5,3%) oraz odzieży (o 2,8%). Ceny towarów i usług związanych z ... usług, w październiku br. podrożały środki do higieny osobistej (o 0,8%). Więcej niż przed miesiącem należało zapłacić za usługi świadczone w salonach fryzjerskich, kosmetycznych ...
-
Inflacja III 2013
... kosmetycznych i zakładach pielęgnacyjnych (o 0,2%). Opłaty w zakresie ubezpieczeń pozostały przeciętnie na poziomie notowanym w lutym br. Wzrost cen towarów i usług ...
-
Inflacja IX 2013
... usług, we wrześniu br. potaniały środki do higieny osobistej (o 0,9%) oraz wyroby kosmetyczne i perfumeryjne (o 0,2%). Podwyższono opłaty za żłobek (o 0,4%). Nieznacznie więcej niż w poprzednim miesiącu konsumenci płacili za usługi świadczone w salonach fryzjerskich, kosmetycznych i zakładach pielęgnacyjnych (o 0,1%). Wzrost cen towarów i usług ...
-
Inflacja X 2013
... na rynek nowej kolekcji jesienno – zimowej spowodowało, iż w październiku br. nadal rosły ceny obuwia (o 5,2%) oraz odzieży (o 2,8%). Ceny towarów i usług związanych ... i usług, w październiku br. podrożały środki do higieny osobistej (o 1,1%). Więcej niż przed miesiącem należało zapłacić za usługi świadczone w salonach fryzjerskich, kosmetycznych ...
-
Inflacja IX 2014
... rynek nowej kolekcji jesienno – zimowej spowodowało, iż we wrześniu br. ceny obuwia i odzieży ukształtowały się na poziomie odpowiednio o 1,3% i 1,1% wyższym niż w sierpniu br. Ceny towarów i usług ... opieki społecznej (o 0,5%) oraz usług fryzjerskich, kosmetycznych i pielęgnacyjnych (o 0,1%). Spadek cen towarów i usług konsumpcyjnych we wrześniu br., ...
-
Inflacja X 2016
... to konsekwencją wprowadzenia na rynek kolekcjo jesienno-zimowej. Ceny towarów i usług związanych z mieszkaniem wzrosły w ... usług, w październiku br. więcej niż w poprzednim miesiącu płacono za ubezpieczenia (o 1,3%), a także artykuły do higieny osobistej i kosmetyki (o 0,4%). Odnotowano nieznaczny wzrost cen usług fryzjerskich, kosmetycznych ...
-
Inflacja IX 2011
... kosmetycznych i zakładach pielęgnacyjnych oraz środki do higieny osobistej. Mniej niż w sierpniu br. konsumenci płacili natomiast za wyroby kosmetyczne i perfumeryjne (o 0,4%). Wzrost cen towarów i usług ...
-
Inflacja III 2012
... usług, w marcu br. podrożały środki do higieny osobistej (o 0,4%), usługi świadczone w salonach fryzjerskich, kosmetycznych i zakładach pielęgnacyjnych (o 0,3%), a także wyroby kosmetyczne i perfumeryjne (o 0,2%). Odnotowano natomiast spadek opłat w zakresie ubezpieczeń (o 0,4%). Wzrost cen towarów i usług ...
-
Inflacja IV 2012
... usług, w kwietniu br. podrożały środki do higieny osobistej (o 0,5%) oraz usługi świadczone w salonach fryzjerskich, kosmetycznych i zakładach pielęgnacyjnych (o 0,3%). Odnotowano także nieznaczny wzrost cen w zakresie ubezpieczeń (o 0,1%). Wzrost cen towarów i usług ...
-
Inflacja IV 2015
... usług fryzjerskich, kosmetycznych i pielęgnacyjnych (po 0,1%). Spadek cen towarów i usług konsumpcyjnych w kwietniu br., w porównaniu z analogicznym miesiącem ub. roku, wyniósł 1,1%. Największy wpływ na ukształtowanie się wskaźnika cen towarów i usług ...
-
Innowacyjność i dywersyfikacja produktów
... miejsca. Zdaje się, iż obecnie, aby wejść na rynek należy wymyślić nie tylko coś, czego ... wszystkich branżach innowacyjność i niekonwencjonalność budzi ciekawość. W salonach kosmetycznych pojawił się między innymi nowy rodzaj pedicure ... kierunek, w jakim bezpowrotnie zmierzają trendy na rynku dóbr i usług. Dlatego lepiej przygotować się wcześniej niż ...
-
Walka płci: kto podejmuje decyzje zakupowe?
Rynek konsumenta rządzi się swoimi prawami, dlatego firmy nie mogą ignorować jakichkolwiek sygnałów wskazujących na jego potrzeby. Zarówno podczas procesu kreacji, jak i strategii sprzedaży, należy wziąć pod uwagę czynnik płci odnośnie zakupu usług ... agencji badawczej ABR SESTA wynika, że w drogeriach kosmetycznych to mężczyźni (50%) częściej ...
-
Centra handlowe kompletnie zdominowane przez pandemię
... usług tylko w trybie na wynos lub z dowozem. Z dniem 1 kwietnia br. zostały wprowadzone dodatkowe obostrzenia związane z całkowitym zakazem działalności salonów fryzjerskich, kosmetycznych ... że wybuch epidemii koronawirusa w Polsce był kluczowym wydarzeniem mającym wpływ na rynek handlu w kraju, w ciągu trzech pierwszych miesięcy roku miały miejsca ...
-
Upadłości firm 2013
... to właśnie firmy dostarczające na rynek wewnętrzny w tym samym czasie upadały najczęściej (w tym hurtownicy i producenci art. spożywczych, kosmetycznych czy elektroniki użytkowej). Czas ... , natomiast w ubiegłym roku ciężar upadłości przesunął się stopniowo w kierunku dystrybucji i usług. Co prawda wciąż dużo jest upadłości firm budowlanych, ale są ...
-
Praca w szarej strefie w Polsce 2009
... formie osoby praw pracowniczych. Z drugiej jednak strony, praca nierejestrowana „rozszerza” rynek pracy i chociaż często istniejące w szarej strefie miejsca pracy są miejscami o niskiej ... (ok. 41%), prac domowych (ok. 17%) oraz usług fryzjerskich i kosmetycznych (ponad 8%), natomiast wiejskie gospodarstwa domowe – do prac ogrodniczo-rolnych (około ...
-
Pandemia: w odmrażaniu gospodarki interesują nas głównie fryzjerzy
... na początku kwietnia, a ich właściciele ani pracownicy nie mogą świadczyć usług w domach klientów. Sytuacja branży beauty jeszcze przed pandemią nie była łatwa, ... całkowicie na dostawę jedzenia na wynos. Rozwijający się do niedawna dynamicznie rynek hotelarstwa, gastronomii i cateringu (HoReCa) został zablokowany przez koronawirusa, ale branża ...