-
E-booki, gry, wideo. Jak konsumujemy e-produkty?
... 46% minimum przez 1 godzinę. Najbardziej lubianym miejscem do słuchania muzyki jest salon (79%), sypialnia (70%), a także transport publiczny (64%). Najpopularniejsze muzyczne ... %) lub w sypialni (55%). 10% badanych przyznaje, że gra w gry również w pracy. Jeżeli chodzi o gry mobilne, Polacy najczęściej grają w nie przebywając w salonie (74%), ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 4/2018
... dalej z cyberbezpieczeństwem. To dziś główny problem współczesnej gospodarki. Ostatnio do gry na tym rynku wszedł koncern Alphabet (zajmujący się tworzeniem rozwiązań ... gospodarczych SPORTOWE TECHNOLOGIE YOKOHAMA NA TOKYO AUTO SALON 2018. Podczas tegorocznej edycji Tokyo Auto Salon 2018, YOKOHAMA zaprezentowała zaawansowane ogumienie dedykowane ...
-
JA + Wściekły Zestaw od 5 maja w salonach Plusa
... wymiennymi postaciami Angry Birds. Dodatkowo na stronie plus.pl/wscieklyzestaw Plus umożliwia pobranie bonusa do gry Angry Birds Action oraz barwnych tapet i dzwonków ze strony. Oferty JA + Wściekły Zestaw ... na jej ewentualne wezwania S.O.S. Oferta JA+ Wściekły Zestaw - Angry Birds poprzedza premierę filmowej animacji gry Angry Birds, która wejdzie ...
Tematy: JA + Wściekły Zestaw, Plus, oferta Plusa, Plus Mix, Ja+Mix, JA+ Rodzina, Angry Birds, teleoperatorzy -
Kultura w Polsce w 2011 r.
... i świetlic obejmowała również organizację różnego rodzaju kursów. W 2011 r. wszystkie instytucje przeprowadziły ogółem 6,7 tys. kursów, wśród których najpopularniejsze były kursy nauki gry na instrumentach (1,7 tys.), tańca (1,5 tys.) i plastyczne (1,0 tys.). Status absolwenta kursu otrzymało 113,2 tys. osób, w tym 15,1% to osoby w wieku powyżej ...
Tematy: kultura w Polsce, wydatki na kulturę, wydawnictwa, biblioteki, muzea i galerie, teatry, kino, radio, telewizja -
Kultura w Polsce w 2009 r.
... , ośrodki kultury, kluby, świetlice zorganizowały w 2009 r. 7,1 tys. kursów (w 2007 r. - 5,4 tys.). Wśród organizowanych kursów dominowały kursy tańca towarzyskiego - 24,3%, następnie nauki gry na instrumentach - 19,8%, języków obcych - 14,3%, wiedzy praktycznej - 11,6% oraz plastyczne - 11,3%. Kursy tańca towarzyskiego ukończyło 36,7% osób, wiedzy ...
Tematy: kultura w Polsce, wydatki na kulturę, wydawnictwa, biblioteki, muzea i galerie, teatry, kino, radio, telewizja -
Odnowione serwisy Reserved i Cropptown
... były dotychczas najważniejszym elementem w serwisie cropptown.pl, są po zmianach nieco mniej eksponowane, pozostając jednocześnie dość istotnym - i nadal rozwijanym, m.in. o gry online - elementem witryny. - Serwis będzie jeszcze rozwijany. Ponieważ marka jest obecna w wielu krajach europejskich naturalnym kierunkiem zmian jest poszerzanie serwisu ...
-
Netbook Asus Disney MK90H
... w kilku wyznaczonych punktach, pozwalając dzieciom powiększać i pomniejszać zdjęcia, przewijać strony internetowe oraz wiele innych prostych czynności. Różnego rodzaju aplikacje i gry Disney'a pozwolą na interaktywną rozrywkę najmłodszym. Jednym z ciekawszych rozwiązań jest program Disney Pix, umożliwiający dodawanie postaci z filmów do naszych ...
Tematy: Asus, netbook Asus, netbook, Asus MK90H, Asus Disney Netbook, komputery przenośne, notebooki -
Kultura w Polsce w 2012 r.
... ,6% więcej niż rok wcześniej. Status absolwenta kursu uzyskało 124,7 tys. osób. Najbardziej popularne były kursy tańca (22,8% ogółu kursów), nauki gry na instrumentach (21,9%) oraz plastyczne (15,7%). Muzea W Polsce działalność prowadziło 768 muzeów (łącznie z oddziałami)5. 86,7% instytucji należało do sektora publicznego ...
Tematy: kultura w Polsce, wydatki na kulturę, wydawnictwa, biblioteki, muzea i galerie, teatry, kino, radio, telewizja -
Kultura w Polsce w 2013 r.
... zorganizowały 9,0 tys. kursów, (13,3% więcej niż rok wcześniej). Status absolwenta kursu otrzymało 124,7 tys. osób. Najczęściej prowadzone były kursy nauki gry na instrumentach (27,6% ogółu kursów), tańca (23,1%) oraz plastyczne (15,3%). Muzea W 2013 r. w Polsce działalność prowadziły 822 muzea (łącznie z oddziałami). Najwięcej ...
Tematy: kultura w Polsce, wydatki na kulturę, wydawnictwa, biblioteki, muzea i galerie, teatry, kino, radio, telewizja -
Niewirtualna moda na okulary VR
... najdroższe modele z naszego zestawienia nie są przeznaczone dla właścicieli smartfonów, których intencje ograniczają się do oglądania filmów lub grania w niewymagające gry. Oculus Rift i HTC Vive to coś dla wymagających graczy. Jeśli planujecie ich zakup, upewnijcie się, że posiadacie odpowiedni komputer z wydajnym ...
-
Centra handlowe: rosną wymagania klientów
... po okresie stagnacji w 2008 i 2009 roku związanym z kryzysem na światowych giełdach wracają do gry. Rynek zaczął znów sprzyjać tego typu inwestycjom. Na Śląsku najwyraźniej widać ... jest Red Valentino, Guess Denim, Calvin Klein Jeans oraz pierwszy na Śląsku salon Van Graaf z olbrzymią ilością marek z najwyższej półki. Ważnym aspektem jest także ...
-
Kampanie reklamowe czerpią z życia
... Xbox jest jedynie słusznym wyborem. Skoro dzieci nie stać na konsolę i gry, to warto zwrócić się do rodziców, którzy zdecydowanie chętniej kupią produkt ... się bliżej, widać w nim American Dream każdej rodziny żyjącej za oceanem. Piękny salon połączony z jadalnią, indywidualnie dobrane oświetlenie domu, najwyższej jakości meble i kanapa. Prowadzenie ...
-
Mini Park w Wolsztynie: wkrótce otwarcie
... lokali. Do 5 czerwca oferta obiektu poszerzy się o: butik z bielizną, delikatesy mięsne, salon prasowy Kolporter oraz centrum chińskie Shun Xin, oferujące artykuły gospodarstwa domowego, ... 15:00 u zbiegu ulic Gajewskich i Lipowej będą odbywać się integracyjne gry i zabawy, pokazy tańca, występy artystów oraz inne atrakcje. Mini Park w Wolsztynie ...
-
Co o VR mówi się w internecie?
... i wydarzeniach promocyjnych. Tam dzięki okularom VR można zwiedzić wirtualny salon a nawet wybrać się na jazdę próbną. Potencjał wirtualnej rzeczywistości został także ... . Już teraz uczestnicy targów i konferencji mogą zagrać w specjalnie sprofilowane gry z funkcją wirtualnej rzeczywistości, natomiast turyści nie muszą wychodzić z domu, żeby ...