-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy III kw. 2014
... wzrosną w tym roku o 1,3%, a na reklamę w kinach reklamodawcy przeznaczą o 1,8% więcej niż rok temu. Niewielki spadek, zaledwie o 0,9%, odnotuje natomiast sektor reklamy zewnętrznej. Nadal rosną wydatki reklamowe sektora farmaceutycznego, a czołówka liderów w porównaniu z poprzednią prognozą pozostaje bez zmian − najaktywniejszymi reklamowo firmami ...
-
Jak reklamują się małe firmy?
... ostatniego roku 64% badanych przedsiębiorców inwestowało w reklamę w Internecie, z czego największą popularnością cieszyły się reklamy w mediach społecznościowych (75%), pozycjonowanie w wyszukiwarce internetowej (59%) oraz reklamy banerowe na różnych stronach internetowych (47%). Wielu przedsiębiorców przyznało jednak, że działania okazały się ...
-
Jakie kampanie reklamowe dla seniorów?
... nowe technologie najlepiej wykorzystywać motyw rodzinny (51% ankietowanych), z kolei reklamy kosmetyków są najchętniej przyjmowane gdy występuje w nich znana osoba (58%), ... etc. Podsumowanie Wyniki przeprowadzonych badań pokazują, że seniorzy oczekują od reklamy tradycyjnego przekazu, tzn. bazowania na wartościach, do których w największym stopniu ...
-
Super i hipermarkety a wydatki na reklamę w I poł. 2012
... kryzysu, sieci muszą być przygotowane na olbrzymie inwestycje reklamowe w celu utrzymania obecnego klienta i przyciągnięcia do siebie nowego. Dobrym prognostykiem dla reklamy online jest rosnąca popularność zakupów spożywczych przez Internet. Oprócz „starych” hipermarketów online typu: frisco.pl, a.pl zakupy można robić w internetowych ...
-
Która reklama wideo przykuwa uwagę?
... Gemius pokazuje, że spoty emitowane przez sektor handlowy obejrzała ponad połowa polskich internautów. Największej ilości wyświetleń doczekały się ... tych serwisach reklama wideo analizowanej branży była oglądana najczęściej. Na stronie Facebook.com reklamy branży handlowej odtwarzało 6,6 mln osób, generując 49,1 mln wyświetleń. Youtube.com odnotował ...
-
"Turystyczna" reklama wideo online. Czy to się ogląda?
... do 6 proc. użytkowników i 5,4 mln odtworzeń. Zachodni sąsiedzi wybierają podobnie Youtube.com jest także liderem w zestawieniu najpopularniejszych wydawców dla niemieckiego rynku reklamy wideo online branży turystycznej. W serwisie należącym do Google’a kreacje analizowanej branży dotarły do 11 proc. użytkowników sieci, przy liczbie 17 ...
-
Wydatki reklamowe w listopadzie. Którzy reklamodawcy zaszaleli?
... oraz ING. Na kolejnych miejscach różnice w wydanych kwotach nie były znaczne. Finanse: typy reklamowanych usług Branża finansowa w największym stopniu inwestowała w reklamy pożyczek gotówkowych, kont osobistych oraz kredytów gotówkowych. Porównując te dane z zestawienie z zeszłego miesiąca, można zauważyć duże zmiany w wyborze reklamowanych usług ...
-
Branża handlowa nie szczędzi na reklamę
... . Informacje o badaniu Raport został opracowany na podstawie danych z monitoringu reklam admonit IMM, obejmuje okres 1-31 maja 2018 r. Badaniem objęte zostały reklamy opublikowane w prasie oraz wyemitowane w radio i telewizji. Wydatki prezentowane w raporcie podawane są według oficjalnych cenników netto poszczególnych mediów.
-
Nawyki zakupowe Pokolenia Z
... , na jego konsumpcji skończywszy. Jasne staje się zatem, że sektor e-commerce z dużą uwagą powinien wsłuchiwać się w formułowane przez Zetki ... Wszystko spersonalizowane: Post-millenialsi oczekują, że wszystko będzie spersonalizowane, nawet reklamy. 63% przyznaje, że lubi reklamy, które niosą jakieś wartości. Jak sprzedawcy mogą dotrzeć do pokolenia ...
-
Zenith: ciągle nie brakuje pieniędzy na reklamę rozrywkowych treści wideo
... reklamę cyfrową, out-of-home i kino niż przeciętna marka. Ich zależność od reklamy outdoorowej i kina stanowiła w tym roku szczególne wyzwanie, ponieważ byli zmuszeni zrekompensować ... w 2020 roku, agencja Zenith prognozuje, że w ciągu najbliższych dwóch lat sektor ten osiągnie słabsze wyniki, przy braku zwyżki budżetów reklamowych w 2021 i wzroście o ...
-
Dobra konsumpcyjne: największe wyzwania branży
... Mając świadomość wartości danych i roli, jaką odgrywa cutomer experience w sprzedaży, sektor dóbr konsumpcyjnych chce w ciągu najbliższych dwóch lat inwestować przede wszystkim w ... tradycyjnych mediach, ograniczą reklamę z użyciem poczty (spadek o 18%), nakłady na reklamy w TV (spadek 16%), a także na wsparcie poprzez telefoniczne infolinie ( ...
-
Gry mobilne, czyli Polacy pod ostrzałem hakerów
... podkreśla Wojciech Głażewski, dyrektor firmy Check Point Software w Polsce. Na świecie sektor gamingowy generuje przychody większe niż branża filmowa i muzyczna razem wzięte. I choć – ... . Ukryte w nich złośliwe oprogramowanie "Tekya" zmuszało użytkowników do klikania w reklamy. Łącznie „szkodnik” zaszyty w aplikacjach pobrany został nawet milion razy! ...
-
Mapa Rynku Pracy - Styczeń 2005
... ofert z niej pochodzących wzrosła o 129. W efekcie sektor ten uzyskał w omawianym miesiącu 10% udział we wszystkich badanych ogłoszeniach. Branża ta będzie intensywnie się rozwijać w związku z wprowadzeniem nowych technologii. Spory wzrost odnotowały firmy należące do branży mediów i reklamy. Liczba ogłoszeń z niej pochodzących podwoiła się ...
-
Spam a różne sektory gospodarki
... sektorze energetycznym i instytucjach rządowych odsetek ten wynosi odpowiednio 0,22% i 0,4%). Co ciekawe, sektor usług bankowych, który uważa się za główny cel ataków, zajmuje ... ponad 68%, dotyczyła produktów farmaceutycznych. Na drugim miejscu znalazły się reklamy podrabianych produktów (18%) i wiadomości o treści seksualnej (11%). Trojany bankowe ...
-
Product placement a idea placement
... przed dużym czy małym ekranem jest zażenowana prezentowanym tam poziomem reklamy. Mimo to nie można zaprzeczyć faktom: emisja serialu „Magda M.” zaowocowała ... może być to, że omawiane narzędzie często jest wykorzystywane przez sektor publiczny. Przykładowo Ministerstwo Edukacji w 2010 r. promowało w polskich telenowelach („Barwy szczęścia”, ...
-
Sieci handlowe w mediach XII 2012
... , więcej dyskusji internautów na forach, blogach i w innych mediów społecznościowych, jednak Lidl odnotował więcej publikacji prasowych. Lidl zainwestował dwa razy więcej w reklamy niż Biedronka, by pojawiać się ze swoimi przekazami reklamowymi w mediach trzy razy częściej – 6,8 tys. materiałów w ciągu miesiąca. Na drugim miejscu ...
-
Rynek poligraficzny w Polsce 2014
... produktów i usług poligraficznych - od standardowych produktów, takich jak książki, broszury, ulotki, kalendarze czy banery, po bardziej specjalistyczne rozwiązania, jak np. reklamy gadżetowe czy naklejki 3D – tłumaczy Jacek Bajger, Partner w dziale Doradztwa Podatkowego w KPMG w Polsce. Podobnie jak rok temu zdecydowanie najczęściej wskazywanym ...
-
Branża turystyczna a wydatki na reklamę 2014
Sektor turystyczny nie powinien narzekać na złą koniunkturę. Dane zgromadzone przez serwis ... złotych – kosztowała firmy z tej branży reklama telewizyjna. Jest to kwota o ok. 4 miliony większa niż w 2013 roku. Reklamy najczęściej pojawiały się w Polsacie i TVN. Bardzo chętnie wybierany był kanał informacyjny TVN24, wyprzedzając TVP1 i TVP2 ...
-
Mapa Rynku Pracy - Wrzesień 2003
... . Pracodawcy z tej branży zamieścili we wrześniu 3% wszystkich ogłoszeń. Największy spadek zamieszczanych ogłoszeń w stosunku do sierpnia zanotowała branża mediów i reklamy. Pracodawcy z tej branży poszukiwali mniej niż przed miesiącem pracowników działów finansów, sprzedaży i administracji. Poziom liczby ogłoszeń zamieszczanych przez pracodawców ...
Tematy: -
Rynek pracy specjalistów VII-IX 2006
... sektora FMCG, transportu i logistyki oraz marketingu, mediów i reklamy. Wzrosło za to zainteresowanie specjalistami z dziedzin związanych z edukacją i szkoleniami. Liczba ofert dla pracowników tej branży wzrosła w stosunku do poprzedniego kwartału o połowę. (Tabela 1.) "Sektor finansowy rozwija się coraz dynamiczniej. Na specjalistów z tej ...
-
Rynek pracy specjalistów II kw. 2008
... o ponad 600 propozycji więcej niż w I kwartale tego roku. Największy spadek liczby ofert odnotowały natomiast działy tłumaczeń (-11%) oraz marketingu, PR i reklamy (-8%). Konsultanci portalu Pracuj.pl postanowili przyjrzeć się również temu, na jakie stanowiska pracodawcy najczęściej poszukiwali kandydatów. W kwietniu, maju i czerwcu ...
-
Rynek poligraficzny w Polsce
... za pozostałą część (52%) odpowiadały średnie i duże przedsiębiorstwa. „Po spowolnieniu gospodarczym sektor poligraficzny w Polsce powoli powraca na ścieżkę stabilnego rozwoju” – zauważa Marek Gajdziński ... się w produkcji opakowań i firmy działające w segmencie reklamy wielkoformatowej” – zaznacza Marek Gajdziński, Partner w firmie doradczej KPMG. ...
-
Bezpieczeństwo w Internecie 2012
... największym zainteresowaniem przestępców przestały cieszyć się instytucje rządowe – ich miejsce zajął sektor przemysłowy. Firma Symantec jest przekonana, że powodem tego ... Kolejnym, źródłem infekcji spotykanych na stronach internetowych, są złośliwe reklamy (malvertisements). Przestępcy kupują miejsca reklamowe na legalnych stronach internetowych ...
-
Wydatki na reklamę I-V 2014 r. - firmy kosmetyczne
... blisko 22% wzrost względem roku ubiegłego. Jeżeli obserwowany trend utrzyma się, sektor ma szansę przesunąć się na piątą pozycję za handlem, żywnością, farmacją ... 1/5 część udziałów w rynku. Reszta środków przekazu, czyli radio, kina, gazety i reklamy outdoorowe stanowią zaledwie 7% udziału i zaczynają pełnić marginalną rolę w całościowym media-miksie ...
-
Jak daleko sięga ingerencja państwa w gospodarkę?
... przyczyny związane są z niedostatecznym poziomem regulacji, przede wszystkim na rynkach finansowych. „Sektor finansowy należy do najsilniej regulowanych obszarów gospodarki, co w dużej ... zadania dedykowanego regulatora sektorowego lub organu nadzoru, ograniczenia reklamy, ograniczenia dotyczące koncentracji pionowej lub poziomej, ograniczenia ...
-
Trojan Qbot to nr 1 na świecie, a w Polsce - Emotet
... największych mobilnych złośliwych programów. Hiddad to złośliwe oprogramowanie rozpowszechniające reklamy, atakujące urządzenia z systemem Android. Przepakowuje legalne aplikacje, a następnie ... , że najczęściej atakowaną branżą były „badania i edukacja”, a następnie sektor rządowo-wojskowy oraz opieka zdrowotna. Ujawniono również, że „Web Server ...
-
Mapa Rynku Pracy - Marzec 2005
... przeznaczać na nowe technologie. Dlatego w IT&Telecom ciągle rośnie zapotrzebowanie na nowych pracowników. Zmalała liczba ogłoszeń zamieszczonych przez pracodawców z branży mediów i reklamy. Wśród badanych ofert stanowiły one 10%. W sumie firmy z tej branży zamieściły 141 ogłoszeń. W raporcie sporządzonym przez analityków firmy CR Media ...
-
Mapa Rynku Pracy - Czerwiec 2005
... % udział w rynku prasowych ogłoszeń rekrutacyjnych. Wzrosty na poziomie 15-30 ogłoszeń odnotowały w czerwcu: budownictwo (4,5%), logistyka (6,4%), farmacja (4,6%) oraz branża mediów i reklamy (7%). Firmy outdoorowe, zajmujące się reklamą zewnętrzną, które wchodzą w skład tej ostatniej – zanotowały wzrost zysków w drugim kwartale 2005. Ich przychody ...
-
Spam w komórkach
... sektor telefonii komórkowej. Aż 80% wszystkich użytkowników telefonów komórkowych w Europie przynajmniej raz otrzymało wiadomość tekstową z ... klienci sieci komórkowych muszą płacić za odbierane wiadomości SMS, tak więc niechciane reklamy obciążają ich budżet. Niestety, wciąż niewielu operatorów umożliwia swoim abonentom możliwość pobrania i ...
-
Rynek pracy specjalistów III kw. 2009
... był dość znaczący (o ponad 22%). O 16% więcej ofert było również dla pracowników działów produkcyjnych, do łask wrócili też pracownicy marketingu, reklamy i PR (o 11% więcej ofert). Najbardziej widoczny wzrost odnotowano w przypadku działów tłumaczeń (ponad 42%). W III kwartale największy procentowy spadek liczby ofert ...
-
Trend Micro: zagrożenia internetowe I-VI 2010
... niepożądanych wiadomości. Aż 65% spamu generowanego na całym świecie stanowią reklamy, próby oszustw oraz informacje z zakresu zdrowia i medycyny, a nadawcy najczęściej wysyłają wiadomości ... stosujących wymagane środki bezpieczeństwa. Na kolejnych miejscach znalazły się sektor administracji publicznej oraz branża techniczna, na które przypada po ...
-
Najcenniejsze marki świata 2011 - produkty luksusowe
... do własnej tradycji, ponieważ przez lata były liderami w zakresie designu i dopasowywania wyrobów do indywidualnych gustów, mają obecnie nowe możliwości wykorzystywania reklamy i pokazów w sklepach. Marka Gucci wykorzystała analogię do sytuacji, kiedy klienci oglądają pokaz przyrządzania i gotowania potraw przez renomowanego szefa kuchni. Na ...
-
Media cyfrowe - trendy na 2012 rok
... danych gromadzonych w czasie rzeczywistym. Podmioty działające w branży (np. badacze rynku i agencje kreatywne) podejmują już to wyzwanie i tworzą rozwiązania, umożliwiające ocenę reklamy oraz jej kreatywną modyfikację w czasie rzeczywistym. Odniosą sukces ci, którzy nauczą się łączyć dane zebrane w czasie rzeczywistym z analizą i kreatywną oceną ...
-
Kawa i herbata: wydatki na reklamę I-VII 2013
... medium telewizyjne – 83% udziału. Na miejscu drugim Outdoor – 7% i na miejscu trzecim - Magazyny – 6%. Pozostałe media pełnią marginalną rolę. Informacje o badaniu Analiza reklamy sektora napojów w okresie I – VII 2012 i 2013. Materiał stanowi opracowanie ekspertów Equinox Polska na podstawie analiz własnych oraz danych Kantar Media ...
-
Branża modowa: wydatki na reklamę w 2014 r.
... złotych – w podziale na kategorie zdecydowanie dominuje sektor odzieżowy, z kolei na miejsce promocji najchętniej wybierane są magazyny dla kobiet – wynika z ... przeszłości. Ta kategoria będzie sukcesywnie tracić na rzecz dynamicznej formy reklamy towarzyszącej odbiorcom podczas konsumpcji telewizji, kina czy Internetu. Udział tych mediów – a przede ...