-
Millenialsi w MŚP. Jak finansują działalność?
... wiek milenialsa, przedstawiciele najmłodszej grupy w zdecydowanej większości deklarują korzystanie z różnych form i źródeł informacji na temat ofert instytucji finansowych. Wyjątkiem są „reklamy w telewizji, radiu, prasie, internecie i bilbordów”, na które wskazało jedynie 13 proc. osób do 24. roku życia, podczas gdy w grupie osób ...
-
Upadłości firm II 2018
... najwięcej niewypłacalności to firmy z sektora obsługi nieruchomości i inwestycji, reklamy, placówki lecznicze. Handel hurtowy: dominują problemy związane z zaopatrzeniem ... (6), dynamika niewypłacalności jest w nich ujemna. „Na cenzurowanym jest mimo wszystko budownictwo. Sam sektor notuje obecnie niezłe wyniki, ale… O realiach w budownictwie nie ...
-
Upadłości firm I kw. 2018
... marcu), wśród których najliczniejszą rzeszę stanowiły firmy zaopatrujące budownictwo. Sektor produkcji rolno-spożywczej zanotował w marcu 5 upadłości, a firmy produkujące i ... się w tym gronie niewypłacalne firmy z sektora obsługi nieruchomości i inwestycji, reklamy, usług finansowych, placówki lecznicze (np. w samym marcu – 7 takich placówek), IT i ...
-
Handel z Chinami idzie nam coraz lepiej
... styczniu znalazł się na poziomie 48,3 (każda wartość poniżej 50 sugeruje, że sektor się skurczył). Biznesowa dojrzałość Z czasem stosunki handlowe między Stanami Zjednoczonymi a Chinami ... , których produkty obecnie są bojkotowane przez chińskich konsumentów ze względu na reklamy tej firmy, uznane przez mieszkańców tego kraju za obraźliwe. Jak ...
-
Aplikacje turystyczne rosną w siłę
... gier i aplikacji, m-commerce czy płatnościom mobilnym. Ostatnio wzięła pod lupę sektor turystyczny. Raport „Turyści 2019” bazuje zarówno na danych pochodzących z organizacji ... wszystkie wiodące firmy internetowe, udział branży turystycznej (podróże i turystyka, HoReCa) w torcie reklamy cyfrowej utrzymuje się na poziomie 4%, co przy łącznych wydatkach ...
-
Czy eko marketing ma sens? Polacy wątpią w jego szczerość
... i klientom (35 proc.). Co czwarty Polak uważa też, że reklamy ekologiczne przyczyniają się do wzrostu świadomości ludzi na temat problemów ... ). Zdaniem 44 proc. uczestników EKOBAROMETRU takie treści w działaniach marketingowych wykorzystuje również sektor produktów dla dzieci (33 proc. – pomiar I), 43 proc. wskazuje rolnictwo, hodowlę zwierząt i ...
-
Phishing znowu żeruje na znanych markach
... . W 27 proc. przypadków podszywano się pod usługi e-commerce, przetwarzanie w chmurze, reklamy online i cyfrowe usługi przesyłania strumieniowego Amazon. Wiadomości podszywające się ... 22 proc.) i HSBC Bank (0,15 proc.). Ataki podszywające się pod bankowość jako sektor odpowiadają za 7,13 proc. phishingu, mających na celu pozyskanie danych z ...
-
W których krajach jest przestrzeń dla różnorodności i integracji społecznej?
... – to branża najbardziej sprzyjająca integracji, a tuż za nią plasuje się sektor non-profit i usługi profesjonalne. Patrząc na ogół rankingu, można stwierdzić, że postęp ... względem działań na rzecz integracji. Firmy z branży usług finansowych, IT i reklamy, choć znajdują się w dolnej połowie rankingu, najaktywniej podejmują kroki w kierunku większej ...
-
Rynek z ponad 1 mln ofert pracy. Kogo szukają pracodawcy?
... finanse i bankowość. Wyprzedziły one ubiegłorocznego lidera, czyli branżę IT. Sektor finansowy odpowiadał za 12% wszystkich ofert w Pracuj.pl, publikując ... cyfrowych, do której zaliczają się także specjaliści od marketingu i reklamy (5%), internetu/ecommerce (3%) oraz badań i rozwoju (2%). Dlaczego kształcenie kompetencji cyfrowych w Polsce ...