-
Zabezpiecz się na Black Friday i Cyber Monday
... proces realizacji zamówienia; długi okres oczekiwania na dostawę; natrętne reklamy wcześniej oglądanych produktów; konieczność akceptacji zbyt wielu regulaminów; obawa o ... w e-sklepie. Obydwa efekty, choć dotyczą różnych grup produktów, mocno oddziałują na sektor e-commerce i warunkują jego rozwój. Zalety kupowania przez internet Kupowanie online ...
-
Freelancer: jak i gdzie znajduje klientów?
... Najwięcej, bo aż 37 proc. zleceń, napływa od branży marketingu i reklamy, równie dużo zlecają firmy związane z e-commerce – tak wskazało 33 proc. ... 18,4 proc. dla pozostałych branż). Co ciekawe, z usług niezależnych specjalistów korzysta również sektor publiczny. Współpracę z takimi podmiotami zadeklarowało 8,3 proc. badanych. Jak natomiast wygląda ...
-
Jak zmienili się w 2024 roku freelancing i freelancer?
... z sektora marketingu i reklamy, w tym agencje reklamowe i kreatywne – to 36,9 proc. zleceniodawców. Podobny udział mają firmy z branży e-commerce. Freelancerzy są również potrzebni w sektorach związanych z mediami, rozrywką, technologiami IT oraz zdrowiem i wellness. Najrzadziej natomiast z usług wolnych strzelców korzysta sektor publiczny – tę ...
-
Mapa Rynku Pracy - Styczeń 2004
... prawie we wszystkich rekrutujących branżach. Na czele znowu znalazł się sektor produkcyjno-przemysłowy. Wprawdzie pochodzących z niego ogłoszeń było mniej niż przed miesiącem (16% w ... . Zwiększyła się także liczba ogłoszeń pochodzących z branży mediów i reklamy. i wyniosła prawie 10% wszystkich ogłoszeń. Pracowników rekrutowały agencje reklamowe, ...
Tematy: -
Mapa Rynku Pracy - Marzec 2004
... branża mediów i reklamy (z 11% w lutym do 5% w marcu). Liczba ogłoszeń pochodząca z tej branży oscylowała na podobnym do lutowego poziomie, ale sektor ... nich pochodzące stanowiły 9% wszystkich ogłoszeń. Najwięcej ofert skierowanych do tej grupy zamieścił tradycyjnie sektor FMCG. Relatywnie dużo ogłoszeń było przeznaczonych do specjalistów ...
-
Mapa Rynku Pracy - Czerwiec 2004
... reklamy. Ofert z niej pochodzących było o 90 mniej niż w maju. Po dwa punkty procentowe straciły: IT & Telecom, usługi, motoryzacja oraz FMCG. Sektor ...
-
Mapa Rynku Pracy - Listopad 2005
... także liczbę zatrudnionych. Do świąt Bożego Narodzenia przygotowywał się także sektor handlu, gdzie liczba ofert pracy zwiększyła się w porównaniu do ... także, choć w mniejszym zakresie liczba ogłoszeń rekrutacyjnych pochodzących z mediów i reklamy, oraz sektora farmaceutycznego i gastronomiczno-hotelarskiego. Branże te odnotowały odpowiednio 8%, 6% ...
-
ECC-Net: czego dotyczą skargi konsumentów?
... spraw do takich systemów (w Polsce są to np. Bankowy Arbitrażu Konsumenckiego, czy mediacja wojewódzkich inspektoratów Inspekcji Handlowej, czy Komisja Etyki Reklamy). Centra ECC-Net również dokonują przeglądu najważniejszych kwestii dotyczących praw konsumentów, a doświadczenia te są wykorzystywane podczas opracowywania strategii i inicjatyw ...
-
Branża turystyczna radzi sobie w m-commerce
... za pomocą urządzeń mobilnych wynika z najnowszego raportu firmy zanox. Lider rynku reklamy efektywnościowej w Europie podsumował zakupy usług turystycznych na swoich kluczowych rynkach. Przygotowany ... że to właśnie serwisy: FRU.PL, eSky.pl i tripsta.pl napędzają ten sektor. Wśród linii lotniczych należy wyróżnić węgierskie linie lotnicze Malev oraz ...
-
Najcenniejsze marki technologiczne świata 2013
... w rynku – w ostatnim roku Samsung wydał na reklamy o 1,6 mld USD więcej, co było równoznaczne ze wzrostem tych wydatków o 33% w stosunku do poziomu przychodów koncernu. Działania te zaowocowały dla Samsunga sukcesem sprzedażowym smartfonów z rodziny Galaxy. Cały sektor technologiczny odnotował jednak spadek o 1%, do poziomu 728 ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 17/2015
... 2015 roku wzrosła o 13 proc., względem I kwartału 2014 roku, liczba kliknięć w reklamy wyświetlane za pomocą usług Google'a, ale też o 7 proc. spadł koszt pojedynczego kliknięcia ... wraz z przetwórstwem i magazynowaniem), gospodarka innowacyjna (IT, ICT i sektor nowych technologii), a także sektor energetyki i wydobycia (m.in. Grupa Azoty w Senegalu), ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 2/2018
... przez rodzinę i znajomych będą miały pierwszeństwo w wyświetlaniu, podczas gdy wszelkiego typu artykuły, reklamy czy materiały wrzucane przez marki stracą znaczenie. Plany produkcyjne General ... spadają. Na świecie trwa boom na morskie elektrownie wiatrowe. Wg prognoz Bloomberga ten sektor będzie rósł o 16 proc. rocznie, i szacuje się, że do 2030 r. ...
-
Mapa Rynku Pracy - Grudzień 2003
... o prawie połowę mniej pracowników niż przed miesiącem. Sektor ten intensywnie rekrutował personel w ubiegłym miesiącu, kiedy to przygotowywał się do zimy, która jest czasem zwiększonych obrotów w wielu firmach z tej branży. Mniej pracowników poszukiwali również pracodawcy z mediów i reklamy , logistyki , oraz branży elektronicznej. Nie zmieniła ...
Tematy: -
Mapa Rynku Pracy - Luty 2005
... . Liczba ogłoszeń pochodzących z firm usługowych nieznacznie się zmniejszyła i wyniosła 230. Sektor FMCG zamieścił 204 ogłoszenia i znalazł się na trzecim miejscu wśród ... samym poziomie kształtowała się w lutym liczba ofert zamieszczonych przez branżę mediów i reklamy. Branża handlowa odnotowała w lutym największy spadek liczby zamieszczonych ogłoszeń ...
-
Mapa Rynku Pracy - Wrzesień 2005
... . Wśród branż, które odnotowały we wrześniu wzrost liczby ogłoszeń znalazł się sektor FMCG, który najwyraźniej rozpoczął wstępne przygotowania do okresu przedświątecznego i związanego z nim ... do sierpniowego kształtowała się liczba ofert pochodzących z mediów i reklamy, budownictwa i nieruchomości oraz firm motoryzacyjnych. Stanowiska Pierwsza trójka ...
-
Kogo poszukuje branża internetowa?
... oraz projektantów (grafika / multimedia / programowanie), specjaliści związani z rynkiem reklamy w grach komputerowych, wąsko i wysoko wyspecjalizowani graficy, eksperci od webusability ... sytuacją mieliśmy już do czynienia w branży reklamowej na początku lat 90. Wówczas sektor ten dopiero się w naszym kraju tworzył, w związku z czym łatwiej było ...
-
Flota samochodowa: CFM w Polsce 2008
... uda im się przekonać firmy do tego o czym przekonują od lat reklamy, że outsourcing floty to realna oszczędność, wówczas branża CFM może wyjść na ... Leasing Polska (4.765) - 4% udziału oraz wrocławski Carefleet, który m.in. dzięki mocnemu wejściu w sektor bankowy na koniec 2008 roku obsługiwał 4.449. samochodów i zyskał 4 proc. udział w rynku ...
-
Rosyjski Internet z potencjałem
... ale ciąż dominuje w nich 'rozrywka'. Największy wzrost zainteresowania (aż o 86%) odnotował sektor ‘nieruchomości’, bardzo duży spadek natomiast (ponad 20%) zaliczyła kategoria ‘handel’. Czego szukano ... reklamodawcami Runetu pozostają koncerny samochodowe (24 mln $). Wśród najważniejszych graczy na rynku reklamy kontekstowej w Runecie niezmiennie ...
-
Rynek farmaceutyczny w Polsce rośnie
... , Partner, dział Audytu, Firma KPMG zauważa: „Wydaje się, że sektor farmaceutyczny znalazł receptę na zapewnienie sobie wzrostu w czasach spowolnienia gospodarczego. ... walutowym) tym, co szczególnie przeszkadza firmom farmaceutycznym są ograniczenia w zakresie reklamy i promocji leków wynikające z rozporządzenia o reklamie leków z listopada ...
-
Praca bankowca krytykowana przez Polaków
... i tak są koszmarnie drogie i obłożone wieloma obwarowaniami, czy też, że reklamy banków stoją w drastycznej rozbieżności z tym, co naprawdę oferują. (...) - mówi prof. Krzemiński ... wiąże się niewątpliwie z jej rozwojem. Eksperci rynkowi przyznają, że polski sektor finansowy jest jeszcze wciąż raczej siermiężny. - Polskim finansistom z pewnością ...
-
Social media w różnych branżach
... z przemysłem można pogrupować według głównych sektorów przemysłu – energetyka, sektor chemiczny, ciepłownictwo, branża gazownicza, branża naftowa i przemysł ... . z branży FMCG – rynekspozywczy.pl. Istnieje również prawie 840 grup dotyczących reklamy, marketingu oraz image’u w sieci społecznościowej Goldenline, a także ponad 370 grup dotyczących ...
-
Rynek pracy specjalistów II kw. 2010
... wszystkich opublikowanych w serwisie Pracuj.pl. Na drugim miejscu uplasował się sektor finansowy (bankowość, finanse, ubezpieczenia) z blisko 9 tys. propozycji, a na trzecim ... okresie kwiecień-czerwiec, znacząco spadło zapotrzebowanie pracodawców na marketingowców, specjalistów od reklamy i public relations. Ofert dla osób szukających pracy w tym ...
-
Polacy polubili marki własne
... labels ma wartość blisko 20 mld zł rocznie, a w całości handlu detalicznego ten sektor stanowi ponad 20 procent. Średnia europejska wynosi 24 procent, a najwięcej zaufania ... się na zwiększenie atrakcyjności samej marki. Warto jednak zauważyć, że koszty reklamy ponoszone przez sieci handlowe są relatywnie niskie w porównaniu z producentami FMCG. ...
-
Nowe oferty pracy IX 2010
... nieznacznej poprawy w tym zakresie. Pesymistycznie koniunkturę w październiku ocenił sektor usług. Najbardziej negatywnie, podobnie jak we wrześniu bieżącego i ... 25,5 procent). Przybyło również ogłoszeń dla chętnych zmierzyć się z wyzwaniami w działach reklamy, marketingu czy PR (o 18 procent) czy specjalistów z zakresu zarządzania (o 17,4 procent ...
-
Rynek akcji nadal z potencjałem do wzrostu
... roku. Obniżona ubiegłoroczną żałobą narodową baza porównawcza zapewni wzrosty wpływów z reklamy w spółkach telewizyjnych. Za najciekawsze spółki z sektora IT analitycy DI BRE Banku uznali Asseco Poland i AB. Wciąż warty uwagi pozostaje sektor budownictwo. Niebawem możliwe jest rozstrzygnięcie dużych kontraktów energetycznych. Spółki handlowe mają ...
-
MR Bank nie istnieje, prezes niezatapialna
... Banku ocenia dla nas anonimowo jeden z ekspertów rynku finansowego. – Zwłaszcza, że sektor banków spółdzielczych jest słabiej «oprzyrządowany», jeśli chodzi o know-how, czyli ... także na niższy koszt jednostkowy produktów i usług oraz działań w zakresie reklamy i pozyskiwania klientów, a także na poprawę konkurencyjności połączonego banku”. Styczeń ...
-
Ranking najcenniejszych marek 2013
... innowacji z równoczesnym poszerzaniem udziału w rynku – w ostatnim roku Samsung wydał na reklamy o 1,6 mld USD więcej” – powiedział Nick Cooper, Dyrektor Zarządzający Millward Brown ... „piwnych” urosła o +36%, a ich łączna wartość wynosi obecnie 63 mld USD. Sektor ten skorzystał na rosnącej sprzedaży w Ameryce Łacińskiej i Chinach. Globalna marka ...
-
Brak wyboru pobudza popyt na ściąganie filmów z Internetu
... fabuł. Większość osób wybiera film tuż przed wizytą w kinie. Najskuteczniejszą formą reklamy są zwiastuny filmowe. 28 proc. Europejczyków ogląda filmy na festiwalach. ... osiągnięciach programów „Kultura” i „MEDIA”, które przez ponad dwie dekady wspierały sektor kulturalny i audiowizualny. Co najmniej 56 proc. budżetu „Kreatywnej Europy” zostanie ...
-
5 najważniejszych systemów Big Data na świecie. Kto wie o nas najwięcej?
... DMP są np. spersonalizowane reklamy wyświetlane w przeglądarce internetowej, które dzięki wykorzystaniu danych stają się coraz lepiej dopasowane do zainteresowań i zachowań konkretnych użytkowników Sieci. Z danych przesianych przez platformy DMP korzysta już nie tylko branża marketingowa, lecz także instytucje bankowe, sektor ubezpieczeniowy czy ...
-
Smartfony rzadzą światem. Także te używane
... mobilnych również pokoleniu swoich rodziców. Ci, którzy chcą śledzić trendy, które będą w najbliższych latach decydować o kierunku, w którym podąża sektor mediów, marketingu czy reklamy powinni szczególnie uważnie obserwować najmłodszych reprezentantów społeczeństwa. Bo chociaż jesteśmy już całkiem zaznajomieni z tym, jak i czym żyją millenialsi ...
-
PKO Bank Polski liderem mediów w II kw. 2016
... została bowiem satyryczna wzmianka na profilu Rady Etyki Social Media w odniesieniu do reklamy mBanku z treścią: „Zasady kredytu gotówkowego są proste jak ulica 28 czerwca 1956 ... problem lub czego się obawiają. Kredyt zaufania 48 proc. Polaków dobrze ocenia sektor bankowy, a tylko 10 proc. wyraża się o nim negatywnie - wynika z sondażu ogłoszonego w ...
-
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I kw. 2017 r.
... się dużą sezonowością. W pierwszym kwartale najwięcej reklam stanowiły reklamy środków przeciw przeziębieniu i wspomagających odporność oraz witamin. Jest ... promocję ponad 4 miliony złotych (wzrost o 394%). Media Tradycyjnie już sektor produktów farmaceutycznych najchętniej i najwięcej inwestuje w reklamę telewizyjną (60%). Drugim najpopularniejszym ...
-
Sprawdź, czy sztuczna inteligencja wygryzie cię z rynku pracy
... światem — powiedział Creed. Analitycy w odstawkę? Sztuczna inteligencja odmieni również sektor analityki danych. Dzięki platformom DMP (data management platform) korzystającym z ... danych oraz maszynowego uczenia ma obecnie kluczowe znaczenie na przykład dla reklamy internetowej. Dzięki analityce Big Data możemy identyfikować potencjalnych klientów ...
-
10 technologicznych trendów na rok 2018 według Gartnera
... Data i uczeniu maszynowemu odkryliśmy, że w czasie trwania kampanii najlepiej konwertowały reklamy skierowane do osób, które interesują się wystrojem wnętrz – wspomina Piotr ... wielkości wykorzystywanej mocy obliczeniowej. Dobry przykład stanowi tutaj sektor e-commerce, gdzie automatyczne zwiększanie mocy obliczeniowej w momencie stwierdzenia ...
-
Internet 3.0 zacznie się od Polski?
... zdjęć, filmów, animacji, itp.), które dostarczają użytkownicy. Oczywiście, na Facebooku pojawiają się reklamy czy treści generowane przez wydawców prasowych, ale oni ... oświadczenie, w którym zdecydowanie i bardzo ostro zanegowały możliwość inwestowania przez sektor finansowy w kryptowaluty, oparte na technologii blockchain czy też rozproszonego ...