-
Jakość żywności: soki i nektary w II kw. 2010 r.
... „0,8 kg pomarańczy / grejpfrutów wyciśnięte zaraz po zbiorze” w przypadku soków owocowych odtworzonych z zagęszczonego soku owocowego co może sugerować, że soki tłoczono bezpośrednio z owoców, wskazania dłuższych terminów przechowywania wyrobów gotowych, niż terminy przechowywania które określono w deklaracjach jakościowych produktu, tj. o 14 ...
-
Rynek napojów w Polsce: wydatki na reklamę I-VI 2013
... zł. Nieaktywne są takie marki jak Blow, Green-Up, Hools czy Montain Dew. Soki i nektary - nieznaczny wzrost wydatków Dominacja jednego gracza Tymbark (wydatki na poziomie 31 mln ... m zł, rok później zmniejszyła budżet dwukrotnie, w tym roku wydatki są marginalne. Soki i napoje dla dzieci - znów mniej na reklamę Kategoria odnotowuje kolejny - trzeci ...
-
JHARS: jakość żywności się poprawia
... stwierdzić, że w przypadku 85% skontrolowanych partii, parametry były zgodne z wymaganiami obligatoryjnych przepisów oraz deklaracją producenta. W przypadku takich produktów jak: soki i nektary - zgodnych z wymaganiami było 96% partii, mięso drobiowe - 95%, wyroby czekoladowe - 93%, a piwo – 91%. Należy jednak podkreślić, że zakres kwestionowanych ...
-
Ile pije statystyczny Polak?
... mld zł) pochłonął zakup napojów gazowanych. Na kolejnej pozycji uplasowały się soki, nektary i napoje owocowe (5,9 mld zł). Coraz większa dbałość o zdrowe odżywianie ... Trendy prozdrowotne decydują o szybszym rozwoju niektórych kategorii – jak woda niegazowana, soki NFC, napoje izotoniczne – przy jednoczesnym osłabianiu sprzedaży innych grup ...
-
Producenci napojów a kryzys
... (nie biorąc pod uwagę rynku piwa) to soki, nektary i napoje. Konsumpcja soków, nektarów i napojów niegazowanych w naszym kraju przekroczyła średnią europejską, ale nie osiągnęliśmy jeszcze bariery wzrostu, co potwierdza ubiegłoroczna wysoka dynamika rynku. W minionym roku cały segment (soki, nektary, napoje) wzrósł o ok. 13 proc., osiągając ...
-
Sezonowe wydatki reklamowe VII-VIII 2011
... 2011Kantar Media, wpływy cennikowe netto, w zestawieniu wzięto pod uwagę reklamodawców z branż: kremy i olejki do i po opalaniu, napoje niegazowane, piwo, soki, nektary, wody mineralne, napoje gazowane, okulary przeciwsłoneczne, biura podróży, miejsca noclegowe, promocja regionów turystycznych, kolej, porty i linie lotnicze, transport autobusowy ...
-
Polscy konsumenci a żywność funkcjonalna
... tak zwane produkty wzbogacone albo funkcjonalne. Należą do nich np.: soki z witaminami lub jogurty ze specjalnymi szczepami bakterii. Jak ukazują ... jogurty (np. zawierające dodatkowe żywe kultury bakterii oraz probiotyczne), a 66% osób – soki, nektary i napoje owocowe multiwitaminowe. Ponad połowa Polaków kupuje płatki śniadaniowe i musli (53%), ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 38/2016
... do 24,6 mld zł do 2020 r., (wobec 21,7 mld zł w 2015 r.). W 2015 roku napoje gazowane miały 38% udziału w tym rynku, soki, nektary i napoje owocowe – 27%, woda butelkowana 23%, napoje energetyzujące 6%, herbata RTD 5% i napoje izotoniczne 1%. Prezydent podpisał znowelizowaną ustawę o podatku dochodowym od osób ...