-
Praca w marketingu: wymagania rosną
... najczęściej poszukiwanych stanowisk w analizowanym okresie należały: specjalista ds. marketingu, project manager, merchandiser i brand manager. Praca czekała też na przeszło sześćdziesięciu dyrektorów marketingu. Zgodnie z najnowszymi trendami widać zapotrzebowanie na specjalistów i menedżerów ds. e-marketingu, zaczynają się również pojawiać oferty ...
-
Ile kosztuje dział marketingu w 2019 roku?
... trzeba zatrudnić przy tworzeniu kompleksowego działu marketingu można wymienić: Specjalista SEO, Specjalista Google Ads, Specjalista ds. Social Media (często jedna osoba zatrudniona do publikowania postów organicznych, druga do obsługi płatnych kampanii), Copywriter, Grafik, Strateg, Specjalista PR, Programista HTML/CSS, UX/UI Designer, Analityk ...
Tematy: dział marketingu, marketing -
Praca w marketingu i PR: satysfakcja plus stres
... popytu na role w działach marketingu i PR? Czy pracownicy działów marketingu i PR są zadowoleni ze swojej pracy? Jak duży odsetek pracowników marketingu i PR otrzymał w ... Najczęściej wzrost wynagrodzenia związany jest po prostu z awansem w strukturze organizacji. Przykładowo – specjalista ds. e-commerce pracujący w Łodzi może liczyć na 9-13 tys. zł ...
-
Pracy w e-marketingu nie powinno zabraknąć
... boryka się z brakami kadrowymi, a największym wyzwaniem jest zarówno pozyskanie, jak i utrzymanie w swoich strukturach najlepszych pracowników. Jak pokazuje Raport płacowy Antal, specjalista ds. marketingu internetowego może liczyć dziś na wynagrodzenie pomiędzy 5000 a 8000 zł brutto, a zarobki menedżera plasują się na poziomie 12.000 – 18 ...
-
Jakie oferty pracy wybieraliśmy w 2018 roku?
... ds. obsługi klienta. W grupie stanowisk, które wzbudzały ogromne zainteresowanie i o które rywalizowało kilkuset kandydatów znalazły się również inżynier projektów – konstruktor, specjalista ds. obsługi floty, manager ds. rozwoju biznesu oraz młodszy specjalista ds ...
Tematy: rynek pracy, oferty pracy -
Przegląd wydarzeń PR
... do kreacji newsów. Liczymy, że nasze przedsięwzięcie zostanie dostrzeżone przez ludzi z branży i spowoduje wzrost świadomości naszej marki – powiedział Filip Tomaszewski, specjalista ds. marketingu w serwisie eprasa.com.
-
Strona www a promocja firmy w sieci
... właśnie firmy powinny pamiętać o częstym wprowadzaniu zmian na stronę, aktualizowaniu informacji o firmie oraz oferty na bieżąco - radzi Beata Mosór, Starszy Specjalista ds. Marketingu i PR w NetArt. Autor: Daniel Kotyras - Dyrektor ds. Marketingu i PR w
-
Jak promować firmę w Internecie?
... także zwrócić uwagę na szybkość komunikacji firmy z klientem. Sprawny kontakt zwiększa efektywność działań prowadzonych przez firmę - radzi Beata Mosór - Starszy Specjalista ds. Marketingu i Public Relations w NetArt Inwestycja w Sieci Znaczenie promocji firmy w Sieci rośnie z każdym dniem, dlatego ważne jest, aby wszelkie działania prowadzone były ...
-
Wybór rozszerzenia dla adresu strony WWW
... na ograniczenie wydatków na promocję w Sieci - radzi Beata Mosór, Starszy Specjalista ds. Marketingu i PR Warto zarejestrować pakiet firmowych domen Domena jest dobrem o kluczowym znaczeniu ... serwisu firmy każdemu Internaucie - radzi Beata Mosór, Starszy Specjalista ds. Marketingu i PR Jak zarejestrować domenę. Krok po kroku. Zakup domeny u ...
-
Zainwestuj w e-marketing
... ceny, sprawdza opinie na jej temat – mówi Artur Maciorowski, specjalista z dziedziny marketingu internetowego, od kilkunastu lat prowadzący projekty doradcze w zakresie ... niezadowolony klient lub pracownik. – mówi Carolina Pietyra, szkoleniowiec Q Akademii, specjalista ds. marketinu internetowego, na której koncie są kampanie w mediach online dla ...
-
Dobra domena a promocja firmy w Internecie
... może okazać się długa i uciążliwa - radzi Alicja Marciniak, Kierownik Działu Marketingu i Public Relations w NetArt. Domeny z polskimi znakami diakrytycznymi Bardzo często polscy przedsiębiorcy ... swit.eu - radzi Beata Mosór, Starszy Specjalista ds. Marketingu i Public Relations w NetArt. Autor: Beata Mosór - Starszy Specjalista ds. Marketingu ...
-
Funkcjonowanie strony WWW a zakup serwera
... zapisów, gwarantują procedury, które obejmują bieżące monitorowanie przez usługodawcę jakości usług i wewnętrzne przeglądy osiąganych wyników - radzi Beata Mosór, Starszy Specjalista ds. Marketingu i PR w NetArt. Krok 3 - Kryteria wyboru usługodawcy hostingowego Zakup serwera to decyzja na lata, dlatego poza odpowiednimi parametrami usługi, ważne ...
-
Jakie korzyści daje firmowa strona internetowa?
... spełnia oczekiwania klientów, jest funkcjonalna i stanowi doskonały fundament do prowadzenia wszelkich działań marketingowych, nie tylko w Internecie - radzi Daniel Kotyras, Dyrektor ds. Marketingu i Public Relations w NetArt. Autor: Beata Mosór - Starszy Specjalista ds. Marketingu i PR w .
-
Oferty pracy w maju 2020: ile i dla kogo?
... 39 000 nowych ofert pracy. 37% ogłoszeń dotyczyło sprzedawców i handlowców. Zwiększony udział ofert dla specjalistów ds. obsługi klienta (18%). W maju wzrosła liczba ofert pracy dla specjalistów ds. marketingu. Dane wskazują, że odmrożenie gospodarki spowodowało większą aktywność rekrutacyjną pracodawców, choć była ona niższa od ...
-
Gdzie praca dla inżyniera?
... to było w ubiegłym roku. „Nadal jednak kusi inżynierów dobrym zapleczem socjalnym, wysokimi zarobkami oraz zagłębiem parków technologicznych”, argumentuje Daria Kwiecień, Specjalista ds. Marketingu. Bank Danych o Inżynierach uważa, że z pewnością, część inżynierów zastanawia się nad powrotem do Polski, Ci którzy pozostali w Polsce liczą przede ...
-
Wybór serwera dla firmy: jakie kryteria przyjąć?
... jest wiarygodnym partnerem handlowym, działania te są wątpliwe nie tylko pod względem moralnym, ale i prawnym - radzi Alicja Marciniak, Kierownik działu marketingu i public relations w NetArt Autor: Beata Mosór - Starszy Specjalista ds. Marketingu i PR w
-
Rachunki za prąd: dopłaty dla najuboższych
... przyjęty i będący w trakcie realizacji przez całą Unię Europejską" – mówi Anna Macina, specjalista ds. marketingu firmy architektonicznej ARCHETON Sp. z o.o. Rada Unii Europejskiej przyjęła 7 marca 2007 ... ich efektywność ekonomiczną" – dodaje Anna Macina, specjalista ds. marketingu firmy architektonicznej ARCHETON Sp. z o.o. Producenci i sprzedawcy ...
-
Zmiany Google i co jeszcze? SEO i SEM 2019
... , szybko się wypalają. Po kilku dniach od „boomu” mało kogo interesują. Warto kuć żelazo póki gorące – mówi Agnieszka Linke, Starszy Specjalista ds. Marketingu w Grupie TENSE. Omnichanel – różne kanały komunikacji, jeden cel Chodzi o taką integrację narzędzi do komunikowania się z odbiorcą, aby praktycznie wyeliminować możliwość ...
-
Branża IT: trendy komunikacyjne
... . Raport zwraca uwagę na kilka szczególnie ważnych obszarów: Dominacja działów marketingu nad działami komunikacji Wyniki badania dowodzą, że w krajach Europy Środkowo-Wschodniej ... odsetek wyniósł niecałe 8%. Zróżnicowane opinie o współpracy z agencjami PR Polscy managerowie ds. komunikacji mają wysokie wymagania wobec agencji PR i są względem nich ...
-
Wizerunek w Internecie a szukanie pracy
... wymieniamy się informacjami w serwisach społecznościowych. W ten sposób poszerzamy sieć kontaktów, które następnie wykorzystujemy w biznesie – również w ramach pracy zawodowej.”- wyjaśnia specjalista ds. marketingu Praca.pl, Michał Filipkiewicz. Jak zrobić sobie krzywdę na całe życie? Wizerunek w Internecie można budować świadomie, można też sobie ...
-
Jest praca w e-commerce
... pl. Poszukiwani są m.in. programiści PHP i JAVA, eksperci ds. marketingu internetowego, testerzy, specjaliści od płatności internetowych, konsultanci sprzedaży B2B i ... W każdej firmie z segmentu e-Commerce prócz sprzedawców oraz marketingowców niezbędny jest dobry specjalista od SEO i SEM. W analizy ofert opublikowanych w serwisie infoPraca.pl wynika ...
-
Skąpiec.pl: telefony komórkowe 2010
... są oparte. Kryterium cenowe spadło na dalszy plan – mówi Kamil Guzara, specjalista ds. marketingu w sklepie NEO24.pl. Lubimy jak najtaniej Biorąc pod ... można wykorzystać również jako niekonwencjonalny telefon. (…) Wojciech Wasilewski, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży w Samsung Electronics Polska: - (…) W kontekście telefonów z otwartymi systema ...
-
Działania marketingowe w Internecie testuj na 6 sposobów
... , który zapewnia skuteczność przeprowadzanych testów jest testowanie wyłącznie jednego elementu strony wykorzystanego w dwóch różnych przypadkach (tzw. testy A/B). Jeśli specjalista ds. marketingu pragnie się dowiedzieć czy nagłówek zastosowany w treści przyniesie spodziewane rezultaty, może on go porównać z innym nagłówkiem wykorzystanym w takim ...
-
Ranking wyborczy w Epr.pl
... dotyczących tematyki wyborczej to bardzo interesujące zadanie, nie tylko pod względem technicznym, ale i poznawczym – powiedziała Anna Brzosko, Główny Specjalista ds. Marketingu i PR Telefonicznej Agencji Informacyjnej - z przyjemnością przystępujemy do jego realizacji. Wyniki kilkumiesięcznej analizy kampanii i ich zestawienie z wynikami wyborów ...
-
Rynek pracy specjalistów II poł. 2019
... popularnych kategorii warto zwrócić także uwagę na specjalistów ds. marketingu (aż 42% ofert z mazowieckiego) oraz prawników (40%). Z drugiej strony, większą równowagę można zauważyć w kilku innych istotnych specjalizacjach. Ze stołecznego województwa pochodziło 18% ogłoszeń dotyczących specjalistów ds. handlu i sprzedaży, 21% - obsługi klienta, 21 ...
-
Praca tymczasowa: Śląsk i Dolny Śląsk
... zł brutto. – podkreśla Maciej Pustół, Dyrektor Regionu w Adecco Poland. - Na nieco niższe wynagrodzenie (3 500 – 4 800 zł brutto) może liczyć młodszy specjalista ds. marketingu, także pracujący we Wrocławiu. Najniższe wynagrodzenie spośród pracowników tymczasowych otrzymuje pracownik produkcji z Wrocławia, który otrzymuje miedzy 1 850 a 2 700 zł ...
-
Nowy telewizor na Mundial?
... rzecz trójwymiaru. Przedmundialowe zakupy okiem sprzedawców Paweł Piekarski, Specjalista ds. marketingu Neo24.pl: „Statystycznie 50 proc. klientów kupujących telewizor decyduje ... promocje. Zapraszamy do odwiedzenia naszego sklepu.” Przemysław Seremak, Specjalista IT MegaMarket.org.pl: „Zauważamy zdecydowany wzrost zainteresowania telewizorami LED ...
-
Szukanie pracy a opinie o firmie w Internecie
... z oferty pracy. Zaledwie 14% kandydatów, do opinii znalezionych w Internecie, nie przywiązuje wagi (bądź opinii tych nie szuka). Michał Filipkiewicz - specjalista ds. marketingu w Praca.pl zauważa: „Indywidualni użytkownicy znacznie szybciej niż organizacje odkryli siłę Internetu. Opiniami – zwłaszcza krytycznymi – dzielą się chętnie. Nadal działa ...
-
Zarobki inżynierów najniższe w energetyce
... wzrostu płac w budownictwie – komentuje Kamila Jarząb, Specjalista ds. Marketingu i Sprzedaży w BDI. Energetyka, branża w której, wg Branżowych Raportów Płacowych BDI, średnie płace są najniższe, jest zarazem najlepiej rokującą branżą, w ocenie Moniki Budzyńskiej, Konsultantki ds. Rekrutacji w BDI. - Sektor energetyczny w najbliższym czasie ...
-
Nowa kampania Peugeot
... cechy, które charakteryzują ten model, pełen nowoczesnych rozwiązań, w którym bezpieczna podróż dostarcza coraz to nowych wrażeń." - powiedziała Agnieszka Brzezińska, specjalista ds. marketingu Peugeot Polska. Kreacja kampanii przygotowana we współpracy z agencją interaktywną OS3 multimedia oparta jest na pokazaniu zarówno wnętrza auta, jak i tego ...
Tematy: peugeot, kampanie reklamowe -
Nowy serwis Tele-Fonika Kable
... się uwzględnić wszystkie oczekiwania naszych klientów oraz wymagania stawiane przed taką formę prezentacji marketingowej" - mówi Wojciech Wiltowski, specjalista ds. marketingu TELE-FONIKA Kable SA. Serwis publikuje aktualne cenniki produktów. Zawiera szczegółowe informacje przeznaczone dla użytkowników: wykaz międzynarodowych certyfikatów ...
-
Najlepsze sposoby motywowania do pracy
... . „Nagrody i premie mają ponadto najczęściej charakter świadczeń regularnych, o których pracownik przypomina sobie przy okazji każdej pensji” – komentuje Anna Giertler, specjalista ds. marketingu JOBS.PL. – „W ten sposób podtrzymuje się w pracowniku świadomość, że jest doceniany. Z drugiej strony premie i nagrody wypłacane są zazwyczaj osobom ...
-
Praca dla inżynierów mimo kryzysu
... bezrobocia dotknie zapewne również inżynierów. Skala zwolnień w ich przypadku będzie jednak mniejsza a okres bezrobocia raczej krótki – komentuje Kamila Jarząb, Specjalista ds. Marketingu w Banku Danych o Inżynierach – Po pierwsze, pracodawcy wciąż mają na uwadze ostatnie lata, kiedy zrekrutowanie specjalisty z obszaru inżynierii było naprawdę ...
-
Powody zmiany pracy inżynierów
... większą fluktuację kadry, większą otwartość pracowników na oferty pracy oraz powrót do kosztownych procesów rekrutacji" – komentuje Kamila Jarząb, Specjalista ds. Marketingu z Banku Danych o Inżynierach. Mimo kryzysu i rosnącego bezrobocia, inżynierowie wykazują się optymizmem i wysoką samooceną. Zdaniem konsultantów prowadzących rekrutacje, nadal ...
-
Rosnące ceny prądu a budownictwo energooszczędne
... w przyszłości i czy z czasem nie znajdziemy się na liście osób objętych pomocą państwa w opłacaniu rachunków za prąd – komentuje Anna Macina, specjalista ds. marketingu ARCHETON Sp. z o.o. Zdaniem ekspertów stosowanie odnawialnych źródeł energii i troska o to by budynek cechował się niskimi wskaźnikami zapotrzebowania energii na centralne ...