-
Rozrywkowa reklama z marką
... Postawy Polaków wobec reklamy” można wywnioskować, że reklama powinna być wysoce perswazyjna. Według badanych wtedy konsumentów skuteczna reklama powinna mieć charakter informacyjny i perswazyjny, ... argumentacji jest np. spot produktu Creative Zen, w którym pokazane są cechy produktu i jego zalety, czy reklamy marketu Lidl. 2. Reklama rozrywkowa Ma ...
-
Reklama wideo z piwem w roli głównej
... reklama wideo stała się popularną formą promocji. W maju bieżącego roku spoty wyemitowane tylko i wyłącznie przez ... branży zobaczyło 15,7 mln widzów, a więc aż 57,3 proc. polskich internautów. Piwo z połową wyświetleń całej branży Reklama wideo online stoi piwem. Spoty promujące napój z pianką odnotowały 81,5 mln odtworzeń, a więc niemal połowę ...
-
Dopasowana reklama trafia w target
... nas filmik na YouTube, musimy wpatrywać się w kilkunastosekundowy spot. YouMustWatch. Jak wynika z raportu interaktywnie.com. najbardziej irytują nas wyskakujące ... oparciu o statystyki Gemius czy Megapanel, prezentujące najpopularniejsze portale w danej kategorii. W ten sposób reklama nowej suszarki do włosów ląduje np. na dużym portalu ...
-
DOOH - reklama, która zaskakuje i pobudza wyobraźnię
... szerszej społeczności. Poznawaj ciekawe miejsca Świetnym przykładem realizacji, która odpowiada na wymagania współczesnego odbiorcy była kampania Google przeprowadzona w Nowym Jorku. Reklama wyświetlana na cyfrowych ekranach OOH miała na celu przedstawienie nowych możliwości, jakie oferują Mapy Google, zwiększając tym samym świadomość odbiorcy ...
-
Która reklama wideo przykuwa uwagę?
... i w serwisach Grupy Wirtualna Polska. Reklama wideo meblami stoi Z analizy Gemius wynika, że największą oglądalność zyskała reklama wideo promująca sieć Ikea. ... handlowych docierały do oglądających przede wszystkim poprzez Facebooka i YouTube’a. W tych serwisach reklama wideo analizowanej branży była oglądana najczęściej. Na stronie Facebook.com ...
-
"Turystyczna" reklama wideo online. Czy to się ogląda?
... . Miejscem, gdzie najczęściej oglądano filmy reklamowe z turystyką w roli głównej był Youtube, a najczęściej oglądanym nadawcą - biuro podróży Rainbow. W czerwcu br. "turystyczna" reklama wideo online zdołała dotrzeć do 9,8 mln polskich użytkowników sieci, a to oznacza, że obejrzała ją przeszło 1/3 wszystkich internautów korzystających z laptopów ...
-
Reklama wideo: latem rządzą kosmetyki
... reklama wideo nader często dotyczy artykułów służących pielęgnacji i higienie. Z analizy firmy Gemius wynika, że na spoty ... natknęło się 12,4 proc. użytkowników sieci, którzy wyświetlili je 7,5 mln razy. Liderowi po piętach deptała reklama wideo marki Nivea (12 proc. i 10,9 mln wyświetleń). Na trzecim miejscu Axe (prawie 12 proc. i 9,8 mln wyświetleń ...
-
Reklama nieruchomości - wizualizacje
... też, firmy deweloperskie, które chcą istnieć na rynku i pragną zdobywać nowych klientów, z pewnością muszą wykorzystywać powyższe narzędzia do promocji. Współczesna reklama bazuje na obrazie. Obecnie, w większości sytuacji, prezentowany jest w formie 2D. Będzie on jednak co raz częściej zastępowany przez obrazy 3D ...
-
Branded content - reklama bez reklamy?
... marką czy logotypem. Wprowadzając odbiorcę w pewną historię, przyciągamy jego uwagę i wywołujemy w nim emocje, które sprawiają, że dany spot intryguje i uwodzi zdecydowanie bardziej niż tradycyjna reklama. – wyjaśnia Magdalena Czmuda. Historia zamiast logo Konsumenci znacznie lepiej niż na standardowe reklamy, reagują na opowiadane historie ...
-
Reklama w motoryzacji VII 2006
... spot Forda S-MAX. Wydatki na akcję wyniosły ponad milion zł, a reklama została wyemitowana 6 razy. W rankingu reklam najczęściej ukazujących się na antenie wygrał natomiast spot Peugeot 207 z biedronkami. Materiał został pokazany w stacjach telewizyjnych łącznie 626 razy. W podobnej statystyce od początku roku liderem jest odpowiednio spot ...
-
Reklama w motoryzacji VIII 2006
... spot Toyoty Yaris. Wydatki na akcję wyniosły 656 tys. zł, a reklama została wyemitowana 107 razy. W rankingu reklam najczęściej ukazujących się na antenie wygrał natomiast spot Fiata Cromy. Materiał został pokazany w stacjach telewizyjnych łącznie 170 razy. W podobnej statystyce od początku roku liderem jest odpowiednio spot ...
-
Reklama w motoryzacji VII 2005
... (27,1 mln zł, 7,6 procent). W rankingu samochodowych reklam telewizyjnych, na których emisję wydano w lipcu najwięcej, przewodzi spot Renault Megane. Koszty wyniosły prawie 1,3 mln zł. Ta sama reklama była również najczęściej emitowanym w lipcu spotem motoryzacyjnym. Materiał został pokazany w stacjach telewizyjnych łącznie 373 razy. Podobny ...
-
Reklama w motoryzacji XI 2004
... kwotę 553 mln 646 tys. zł. Na uwagę zasługuje w listopadzie reklama Hondy Accord. Mało tego, że spot ten był w ubiegłym miesiącu najdroższy - na jego emisję wydano 4 mln 363 tys. zł - to również był on prezentowany w stacjach telewizyjnych częściej niż jakakolwiek reklama modelu ...
-
Reklama leków nie trafia w target?
... niewątpliwa obietnica, jaką niosą, to czynniki wpływające na ich popularności. Intensywna reklama w mediach to kolejna przyczyna tak dużej sprzedaży w tej kategorii. ... sama ścieżka dźwiękowa/muzyka to odbiorca słysząc ją w radiu automatycznie przypomina sobie spot telewizyjny), jednak, aby to zjawisko wykorzystać trzeba dobrze zaplanować całą akcję, ...
-
Reklama w motoryzacji V 2005
... mln zł, 7,9 proc.). W rankingu samochodowych reklam telewizyjnych, na których emisję wydano w maju najwięcej, przewodzi spot Hyundai Tucson. Koszty wyniosły prawie 1,5 mln zł, a liczba emisji ... reklamę prezentującą SEATa Toledo. Za 3,3 mln zł widzowie mogli obejrzeć ten spot 1.270 razy. Chrysler Vogayer okazał się za to bezkonkurencyjny pod względem ...
-
Sektor ubezpieczeniowy: reklama I-III 2008
... na zakup telewizyjnego czasu antenowego przeznaczyła ponad 15 mln zł. Reklama telewizyjna towarzystwa AXA osiągnęła najwyższy, w porównaniu do konkurencji, poziom ... Aegon. Była to pierwsza w historii tej firmy intensywna kampania wizerunkowa. 30-sekundowy spot telewizyjny emitowały m. in. TVP, Polsat, TVN, TVN24 i Discovery. Na zakup mediów ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w VI 2025
... reklamodawców okazali się Media Expert, Lidl i Temu. Reklamy digitalowe dotarły do ponad 87% Polaków, a widoczność spotów wideo przekroczyła 63%. Z kolei reklama TV osiągała średni czas kontaktu na poziomie ponad 20 sekund. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Która branża była najaktywniejsza reklamowo ...
-
Reklama w motoryzacji I 2005
... tys. zł. W rankingu reklam, na których emisję wydano najwięcej, a także tych najczęściej pokazywanych, podwójnym zwycięzcą okazała się Honda FR-V, której spot został wyemitowany w styczniu 1 549 razy kosztem prawie 2,3 mln zł. Wszystkie podane wydatki liczone są wg cenników mediów bez upustów.
-
Reklama w Second Life przyszłością marketingu
Second Life to nie tylko świat awatarów. Możemy w nim spotkać rzeczywiste firmy, które zdecydowały się i tam zaistnieć, wietrząc zysk. Ich marketerzy są w awangardzie, skoro wirtualny świat przenika do prawdziwego życia - czemu nie odwrotnie. Hiroyashi Koba z Second Life budzi się zwykle po 22:00. Zaraz po przebudzeniu wygląda przez okno – widok z ...
-
Biura podróży a reklama radiowa
... . „Poza tym, żeby skonstruować dobrą kampanię, potrzeba wielu mediów, które będą się uzupełniać. Tylko multiplikowanie przekazu da dobry efekt sprzedażowy, a spot radiowy może być skutecznym bodźcem do podjęcia decyzji zakupowej przez klienta” – mówi Haładus cytowany w raporcie AdBranch. Również Exim Tours, które ...
-
Najlepsze reklamy telewizyjne X 2013
... reklama) ten spot był dopiero na piątym miejscu. Bardziej spodobał się mężczyznom, pracownikom fizycznym i właścicielom firm. Mniej przychylne zdanie o październikowym spocie Żubra miały osoby zajmujące się domem, renciści i emeryci. Drugie miejsce zajął spot czekoladek Wawel. Reklama ...
-
Jak Youtube reklamuje farmaceutyki?
... na czele Jeżeli przyjrzeć się wydawcom, na których stronach najczęściej gościła reklama wideo farmaceutyków, to palma pierwszeństwa wędruje do serwisu Youtube i jest to ... zajęła marka Vicks (23,4 proc. i 2,6 mln realnych użytkowników) ─ lek dla dorosłych, ale spot zdecydowanie skierowany do matek. TOP3 zamyka Vibovit Max Odporność, którego ...
-
Kto ogląda reklamy wideo banków?
... 45+ ─ dodaje Sułkiewicz. ─ Wśród kampanii innych banków wyróżniał się grudniowy spot Raiffeisen Banku z „Ekskluzywnym Menelem”. Bloger promował nowoczesną aplikację mobilną ─ przede wszystkim na ... znane z telewizji spoty z serii „moje ING” ─ wyjaśnia Sułkiewicz. Bankowa reklama wideo króluje na Fejsie W rankingu wydawców, na stronach których ...
-
Nowa forma reklamy: spotler w komórce
... także dokładnie zmierzyć efekty mobilnej kampanii reklamowej. Spotler jako kreacja wizerunkowa Reklama tego typu wyświetla się jako statyczna lub animowana grafika na ... pozyskiwaniem bezpośrednich kontaktów z konsumentami i sprzedażą swoich produktów lub usług. Reklama tego rodzaju składa się z trzech elementów: grafiki, krótkiego tekstu reklamowego ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2014
... pewni, że w ciągu kilku lat pojawi się na nich reklama na zasadach komercyjnych. Popularność reklam w formacie mikrowideo, w połączeniu z łatwością ... narzędzi optymalizacji multimediów w oparciu o skalę dotarcia do odbiorcy. Peking Tan, Chiny 11.CYFROWA REKLAMA ZEWNĘTRZNA DALEKO ODCHODZI OD IDEI „ZWYKŁEGO EKRANU” Otacza nas coraz więcej ...
-
Obalamy 6 mitów nt. programmatic buying
... a to finalnie przekłada się na lepszą skuteczność kampanii. 3. „Tradycyjnie” kupowana reklama display ma większą konwersję. I tak, i nie. Reklamy zakupione w ... Coraz więcej użytkowników korzysta z urządzeń mobilnych częściej niż z laptopów i komputerów. W mobile`u reklama dopasowana konkretnie pod użytkownika z każdym rokiem będzie coraz ważniejsza ...
-
Wydatki na reklamę sieci handlowych w IQ 2015 r.
... prześcigały się w wydatkach na reklamy, wydając niebagatelne kwoty. Tym razem najdroższa reklama I kwartału 2015 nie należała jednak do żadnej z tych sieci handlowych. ... kucharz i ambasador marki Michel Roth zaprasza Polaków do eksperymentów w kuchni. Spot promował nowy projekt Atelier Intermarche, w którym Roth odkrywa polskie produkty z półek sieci ...
-
Oszuści klikają w reklamy
... odbiorcami reklamy, albo wycofają się z płacenia za ilość kliknięć i zastosują nowe formy zliczania oglądalności, które zostały ostatnio dopracowane przez IAB, a reklama w sieci stanie się jeszcze poważniejszym medium.
-
Relacje z klientem w e-biznesie
... bazuje na tej strategii. Reklamodawca sam tworzy zdigitalizowaną reklamę, składającą się z tekstu reklamowego i hiperłącza, a następnie określa warunki, przy spełnieniu których reklama będzie wyświetlana. Koszt kampanii reklamowej jest również dostosowywany do preferencji klienta. Reklamodawca określa proponowaną przez siebie cenę, system natomiast ...
-
Popularni rzecznicy praw konsumenta
... ”, promujące instytucję rzecznika konsumentów, można spotkać w 48 miastach i aglomeracjach w całej Polsce. Natomiast od 15 do 31 grudnia emitowany będzie również spot telewizyjny. Ponad 360 powiatowych i miejskich rzeczników konsumentów w całym kraju udziela porad prawnych, pomaga w mediacjach z przedsiębiorcą albo w walce o prawa konsumenckie ...
-
Polscy politycy w reklamie?
... do optymistycznie nastawionego posła Kalisza, obaj panowie występują w mediach w kontekście bardzo poważnych spraw, niekoniecznie wprowadzających publiczność w dobry humor. Reklama produktu wymaga postaci, która będzie wzbudzać pozytywne emocje u publiczności. Natomiast w przypadku sieci sklepów dyskontowych uzyskany wynik w dużej mierze jest ...
-
Reklamy piwa IV kw. 2015
W trzech ostatnich miesiącach minionego roku wyemitowano 112 nowych reklam piwa, tj. o niemal połowę mniej niż kwartał wcześniej. Instytut Monitorowania Mediów przyjrzał się im pod kątem zgodności z Kodeksem Etyki Reklamy. Wyniki analizy okazały się zadowalające - żaden ze spotów nie wzbudził zastrzeżeń natury etycznej. Okres jesienno-zimowy ...
-
8 zastosowań Big Data, które cię zaskoczą
... wyniosły w ubiegłym około 478 mln USD, stanowiąc tym samym blisko 17,4 proc. całości przychodów w tej branży. Okazuje się, że spersonalizowana reklama mobilna działa: BizReport donosi, że aż 64 proc. posiadaczy smartfonów dokonało zakupu właśnie pod wpływem wyświetlenia spersonalizowanej reklamy mobilnej. eMarketer ...
-
Dziś bardziej niż cena liczy się wartość dodana?
... o tym, jakie wartości dodane im oferujemy. Istotny jest więc sposób, w jaki będziemy ich informować o wartości dodanej naszych produktów, czyli np. reklama. Powinniśmy zadbać o to, by miała ona wpływ na pozytywny wizerunek marki.
-
13 najczęstszych błędów przy wysyłaniu mailingu
... i różnorodne kryteria targetowania. Pomożemy w doborze właściwej grupy docelowej i przygotowaniu kreacji. Biuro reklamy eGospodarka.pl Telefon: (22) 621 07 85 E-mail: reklama@egospodarka.pl Skype: eGospodarka.pl