-
E-commerce a oferta świąteczna
Shoper, producent platformy e-commerce, przeprowadził badania wśród przedstawicieli sklepów internetowych na temat ich planów i opinii dotyczących handlu w okresie zbliżających się Świąt. Wyniki ankiet wskazują, że ponad 50% respondentów spodziewa się lepszych lub zdecydowanie lepszych wyników sprzedaży niż w poprzednim sezonie. Wśród nich, 20% ...
-
Świąteczna sprzedaż online
W trakcie okresu świątecznych wakacji Internauci ze Stanów Zjednoczonych wydali na zakupy w Sieci ponad 18,5 mld USD - wynika z raportu eSpending Report, opracowanego przez Goldman Sachs, Harris Interactive i Nielsen/NetRatings. Ta rekordowa ilość wydanych pieniędzy jest o 35% wyższa, niż miało to miejsce dwa lata temu. W trakcie ostatnich świąt ...
Tematy: zakupy świąteczne, zakupy online -
7 gorących okresów w branży e-commerce
... Czarny Piątek oraz Wirtualny Poniedziałek łącznie. 7. Świąteczna wiosna Około Świąt Wielkanocnych wiele sklepów stacjonarnych jest zamkniętych, co sprzyja rynkowi e-commerce. Sami Amerykanie w tym okresie wydają 15,9 biliona dolarów na świąteczne dekoracje, ubrania i inne. Co prawda sprzedaż odbywa się jednak głównie kanałem tradycyjnym ...
-
E-commerce: 5 sposobów na pozyskiwanie leadów sprzedażowych
... dalsze akcje marketingowe, mające w efekcie przełożyć się na większą sprzedaż. Eksperci z Sociomantic Labs radzą jak skutecznie pozyskiwać leady sprzedażowe w internecie. 1. ... zbliżającą się okazję lub święto na potrzeby sprzedaży produktów i usług. Unikatowa ,,świąteczna” oferta, wielka wyprzedaż z okazji nadejścia wiosny, Dnia Matki itd. Działania ...
-
Święta motorem sprzedaży
... do wigilijnej kolacji i sylwestrowej nocy. Świąteczna gorączka powoduje, że od wielu lat sprzedaż detaliczna towarów w grudniu jest średnio o 20% większa niż w listopadzie. Wzrost obrotów notują sklepy z żywnością. W ciągu trzech ostatnich lat najbardziej obfity grudzień wystąpił w 2006 roku. Sprzedaż produktów spożywczych była wtedy niemal ...
-
Stół wigilijny: tradycja czy nowoczesność?
... przez klientów Tesco łososia, przypada… 60 kilogramów karpia. Nie gaśnie także świąteczna tradycja obdarowywania się słodyczami – jak pokazują analizy Tesco, listopad i grudzień ... kilka lat temu traktowanych jako egzotyczne. Przed Świętami o 15% rośnie sprzedaż produktów do sushi i gotowych zestawów japońskiego przysmaku. Niezależnie jednak, czy ...