-
Sprzedaż słodyczy w Polsce wzrośnie
... w 2009 r. miał segment czekolad. Jego liderem jest amerykański koncern Kraft Foods, który w styczniu przejął zajmującego drugie miejsce Cadbury Wedla. Zdaniem ekspertów sprzedaż słodyczy w Polsce w 2010 r. może wzrosnąć o 5 proc. Sami producenci są bardziej optymistyczni, przewidują wyższe wzrosty sprzedaży. Na wyższą sprzedaż liczy m.in. Wawel ...
-
Sprzedaż czekolady w Polsce rośnie
Mimo zapaści na rynku słodyczy, polscy konsumenci nie rezygnują z kupowania czekolady, pralin i batonów. Wartość sprzedaży tych produktów systematycznie rośnie, a prawdziwe czekoladowe żniwa nadejdą w 2012 r. Powołując się na szacunki firmy badawczej Euromonitor International, "Rzeczpospolita" podała, że na słodycze czekoladowe wydamy w tym roku ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 14/2015
... ziół lub chili. – W krajach europejskich, np. w Belgii czy Niemczech, z Wielkanocą kojarzy się głównie zajączek i pisanki z czekolady i tego jest całe mnóstwo. Sprzedaż zaczyna się już w lutym lub pod koniec stycznia – te produkty już wtedy są dostępne w sklepach. W Polsce te produkty też są ...
-
Globalny rynek czekolady przed zmianami
... główne obszary, na których powinna skupić się uwaga producentów pragnących zwiększyć sprzedaż zarówno na rynkach wschodzących, jak i nasyconych, to wręczanie prezentów z okazji ... lub opakowań bombonierek, a skończywszy na tworzeniu przez klientów własnych czekolad z wybranym nadzieniem. Personalizacja produktów może stanowić nową jakość w sektorze ...
-
Rośnie rynek słodyczy
... w dwucyfrowym tempie. Wciągu 12 miesięcy, od sierpnia 2007 r. do lipca 2008 roku, sprzedaż batonów osiągnęła wartość 120,3 mln zł i była o ponad 16 proc. wyższa niż w ... firma Mars Polska pod markami: Snickers, Mars, Twix i Bounty. Najwyższą sprzedaż batonów i wafli odnotowuje się - zdaniem przedstawicieli branży - od września do listopada. Batony ...
-
Nazwa potoczna: jak chronić sukces marki?
... marki Walkman Sony. Wszystkie urządzenia przenośne nazywano w ten sposób, na czym cierpiała sprzedaż pierwotnego produktu. Często konsumenci nie zdają sobie sprawy, że to, ... . Podkreślenie od kogo pochodzi produkt wpływa na efektywność marketingu i sprzedaż. Tak jest w wypadku Aspiryny, która umiejętnie komunikuje firmę producenta – markę Bayer ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 14/2015
... ziół lub chili. – W krajach europejskich, np. w Belgii czy Niemczech, z Wielkanocą kojarzy się głównie zajączek i pisanki z czekolady i tego jest całe mnóstwo. Sprzedaż zaczyna się już w lutym lub pod koniec stycznia – te produkty już wtedy są dostępne w sklepach. W Polsce te produkty też są ...