-
10 kluczowych zmian w e-commerce, które przyniosła pandemia
... rozciągnięcie zakupowego święta na cały miesiąc. Już w pierwszy weekend listopada sprzedaż naszych sklepów poszła mocno w górę i ten poziom utrzymywał się ... , że aż co trzeci Polak w czasie pandemii przerzucił się na kupowanie odzieży, kosmetyków i książek w sieci. Największym wzrostem sprzedaży za pośrednictwem internetu cieszyły się produkty ...
-
Siedem Mitów o Biznesie
... jest także spora ilość możliwości rozpoczęcia własnego interesu bez większej gotówki. Sprzedaż własnych umiejętności nie zawsze wymaga nakładów finansowych. Brak pieniędzy może być dla ... ." Ta gwarancja odnosi się nie tylko do telewizorów i lodówek, ale do odzieży, jubilerii, mebli, nawet kosmetyków. Czy można taką gwarancję zaoferować i wyjść na ...
Tematy: -
Tydzień 42/2004 (11-17.10.2004)
... wspólnie terminal w ST. Petersburgu za 1,2-1,5 mld USD. Udział chińskiej odzieży i tekstyliów w amerykańskim rynku sięga dziś 60%. Aż 50% butów i 70 ... (-4%) i Renault (-0,4%), oraz VW (-0,5%). W Europie Wschodniej od początku roku sprzedaż zmalała o 0,9%, a we wrześniu spadek wyniósł 18,8%. Narastają problemy w niemieckim gigancie w Volkswagenie ...
-
Marketing dla MSP - segmentacja rynku
... zdrowia i, co za tym idzie, potrzeba rekomendacji lekarza. Dla nabywców modnej odzieży dobrej jakości będzie się liczył styl życia i miejsce zamieszkania. W ... określić adresatów produktów lub usług, satysfakcjonujący klientów rodzaj dystrybucji (np. sprzedaż wysyłkowa do biur), a także wybrać kanał marketingowy (np. odpowiednia stacja radiowa). ...
-
GUS: koniunktura gospodarcza VIII 2006
... wzrost o 8 punktów), mebli (plus 24 - wzrost o 7 punktów). Negatywne oceny formułują producenci: odzieży i wyrobów futrzarskich (minus 2 - spadek o 3 punkty), skór wyprawionych i wyrobów ze skór ... 12%). Pozostałe jednostki uznają, że ich sytuacja nie ulega zmianie. Bieżący popyt i sprzedaż są oceniane korzystnie, lepiej niż w poprzednim miesiącu. ...
-
GUS: koniunktura gospodarcza II 2007
... poligraficzną (plus 28 – wzrost o 12 punktów). Niekorzystne oceny formułują jedynie producenci odzieży i wyrobów futrzarskich (minus 1 – spadek o 3 punkty). Producenci wyrobów chemicznych ... popytu i sprzedaży usług, a w konsekwencji także sytuacji finansowej. Bieżący popyt i sprzedaż oraz sytuacja finansowa są oceniane nadal bardzo korzystnie, choć ...
-
Bankructwa firm w Polsce I-III 2007
... , gdy odnotowano aż 51 upadłości w tym sektorze. Spośród firm produkcyjnych najwięcej bankructw zanotowanych w 2007 roku dotyczyło producentów odzieży i obuwia (10) i żywności (9). Mimo tego, że sprzedaż hurtowa znalazła się na drugim miejscu pod względem liczby bankrutujących firm, w porównaniu z pierwszym kwartałem 2006 sytuacja uległa ...
-
UOKiK: zakłady usługowe a prawa konsumenta
... że w 2 zakładach krawieckich na terenie woj. lubelskiego 4 usługi naprawy i przeróbek odzieży wykonano bez zachowania należytej staranności (niewłaściwie wszyta podszewka, ... oferowanych do sprzedaży W 77 kontrolowanych zakładach (29,4%) przedsiębiorcy prowadzili sprzedaż własnych wyrobów gotowych (odzież, parasolki, torebki), a przede wszystkim ...
-
Elektroniczna gospodarka w Polsce 2006
... i produkcja artykułów spożywczych, napojów i wyrobów tytoniowych, produkcja wyrobów włókienniczych i odzieży, itd. (84 proc.). Badania przeprowadzone w 2006 roku przez GUS pokazały ... ze sprzedaży online, 11 proc. firm wykorzystujących komputer realizowało sprzedaż z wykorzystaniem Internetu lub innych sieci. Poziom wskaźnika jest tym wyższy, im ...
-
Koniunktura przemysłowa VII 2008
... (plus 18 – spadek o 2 punkty). Negatywnie swoją koniunkturę oceniają jedynie producenci: odzieży i wyrobów futrzarskich (minus 10 – wzrost o 2 punkty), wyrobów z drewna (minus 8 – spadek o ... najbliższych trzech miesiącach zarówno popyt na tego typu usługi jak i ich sprzedaż mogą rosnąć wolniej niż wskazywały prognozy sprzed miesiąca. W konsekwencji ...
-
Koniunktura przemysłowa VIII 2008
... (plus 15 – spadek o 1 punkt). Negatywnie swoją koniunkturę oceniają jedynie producenci odzieży i wyrobów futrzarskich (minus 11 – spadek o 1 punkt) oraz wyrobów włókienniczych ( ... najbliższych trzech miesiącach zarówno popyt na tego typu usługi jak i ich sprzedaż mogą rosnąć wolniej niż wskazywały prognozy sprzed miesiąca. W konsekwencji prognozy ...
-
Koniunktura przemysłowa III 2009
... oceny koniunktury. Na najniższym poziomie swoją koniunkturę oceniają producenci: odzieży (minus 35 – spadek o 7 punktów), metali (minus 32 – utrzymuje się wartość z ... ocen bieżącego popytu, dyrektorzy jednostek nadal negatywnie oceniają aktualną sprzedaż usług i sytuację finansową przedsiębiorstw. Odpowiednie prognozy na najbliższe miesiące ...
-
Koniunktura przemysłowa IV 2009
... swoją koniunkturę oceniają producenci: metali (minus 36 – spadek o 4 punkty), odzieży (minus 31 – wzrost o 4 punkty), wyrobów tekstylnych (minus 27 – wzrost o 4 punkty), wyrobów z metali ( ... wolniejszy niż sygnalizowano w marcu spadek bieżącej sprzedaży towarów. Przewidywana sprzedaż towarów może być ograniczana w mniejszym stopniu niż prognozowano ...
-
Koniunktura przemysłowa VI 2009
... : wyrobów tekstylnych (minus 28 – podobnie jak przed miesiącem), odzieży (minus 26 – wzrost o 4 punkty), metali (minus 22 – wzrost o 3 punkty), maszyn i urządzeń (minus 19 ... sprzedaży towarów, chociaż jest on wolniejszy niż sygnalizowano w maju. Przewidywana sprzedaż towarów także może być ograniczana w stopniu nieco mniejszym niż prognozowano ...
-
Koniunktura przemysłowa VIII 2009
... oceny koniunktury. Najbardziej negatywnie swoją koniunkturę oceniają producenci: odzieży (minus 24 – wzrost o 4 punkty), pozostałego sprzętu transportowego (minus 18 – spadek o 1 ... aktualnej sprzedaży i sytuacji finansowej. W najbliższych trzech miesiącach popyt i sprzedaż usług mogą się w niewielkim stopniu zwiększać, jednak prognozy sytuacji ...
-
Koniunktura przemysłowa V 2010
... miesiącu ubiegłego roku, choć nieco gorzej niż w kwietniu br. Bieżąca sprzedaż jest oceniana bardziej pesymistycznie niż w kwietniu, jej prognozy ... wyrobów tytoniowych (plus 12 – spadek o 5 punktów). Najbardziej negatywnie swoją koniunkturę oceniają producenci: odzieży (minus 20 – wzrost o 1 punkt), wyrobów tekstylnych (minus 16 – spadek o 4 punkty), ...
-
Koniunktura przemysłowa VI 2010
... ubiegłego roku, choć gorzej niż w zeszłym miesiącu. Bieżąca sprzedaż jest nadal ograniczana, jej prognozy na najbliższe miesiące są ... Najbardziej negatywnie swoją koniunkturę oceniają producenci: wyrobów tekstylnych (minus 19 – spadek o 3 punkty), odzieży (minus 17 – wzrost o 3 punkty), skór i wyrobów skórzanych (minus 10 – spadek o 7 punktów), ...
-
Koniunktura przemysłowa IX 2010
... podobnie jak w sierpniu i lepiej niż w analogicznym miesiącu ubiegłego roku. Bieżąca sprzedaż jest ograniczana w większym stopniu niż przed miesiącem co powoduje, że ... wartość z ubiegłego miesiąca). Natomiast najbardziej negatywnie swoją koniunkturę oceniają producenci: odzieży (minus 10 – wzrost o 1 punkt). W dziale produkcja chemikaliów i wyrobów ...
-
Zarządzanie klientami - wskaźnik CLV
... , PCV, jednak nie zawsze udzielają one klarownej odpowiedzi. Stąd powstał nowy wskaźnik - CLV. Weźmy taką sytuację: ABC Sportswear, firma prowadząca sprzedaż katalogową odzieży sportowej, ma budżet umożliwiający dotarcie tylko do jednego z dwóch klientów. Firma zebrała informacje o zachowaniach nabywczych obu klientów w okresie pięciu ...
-
Koniunktura przemysłowa XI 2010
... tekstylnych (minus 18 – spadek o 11 punktów w stosunku do ubiegłego miesiąca), odzieży (minus 15 – utrzymuje się wartość z ubiegłego miesiąca), metali (minus 10 – spadek o ... miesiącem. Jednostki średnie oceniają koniunkturę pozytywnie, podobnie jak w październiku. Bieżąca sprzedaż oceniana jest korzystnie, również prognozy w tym zakresie są pozytywne ...
-
Koniunktura przemysłowa XII 2010
... o 4 punkty w stosunku do ubiegłego miesiąca). Najbardziej negatywnie swoją koniunkturę oceniają producenci: odzieży (minus 16 – spadek o 1 punkt w stosunku do ubiegłego miesiąca), wyrobów tekstylnych ... oceniają koniunkturę pozytywnie, ale ostrożniej niż w listopadzie. Bieżąca sprzedaż oceniana jest korzystnie, natomiast prognozy w tym zakresie są ...
-
Przetargi - raport IX 2011
... o 18,3 proc. wyższa niż w sierpniu br. Po wyeliminowaniu czynników o charakterze sezonowym sprzedaż produkcji budowlano-montażowej we wrześniu była wyższa o 17,8 proc. w porównaniu z analogicznym miesiącem ... okresie podwyżki opłat związanych z mieszkaniem, edukacją, a także wzrost cen odzieży i obuwia. Wrzesień to czwarty z kolei miesiąc, w którym ...
-
Koniunktura przemysłowa III 2012
... ), maszyn i urządzeń (plus 14 – wzrost o 1 punkt). Negatywnie swoją koniunkturę oceniają głównie producenci: odzieży (minus 13 – wzrost o 6 punktów), wyrobów tekstylnych (minus 12 – ... 20% i 7%). Pozostałe jednostki uznają, że ich sytuacja nie ulega zmianie. Bieżący popyt, sprzedaż i sytuacja finansowa oceniane są negatywnie, nieco gorzej niż przed ...
-
Koniunktura przemysłowa VIII 2012
... punktów), wyrobów z gumy i tworzyw sztucznych (plus 7 – spadek o 3 punkty). Negatywnie koniunkturę oceniają producenci: odzieży (minus 16 – spadek o 3 punkty), mebli (minus 6 – wzrost o 1 punkt), wyrobów z drewna (minus ... jednostki uznają, że ich sytuacja nie ulega zmianie. Bieżący popyt i sprzedaż oceniane są niekorzystnie, gorzej niż w lipcu. ...
-
Koniunktura przemysłowa XI 2012
... ). Negatywnie koniunkturę oceniają głównie producenci: metali (minus 27 – spadek o 2 pkt. proc.), odzieży (minus 22 – spadek o 3 pkt. proc.), wyrobów z pozostałych mineralnych surowców niemetalicznych ... optymistycznymi prognozami popytu, sprzedaży oraz sytuacji finansowej. Bieżący popyt i sprzedaż są oceniane pozytywnie i lepiej niż przed miesiącem. ...
-
Przetargi - raport X 2012
... wyższe o 3,4 proc. Największy wpływ na kształtowanie się inflacji w październiku miał wzrost cen odzieży i obuwia oraz cen żywności. Obok nieznacznego obniżenia cen paliw doszło ... 28 proc.) miało straty o ponad 4,5 mld zł wyższe niż przed rokiem. Sprzedaż detaliczna w październiku wzrosła w relacji rocznej zaledwie o 3,3 proc. i to pomimo tego, że w ...
-
Koniunktura przemysłowa VIII 2013
... gorzej niż w analogicznym miesiącu poprzednich ośmiu lat. Bieżąca i przyszła sprzedaż oceniana jest mniej niekorzystnie niż w lipcu. Diagnozy ... .), wyrobów z gumy i tworzyw sztucznych (plus 14 – wzrost o 2 p. proc.). Negatywnie koniunkturę oceniają producenci odzieży (minus 6 – spadek o 2 p. proc. w stosunku do ubiegłego miesiąca) oraz metali (minus ...
-
Koniunktura przemysłowa XI 2013
... mebli (plus 12 – spadek o 2 p. proc.). Negatywnie koniunkturę oceniają głównie producenci odzieży (minus 9 – spadek o 1 p. proc. w stosunku do ubiegłego miesiąca), wyrobów z pozostałych ... i 9%). Pozostałe jednostki uznają, że ich sytuacja nie ulega zmianie. Bieżący popyt i sprzedaż oceniane są mniej niekorzystnie niż przed miesiącem, co powoduje ...
-
Rynek dóbr luksusowych: czołowe marki 2014
... działalności – od fazy projektowania i pozyskiwania surowców, poprzez produkcję, sprzedaż – aż do dystrybucji. Nadzór nad całością przyczynia się do zachowania ... na czterech szeroko pojmowanych kategoriach dóbr luksusowych: ekskluzywnej odzieży, torebkach i akcesoriach, biżuterii i zegarkach oraz kosmetykach i perfumach. W raporcie nie uwzględnia ...
-
Przetargi - raport IV 2014
... przestali obawiać się zakupów i śmielej ruszyli do sklepów. W kwietniu sprzedaż detaliczna, w ujęciu rocznym, wzrosła bowiem o 8,4 proc. Tak wysoki wzrost, nawet po uwzględnieniu wpływu Świąt Wielkanocnych jest bardzo dobrym wynikiem. Rośnie sprzedaż samochodów, odzieży i obuwia, mebli, RTV i AGD. Dzięki wysokiej dynamice sprzedaży detalicznej ...
-
Koniunktura przemysłowa VI 2014
... elektrycznych (plus 14 – spadek o 5 p. proc.). Negatywnie koniunkturę oceniają producenci odzieży (minus 8 – wzrost o 4 p. proc.). 2. Budownictwo W czerwcu ogólny klimat koniunktury ... %). Pozostałe jednostki uznają, że ich sytuacja nie ulega zmianie. Bieżący popyt, sprzedaż i sytuacja finansowa oceniane są bardziej korzystnie niż przed miesiącem ...
-
Przetargi - raport VIII 2014
... Jak podał GUS, sprzedaż detaliczna w sierpniu wzrosła nominalnie w ujęciu rocznym o 1,7 proc., ale miesiąc do miesiąca spadła o 1,1 proc. Sprzedaż detaliczna w sierpniu była już ... (o 0,4 proc.), jak i w relacji rocznej (o 0,3 proc.). Najmocniej spadły ceny żywności oraz odzieży i obuwia. W tym roku deflacja w relacji rocznej pojawiła się po ...
-
Przetargi - raport X 2014
... , co jest wskaźnikiem najwyższym od roku 1990. Deflacja to głównie skutek spadających cen żywności i odzieży oraz paliw. W relacji miesięcznej ceny stanęły w miejscu. Według danych GUS, w październiku 2014 roku sprzedaż detaliczna wzrosła o 2,3 proc. w porównaniu z tym samym okresem roku poprzedniego. Produkcja sprzedana przemysłu była ...
-
Koniunktura przemysłowa II 2015
... dwie ostatnie wymienione branże odnotowują korzystne oceny koniunktury od stycznia 2013 roku. Producenci odzieży (minus 11 w lutym, minus 12 w styczniu) formułują negatywne oceny ... , sprzedaży usług oraz sytuacji finansowej. Prognozy wskazują, że popyt oraz sprzedaż usług mogą utrzymać się na dotychczasowym poziomie. Przewidywania dotyczące sytuacji ...
-
Koniunktura przemysłowa IV 2015
... , plus 16 w marcu, lepiej niż w analogicznym miesiącu ostatnich trzech lat). Jedynie producenci odzieży (minus 19 w kwietniu, minus 12 w marcu) oraz skór i wyrobów ze skór (minus 2 w ... 25% i 7%). Pozostałe jednostki uzna-ją, że ich sytuacja nie ulega zmianie. Bieżący popyt i sprzedaż usług są oceniane nieznacznie mniej korzystnie niż przed miesiącem, ...