-
Rynek reklamy w Polsce: tylko 1/8 reklamodawców podwyższyło wydatki
... media z wyjątkiem internetu. Reklama online wygenerowała nieznacznie większy budżet, bo o 0,2%. Telewizja i ... ; oraz Vistula Group i Apart w sektorze odzieży i dodatków, a także Hasco-Lek w sektorze produkty farmaceutyczne, ... skalę kryzysu gospodarczego wywołanego koronawirusem. W kwietniu sprzedaż detaliczna spadła o 22,9%, zaś produkcja przemysłowa ...
-
Jak pandemia zmieniła zachowania konsumentów? 3 główne trendy
... sprzedaż żywności przez Internet w Polsce wzrosła o blisko 100% z miesiąca na miesiąc, wciąż oznaczało to zaledwie przekroczenie 1% progu udziału sprzedaży internetowej w sprzedaży detalicznej żywności ogółem. Istotny wzrost zakupów internetowych, można natomiast zauważyć w sektorze odzieży ...
-
Inwestycje w e-commerce i handlowe niedziele. Tego potrzebuje handel?
... nawet na żywności Brak chętnych na zakup odzieży staje się jeszcze mniej zaskakujący, jeśli ... mieszkańców, a także platformy pośredniczące w zakupach spożywczych online. Konsumenci, którzy przekonali się o wygodzie i łatwości ... przypadku infekcji wirusowych. Podczas, gdy w lutym sprzedaż takich produktów była niższa niż średnia ostatnich 5 lat, ...
-
Zachowania konsumentów w sieci. Kto, jak i kiedy kupuje?
... na sprzedaż w internecie. Prowadzą własny sklep internetowy, bądź też sprzedają za pośrednictwem serwisów aukcyjnych lub mediów społecznościowych. Najszerzej reprezentowaną branżą okazują się usługi IT (18 proc.), marketingowe i PR-owe (16 proc.). Po 12 proc. badanych zajmuje się sprzedażą sprzętu elektronicznego i komputerowego, odzieży oraz ...
-
Czego o zachowaniach konsumentów dowiemy się z paragonów?
... się m.in., że wczesnym latem tego roku o 17% zmniejszyła się sprzedaż artykułów kosmetyczno-higienicznych. Ubrań kupowaliśmy nieco więcej niż w analogicznym okresie minionego roku, ... stacjonarnych, które potrzebują większego marketingowego wsparcia, np. poprzez lokalne kampanie online czy outdoor. Dzięki informacjom o tym co, kiedy i gdzie kupujemy ...
-
Coface: więcej niewypłacalności firm, nadchodzi fala upadłości?
... eksportu będzie mieć kluczowe znaczenie. Handel Sprzedaż detaliczna w miesiącach letnich odnotowywała ... segment sprzedaży samochodów (spadek o 17,3%) oraz odzieży i obuwia (spadek o 15,2% względem 8 mcy 2019). ... drobiu. Okazuje się również, że zwiększone zainteresowanie zakupami online miało charakter przejściowy, obecnie e-commerce traci na ...
-
Polski rynek handlowy w III kw. 2022: prym wiodą parki handlowe
... handlowych, które ucierpiały w dobie pandemii i czasach świetności robienia zakupów online. Wyniki badania potwierdzają, że rynek centrów handlowych powoli dźwiga się z ... jak Modivo i e-obuwie, kończąc na ciekawych innowacjach, np. sprzedaż hot dogów przez robota w Żabce Nano. W duchu mody ... „ubraniomaty”, czyli urządzenia do odbioru używanej odzieży ...
-
Polski rynek dóbr luksusowych z rekordem, sztuka zyskuje na znaczeniu
... segment alkoholi pod względem wartości rynku Rynek luksusowej odzieży i akcesoriów w Polsce osiągnął w 2024 roku wartość ... r/r, podczas gdy dzieła malarstwa dawnego zmniejszyły sprzedaż o 33% r/r. Raport zwraca uwagę na rosnące ... transakcji w tej branży będzie odbywać się online, co wymaga od firm znaczących inwestycji w e-commerce i technologie ...
-
Płatności odroczone albo porzucony koszyk w sklepie internetowym
... nie tylko online Płatności odroczone, które od lat dominują w handlu internetowym, zyskują coraz większą popularność także w tradycyjnych punktach sprzedaż. Obecnie 15,7% ... BNPL” wynika, że konsumenci najczęściej wybierają płatności BNPL przy zakupie elektroniki (55,4%), odzieży i obuwia (47,4%) oraz produktów do domu i ogrodu (33,7%). Blisko co ...
1 2


2035 rok coraz mniej realny? Europa traci tempo w wyścigu o elektromobilność