-
Marki odzieżowe: rośnie sprzedaż online
... sprzedaż w kategorii Odzież/Obuwie (raport eHandel Polska 2012). Bardziej obleganymi branżami są tylko Dom i Ogród (2,5 tys. sklepów) oraz Prezenty i Akcesoria (1,312 tys.). Liczby te mogą jednak niedługo się zmienić, bo w internetową sprzedaż odzieży ... to właśnie e-przelew (nazywany też przelewem online lub pay-by-linkiem) jest najczęściej wybieraną ...
-
Kibice nie grają fair play: kwitnie nielegalny streaming i sprzedaż podróbek
... każdego roku sprzedaż w unijnej branży sprzętu sportowego odnotowuje straty o wysokości 850 mln euro. Liczba ta nie obejmuje odzieży sportowej, np. podrabianych ... narzędzie, które pomaga widzom zidentyfikować legalne oferty dotyczące treści online, również wydarzeń sportowych. ELIMINOWANIE FAŁSZYWYCH TOWARÓW W EUROPIE W ramach operacji Fake ...
-
Kobiety częściej robią zakupy świąteczne online
... hobby (51 proc.). Ci, którzy decydują się na zakup odzieży i obuwia oraz akcesoriów sportowych, sklepy online wskazywali niemal równie często co stacjonarne (47 vs. 53 proc ... oraz akcesoria do domu (56 proc). Popularne są także sklepy online znanych marek prowadzące również sprzedaż stacjonarną, w których kupujemy ubrania i buty (36 proc.) oraz dobra ...
-
Globalne marki stawiają na handel online
... potrzebom tej grupy” – powiedziała Magdalena Frątczak, dyrektor działu powierzchni handlowych w CBRE Polska. Według danych CBRE, sprzedaż internetową z dostawą w Polsce najczęściej oferują popularne marki przystępnej cenowo odzieży i dżinsów – 62% z nich ma już sklepy internetowe z możliwością dostawy w naszym kraju. Kolejną grupą są sklepy ...
-
(R)ecommerce podbija e-handel
... warto podkreślić, że w wyniku obecnej skali globalnej produkcji m.in. elektroniki i odzieży, do obrotu w ramach rynku re-commerce coraz częściej trafiają przedmioty ... antykwariaty). Coraz częściej istotną część przychodów generują one właśnie przez sprzedaż kanałem online przedmiotów wystawianych także stacjonarnie. Ostatnią, ale szczególnie ważną ...
-
Logistyka e-commerce pod presją
... online, ale rośnie wolumen całej naszej sprzedaży. W samym pierwszym kwartale zdołaliśmy podwoić rok do roku przychody w segmencie odzieżowym w kanale offline. Jednocześnie sprzedaż ...
-
Logistyka rynku mody zagrożona wojną celną Chiny-USA
... import odzieży sięga 98%. Europa generująca prawie 16% przychów w logistyce obsługującej sektor odzieży, obuwia i akcesoriów ... przez dłuższy czas, to z pewnością spadnie sprzedaż, także dlatego, że wysokimi obciążeniami wciąż zagrożeni są ... przywiązanie Europejczyków do zakupów modowych realizowanych online potwierdza także Eurostat, który wskazuje, ...
Tematy: rynek mody, branża modowa, odzież, import odzieży, moda, rynek odzieżowy, logistyka, cło, cła, wojna celna -
Strony internetowe w USA: top lista X 2008
... sprzedaż" Połączenie Halloween i zbliżającego się sezonu zakupów świątecznych zaowocowało w październiku 2008 r. mocnym ożywieniem i wzrostem popularności w kilku kategoriach sprzedaży. Strony oferujące sprzedaż odzieży ... się sprzedażą odzieży strony: Zappos.com (wzrost o 18% do 5.1 miliona odwiedzających), Gap Online (wzrost o 24% do 4.2 miliona ...
-
Sieci handlowe muszą zmienić modele biznesowe
... KPMG wyróżnia 4 grupy konsumentów bazujące na ich zaawansowaniu w dokonywaniu zakupów online. „Pionierzy online” – to najbardziej zaawansowani kupujący w sieci – już ponad 40 ... , a towar zostaje dostarczony im do domu). Obecnie w Polsce coraz więcej producentów odzieży, dostawców materiałów budowlanych czy detalistów spożywczych obok rozwijania sieci ...
-
Rynek e-commerce w czasie koronawirusa
... online można zauważyć również w Google Trends. W przypadku różnych fraz powiązanych z tematem (np. „kaufland online”, „artykuły spożywcze online” lub „zakupy spożywcze online ... sytuacji. Można jednak podejrzewać, że sprzedaż np. elektroniki w pewnym momencie utraci ... i producenci biżuterii, zegarków, odzieży i bielizny. Mateusz Pycia poinformował o ...
-
10 kluczowych zmian w e-commerce, które przyniosła pandemia
... sprzedaż akcesoriów sportowych, co pokazywało, że już wychodzimy z domów. Artykuły szkolne zaczęto kupować w sieci zanim jeszcze ogłoszony został powrót uczniów do szkół, a prezenty świąteczne kupowaliśmy online ...
-
5 trendów w e-commerce w 2022 roku
... oraz Chiny wykazują szczególnie wysokie nasycenie m-handlem (sprzedaż mobilna w tym regionie stanowi 80 proc. sprzedaży online) i mają spory udział w globalnej sprzedaży ... najchętniej kupowanymi artykułami są te, należące do segmentu premium: elektroniki, odzieży, w tym zwłaszcza produkty sprzedawane w limitowanej edycji. Usługa płatności odroczonych ...
-
Zachowania konsumentów: czy kobiety kupują inaczej niż mężczyźni?
... z zakresu elektroniki użytkowej przez internet, to w niedalekiej przyszłości liczba ta wzrośnie do 2/3 kupujących w internecie mężczyzn i ½ kobiet. Również w przypadku odzieży i obuwia, zakupy online stają się coraz bardziej popularne, tutaj stosunek procentowy pod względem płci też nie ulegnie większej zmianie. Według wyników badań ...
-
Handel detaliczny po pandemii: e-commerce w górę, tracą sklepy stacjonarne
... z e-commerce odnotowała branża artykułów gospodarstwa domowego (51%), gier i zabawek (34%) i odzieży sportowej (31%). Ruch w sieci zwiększył się średnio o 15%, a wydatki ... Komputronik odnotowuje kilkudziesięcioprocentowy wzrost odwiedzin w swoim sklepie internetowym, a w Grupie CCC sprzedaż online, która w marcu 2019 r. stanowiła 25% ogółu sprzedaży, ...
-
Czy e-commerce zastąpi handel tradycyjny?
... że dostarczają one dodatkowych doznań zakupowych wspierających sprzedaż, niezależnie od kanału, w którym ... z tym związane. Zgodnie z danymi KPMG ok. 35% odzieży kupowanej w Internecie zamawianych jest specjalnie w większych ilościach z ... więc aktualnie zarówno: research online purchase offline, jak i research offline purchase online. Zmienia się zatem ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 42/2018
... GUS wpływ na wzrost wartości wskaźnika inflacji miał wzrost cen odzieży i warzyw, a w dalszej kolejności również mięsa i energii. W porównaniu z wrześniem 2017 r. ceny towarów konsumpcyjnych wzrosły o ... oferującej rozwiązania umożliwiające tworzenie prezentacji samochodów online w widoku 360 Jak to działa? Oglądanie auta online w widoku 360 jest ...
-
Rynek dóbr luksusowych: czołowe marki 2018
... Mimo to 57 spółek zdołało zwiększyć swoją sprzedaż, a wartość zysku netto marek ujętych w rankingu TOP100 wzrosła ... Reality). Marki luksusowe, chcąc ułatwić zakupy online, używają AR, dzięki której konsumenci wizualizują ... kategoriach dóbr luksusowych: ekskluzywnej odzieży, torebkach i akcesoriach, biżuterii i zegarkach oraz kosmetykach i perfumach. ...
-
Największe sieci handlowe obawiają się o przyszłość
... – Ikona e-handlu i największy dziś sprzedawca detaliczny online osiągnął najwyższy wzrost sprzedaży z pierwszej ... sprzedaż przekracza 100 mld dolarów (100,9 mld w minionym roku obrotowym). Rok do roku sprzedaż The ... detalicznej oraz wzrost przychodów o 6,8 proc. Sektor odzieży i dodatków odnotował drugi największy wzrost sprzedaży detalicznej o 7,1 ...
-
Zalando: Strategię dostosowujemy do lokalnych rynków
... przyjaciele, Robert Gentz i David Schneider, rozpoczynali swoją przygodę z e-commerce i zakładali Zalando (2008 rok), w Niemczech praktycznie nie istniał handel online, zwłaszcza na rynku odzieży i obuwia. Sklep internetowy Zalando od początku różnił się od sklepów stacjonarnych i wysyłkowych, oferując szeroki i atrakcyjny wybór produktów oraz ...
-
Rynek dóbr luksusowych: kryzys im nie straszny
... dla utrzymania wzrostu sprzedaży tych dóbr będzie sprzedaż bezpośrednia. W roku 2012 tylko 5% sprzedaży dóbr luksusowych odbywało się online – dodaje Zbigniew Jusis. Spowolnienie gospodarcze w ... pod marką wiodącą np. przejmowanie producentów biżuterii przez znanych producentów odzieży. Istotnym graczem na rynku przejęć znanych lub niszowych marek ...
-
Rynek dóbr luksusowych: czołowe marki 2015
... 51 proc. badanych największą zaletą zakupów online była wygoda oraz lepsze ceny. ... fazy projektowania i pozyskiwania surowców, poprzez produkcję, sprzedaż – aż do dystrybucji. Widocznym trendem stały się ... szeroko pojmowanych kategoriach dóbr luksusowych: ekskluzywnej odzieży, torebkach i akcesoriach, biżuterii i zegarkach oraz kosmetykach i perfumach ...
-
Rynek dóbr luksusowych: czołowe marki 2016
... , czemu towarzyszyła jednocześnie rosnąca liczba spółek, których sprzedaż uległa równie dużym spadkom” – mówi Magdalena ... do innych pokoleń spędzają znacznie więcej czasu online, używając do tego różnych urządzeń cyfrowych. „Milenialsi ... inwestują w produkty, należące do segmentu tzw. inteligentnej odzieży. Są to m.in. Swarovski, Hermes, który ...
-
Rynek dóbr luksusowych: czołowe marki 2018
... spośród 100 obecnych w rankingu zwiększyło sprzedaż, z czego blisko połowa zanotowała dwucyfrowy wzrost ... niż milion dolarów. Wydaje dużo, uwielbia zakupy online i korzysta z mediów społecznościowych. – Klienci ci są pod ... kategoriach dóbr luksusowych: ekskluzywnej odzieży, torebkach i akcesoriach, biżuterii i zegarkach oraz kosmetykach i perfumach ...
-
Black Friday świętem RTV i AGD
... , a z organizowanych w ten dzień akcji promocyjnych, zarówno stacjonarnie, jak i online, skorzystał w minionym roku co czwarty z nas – dowodzi opracowany przez ... 44,2 proc.). Większość respondentów deklarowała, że nie może doczekać się przecen odzieży i obuwia (71,4 proc.), kolejne miejsce z niemal trzykrotnie niższym wynikiem zajmowały laptopy ...
-
Czy pandemia zmieniła marki luksusowe?
... Pomimo początkowej niechęci, firmy zainwestowały w nowe technologie wspomagające zakupy online. Należy jednak zaznaczyć, że unikatowe doświadczenie związane z wizytą w ... omawia kondycję branży dóbr luksusowych, skupiając się na producentach ekskluzywnej odzieży, torebek i akcesoriów, biżuterii i zegarków oraz kosmetyków i perfum. W tegorocznej edycji ...
-
E-commerce zawiódł. Na czym branża TSL zarobi w tym roku najwięcej?
... sprzedaż, czyli marki modowe. Kategoria moda ma bowiem największy udział zwrotów spośród wszystkich segmentów produktowych sprzedawanych w internecie. Według analiz serwisu Statista globalny poziom zwrotów odzieży ...
-
Logistyka e-commerce rośnie trzy razy szybciej niż rynek kontraktowy
... 11% wzrosła całkowita sprzedaż przez internet w Polsce, a udział e-handlu w całym detalu był o 0,5 pp. wyższy niż rok temu i wyniósł 8,8%. Aż 27,2% wszystkich tekstyliów, odzieży i ... (do 5,145 bln). Tylko w tym roku rynek fizycznych dóbr sprzedawanych online wrośnie o 15,6% i podobnie jak w przypadku prognoz eMarketer, globalna dynamika będzie ...
-
Moda w e-commerce: zwroty wyzwaniem dla logistyki
... wartości wspólnotowej branży e-commerce w modelu B2C (sprzedaż klientom indywidulanym przez firmy). Stabilne ... . W takim ujęciu sklep internetowy pełni rolę darmowej wypożyczalni odzieży, obuwia, akcesoriów czy innego towaru. Mechanizm ... zawsze brana pod uwagę przed finalizacją zakupu online, a sama możliwość jego dokonania bez podania przyczyny ...
-
Handel detaliczny zabetonowany
... rynek – z danych GUS wynika, że sprzedaż ogółem w 2014. w branży spożywczej wyniosła 238,1 mld zł. Dla porównania w segmencie odzieży i obuwia obrót plasował się na poziomie ... Problemem pozostaje jednak odpowiednie skrojenie legislacji pod specyfikę dostawców online. Przede wszystkim chodzi o lokalizację biznesu – oferujący swoje dobra wcale nie musi ...
-
Elektroniczna gospodarka w Polsce 2006
... .) i produkcja artykułów spożywczych, napojów i wyrobów tytoniowych, produkcja wyrobów włókienniczych i odzieży, itd. (84 proc.). Badania przeprowadzone w 2006 roku przez GUS pokazały ... Europejskiej (UE 25 - 15 proc.). Popularniejszą formą sprzedaży online jest nadal sprzedaż przez Internet, z której skorzystało w 2005 roku 8 proc. firm mających ...
-
Udział e-commerce w handlu rośnie do 8 proc. Rekord dzięki pandemii?
... niemal 7 lat. Biorąc pod uwagę wzrost sprzedaży online wyraźnym liderem była kategoria odzieży i obuwia, gdzie porównując stan z kwietnia z tym z początku roku, ... poszczególnych branż. Przykładowo, przyjmując za poziom bazowy sprzedaż internetową w marcu, w przypadku żywności w czerwcu sprzedaż internetowa była niższa o ok. 10%, w kategorii mebli, ...
-
5 kluczowych trendów w e-commerce. Bez nich zginiesz na rynku
... klienta. Nawet najmniejsza przeszkoda podczas tego procesu może zamienić sprzedaż w utratę klienta. Dla wielu z nich kluczowe jest ... odzieży, akcesoriów lub obuwia – wzrost o 10 pp. względem badania z 2022 roku. Ta zmiana w decyzjach zakupowych odzwierciedla rosnący trend, w którym konsumenci coraz częściej biorą pod uwagę wpływ swoich zakupów online ...
-
Boże Narodzenie za 1318 zł. Święta skromniejsze niż rok temu?
... online znanych marek, które prowadzą również sprzedaż stacjonarną, w których kupujemy elektronikę, ubrania i buty, a także dobra luksusowe – dodaje Bartek Bobczyński. Informacje o badaniu: Badanie online ...
-
Zachowania konsumentów. Co czeka handel detaliczny za 15 lat?
... offline lub online. Pytania dotyczyły sprzętu AGD, TV, Hi-Fi, mebli i wystroju wnętrz, narzędzi, zaopatrzenia domu i akcesoriów ogrodniczych oraz kosmetyków, odzieży i ... W przypadku tych trzech ostatnich kategorii klienci rzadko też robią rozeznanie w internecie. - Sprzedaż online rośnie z roku na rok i coraz więcej przedsiębiorców rozwija ten ...
-
Rynek reklamy warty blisko 9 mld zł
... non-search osiągnęła 5,3% wzrostu rok do roku. Prawie 92% tego segmentu online stanowi reklama display, której dynamikę oszacowano na poziomie ... magazynach ograniczył szczególnie inwestycje reklamowe w sprzedaż wysyłkową. Największy wzrost wydatków zauważyć można w sektorze odzież i dodatki. Producenci odzieży przeznaczyli na reklamę więcej o 1 mln ...


2035 rok coraz mniej realny? Europa traci tempo w wyścigu o elektromobilność