-
Wzrasta rynek odzieży i obuwia w Polsce
... się następujące bariery rozwoju: napływ tańszej odzieży chińskiej, przesycenie rynku, wysokie koszty związane z reklamą, niekorzystne warunki otwierania nowych sklepów, sprzedaż przez internet zaniżająca ceny, konsolidacja firm. Według szacunków PMR, sprzedaż odzieży stanowi 77% wartości całego rynku odzieży i obuwia w Polsce. W 2010 roku wartość ...
-
Dla kogo sprzedaż wysyłkowa?
... przez Internet posiada samochód –więcej niż w całej populacji internautów, w której jedynie co trzecia rodzina posiada auto. Jeśli spojrzymy z kolei na grupę właścicieli samochodów, to aż 70% z nich robi zakupy przez internet ... środki higieny. Warto podkreślić, że 88% dokonujących zakupów na odległość odzieży, obuwia lub dodatków to kobiety. Patrząc z ...
-
Marki odzieżowe: rośnie sprzedaż online
... sprzedaż w kategorii Odzież/Obuwie (raport eHandel Polska 2012). Bardziej obleganymi branżami są tylko Dom i Ogród (2,5 tys. sklepów) oraz Prezenty i Akcesoria (1,312 tys.). Liczby te mogą jednak niedługo się zmienić, bo w internetową sprzedaż odzieży ... dodać, że odzież i obuwie kupowane przez Internet, co do zasady, można zwrócić sprzedającemu w ...
-
Moda w e-commerce: zwroty wyzwaniem dla logistyki
... sprzedaży detalicznej prowadzonej przez internet. To blisko 27,9% wartości wspólnotowej branży e-commerce w modelu B2C (sprzedaż klientom indywidulanym przez firmy). Stabilne ... z towarem. Prowadzone są także naprawy, a wszystkie elementy odzieży, jeśli tylko jest to dopuszczalne przez producenta, są ponownie prasowane i obowiązkowo przepakowywane. ...
-
Zachowania konsumentów w sieci. Kto, jak i kiedy kupuje?
... przez internet? Z badania "Polski konsument w sieci" wynika, że statystyczny e-kupujący to mężczyzna w wieku 30-35 lat, który zakupy internetowe robi przeważnie w dni powszednie i w godzinach, w których najczęściej powinien być w pracy (8-17). Najczęściej używa do tego laptopa i płaci przelewem elektronicznym. Zrealizowane przez ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 42/2018
... odzieży i warzyw, a w dalszej kolejności również mięsa i ... przez Internet, bez potrzeby wizyty u sprzedawcy. Póki co na tę formę prezentacji samochodu zdecydowało się tylko kilka firm w Polsce, ale eksperci prognozują, że zdjęcia aut w widoku 360 to przyszłość sprzedaży samochodów w sieci. Każdy, kto kiedykolwiek sprzedawał samochód przez Internet ...
-
Zachowania konsumentów: zakupy bardziej świadome i odpowiedzialne
... odzieży i obuwia wynosi około 16%, równie chętnie korzystamy z obu kanałów. Tradycyjny podział na osobne kanały działające równolegle powoli zanika. Konsumenci zapytani o czynniki zachęcające do zakupów przez Internet ...
-
Zachowania konsumentów: czy kobiety kupują inaczej niż mężczyźni?
... zamierzają częściej kupować produkty przez internet. Podczas gdy już dzisiaj co drugi mężczyzna i co trzecia kobieta dokonuje zakupu urządzeń z zakresu elektroniki użytkowej przez internet, to w niedalekiej przyszłości liczba ta wzrośnie do 2/3 kupujących w internecie mężczyzn i ½ kobiet. Również w przypadku odzieży i obuwia, zakupy online stają ...
-
Rynek e-commerce w czasie koronawirusa
... przez internet. Być może będą oni kontynuować tę formę nabywania dóbr, gdy sytuacja już się unormuje. Jakie branże zyskują? Branże, które odnotowują obecnie rekordową sprzedaż ... sytuacji tracą przede wszystkim sprzedawcy i producenci biżuterii, zegarków, odzieży i bielizny. Mateusz Pycia poinformował o 15-procentowym spadku wysyłek w branży ...
-
Handel detaliczny po pandemii: e-commerce w górę, tracą sklepy stacjonarne
... odzieży sportowej (31%). Ruch w sieci zwiększył się średnio o 15%, a wydatki kupujących o 5% (średnia kwota wydana na jedną wizytę w e-sklepie). Oczywiście nie wszystkie sklepy internetowe generują obecnie większe zyski. Pandemia spowodowało również, że w I kwartale 2020 zwiększyła się o 27% ilość sklepów oferujących zakupy przez Internet ...
-
Strony internetowe w USA: top lista X 2008
... 2008 r. mocnym ożywieniem i wzrostem popularności w kilku kategoriach sprzedaży. Strony oferujące sprzedaż odzieży odnotowały w październiku 13 procentowy wzrost popularności i przyciągnęły ponad 67 milionów odwiedzających, dzięki prowadzonym przez klientów poszukiwaniom strojów na Halloween, wczesno - świątecznym zakupom i ostatnim jesiennym ...
-
Globalne marki stawiają na handel online
... polskich konsumentów. Już od kilkunastu lat Polacy chętnie kupują przez internet ubrania, elektronikę i multimedia, artykuły dla dzieci i oczywiście książki. Po ... handlowych w CBRE Polska. Według danych CBRE, sprzedaż internetową z dostawą w Polsce najczęściej oferują popularne marki przystępnej cenowo odzieży i dżinsów – 62% z nich ma już sklepy ...
-
Zdjęcia, czyli droga do sukcesu w e-commerce
... tym roku będzie wart 33 mld zł. Sprzedaż detaliczna poprzez Internet rozwija się w błyskawicznym tempie. E-handel notuje ... robiących zakupy w sieci zdecydowało się na kupno właśnie odzieży. Na drugim miejscu pod względem popularności znajdują ... ten pomysł zrealizować. - Jakiś czas temu sądziliśmy, że przez internet nie da się sprzedawać butów, że ...
-
Elektroniczna gospodarka w Polsce 2006
... napojów i wyrobów tytoniowych, produkcja wyrobów włókienniczych i odzieży, itd. (84 proc.). Badania przeprowadzone w 2006 roku przez GUS pokazały, że różnego rodzaju problemy z ... 25 - 15 proc.). Popularniejszą formą sprzedaży online jest nadal sprzedaż przez Internet, z której skorzystało w 2005 roku 8 proc. firm mających dostęp do Internetu notując ...
-
Jak pandemia zmieniła zachowania konsumentów? 3 główne trendy
... e-handel osiągnął swój szczyt, a sprzedaż żywności przez Internet w Polsce wzrosła o blisko 100% z miesiąca na miesiąc, wciąż oznaczało to zaledwie przekroczenie 1% progu udziału sprzedaży internetowej w sprzedaży detalicznej żywności ogółem. Istotny wzrost zakupów internetowych, można natomiast zauważyć w sektorze odzieży i obuwia. W kwietniu br ...
-
Sieci handlowe muszą zmienić modele biznesowe
... , już 74% respondentów wskazało, iż kupowało odzież lub obuwie przez internet. Wartościowo udział sprzedaży odzieży w internecie kształtuje się na relatywnie niskim poziomie ok. ... a towar zostaje dostarczony im do domu). Obecnie w Polsce coraz więcej producentów odzieży, dostawców materiałów budowlanych czy detalistów spożywczych obok rozwijania sieci ...
-
Zalando: Strategię dostosowujemy do lokalnych rynków
... wprowadzamy wszelkie innowacje. Naszym celem jest pokazanie Polakom, że robienie zakupów przez internet jest proste, wygodne i zabiera mniej czasu niż kupowanie w sklepach stacjonarnych ... (2008 rok), w Niemczech praktycznie nie istniał handel online, zwłaszcza na rynku odzieży i obuwia. Sklep internetowy Zalando od początku różnił się od sklepów ...
-
Nieruchomości handlowe i logistyczne 2013
... wizyty w centrum handlowym „doświadczeń zakupowych”. Oprócz zakupów odzieży, elektroniki czy artykułów spożywczych chcą ... sprzedaż i obroty najemców wzrosły (odpowiednio 4,1% i 6,6% wg stanu na wrzesień 2013 r.). Może to oznaczać, że obecnie klienci wydają więcej podczas jednej wizyty w centrum handlowym, jak również że więcej kupują przez internet ...
-
Logistyka e-commerce rośnie trzy razy szybciej niż rynek kontraktowy
... br. o 11% wzrosła całkowita sprzedaż przez internet w Polsce, a udział e-handlu w całym detalu był o 0,5 pp. wyższy niż rok temu i wyniósł 8,8%. Aż 27,2% wszystkich tekstyliów, odzieży i obuwia w obrocie detalicznym w Polsce sprzedano w tym czasie przez internet. To największy udział wpośród monitorowanych przez GUS kategorii produktowych. Rok ...
-
E-commerce zawiódł. Na czym branża TSL zarobi w tym roku najwięcej?
... całkowita sprzedaż online w Europie była o 2% niższa niż przed rokiem. Na pocieszenie o odpowiednio 8% i 10% wzrosły e-zakupy sobotę i niedzielę, ale sprzedaż w te ... i słabą koniunkturą, niemal 20% całej odzieży i obuwia w obrocie detalicznym w Polsce sprzedano w październiku przez internet. Zakładamy, że wyniki listopadowe będą jeszcze lepsze, ...
-
Handel detaliczny zabetonowany
... Sprzedaż detaliczna sprzętów elektronicznych odbywa się w przeważającej mierze właśnie za pośrednictwem sieci sklepów branżowych – 2/3 szacowanego na 22,8 mld zł wolumenu przechodzi przez nie. Stosunkowo duży udział ma w tym segmencie e-commerce – blisko 25 proc. gadżetów kupowanych jest przez internet ...
-
Internetowe sklepy sportowe – ranking 2014
... odzieży sportowej, obuwia i ochraniaczy nie należą do rzadkości. Do tego słabo zabezpieczona paczka, w której sprzęt sportowy narażony jest na odkształcenia, zarysowania czy wręcz uszkodzenia to bardzo częste minusy wskazywane przez ... sprzedaż przypada od marca do sierpnia, dla Sportów Drużynowych obserwuje się w miarę równomierną sprzedaż w ciągu ...
-
Rynek reklamy w Polsce: tylko 1/8 reklamodawców podwyższyło wydatki
... internet wyraźnie umocnił swoją pozycję na rynku reklamy, a w drugim kwartale miał większy udział w mediamiksie niż telewizja. Kryzys wywołany przez ... oraz Vistula Group i Apart w sektorze odzieży i dodatków, a także Hasco-Lek w sektorze produkty ... gospodarczego wywołanego koronawirusem. W kwietniu sprzedaż detaliczna spadła o 22,9%, zaś produkcja ...
-
Udział e-commerce w handlu rośnie do 8 proc. Rekord dzięki pandemii?
... Biorąc pod uwagę wzrost sprzedaży online wyraźnym liderem była kategoria odzieży i obuwia, gdzie porównując stan z kwietnia z tym z początku roku, udział sprzedaży ... za poziom bazowy przyjmiemy sprzedaż internetową z lutego br., to okaże się, że jedyną kategorią sprzedaży detalicznej wyodrębnianą przez GUS, gdzie wartość internetowej sprzedaży ...
-
Najpopularniejsze skargi konsumentów I-III 2012
... z zakupem przedmiotów użytku domowego (10%), odzieży (8%) oraz zakwaterowaniem (usługi hotelowe, kluby wakacyjne – 7%), i ... przez Internet – teraz to 57%, rok temu 58%. Rok temu jednak tuż za nią uplasowała się sprzedaż na miejscu (27%), a po niej sprzedaż na odległość (bez e-commerce – 11%). W 2012 r. sprzedaż na miejscu wynosi 21%, a sprzedaż ...
-
5 trendów w e-commerce w 2022 roku
... świata. Kraje Azji i Pacyfiku oraz Chiny wykazują szczególnie wysokie nasycenie m-handlem (sprzedaż mobilna w tym regionie stanowi 80 proc. sprzedaży online) i mają spory ... elektroniki, odzieży, w tym zwłaszcza produkty sprzedawane w limitowanej edycji. Usługa płatności odroczonych będzie zyskiwała na popularności, dzięki wdrażaniu ich przez liderów ...
-
Młodzież świadoma zagrożeń w sieci
... przez osoby trzecie czy kontakt z obcymi poznanymi poprzez Internet – wylicza Justyna Gawrońska, koordynatorka Akademii Bezpiecznego Juniora realizowanej przez ... Istnieją również ograniczenia co do kwoty transakcji, np. zakup za maksymalnie 500 zł i sprzedaż przedmiotu o wartości do 50 zł – wyjaśnia Robert Szajerski z poznańskiej kancelarii prawnej ...
-
Rynek dóbr luksusowych: czołowe marki 2016
... Deloitte: „Przychody ze sprzedaży osiągane przez stu największych producentów dóbr luksusowych ... jednocześnie rosnąca liczba spółek, których sprzedaż uległa równie dużym spadkom” – ... mogą pozostać wobec tego faktu obojętne. Internet pozwala na dotarcie do naszego ... , należące do segmentu tzw. inteligentnej odzieży. Są to m.in. Swarovski, Hermes ...
-
Zachowania konsumentów. Co czeka handel detaliczny za 15 lat?
... przez nich odpowiedzi dowiodły min., że zachowania konsumentów w głównej mierze uwarunkowane są ich wiekiem. Młodszych kupujących charakteryzuje zdecydowanie większa otwartość na zakupy przez internet ... i akcesoriów ogrodniczych oraz kosmetyków, odzieży i biżuterii. Najchętniej kupowaną w ... robią rozeznanie w internecie. - Sprzedaż online rośnie ...
-
Sklepy internetowe wychodzą z garażu
... . Kosmetyki stworzone przez założycielkę sklepu, Magdalenę Beyer i przygotowane przez laborantki powinny być przechowywane w ... od 2011 r. i specjalizuje się w ofercie odzieży sportowej znanych marek. Zaczynał jednak od sprzedaży… ... Shopera pokazuje, że według sprzedawców najlepsze przełożenie na sprzedaż ma systematyczne wzbogacanie oferty i obsługa ...
-
Luksus kocha dzieci
... pochwalić zawartością szafy wycenianą przez magazyn „InStyle” na ... sprzedaż usług i dóbr luksusowych w dużym stopniu zależy od czynników, takich jak marketing, techniki promocji i właściwy kanał dystrybucji, w którym coraz istotniejszą rolę odgrywa internet. Wspomniane raporty mówią o 30-procentowym udziale internetu w sprzedaży ekskluzywnej odzieży ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 13/2010
... sprzedaż sprzętu RTV i AGD o 14,7%, o 12,8% mniej kupiliśmy samochodów, wrosła sprzedaż paliw (o 14,8%), kosmetyków i farmaceutyków (o 15,7%) i odzieży i obuwia (o 14,1%). W ślad za ostrym spadkiem inflacji CPI (publikowanej przez ...
-
Marketing dla MSP - segmentacja rynku
... Internet, telewizja). W przypadku różnych grup istotne są różne kryteria. W przypadku nabywców leków ważne są kryteria psychologiczne oraz styl życia, np. poziom sceptycyzmu, ich stosunek do ochrony zdrowia i, co za tym idzie, potrzeba rekomendacji lekarza. Dla nabywców modnej odzieży ... sprzedaż wysyłkowa do ... na kurs przez rodziców. W tym przypadku ...
-
Dobra luksusowe: czas na strategię cyfrową i zrównoważony rozwój
... w odniesieniu do wskazań sprzed pandemii Covid-19, sprzedaż osobistych dóbr luksusowych systematycznie rosła – w latach 2015-2019 średnia ... radzili sobie producenci odzieży i akcesoriów, uzyskując rentowność w wysokości 27,6 proc., nieco ... innowacji wybieranych przez inwestorów będą dominowały podobne do tych wskazywanych w ubiegłym roku: Internet ...