-
Pandemia COVID-19 wzmacnia znaczenie sztucznej inteligencji w marketingu
... ugruntowuje się trend budowania indywidualnych relacji z klientami. Firmy B2B wdrażają strategie ABM – Account Based Marketing (obecnie 92% badanych potwierdza, że kieruje ... budowania zaangażowania klienta zdecydowana większość zespołów marketingowych dzieli wspólne cele i wskaźniki z kolegami z działów sprzedaży, e-commerce i obsługi klienta ...
-
Nowe cele strategiczne źródłem przewagi konkurencyjnej
... korzystne wyniki w różnych okresach. Polepszenie wydajności operacyjnej (zmniejszenie kosztu obsługi klienta o 25%) miało przynieść korzyści stosunkowo szybko – 80% zamierzonych ... także wiele przykładów z firm które skutecznie wdrożyły swoje nowe strategie oraz mnóstwo innych znajdziesz w książce „Wdrażanie strategii dla osiągnięcia przewagi ...
-
Zarządzanie przedsiębiorstwem: gra do wspólnej bramki
... pracownikom strategii firmy. W wielu przypadkach strategie są wypracowywane przez wiele lat w organizacji, a ... klienta. Wpływa to na poprawę wskaźników produkcyjnych (m.in. wydajności, jakości, czasu przezbrojeń i zdolności produkcyjnej). Wszystko to przekłada się na poprawę dostępności produktów na rynku, a tym samym podnosi poziom obsługi klienta ...
-
Branża energetyczna przed próbą
... strategie biznesowe dostawców. Dodatkowym bodźcem będzie multiplikacja podmiotów oferujących energię, a co za tym idzie większa transparentność ofert. Łatwo porównywalne taryfy będą weryfikatorem propozycji sprzedawców prądu. - Dostawcy energii już teraz pracują nad swoją ofertą i poprawiają jakość obsługi ... lub Biura Obsługi Klienta, a ...
-
Jak e-commerce wpływa na centra handlowe?
... Londynie i Chanel przy Avenue Montaigne w Paryżu. Niektóre luksusowe marki wdrażają nowe strategie cyfrowe, takie jak nowa strona internetowa Hermès (Maison des Carrés) ... uwagi na jej międzynarodową platformę e-commerce i przywiązywanie dużej wagi do obsługi klienta. W tym celu Yoox stworzyła w pełni zautomatyzowany centralny magazyn, w którym ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2014
... , w tym takich jak tradycyjne sklepy, rozmowy z telefonicznym centrum obsługi klienta, przesyłki bezpośrednie, jak również wyszukiwarki internetowe, urządzenia mobilne czy ... największe sukcesy będą odnosić ci marketerzy, którzy wdrożą prawdziwie zintegrowane strategie wielokanałowe, wykraczające daleko poza media „ekranowe”. Należy przyznać, że takie ...
-
Firmy ubezpieczeniowe przed wyzwaniami. 4 kwestie są palące
... stać się partnerami konsultingowymi, korzystającymi z AI i automatyzacji do poprawy obsługi klienta. Ewoluować będzie również model omnichannel, łącząc cyfrowe i osobiste doświadczenia. ... potencjalnego wpływu na firmę i klientów, co pozwoli opracować odpowiednie strategie adaptacji; Bądź na bieżąco. W obliczu szybko zmieniającej się sytuacji kluczowe ...
-
Co wpływa na rynek pracy w sektorze finansów i nieruchomości?
... wykwalifikowanych talentów technologicznych będzie rosła. Firmy, które skutecznie dostosują strategie rekrutacyjne do nowych trendów, oferując konkurencyjne wynagrodzenia, możliwości rozwoju ... pozyskiwaniu pracowników z kompetencjami sprzedaży i obsługi klienta, które pozwoliłyby im lepiej poradzić sobie z zapewnieniem wyższej jakości obsługi klienta ...
-
Marketing pod znakiem AI. Poznaj najważniejsze trendy 2017
... klienta podczas całej customer journey sięga poza marketing i obejmuje handel, obsługę klienta i inne działy. Aż 64 % szefów marketingu uważa, że strategia podróży klienta wymaga zmian organizacyjnych i pracuje nad ponownym zdefiniowaniem zasad współpracy z zespołami sprzedaży i obsługi klienta ...
-
Jak projektować sklep internetowy
... obsługi, świadczy o potędze e-sklepów. Starajmy się ją wykorzystać. Projektowanie witryny e-commerce to proces skomplikowany. W jej budowę zaangażowani muszą być eksperci dokonujący wyboru właściwych treści, dobierając do nich odpowiednie wizualizacje i przygotowujący konkretne strategie ... efekt ogromnej niedbałości o klienta. Niedbale przygotowany ...
-
Rynek pracy specjalistów w 2009 r.
... obsługi klienta. Do pierwszej grupy skierowano w ciągu całego roku ponad 77 tys. ofert, do drugiej – ponad 32 tys. propozycji. Propozycje dla pracowników sprzedaży i obsługi klienta ... rokiem próby. Trudna i niepewna sytuacja gospodarcza bezlitośnie weryfikowała firmowe strategie, często zmuszając pracodawców do ograniczenia zatrudnienia. Wbrew ogólnej ...
-
FinTech rzuca rękawicę bankowości
... usługi (zapewniające zgodność z różnymi systemami), a także łączą systemy obsługi klienta i interfejsy ze wspólnymi źródłami danych oraz aplikacjami. Więcej danych, większe ... tego wszystkiego we własnym zakresie, byłoby nierealistyczne. Planując swoje strategie bezpieczeństwa, banki powinny nawiązać współpracę partnerską z zewnętrznym dostawcą usług ...
-
Banki bez strategii IT
... strategicznego pomiędzy biznesem i IT. W 15 proc. organizacji strategie biznesowe obejmują dłuższy horyzont czasowy niż strategie IT. Może to oznaczać, że IT nie jest ... zasoby IT banku, jak również procesy sprzedaży, fakturowania, księgowości i obsługi klienta. W obszarze pomiaru rezultatów, który odnosi się do aktywności związanych z monitorowaniem ...
-
Automatyzacja. Roboty przejmą połowę pracy na świecie?
... Podobne obawy wyrażają pracownicy w Europie. O tym, czy robotyzacja uderzy w pracowników, zadecydują strategie przyjmowane przez firmy. Na rynku nie brak przykładów pracodawców, którzy ... wielu maklerów. Będą coraz mocniej wpływały na pracę m.in. specjalistów od finansów, obsługi klienta czy marketingu. Dla odpowiednio wyedukowanych ekspertów będą ...
-
Rekrutacja pracowników i trendy w wynagrodzeniach w 2024 r.
... w roku 2024 najczęściej będą kierowane do specjalistek i specjalistów w dziedzinie IT, sprzedaży, produkcji oraz inżynierii. Strategie pracodawców uwzględniają również obszar finansów i księgowości, obsługi klienta oraz logistyki. FIRMY NIE MAJĄ PEWNOŚCI, Z JAKIMI TRUDNOŚCIAMI REKRUTACYJNYMI BĘDĄ SIĘ MIERZYĆ W nadchodzących miesiącach pracodawcy ...
-
Sektor budowlany stawia na jakość usług
... strategie zarządzania i działania marketingowe. Pokazują również zmiany zachodzące na tym polu na przestrzeni ostatnich lat w różnych krajach, branżach i w przedsiębiorstwach różnej wielkości. Najważniejsze wyniki w sektorze budownictwo/transport/nieruchomości wskazują, że w Polsce satysfakcja klienta ... i standardów obsługi w biurze sprzedaży. ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 17/2019
... statki pomocnicze jak holowniki, statki obsługi portowej, pogłębiarki itp. Komentarz do ... przedsiębiorstw deklaruje wzrost, a 1% spadek zatrudnienia, w obsłudze klienta (9% vs. 4%), HR (3% vs. 0%), finansach i księgowości (4% ... których przewidują oni największy wzrost zatrudnienia oraz o wdrażane strategie zarządzania talentami w celu utworzenia ...
-
Jaka przyszłość czeka rynek szkoleń w Polsce?
... pytania o nastroje panujące na rynku szkoleniowym oraz planowane i realizowane strategie dostosowawcze firm działających w tej branży. Ponadto określono przewidywania ... kierowali swoich pracowników na szkolenia specjalistyczne (60%) oraz z zakresu obsługi klienta (50%). Popularne będą także szkolenia z kompetencji kierowniczych (42%), umiejętności ...
-
Zadania menedżera ds. social media
... Oprócz tego, od menedżerów należy oczekiwać, że regularnie będą testowali nowe strategie, nowe rodzaje treści i nowe kampanie, tak aby zoptymalizować podejście i szybciej ... niezbędnych informacji, głód wiedzy, profesjonalne umiejętności komunikacji 4. Pracownik działu obsługi klienta Osoba prowadząca działania z zakresu social media stanowi głos ...
-
Temat i adres w e-mailingu
... pewno warto wspomnieć o: - lekkim podtekście erotycznym - niekoniecznie wpisującym się w strategie marki firmy rozsyłającej listy; - zbytniej bezpośredniości - nie do ... niego dla klienta. Warto odciążyć odbiorcę listu z konieczności interpretacji korzyści, jakie oferuje mu produkt, lepiej podać je wprost. Od: Anna Kowalska - Dział Obsługi Klienta ...
Tematy: -
Seniorzy lubią kupować
... aktywne poznawanie świata. Ta otwartość osób starszych przekłada się na ich strategie zakupowe. Wizyty w sklepie traktują raczej jako przyjemność niż przykry obowiązek. ... , że aby dostać bonifikatę trzeba wydać co najmniej 50 zł i w punkcie obsługi klienta przedstawić paragon i dowód osobisty potwierdzający wiek. Dopiero wtedy otrzymuje się bon - o ...
-
Konsumenci uodpornili się na marketing
... duże zbiory danych o preferencjach, wymaganiach odnośnie obsługi czy też indywidualnych zachowań klientów. Dzięki ... . Dzięki temu obniża się ryzyko utraty klienta. Szybkość, z jaką oprogramowanie dla firm pozwala analizować ... klasy ERP pozwalają menedżerom i ich podwładnym modyfikować strategie działania czy też sposób pracy zespołów, w celu ...
-
Praca w marketingu i PR: satysfakcja plus stres
... ̨ transformację w sposobie komunikacji i budowania relacji z otoczeniem. Firmy musiały zaadaptować swoje strategie marketingowe do nowej rzeczywistości cyfrowej, w której kluczowa stała ... ? Stworzenie prostej strategii, tekstu reklamowego, usprawnienie pracy analitycznej czy obsługi klienta są już w zasięgu ręki. Każda firma, niezależnie ...
-
10 trendów, które w 2025 roku zmienią polski e-commerce
... Dyrektor Marketingu Grupy Shoper. 3. AI w obsłudze klienta W 2025 roku zaawansowane chatboty AI i systemy rekomendacyjne ... rozwiązania, nie tylko uproszczą procesy obsługi, ale przede wszystkim zbudują długotrwałe ... e-commerce, które wpłyną zarówno na doświadczenia klientów, jak i strategie sprzedawców. Firmy będą sięgać po zaawansowane technologie i ...
Tematy: e-commerce w Polsce, e-commerce, rynek e-commerce, zakupy online, sprzedaż internetowa, handel internetowy, sklepy internetowe, handel transgraniczny, cross-border shopping, influencer marketing, AI, chatboty, automatyzacja, omnichannel, SEO, content marketing, CRM, sprzedaż subskrypcyjna, platforma marketplace, rok 2025 -
Polscy PR-owcy a social media
... specjalistów zdecydowanie mniej istotne niż negatywne. Nasuwa się smutny wniosek, że strategie komunikacyjne ograniczać się mogą głównie do gaszenia pożarów, a nie długofalowych działań. ... grup. Na dalekich pozycjach znalazło się także pozyskanie nowych klientów i wsparcie obsługi klienta, mimo, że są to cele dające widoczne, mierzalne efekty. – To ...
-
Najbardziej poszukiwane zawody 2018
... . Biorąc pod uwagę dane z 2008 roku, to w ciągu ostatnich 10 lat z listy zawodów najbardziej dotkniętych niedoborem talentów zniknęli pracownicy działu obsługi klienta oraz niewykwalifikowani pracownicy fizyczni. Do grupy najbardziej deficytowych zawodów dołączyli natomiast finansiści i księgowi, których zabrakło także na liście w 2016 roku ...
-
Branża HR musi postawić na większy komfort pracy
... tak dlatego, że firmy są zmuszone nieustannie weryfikować swoje strategie w odpowiedzi na zmieniające się otoczenie, a trendy w budowaniu relacji z pracownikami także ... wielu branż. Obsada linii produkcyjnych, sklepów, infolinii czy punktów obsługi klienta leży u podstaw efektywnego działania. Z drugiej strony osoby wykonujące zadania w poszczególnych ...
-
Aplikacja Threads - 100 mln użytkowników w 5 dni
... który od 11 lat buduje zaawansowane modele sztucznej inteligencji do monitorowania Internetu i automatyzacji obsługi klienta, w ciągu tylko jednego tygodnia, między 3 a 7 lipca, Threads ponad 70 tys. razy było wymieniane ... powodzenie aplikacji będzie zależeć od tego, jak firma będzie w stanie zrównoważyć swoje agresywne strategie gromadzenia danych z ...
Tematy: aplikacja Threads, Threads, Meta, aplikacje, Twitter, Facebook, Instagram, social media, media społecznościowe, WhatsApp -
6 trendów technologicznych na 2025 według Cisco
... konta czy preferencje użytkowników. Przykładem mogą być systemy AI do obsługi klienta, które przewidują potrzeby użytkowników lub narzędzia AI do zarządzania siecią, ... wyzwaniami w zakresie cyberbezpieczeństwa. W 2025 roku organizacje będą musiały znacząco wzmocnić swoje strategie ochrony, by stawić czoła zagrożeniom napędzanym przez AI. Według ...
-
Allegro, Nike i Adidas na szczycie rankingu detalistów 2023
... w ogólnej ocenie, podobnie jak łatwość znalezienia produktów i wsparcie obsługi. Budując, strategie, sprzedawca nie ma już miejsca na sztywne podziały między kanałami. ... i korzystnymi ofertami, a marka Adidas osiąga dobre wyniki w jakości produktów, zaufaniu i obsłudze klienta, co można porównać również do innych brandów sportowych: Nike i 4F ...
-
CRM dla dużych i małych
... co dzień. NOWE STRATEGIE POD LUPĄ Niełatwo wybrać ... obsługi klientów i 90 proc. powodzenia zależy od ludzi. Systemy takie, jak ERP czy MRPII bazują na opisanych już metodologiach stosowania oraz metodykach wdrożenia. Pozwala to na dość dokładnie zdefiniowanie procesu takiego wdrożenia, jego założeń i celów. Systemy wspierające obsługę klienta ...
Tematy: -
Handel w Internecie
... Należy wykorzystać odpowiednie strategie, które pozwolą pokonać bariery utrudniające sprzedaż w sieci. Zaspakajanie potrzeb klienta Nawet najlepsze rozwiązania ... Firmy mogą również zautomatyzować niektóre usługi w celu zapewnienia wysokiego standardu obsługi np. możliwe jest dostarczanie klientowi codziennych porcji informacji o produktach ...
Tematy: -
Jak podwyższyć sprzedaż: promocje i rabaty
... może oczekiwać od produktu, sklepu czy samej obsługi - mówi Daria Widerowska z IT.integro. W ten sposób personalizacja ... się na straty. Oto cztery najskuteczniejsze strategie, wykorzystywane przez supermarkety. Pozwolą one na ... efektywności działań sprzedażowych, jakości usług i zadowolenia klienta, warto odpowiedzieć sobie na dwa pytania: Jakimi ...
-
5 wyzwań rynku e-commerce w 2023 roku
... strategie marketingowe wykorzystujące influencer marketing, czy content marketing by pozyskiwać i angażować nowych klientów oraz utrzymać ich lojalność. By skutecznie z nimi konkurować warto zadbać o szerokie portfolio produktów, najwyższą jakość obsługi ... wielojęzyczną obsługę klienta może radykalnie poprawić satysfakcję klienta i zwiększyć sprzedaż. ...
-
Jak stworzyć biznesplan - część 1
... dostęp do klienta, jednak produkt ... obsługi produkcji. Następny krok to marketing. Tylko jedna osoba z zespołu znała się na tym, a więc wynajęto jeszcze jednego specjalistę. Razem mieli opracować strategie marketingową. Następny krok to sprzedaż. Wykorzystano usługi hurtowników. To jeszcze jednak nie wszystko. Liczy się też sprawna obsługa klienta ...
Tematy: