-
Klienci kontra nieuczciwe praktyki sektora bankowego
... lepsze z roku na rok wyniki są odwrotnie proporcjonalne do serwowanej jakości obsługi, a co gorsza wyabstrahowane z raczej mizernego stanu gospodarki. ... instrument finansowy są odpowiednie dla danego klienta. Adekwatność oznacza co najmniej rozumienie produktu przez klienta, w szczególności wszelkich ryzyk związanych z danym produktem czy ... strategie ...
-
Co zrobić, żeby przetrwać? Wyzwania placówek bankowych
... niż inne grupy wiekowe. Wdrożenie rozwiązań cyfrowych, zwiększających wygodę klienta i skracających czas jego obsługi może okazać się sposobem na przyciągnięcie tej grupy klientów do placówek – wyjaśnia Piotr Kania, GFT. Banki jak biura i kawiarnie? Obserwując strategie banków przyjmowane w odpowiedzi na rosnącą cyfryzację, możemy także ...
-
Duty free: dlaczego nie chcemy kupować w sklepie bezcłowym?
... Strategie stawiające w centralnym punkcie cenę są już zdecydowanie niewystarczające, a nowy rodzaj podróżnego oczekuje przede wszystkim dopasowanej do swoich potrzeb oferty, wysokiej jakości obsługi ... , a co za tym idzie, wzrostu konwersji i wartości koszyka zakupowego klienta — zauważa Adam Rusiecki, dyrektor Kearney. O raporcie Raport “Travel retail ...
-
Firmy ubezpieczeniowe o krok od rewolucji cyfrowej
... z trudem godzą strategie cyfrowe z istniejącą ... klienta. Łatwość porównywania ofert sprawia, że ich ceny będą wyrównywały się, gdyż żaden z ubezpieczycieli nie będzie chciał wypadać w porównywarkach znacznie drożej od innych. Oznacza to, że firmy ubezpieczeniowe będą musiały konkurować ze sobą jakością i zakresem oferty, a także możliwością obsługi ...
-
Branża ubezpieczeniowa: transformacja daleka od ideału
... ubezpieczycieli w Polsce oferuje konto online do obsługi ubezpieczeń komunikacyjnych i żadne z nich nie jest ... klienta w kontakcie z firmą. Korzyści wynikające z wdrożenia rozwiązań poprawiające doświadczenia klienta ... KPMG, ubezpieczyciele coraz częściej pozyskują idee, strategie, a nawet umiejętności z innych sektorów, w celu podniesienia ...
-
7 kroków do zbudowania wyróżniającej się strategii biznesowej
... przypadku słabiej przeszkolonych pracowników, niskie ceny, wygoda oraz możliwość szybkiej i zunifikowanej obsługi klientów. Przeniesienie tych cech na obszar opieki zdrowotnej ... całkowicie zmieniła swoje podejście biznesowe, przyjmując perspektywę postrzegania swojego klienta jako szefa. Właśnie dzięki temu powstało wiele, innowacyjnych produktów tej ...
-
Zakupy online: rosną wymagania wobec sklepów internetowych
... obsługi jest kluczowa 52% badanych w Polsce deklaruje, że nie będzie wracać do sklepów internetowych, które nie spełniają ich oczekiwań pod względem obsługi. Choć oferowana cena pozostaje kluczowym kryterium wyboru sklepu, dobra obsługa klienta ... Shopper” jest zdefiniowanie trendów, które sektor e-commerce powinien brać pod uwagę tworząc strategie ...
-
Kampanie reklamowe: czego oczekują klienci?
... bez żadnego szkolenia są zmuszone do obsługi, a ta ogranicza się do podawania towaru w odpowiednim ... się w umiejętnym zaspokojeniu potrzeb konsumenckich i wdrożą strategie biznesowe oparte na wiedzy o klientach. Oczywiście nie o samą wiedzę ... nowego klienta jest trzy razy wyższy niż koszt utrzymania starego - odzyskanie niezadowolonego klienta ...
-
Karty kredytowe a bezpieczeństwo płatności
... oszustwom instytucje finansowe stosują dwie podstawowe strategie - pierwsza to wprowadzenie dodatkowych metod ... kart systemu MasterCard. Sklepy internetowe przygotowane do obsługi kart w systemie 3D Secure oznaczone są znakami ... karty oferuje już większość banków, jedynym zadaniem klienta jest jedynie wybranie jak najbardziej korzystnej oferty. ...
-
Światowy rynek ubezpieczeń 2016
... z wiedzy uzyskanej z danych. Strategie długoterminowe muszą się koncentrować na przekształceniu działalności ... obsługi danych i ich wykorzystywania oraz zarządzania ryzykiem. ” Informacje o badaniu Światowy Raport Ubezpieczeń 2016 zawiera dane uzyskane od ponad 15 000 klientów ubezpieczeniowych z całego świata na podstawie badania „Głos Klienta ...
-
Rynek pracy: firmy powinny być gotowe na deficyt kompetencji
... intensyfikować swoje działania w ramach upskillingu i reskillingu, budując przemyślane strategie podnoszenia i zmiany kompetencji. Coraz ... przedstawicieli handlowych, sprzedawców, doradców klienta, specjalistów, kierowników sprzedaży tradycyjnej ... będą kompetencji w zakresie IT oraz umiejętności obsługi maszyn (30%), technicznych i inżynieryjnych (25%) ...
-
FortiMail-3000C: ochrona poczty elektronicznej
... kredytowych, ubezpieczenia lub kont bankowych. Można również utworzyć alternatywne strategie, które wymuszą szyfrowanie takich danych, aby ułatwić organizacjom spełnienie wymogów ... obsługującego bezpiecznie klienta pocztowego POP3, IMAP i WWW. Funkcja ta przyda się firmom, które chcą wymienić starzejące się serwery pocztowe, połączyć funkcje obsługi ...
-
Obniżki cen: czy warto je stosować?
... wstęp do rozmowy i świetny sposób na wyróżnienie się. Strategie budowania wartości Cena, wbrew temu, co ... przeniesienie danych ze starego komputera lub naukę obsługi jednego z nowych programów. W przypadku usług widocznym trendem ... zapłaci więcej? Jak jeszcze możemy przekonać klienta o naszej wartości, wykorzystując wiedzę o jego sposobie postrzegania ...
-
Czy jesteśmy gotowi na nowe technologie?
... komunikacji. Dostawcy usług muszą dopasować do tego swoje strategie. Doskonałym przykładem jest tu rynek pocztowy, ... dopiero wkraczają na rynek w roli konsumenta i klienta, doskonale obrazują zmiany, jakie właśnie ... zainteresowana takim rozwiązaniem. Najbardziej entuzjastycznie do internetowej obsługi podchodzą mieszkańcy największych miast, wśród ...
-
Outlety: jak nimi zarządzać?
... . Zarządca pracuje blisko z najemcą i wspólnie ustalają strategie sprzedaży czy wsparcie merytoryczne dla zespołów sprzedażowych. ... obsługi i otoczenia w galerii handlowej vs outlet. Profesjonalny zarządca zna i rozumie specyfikę funkcjonowania centrów wyprzedażowych. Prowadzi działania, których celem jest dbałość o kieszeń i satysfakcję klienta ...
-
Dyrektorzy finansowi: prognozy I kw. 2019 r.
... obsługi zadłużenia – aż 46 proc. oczekuje wzrostu (vs 37 proc. w regionie). Restrukturyzacja i wzrost przychodów poprzez przejęcia to dwie najczęściej wskazywane kluczowe strategie ... . Nowe technologie pomogą obniżyć koszty i zwiększą efektywność w produkcji, obsłudze klienta i działach operacyjnych. Mimo tak pozytywnych opinii jedynie 25 proc. CFO z ...
-
Nowe technologie w biznesie. Sieć 5G i inne trendy na 2020
... zastąpią przynajmniej wstępny proces zakupowy lub obsługi posprzedażowej, dadzą dodatkową możliwość ... strategie sprzedażowe, wynikiem czego ma wzrosnąć konwersja i pozytywne rezultaty firmy. Liderem na rynku będzie niezmiennie Adobe wraz z Magento oraz Sitecore i Sitecore Commerce, a także Salesforce, które wyspecjalizowały się w segmencie klienta ...
-
12 prognoz dla sztucznej inteligencji na 2024 rok
... samodzielną technologią. Może natomiast uzupełniać branżowe strategie AI. W bankowości wykorzystanie GAI w ... jakości produkcji, niezawodności maszyn, obsługi technicznej, efektywności energetycznej i wydajności – Bryan ... zautomatyzować i usprawnić przetwarzanie roszczeń, wykrywanie oszustw, obsługę klienta i wiele innych działań - Troy Haines, starszy ...