-
Ceny towarów i usług: co zdrożeje w 2010?
... spodziewać przede wszystkim jeśli chodzi o korzystanie z Internetu. Ceny Internetu tanieją co roku, nie inaczej będzie także w 2010. Tym bardziej, że Telekomunikacja Polska obiecała UKE, że podłączy setki tysięcy gospodarstw domowych do szybkiego Internetu. Co więcej, operatorzy telewizji kablowych wprowadzają coraz szybsze łącza ...
-
TP: krajowe połączenia bez prefiksu 0
Telekomunikacja Polska przypomina, że dzwoniąc z telefonu stacjonarnego na numer miejscowy, międzystrefowy, do sieci komórkowej czy teleinformatycznej, nie musimy już wybierać na początku ...
-
Bezpieczeństwo sieci WiFi w Polsce 2009
... tego przyczyną był fakt, że użytkownicy często zmieniają domyślne nazwy sieci na własne, co utrudnia identyfikację. Najpopularniejszym dostawcą jest obecnie Telekomunikacja Polska (blisko 10% sieci). Podsumowanie W dotychczasowych raportach można było jedynie porównać jedno miasto do drugiego, nie inaczej jest tutaj. Dopiero za ...
-
Zimowe Igrzyska Olimpijskie: wysoka oglądalność
... 17,1 mln PLN. Wśród reklamodawców najwięcej wydały firmy z sektora telekomunikacyjnego: Polkomtel (1,69 mln PLN), PTK Centertel (1,48 mln PLN) oraz Telekomunikacja Polska (0,86 mln PLN). Informacje o badaniu Dane pochodzą z elektronicznego pomiaru widowni telewizyjnej prowadzonego przez TNS OBOP od 1997 roku, próba: 3343 ...
-
Usługa powszechna TP SA 2006-2009
... sieci. Po przeprowadzeniu konkursu na przedsiębiorcę wyznaczonego do świadczenia usługi powszechnej oraz postępowania konsultacyjnego, decyzją Prezesa UKE z dnia 5 maja 2006 r., Telekomunikacja Polska SA została wyznaczona do świadczenia usługi powszechnej przez okres 5 lat, tj. od dnia 8 maja 2006 r. do dnia 8 maja 2011 r. Usługę ...
-
Tańsza Neostrada
Od 1 października Telekomunikacja Polska obniżki cen neostrady. Staniały - średnio o ponad 20% - wszystkie dostępne w ofercie opcje prędkości, od 512 kbs do 20 Mbs. Dla przykładu, ...
-
Top managerowie a narzędzia komunikacji
... Dorota Oviedo. „Nie ma wyraźnego lidera jeśli chodzi o ogólny udział w rynku”. W Polsce największą rozpoznawalnością cieszą się Hewlett-Packard, Microsoft oraz Telekomunikacja Polska i Google Apps. Badanie Frost & Sullivan wyraźnie potwierdziło, że pozytywne postrzeganie narzędzi UCC przez top managerów wspiera wprowadzanie tego typu rozwiązań ...
-
Energetyka wiatrowa - są oferty pracy
... naszych obserwacji wynika, że rozwój energetyki odnawialnej przyczynia się do powstawania miejsc pracy w branżach takich jak IT, elektronika, budownictwo, telekomunikacja, produkcja czy konsulting. Oferty opublikowane w ciągu ostatniego kwartału w internetowej giełdzie pracy infoPraca.pl pochodzą od przedsiębiorców wykonujących podzespoły, systemy ...
-
Inwestycje operatorów telekomunikacyjnych 2006-2010
... ubiegłego roku, jednak za niezmienny poziom wydatków na rynku telekomunikacyjnym odpowiada kilku operatorów. Największy wpływ na zachowanie tego poziomu miała Telekomunikacja Polska SA. Po raz kolejny należy podkreślić istotne znaczenie podpisanego Porozumienia TP-UKE, w ramach którego TP wybudowało już 462 tys. linii dostępu ...
-
Pracownicy fizyczni i specjaliści poszukiwani
... małopolskiego, mazowieckiego oraz śląskiego. Wszystkie badane firmy zatrudniają przynajmniej 50 pracowników i działają w jednej z ośmiu wskazanych branż: IT, sprzedaż, finanse, telekomunikacja, księgowość, przemysł, FMCG, inżynieria. W każdym z trzech województw zrealizowanych zostało po 10 wywiadów z firmami z każdego z badanych sektorów.
-
Rekrutacja pracowników głównie online
... małopolskiego, mazowieckiego oraz śląskiego. Wszystkie badane firmy zatrudniają przynajmniej 50 pracowników i działają w jednej z ośmiu wskazanych branż: IT, sprzedaż, finanse, telekomunikacja, księgowość, przemysł, FMCG, inżynieria. W każdym z trzech województw zrealizowanych zostało po 10 wywiadów z firmami z każdego z badanych sektorów.
-
Rynek pracy nie przekreśla absolwentów
... małopolskiego, mazowieckiego oraz śląskiego. Wszystkie badane firmy zatrudniają przynajmniej 50 pracowników i działają w jednej z ośmiu wskazanych branż: IT, sprzedaż, finanse, telekomunikacja, księgowość, przemysł, FMCG, inżynieria. W każdym z trzech województw zrealizowanych zostało po 10 wywiadów z firmami z każdego z badanych sektorów.
-
Najpopularniejsze marki w Polsce 2011
... (aparat fotograficzny), Bosch (Pralka/zmywarka), Amica (w dwóch kategoriach: kuchnia gazowa/elektryczna oraz chłodziarka/zamrażarka), Zelmer (drobny sprzęt AGD), Asus (komputer/notebook), Telekomunikacja Polska (dostawca internetu), ING (kredyt hipoteczny), PKO BP (w dwóch kategoriach: kredyt gotówkowy i lokata bankowa), mBank (konto bankowe), Visa ...
-
Firmy a rynek telekomunikacyjny 2011
... korzysta wyłącznie z telefonów stacjonarnych (14,6 %). RYNEK TELEFONII STACJONARNEJ Operatorem telefonii stacjonarnej, z usług którego przede wszystkim korzystają firmy, jest Telekomunikacja Polska – wymieniana przez prawie cztery piąte (79,6 %) badanych. Z operatorów alternatywnych istotny udział w rynku odnotowuje Netia. Z jej usług korzysta 12 ...
-
Kryzys osłabił największe firmy regionu CEE
... branże wyrobów przemysłowych i energetyczna, najgorzej sektor TMT (Technologia, Media, Telekomunikacja). Jak oceniają eksperci firmy Deloitte obniżona dynamika wzrostu oraz spadające zyski netto ... wyniósł zaledwie 1 proc. Najliczniejszą grupę wśród tej 50 ma Polska (14 banków) oraz Czechy i Węgry (8 i 6). Podobnie sektor ubezpieczeniowy w 2011 r. ...
-
Dochody TP nadal spadają. Nju mobile pomoże operatorowi?
... spadek zysków liczony rok do roku (względem ostatniego kwartału roku 2011) wyniósł niemal 86 procent (z 358 na 51 mln zł), Telekomunikacja Polska zaczyna się powoli podnosić. Podsumowanie pierwszego kwartału bieżącego roku wygląda już nieco lepiej. Zysk w relacji spadł o 66,5 procent (z 242 mln ...
-
Nowe technologie przed transformacją
... polegać? Według ekspertów Deloitte, na rozwiązania TMT (technologie, media, telekomunikacja) w największym stopniu wpływać będzie nie indywidualny użytkownik, a przede wszystkim ... naszych rozmów z polskimi producentami drukarek 3D wynika, że w najbliższych latach Polska powinna utrzymać swoją znaczącą pozycję” – mówi Agnieszka Zielińska. ...
-
Fuzje i przejęcia w Polsce w IV kw. 2015 r.
... dominowała branża usługowa (z wyjątkiem usług finansowych) oraz media, IT i telekomunikacja - czytamy w najnowszym opracowaniu M&A Index Poland. WYBRANE TRANSAKCJE W IV KW. 2015 R. ... sukcesji. Bezpieczeństwo transakcji kluczowe Ostatni kwartał 2015 roku pokazuje, że polska branża transakcyjna wciąż się profesjonalizuje. Coraz więcej firm kładzie ...
-
Rynek pracy specjalistów I 2016
... zmiany nastąpiły także w branży transport i logistyka (wzrost o 19% rok do roku), turystyka/hotelarstwo/gastronomia (wzrost o 16% rok do roku) oraz telekomunikacja i zaawansowane technologie (wzrost o 12% rok do roku). Specjaliści najbardziej pożądani w styczniu W styczniu najczęściej poszukiwanymi specjalistami byli pracownicy: handlu i sprzedaży ...
-
Rynek pracy specjalistów I kw. 2016
... gospodarki, jest sektor informatyczny. Trend ten widać także w stale rosnącej liczbie ofert pracy publikowanych na Pracuj.pl przez pracodawców z branży telekomunikacja, nowe technologie oraz IT. Rośnie też tym samym zapotrzebowanie na pracowników IT, którzy w minionym kwartale byli trzecią najczęściej poszukiwaną grupą ...
-
Rynek pracy specjalistów X 2016
... oznacza spadek o 7% rdr. Na kolejnych pozycjach uplasowały się bankowość/finanse/ubezpieczenia (5 003 ogłoszenia) oraz przemysł ciężki (3 464). Sporo ogłoszeń opublikowały również telekomunikacja i zaawansowane technologie oraz przemysł lekki. Jeżeli chodzi o wzrosty, to dominował tutaj przemysł ciężki, który opublikował o 6% więcej ofert niż rok ...
-
Rynek pracy specjalistów 2016
... ogłoszeń były bankowość/finanse/ubezpieczenia z 62 880 ofertami oraz przemysł ciężki z liczbą 42 070 ogłoszeń. Znacząca liczba ofert pracy pochodziła także z branży telekomunikacja i zaawansowane technologie oraz budownictwo i nieruchomości, dla których opublikowano kolejno 38 429 oraz 30 204. Znaczące wzrosty odnotowano w produkcji dóbr ...
-
Wydatki reklamowe w 2018 r. Kto i co reklamował?
... Santander Bank Polska, który od września do grudnia wydał ponad 74 mln na reklamę w mediach tradycyjnych zostając liderem zestawienia. Finanse: typy reklamowanych usług W 2018 roku branża finansowa w największym stopniu inwestowała w reklamy bankowości (62 proc.), usług finansowych, ubezpieczeń oraz kart płatniczych. Telekomunikacja: marki ...
-
Rynek reklamowy nieco rozczarował
... Mobile to już przeszło 1/3 (35,5%) rynku cyfrowego. - W II kwartale br. polska gospodarka nie miała powodów do narzekań. Wzrost PKB sięgnął 3,9%, sprzedaż detaliczna podniosła ... 0,5%. Słaby drugi kwartał to głównie efekt redukcji budżetów w sektorach żywność, telekomunikacja oraz farmacja. Dwa ostatnie sektory były motorem wzrostów w pierwszym ...
-
Pandemia COVID-19 zwiększa lęk przed utratą pracy
... specjalizacjach – mówi Monika Hryniszyn, Dyrektor Personalna i HR Consultancy w Randstad Polska. Kolejnymi istotnymi powodami zmiany miejsca pracy, choć tracącymi na znaczeniu w stosunku ... z drugiej ITC. Ten pierwszy sektor został właściwie znokautowany przez lockdowny, podczas gdy telekomunikacja i IT nie tylko przeszły przez turbulencje suchą stopą, ...
-
Rynek reklamy: wzrost o 6,7 proc. i solidne podstawy na przyszłość
... reklamowych miał natomiast miejsce w przypadku sektora telekomunikacja – producenci z tego sektora przeznaczyli na reklamę w pierwszym półroczu 2023 roku o 24 mln zł mniej (dynamika -6,4%). Liderami wydatków w telekomunikacji w omawianym okresie są: Orange Polska, Cyfrowy Polsat oraz T-Mobile Polska. Drugim sektorem pod względem wolumenu wzrostu ...
-
Rynek reklamy online w Polsce I-II kw. 2011
... jak handel, odzież czy produkty farmaceutyczne. W kwotach bezwzględnych natomiast nadal prym wiodą trzy sektory: finanse, motoryzacja i telekomunikacja.” – powiedział Piotr Kowalczyk, Prezes Zarządu IAB Polska Udziały i wzrosty w wydatkach na reklamę online Biorąc pod uwagę podstawowy podział reklam internetowych, najważniejszym kanałem jest nadal ...
-
Multiscreening w popularnych talent shows
... na nią najwięcej to: telekomunikacja (Grupa Orange, nc+), handel (Jeronimo Martins i Lidl Polska), branża spożywcza (m.in. Ferrero, Dr. Oetker), medialna (Grupa Pracuj Solutions), finansowa (PKO Bank Polski S.A. i Bank Zachodni WBK), farmaceutyczna (np. Aflofarm), elektroniczna (Grupa Samsung) i dziecięca (Nestle Polska). Najwięcej na reklamę ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2011
... niewielkiego wzrostu zanotowałaby spadek – powiedział Piotr Kowalczyk, Prezes Zarządu IAB Polska. Struktura rynku Biorąc pod uwagę podstawowy podział reklam internetowych w roku 2011 ... . Jeśli chodzi o branże, to najwięcej w internecie wydają finanse, telekomunikacja i handel, który zastąpił na trzecim miejscu motoryzację. Swoje wydatki w internecie ...
-
Tendencje na rynku pracy specjalistów I kw. 2014
... komentuje Sebastian Sala, menedżer Antal Banking & Insurance. „Technologie IT oraz telekomunikacja stawiają na innowacyjność oraz inwestowanie w nowe perspektywiczne rynki, tym samym ... poprawę sytuacji. Polska na tle gospodarek świata Polscy pracodawcy w porównaniu z firmami z zagranicy zdecydowanie częściej planują rekrutacje. Polska wybija się na ...
-
Upadłości firm w Europie Środkowej - wiosna 2013
... i zmniejszające się wydatki gospodarstw domowych. Najmniej dotknięte kryzysem sektory to IT, telekomunikacja, edukacja i zdrowie. Sektory te miały najniższy wskaźnik firm ogłaszających ... o 2,3%. Główną przyczyną jest stagnacja w eksporcie oraz spadek konsumpcji krajowej. Polska i jej gospodarka wciąż wyróżniają się stałym wzrostem ważnych wskaźników ...
-
Facebook w Polsce II 2014
... Telekomunikacja Luty dla firm z branży telekomunikacyjnej nie jest najlepszym okresem chociażby ze względu na spadek aktywności fanów związany z zimowymi wyjazdami. Czołówka w kategorii Telekomunikacja ... to Serce i Rozum, Play, Orange Warsaw Festival oraz Orange Polska. Wzloty bez groźnych upadków W lutowym zestawieniu najlepszych postów # ...
-
Wydatki reklamowe we wrześniu. Kto i co reklamował?
... marek o największych wydatkach reklamowych w branży finansowej znalazł się Santander Bank Polska, który przeznaczył ponad 29 mln zł na rebrandingową kampanię w mediach ... 38 mln zł i wyprzedził Orange, T-Mobile, Play oraz Cyfrowy Polsat. Telekomunikacja: typy reklamowanych usług W branży telekomunikacyjnej większość wrześniowych reklam dotyczyła oferty ...
-
Wydatki reklamowe w październiku. Kto i co reklamował?
... marek o największych wydatkach reklamowych w branży finansowej znalazł się Santander Bank Polska, który przeznaczył ponad 16 mln zł na kontynuację rebrandingowej kampanii ... i wyprzedził Orange, T-Mobile, Play oraz po raz pierwszy nc+. Telekomunikacja: typy reklamowanych usług W branży telekomunikacyjnej większość październikowych reklam dotyczyła ...
-
Przedświąteczne wydatki reklamowe. Kto i co reklamował?
... o największych wydatkach reklamowych w branży finansowej znalazł się Santander Bank Polska, który wciąż inwestuje w kontynuację rebrandingowej kampanii w mediach. Kolejne ... oraz nc+, które po raz drugi znalazło się w zestawieniu. Telekomunikacja: marki o największych wydatkach reklamowych W branży telekomunikacyjnej większość przedświątecznych reklam ...