-
Boom w branży call center
... zostaje wstępna selekcja wyłaniająca jedynie ludzi rzeczywiście zainteresowanych firmą i jej usługami. Telemarketing rozwija się pomimo kryzysu, który objął wiele branż polskiego rynku. ... również obalić powszechny w mniemaniu wielu osób mit, że działalność call center opiera się jedynie na telefonowaniu. Obejmuje ona również inne usługi, takie ...
-
Telemarketing w Polsce - wyniki badania konsumentów
ContactPoint - firma świadcząca usługi call center na zlecenie, w tym badania typu CATI, przeprowadziła drugą część badań dotyczących nastawienia konsumentów do komunikacji telefonicznej firm z rynkiem. Pierwsze, zrealizowane w ...
Tematy: -
CTM dla Niemców we Wrocławiu
... organizacji pracy oraz stałego monitoringu, dlatego struktura oddziału odpowiada standardom wypracowanym przez warszawskie contact center – mówi Maciej Wielkopolan. Odział świadczy wszelkie usługi contact center, z ukierunkowaniem na telemarketing wychodzący (outbound). Został już zrealizowany pierwszy projekt dla banku BZ WBK, a w chwili obecnej ...
-
Bazy danych wzajemnie udostępniane
... narzędziem sprzedaży jest marketing bezpośredni, w tym telemarketing lub direct mailing. Zasobem, który umożliwia tym firmom sprzedaż własnych produktów lub ... danych osobowych. Kolejnym partnerem będzie firma (agencja reklamowa, marketingowa, call center), która zaprojektuje i zrealizuje działania komunikacyjne z zastosowaniem udostępnionych baz. ...
Tematy: