-
Zachowania konsumenckie
... . Ważnym sposobem na wywieranie wpływu na konsumenta są również witryny, wystawy i reklamy umieszczane wewnątrz sklepu. Wśród narzędzi możemy tutaj wymienić ulotki, plakaty, nalepki z cenami oraz analogiczne materiały. Specjalną kategorią zabiegów prowadzonych wewnątrz sklepu są też wszelakiego rodzaju promocje. Celem ich organizowania jest ...
-
Wywóz śmieci i sprzątanie: przetargi XI 2012 - V 2013
... . Chcąc pozbyć się np. połamanych kafli i gruzu po remoncie będziemy musieli skorzystać z usług firm śmieciowych dysponujących specjalnymi worami czy kontenerami. Ulotki, plakaty, reklamy outdoorowe – mają przekonać mieszkańców do segregacji śmieci. Butelki PET Jedną z głównych „bolączek” poprzedniego systemu gospodarowania odpadami były odpady ...
-
Jak skutecznie wypromować program lojalnościowy?
... mogą być niedrogie, ale ważne, by wywoływały pozytywne emocje. Jeśli program lojalnościowy jest skierowany do konsumentów w sklepach, mogą o nim przypominać ulotki, plakaty lub stojaki w sieci sprzedaży (lub np. reklamy w gazetkach promocyjnych). Jeśli program ma motywować pracowników – nie zapominajmy o plakatach w biurach, a także o regularnym ...
-
Polskie firmy a komunikacja działań CSR
... i „media społecznościowe” zajęły odpowiednio 8 i 10 miejsce. „To słaby wynik. Firmy wciąż wybierają tradycyjne formy komunikacji jednostronnej takie, jak newslettery czy plakaty i ulotki, które są jednocześnie najbardziej bezpiecznymi narzędziami, gdyż nie dają otoczeniu możliwości nawiązania dyskusji. Aby CSR dynamicznie rozwijał się dalej polskie ...
-
Akcja "Dziecko w sieci"
... , spoty radiowe i telewizyjne, plakaty, billboardy i banery internetowe. Dla potrzeb kampanii edukacyjnej opracowano ulotki i broszury adresowane do dzieci i dorosłych, podkładki pod myszy z nadrukami edukacyjnymi oraz plakaty. W jej ramach m.in. w tysiącu szkół podstawowych i gimnazjalnych zostaną rozwieszone plakaty edukacyjne o formacie A4 ...
-
Skuteczny merchandising usług bankowych
... najbardziej lubianą formą reklamy są ulotki. Prawie połowa klientów określa je jako najatrakcyjniejsze narzędzie reklamowe. Ulotki są też najefektywniejszym narzędziem reklamy - 75 proc. respondentów, którzy zauważyli ulotki w oddziale skorzystało z nich. Drugim najbardziej lubianym nośnikiem reklamy są plakaty. Pod względem efektywności działania ...
-
Przeszłość bywa groźna
... formule "krok po kroku". Na stronach serwisu o AIDS znajduje się kompendium informacji o przebiegu multimedialnej kampanii społecznej oraz jej formach, np. plakaty, ulotki informacyjne, można obejrzeć spoty, które będą emitowane w telewizji oraz posłuchać spoty radiowe. W dziale "Działania regionalne" zostały zamieszczone informacje o przebiegu ...
-
Chroń swój telefon
... strony www.era.pl. PTC prowadzi tę akcję przy poparciu Policji. Na potrzeby kampanii "Chroń swój telefon" PTC przygotowała specjalne plakaty i ulotki. Informują one w jaki sposób można zabezpieczyć się przed kradzieżą telefonu oraz jak bezpiecznie go używać. Zwracają także uwagę jak wiele ...
-
Kolorowa drukarka laserowa OKI C3600
... dobrą jakość druku również na nośnikach o gramaturze do 203 g/m2. Drukarka obsługuje szereg formatów papieru: od A6 (ulotki, wizytówki) do A4 oraz banery o długości 1,2 m (plakaty, harmonogramy i wykresy). OKI C3600 wykorzystuje bezpłatne oprogramowanie Template Manager 3.0. Dodatkowo wydajność tonera w drukarce wynosi 2500 stron, a materiały ...
-
Przygotowania do Euro 2012 okiem tajemniczego klienta
... wyglądu zewnętrznego odwiedzanych punktów – budynek, szklane powierzchnie, okolice wejścia, plakaty (jeśli były) – wszystkie te elementy oceniono powyżej 90%. Podobnie przedstawiła ... , Polska) Tylko 62,5% pracowników wręczyło klientom z własnej inicjatywy materiały informacyjne (ulotki, mapy, rozkłady jazdy itp.). Jeśli klient sam poprosił o jakieś ...
-
Perła w kokonie
... polskiego jedwabiu. Przez kilka lat CDSJ rozpowszechniła w Polsce miliony sadzonek morwowych, prowadziła kursy instruktorskie, odczyty, pokazy i konkursy, wydawała podręczniki, plakaty i ulotki. Dyrektorem naczelnym był Henryk, ale to Stanisława wykładała podczas kursów dla instruktorów jedwabnictwa i była współautorką wszystkich prac na temat ...
-
Psy znajdują dom dzięki social media
... się na wielu imprezach w Zabrzu, ale też na Śląsku – jest to niezwykle ważne dla promocji naszego schroniska. Można też rozwieszać plakaty i roznosić ulotki – np. z informacją o możliwości przekazania 1 procenta z podatku na rzecz zwierzaków” – przypomina Witkowska-Zabawa. Warunkiem pomagania w schronisku jest ukończone 16 lat. Osoby ...