-
Więź klienta z luksusową marką
... klientów we wszelkich możliwych aspektach, otwiera zupełnie nowy obszar dla zwiększania skuteczności reklamy, rozumianej jako wzrost sprzedaży danego produktu czy usługi. Firmy mogą, więc odnieść podwójną korzyść w postaci zmniejszenia nakładu finansowego na reklamy przy jednoczesnym wzroście sprzedaży! Ponadto jest również prawdopodobne ...
-
Cloud computing: fakty i mity
... jest miejsce na komputerowe innowacje. Chmura pozwala na szybsze przesyłanie plików, lepszą pracę nad nimi oraz kontrolę przepływu informacji. Wymiar usługi, a co za tym idzie cena, dopasowane są do wymogów i możliwości także mniejszych z sektora MŚP. Chmura może się przydać także w domu ...
-
Internet a polska gospodarka
... odsetek użytkowników (41 proc.) deklaruje opłacanie tam rachunków. Zdecydowanie najrzadziej kupujemy w sieci alkohole i inne używki, rzadko – żywność, chemię gospodarczą oraz usługi edukacyjne. Jest to zgodne z wcześniejszą obserwacją, iż internet nie jest miejscem naszych codziennych zakupów. W sieci kupujemy raczej dobra o wyższej jednostkowej ...
-
Obsługa klienta: czy polskie firmy IT są gotowe na obcokrajowców?
... klientów zagranicznych - mówi Paweł Biliński UX manager w Lizard Media. Wiąże się to oczywiście ze znacznie wyższymi stawkami za te same usługi informatyczne, ale też z odpowiednim poziomem usług - tłumaczy Paweł Biliński. Wśród firm IT na Zachodzie panuje powszechne przekonanie, że firmy z Polski ...
-
Biometria to codzienność. Jakie dane służą weryfikacji tożsamości?
... jest już dobrze rozwinięta. Używana jest nie tylko w biznesie, ale także coraz częściej w warunkach domowych, np. w systemach do zarządzania mieszkaniem. Usługi oparte na tym rozwiązaniu są obecnie na tyle rozwinięte, że już w ciągu kilkudziesięciu sekund są w stanie zweryfikować tożsamość dzwoniącej osoby ...
-
Raty w górę, spłata kredytu pod znakiem zapytania?
... już obecnie 2/3 badanych. Wzrost cen powoduje, że musimy ograniczać wydatki, przy czym najczęściej rezygnujemy z wydatków na rozrywkę i kulturę, a także usługi gastronomiczne. Badani dostrzegają także związek pomiędzy inflacją a sytuacją międzynarodową (70%), jak również ze wzrostem cen paliw (77%), energii (69%), oraz ...