-
Jak promować firmę w Internecie?
... wirtualnym, hostingiem a serwerem dedykowanym. W tym celu należy zapoznać się z ofertą poszczególnych firm świadczących usługi hostingowe i porównać parametry oraz ceny serwerów. Wybór serwera zależy od potrzeb strony WWW, przykładowo ... wirtualnej siedziby firmy nie podlega wątpliwościom. Autor: Beata Mosór – Starszy Specjalista ds. Marketingu i PR ...
-
Zainwestuj w e-marketing
... zdobycie rynkowej przewagi konkurencyjnej. I to nawet w sytuacji, kiedy oferowane przez nie usługi i produkty znacznie przewyższają te konkurencji. Jak pokazują badania przeprowadzone ... musimy wiedzieć jak coś zrobić. Nie jest sztuką rzucić hasło o Net PR Synergy, trzeba pokazać jak wyeksponować z pomocą tego narzędzia treści o pozytywnym wydźwięku ...
-
Mobilne SEO i pozycjonowanie "long tail"
... tail” to także optymalne rozwiązanie dla firm usługowych, których profesjonalna nazwa usługi jest słabo znana szerszej rzeszy internautów. Rzadko który użytkownik, poszukując firmy ... pozycjonowanie na frazy ogólne to nie tylko prestiż i pewien rodzaj internetowego PR. Pozycjonowanie na ogólne frazy ma sens w przypadku firm, kiedy jej znalezienie ...
-
Bank jak urząd
... komunikacji z klientami przypomina bardziej podejście prokuratury niż firmy świadczącej usługi. Oto kilka zwrotów z pisma, jakie otrzymał jeden z klientów banku: „wypowiedzenie ... automatycznym anulowaniu kar i opłat. Samo wydarzenie już zostało okrzyknięte jedną z największych wpadek PR roku, co musi być dotkliwe dla jednego z najmłodszych polskich ...
-
Negocjacje handlowe: jak być skutecznym?
... pojawia się w konwersacji, do tego zaprzeczone, co pozwala przypuszczać, że w umyśle słuchacza pozostanie wrażenie, iż nasze usługi są właśnie najtańsze na rynku. Zaprzeczanie może przynieść korzyści również w innym kontekście. Jeśli chcemy, ... nie zepsuli wieczoru rzuconym w dobrej wierze zdaniem: „Nie denerwuj się, kochanie…”. Magdalena Grochala, PR ...
-
Bankowość mobilna: Zygmunt Solorz-Żak tworzy Plus Bank
... Plus. Teraz operator usług telekomunikacyjnych i internetowych ma świadczyć własne usługi bankowe. Czy będzie to wyłącznie mobilny, wirtualny bank? Trudno powiedzieć ... skorzystało już blisko 300 tys. klientów – mówi Julian Krzyżanowski, menedżer ds. PR Alior Banku. – Jako pierwszy bank w Polsce otrzymał prestiżową nagrodę w konkursie „Global Banking ...
-
Aplikacja UBER – kontrowersje na drogach i w social media
... w miastach Hiszpanii, Francji i Niemczech. Skąd to poruszenie? Aplikacja Uber pozwala klientom na szybki dostęp do usługi i atrakcyjne ceny – nawet o 20% niższe niż przy kwotach przejazdu standardowymi taksówkami. A dodatkowo, nie ponosi kosztów ... w cywilizowany sposób. Warto rozmawiać. Autor artykułu: Karolina Masalska – Młodszy specjalista ds. PR ...
-
Dlaczego wystawiamy opinie o sklepach internetowych?
... Rozczarowanie jest motorem do działania dla zaledwie 5% internautów. Prawie 20% recenzuje produkty i usługi po praktycznie każdym zakupie, zaś 18% przyznaje, że bardzo rzadko zdarza ... klient miał dostęp do jak najbardziej aktualnych informacji – mówi Monika Siarkowska, PR & IR manager w Oponeo.pl. Czytanie opinii konsumenckich już stało się jednym ...
-
Spotify i długo długo nic, czyli streaming muzyki w social media
... , oprócz własnej muzyki, skutecznie promują również wybrane usługi tego rodzaju. O badaniu: Analizę oparto o dane z monitoringu internetu i mediów ... usługi oraz bibliotekę muzyczną. Monitorowano takie hasła jak: „Spotify”, „Tidal”, „Apple Music”, „Deezer”, „Google Play Music”. Analizę wykonano w Module Analitycznym IMM. Konrad Wróbel, Asystent ds. PR ...
Tematy: muzyka online, social media, monitoring mediów, muzyka za darmo, Spotify, Apple Music, Tidal -
Czy e-payment to już norma?
... O komentarz do wyników badań zespół idealo poprosił Igę Mrowińską, PR & Marketing Specialist w Przelewy24 – jednym z wiodących systemów płatności internetowych na polskim rynku ... sklepy internetowe, podczas gdy rodzimi operatorzy to jedynie pozostałe 26%. „Usługi oferowane przez firmy z kapitałem polskim i zagranicznym nie różnią się od siebie na ...
-
Całkiem nowy netPR.pl
... serwis przeznaczony dla dziennikarzy i mediów (media.netPR.pl) od serwisu adresowanego do firm i specjalistów PR (www.netPR.pl), który również dostosowano do nowej stylistyki media.netPR.pl. Zmodyfikowano ... oznaczać większą szybkość działania, stabilność i niezawodność oferowanych narzędzi. netPR.pl dostarcza narzędzia internetowe i usługi ...
-
Idealna firma wg internautów
... tu przede wszystkim o niezaleganie z terminowymi wypłatami za wykonywaną pracę oraz świadczone usługi czy dostarczane produkty. Odpowiedzi te potwierdzają dane Państwowej Inspekcji Pracy ... 53 proc. odpowiedzi. Komentarz ( Michał Wojcichowski z firmy Eventi zajmującej się PR) "Firmę tworzą przede wszystkim ludzie. Firmie, o której sami pracownicy źle ...
-
Pozycjonowanie stron WWW
... pozwalają znaleźć się na wyższym miejscu w wynikach wyszukiwania jak również otrzymać wyższy PR to popularność linków. Jest to całkowita liczba linków, które linkują do ... zdecydować się na płatne włączenie strony do katalogu wyszukiwarki. Wykupienie takiej usługi zapewnia na przykład indeksację stron w takich wyszukiwarkach jak AltaVista, Inktomi, ...
-
Systemy CMS w Vel.pl
... ). - Specjalizujemy się w systemach komunikacji firmy z klientem oraz narzędziach PR. W naszej pracy wykorzystujemy najnowsze technologie i tworzymy autorskie, zindywidualizowane ... Pal. Współpraca z partnerami pozwala Vel.pl na celu zaoferowanie kompleksowej usługi - od hostingu, poprzez webdesign, aż po wdrożenie systemów zarządzania witryną. - ...
-
Mapa Rynku Pracy - Luty 2005
... względem ilości zamieszczanych ofert. W lutym na drugiej pozycji z 11% znalazły się usługi. Liczba ogłoszeń pochodzących z firm usługowych nieznacznie się zmniejszyła i wyniosła 230 ... stanowiska te utrzymały miejsce w pierwszej piątce najczęściej rekrutowanych. Pracownicy działów PR oraz marketingu mogli znaleźć w lutym 157 ofert. Na podobnym poziomie ...
-
Tydzień 29/2006 (17-23.07.2006)
... dywidendy na atakowanie rządu polskiego, tj. nękanie procesami, prowadzenie lobbingu i czarnego PR. Według GUS wzrost wartości produkcji sprzedanej przemysłu wyniósł 2,8% m/m i 12,4% ... ta ma na celu przyciągnięcie na Śląsk centrów obliczeniowych, firm świadczących usługi m.in. w zakresie księgowości. Tereny w Czechowicach-Dziedzicach i Częstochowie ...
-
Wakacje przez Internet
... odwagi i przekonania do zakupów w sieci." Komentarz Dawida Sadulskiego, Internet & PR Manager Travelplanet.pl S.A. "Turystyka w Internecie to jeden z filarów sektora ... , a rynek nadal rośnie." "Wyniki osiągane przez biura podróży oferujące możliwość zakupu usługi turystycznej on-line świadczą o dużej roli, jaką w planowaniu wakacyjnych wyjazdów ...
-
Wizerunek firmy a budowanie przewagi konkurencyjnej
... przedsiębiorstwa. Dodatkowym argumentem jest fakt, że wybór towaru czy usługi nie zawsze oparty jest o pragmatyczne oceny klienta. Coraz częściej wizerunek dostawcy ... . Znaczy to, że wewnętrzne działy marketingu, agencje reklamowe i agencje PR zajmujące się realizacją komunikacji i prezentacji rynkowej firmy powinny korzystać z zaprojektowanych ...
-
Prezesi banków: co piszą media online?
... , nazwiska prezesów banków występują w kontekście komunikacji prowadzonej przez działy PR – wskazuje na to duża liczba powtarzających się tekstów o identycznej strukturze ... zakupów w USA. Informacje o badaniu Podsumowanie przygotowano przy wykorzystaniu usługi monitorowania internetu NewsPoint. Artykuły do analizy były wyszukiwane w oparciu o jedno ...
-
Dobra domena a promocja firmy w Internecie
... użyciem popularnych "ogonków" jest na pewno najlepszym wyjściem dla firm, w których nazwie lub nazwie produktu bądź usługi występują polskie znaki diakrytyczne. Firma taka powinna jednak oprócz domen z polskimi znakami diakrytycznymi zarejestrować ... . Marketingu i Public Relations w NetArt. Autor: Beata Mosór - Starszy Specjalista ds. Marketingu i PR ...
-
Rynek e-commerce: w 2009 r. stagnacja?
... deklarowało, że choć raz skorzystało z możliwości zakupu produktu lub usługi za pośrednictwem sieci – wynika z raportu „E-commerce w Polsce”, przygotowanego przez ... porównaniu z rokiem ubiegłym. O przyczynach ich rosnącej popularności opowiada Monika Janiszewska, Specjalista ds. PR w Skąpiec.pl: „Porównywarki cen mają tę przewagę nad innymi źródłami ...
-
Polskie sklepy online dobrze sobie radzą
... pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych, obecność w porównywarkach cen oraz promocję sprzedaży. Najmniej popularne okazały się działania PR, programy partnerskie oraz marketing szeptany i wirusowy. Wykorzystywane usługi i oprogramowania Do najczęściej wybieranych przez badane sklepy usług hostingowych w 2008 r. należały serwery wirtualne ...
-
Domena europejska z polskimi znakami
... na nowe trendy i na rynki zagraniczne. Daniel Kotyras, Dyrektor ds. Marketingu i PR w NetArt podkreśla: „Otwarcie rejestracji domen .eu ze znakami narodowymi to ważny ... szczególne znaczenie w przypadku przedsiębiorstw, w których nazwie lub nazwie produktu i usługi występują polskie znaki diakrytyczne”. Rejestracja domeny europejskiej nie wiąże się z ...
-
Sytuacja materialna Polaków 2010
... był narzędziem biznesmena. Z czasem dostrzeżono inne segmenty i teraz mamy również usługi i produkty do najróżniejszych grup: uboższych, starszych etc. Ta zmiana komunikacji i ... przedsięwzięciem Centrum im. Adama Smitha, Domu Badawczego Maison oraz Agencji PR MMT Management. MoneyTrack 2010 to druga fala badania. Badanie zostało przeprowadzone ...
-
Centra handlowe: Indeks Obrotów PRCH
... , takie jak: moda i akcesoria, usługi, restauracje, sklepy specjalistyczne, zdrowie i uroda itp. Polska Rada Centrów Handlowych jest organizacją non-profit. Od 2003 roku zrzesza firmy i osoby pracujące w branży nieruchomości centrów handlowych: zarządców, deweloperów, najemców, prawników, architektów, agencje PR, marketingu, etc. Obecnie to ponad ...
-
Budowa wartości firmy: które działy kluczowe?
... spowodowanym przez zastosowanie outsourcingu w tym obszarze. Marketing, zarządzanie marką oraz PR i IR – w obecnej gospodarce kiedy wyobrażenie produktu i jego cech odgrywa ... dostaw jest elementem decydującym o poziomie satysfakcji klienta i jego nastawieniu do kosztu usługi lub produktu, dział ten może stać się jednym z głównych elementów przewagi ...
-
Personal branding: kreowanie wizerunku firmy
... odpowiedzialny za budowanie prezencji firmy. Należy jednak podkreślić, że sektor PR coraz bardziej umacnia się na rynku polskim, o czym może świadczyć funkcjonowanie ... firmach gwarantujących wysokie wartości, a w rzeczywistości oferujących zupełnie innego rzędu usługi. Istotą personal brandingu jest bowiem nie tylko kreowanie pozytywnych aspektów ...
-
Media społecznościowe nową formą komunikacji
... Którzy pracownicy mogą występować oficjalnie, jako przedstawiciele firmy i odpowiadać na pytania internautów? Pierwsza odpowiedź to wyznaczona osoba z działu PR. W przypadku marki świadczącej masowe usługi i posiadającej rozbudowany dział klienta (np. firmy telekomunikacyjne) warto zastanowić się, czy nie wybrać kilku osób, których zadaniem będzie ...
-
Warto dbać o wizerunek firmy w sieci
... wyspecjalizowane agencje zajmujące się tworzeniem oraz odbudową wizerunku internetowego, zwanego Digital PR. Prasa papierowa a skrzynka na listy Internet to medium. Wyróżnia go trwałość, ... wynikach wyszukiwania pojawia się ten wpis. Chociaż jedna osoba jest niezadowolona z usługi, pojawia się on aż w pierwszej piątce na pierwszej stronie wyników. ...
-
Jest praca w e-commerce
... wysokości ponad 11 mld zł. Dwa lata temu prawie 7 mln Polaków kupowało produkty i usługi za pośrednictwem Internetu - Pracodawcy z branży e-Commerce bardzo intensywnie poszukują przede ... osób. Jest sporo chętnych, ale mało specjalistów – komentuje Marcin Janowski, PR Manager, agencji interaktywnej OX Media. Głównym atutem kandydatów, którzy ubiegają ...
-
Oferty pracy są, ale w wybranych branżach
... w Polsce dopiero się rozwijał i potrzebne były każde ręce do pracy w reklamie czy PR. Takie przeświadczenie pokutowało jednak w młodych ludziach także później, czego efektem jest ... nie mają też co liczyć … specjaliści HR oraz specjaliści ds. kadr. Te usługi coraz częściej są przez firmy outsourcowane, więc jeśli już, to takiej pracy lepiej szukać ...
-
Strategia marketingowo-rynkowa
... tak łatwy do zakomunikowania i tym samym z miejsca widoczny. Spora część firm oferujących usługi swoją przewagę koncentruje na cenie lub podejściu „więcej za mniej”. Istotą ... traktowane są jedynie jako wizytówki bez ładu i składu. Reklama i inne narzędzia, np. PR, uznawane są za konieczność. To łakomy kąsek dla mało twórczych, regionalnych agencji ...
-
Tożsamość w sieci
... i upodobania klientów, aby maksymalnie dopasować oferowane usługi w kontekście ich potrzeb i oczekiwań. Wyniki te są dla nas bardzo ważnym wskaźnikiem przy wprowadzaniu na polski rynek nowoczesnych rozwiązań, jak np. płatności mobilnych”- komentuje Luiza Derek, Business Leader Marketing & PR Head, Poland. Metodologia W okresie od ...
-
Co czeka social media w 2014 r.?
... rozwoju i edukacji rynku social media - zarówno marketerów, jak i osób oferujących usługi SM – mówi Michał Lewandowski z agencji Walk. – Oby też rozwinęła ... powinien przynieść także weryfikację skuteczności działań z blogerami i odróżnienie tych, którzy mają mocny PR od tych, którzy mają dobrą i lojalną społeczność – podsumowuje Anna Robotycka z ...
-
Oferta turystyczna dla par: romantycznie nie tylko w Walentynki
... która odbyła się do 3 miesięcy wcześniej – mówi Klaudyna Mortka, specjalista ds. PR w portalu turystycznym Wakacje.pl. Ślub na plaży albo… na grzbiecie słonia Można ... , to nie tylko cała ceremonia ślubna, ale też organizacja przyjęcia dla gości, usługi fryzjerskie, kosmetyczne czy fotograficzne – dodaje Klaudyna Mortka. Coraz bardziej popularne są ...