-
Firmowa strona internetowa: co przyciągnie potencjalnych klientów?
... potencjalnego klienta danych kontaktowych może zapewnić dostęp do kilku rodzajów treści lub do contentu specyficznego tylko dla danej usługi bądź produktu. Nie ... 4. Benchmarki, oceny lub kwestionariusze W zależności od oferowanego produktu lub usługi, możesz zapewnić odwiedzającym dodatkową wartość, w postaci banchmarków, ocen, quizów lub ankiet. ...
-
Wydatki na IT w 2014 r. - wzrost będzie niewielki
... się dostępne dla coraz szerszej grupy konsumentów ... więc przewidywanej ilości zakupów, wartość wydatków spadła. Powodem był wzrost konkurencji ... klienta. Dlatego dane rozwiązanie powinno być na bieżąco dopasowywane do dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości rynkowej. Co ważne, potrzeba elastyczności czy skonsolidowania określonych funkcji produktu ...
-
Projekty unijne: jak zadbać o ich marketing?
... przedmiotów importowanych głównie z Azji. Przydatność, estetyka i wartość promocyjna takich gadżetów są często wątpliwe ... długo przed powstaniem finalnego produktu. Jak jednak je zaplanować, by już ... ustrukturyzować, by rzeczywiście stały się dla nas użyteczne. Pomaga w tym ... punktach sprzedaży i bezpośrednie dotarcie do klienta, np. za pośrednictwem ...
-
5 obszarów, w których Big Data rewolucjonizuje marketing
... , co zeszłoroczny śnieg. Do niedawna podobną wartość przypisywało im większość przedsiębiorstw, jednak okres ... utrzymywaniu relacji konsumenckich. Poznanie szczegółowego profilu klienta pomaga w opracowaniu skutecznych kampanii reklamowych, a analiza jego ... w jaki sposób klienci korzystają z produktu oraz wyodrębnić zaniedbane segmenty, dla których ...
-
Mobilny CRM
... TechNet, 2002a]: Wprowadzanie zamówień w bezpieczny sposób bezpośrednio u klienta, Raportowanie o dostępności produktu oraz czasie dostawy, Śledzenie i szeregowanie pojawiających się ... urządzeń mobilnych. Każdy element danych powinien bowiem tworzyć pewną wartość dla użytkownika. W rezultacie nie musi on nawigować przez rozbudowane menu w ...
Tematy: -
Wizjoner czy marketingowy liczygrosz
... produktu, jak i relacji międzyludzkich. Żadne przedsiębrane przez nas programy oceny wyników naszych działań - mierzenie, ważenie i liczenie - nie powiedzą nam tyle, co ich bezpośredni odbiorca - klient. Oto kilka korzyści dla firmy osiaganych z przeprowadzenia badania satysfakcji: - informacja na temat konkretnych oczekiwań klienta ...
Tematy: -
Rynek usług zarządzania dokumentami w Polsce
... klienta. Jak prognozuje IPSOS, w ciągu najbliższych dwóch lat wartość polskiego rynku usług związanych z zarządzaniem dokumentami w firmach podwoi się. W 2005 roku rynek ten miał wartość 120 mln USD. Koniec z papierem Najważniejsze dla ...
-
Sklepy internetowe w Polsce 2007
... wzrosła o 66% w porównaniu z rokiem ubiegłym, osiągając wartość 4,5 mld zł. Przewiduje się, że tendencja ... powodzeniem rozpocząć sprzedaż przez Internet jakiegokolwiek produktu lub usługi. Może to ... gdy po złożonej reklamacji przez klienta nie ma możliwości dostarczenia ... więcej sklepów internetowych, dla których ważne jest potwierdzenie swojego ...
-
Organizacje sportowe: kreowanie silnej marki
... produktu lub usługi. Co z tego, że nasz klub ma nazwę, skoro wszystkim kojarzy się ona z fatalną organizacją, niskim poziomem widowisk, brakiem bezpieczeństwa i poczucia choćby minimalne- go komfortu? Marka może mieć wartość ... zarządzanie, organizacja, obsługa klienta, a także, jaka jest ... aspekt ma decydujące znaczenie dla siły marki. Marki oparte na ...
-
Kreatywność w marketingu
... celem pozostaje skuteczna perswazja komunikacyjna i sprzedaż. Dla twórcy natomiast celem ... schematach dystrybucji i akwizycji klienta, polityce cenowej, programach filiacyjnych ... szczególności dotyczy to relacji postrzegana wartość – postrzegana cena. I tu ... zmieniła się radykalnie bez jakiejkolwiek modyfikacji produktu w momencie, gdy dodano trzecią ...
-
Jakie szanse mają małe sklepy?
... klienta jest bowiem 5-10 razy bardziej kosztowne niż utrzymanie dotychczasowego. Rosnąca wartość czasu szansą dla małych Zmieniający się styl życia polskich konsumentów paradoksalnie może być szansą dla małych placówek handlowych. Żyjąc w coraz większym pośpiechu, czas nabiera dla ...
-
Obniżki cen: czy warto je stosować?
... produktu lub usługi: tzw. core value, czyli wartość podstawowa, to cechy, które ma wiele produktów z danej kategorii. Dla samochodu jest to przewiezienie cię z punktu A do punktu B, dla komputera to możliwość sprawdzenia poczty, połączenia się z internetem itp. Oczywiście wartość podstawowa jest różna dla ...
-
Najcenniejsze marki świata 2017 - handel detaliczny
... wprowadziło zmiany, aby lepiej dostosować się do potrzeb klienta. Przykładowo sieć Carrefour (nr 17, wartość 6,8 mld USD) utworzyła wiele mniejszych sklepów ... wartość dla akcjonariuszy. Kluczowym elementem przy określaniu wartości marki jest jej postrzeganie przez konsumentów, ponieważ marki są wypadkową wyników biznesowych, atrakcyjności produktu, ...
-
Co dalej z e-commerce? O wielu sprawach zadecyduje technologia
... rozwój e-commerce w Polsce. Według szacunków wartość rynku zakupów online w Polsce na ... zakupy właśnie za pośrednictwem mediów społecznościowych. Automatyzacja obsługi klienta Gartner przewiduje że na koniec 2020 roku już 85 ... produktu. Wirtualna rzeczywistość pozwala sklepom internetowym na stworzenie bardziej spersonalizowanego doświadczenia dla ...
-
Markowe wydarzenia
... dla niej znak, która rozszerza jej znaczenie znacznie poza "zastrzeżony znak firmowy określający producenta wyrobu, nazwę firmy lub nazwę handlową określonej grupy towarów"2. We współczesnym ujęciu marka obejmuje poza kombinacją produktu ... : kultura, osobowość, wartość, kapitał, użyteczność, image, ... poprawa wskaźnika satysfakcji klienta o jeden punkt ...
Tematy: -
Podróże Internautów 2002-2004
... i dojazdu własnego) wynika ze specyfiki produktu. Wynika to z tego, ... dużo zwiedzać, a standard hotelu był dla nich sprawą drugorzędową. 10. Kiedy ... 11. Wartość rezerwacji Osiągnięta średnia wartość rezerwacji jest znacznie wyższa niż średnia wartość ... jednak na określenie jednolitego profilu klienta internetowych biur i serwisów turystycznych. ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 32/2016
... się produktu – ... Wartość kontraktu wynosi blisko 2,2 mln euro. – Detektory podczerwieni realizowaliśmy dotąd na krótkie zamówienia, chociaż bardzo staramy się to optymalizować – precyzuje Adam Piotrowski. – Efektem zmiany jest kontrakt z Emerson Electric. Udało nam się przekonać tego klienta ... Najważniejszym rynkiem zagranicznym dla spółki w ubiegłym ...
-
Jak osiągnąć świąteczny sukces w e-commerce?
... klienta, dzięki odpowiedniej polityce zwrotów Podobnie jak nasi europejscy sąsiedzi, uznajemy łatwy proces zwrotu i wymiany zakupionego produktu ...
-
Reklama natywna - 5 najważniejszych zalet
... dla obydwu stron: dla reklamodawców i dla odbiorców treści. To forma, która dobrze integruje się z miejscem, w którym występuje i przedstawia realną wartość dla użytkownika. Kryterium reklamy natywnej spełniają treści, w których promocja naszej firmy czy produktu ... swoją wiedzą. Takie potraktowanie potencjalnego klienta przekonuje go dużo ...
-
Zakupy online: jak zatrzymać klientów porzucających koszyki?
... produktu jest jednym z najwyższych na świecie- 84%) niedociągnięcia mogą kosztować biznes wiele. Dla firm pozytywną stroną tej często frustrującej utraty współczynnika konwersji jest to, że transakcja już się prawie odbyła, a ruch na stronie sklepu, jego asortyment czy projekt „doświadczenie klienta ... powinni zwiększyć wartość klienta w całym okresie ...
-
Reklama w internecie: atrybucja nową bronią marketingu?
... przypisany sukces w postaci nakłonienia klienta do wykonania pożądanej czynności (uzyskanie konwersji), czyli najczęściej zakupu produktu lub usługi. ... . Kluczową kwestią jest przypisywanie tzw. wag dla kliknięć. Każdy marketer bazując na posiadanej wiedzy ... , biorąc pod uwagę m.in. „całościową wartość klienta” (Customer Lifetime Value - CLV). Biorąc ...
-
5 rzeczy, które mogą pogrążyć e-commerce w okresie świątecznym
... a tym chociażby liczby - z danych Adobe wynika, że wartość sprzedaży w amerykańskim e-commerce sięgnęła w tegoroczny Black Friday ... dla właściciela - Lubię to i kupuję to? Czy social media sprzedają? Po pierwsze, jak wynika z danych firmy Bain & Company, pozyskanie nowego klienta ... na stronę www i dokonać zakupu produktu okazuje się, że jest on już ...
-
Customer experience: jedyny sposób na konkurencję?
... oprogramowanie i inne usługi) osiągną wartość niemal 550 miliardów dolarów, w porównaniu z ... mogą walczyć o klienta jedynie dobrą ceną czy dostępnością. Dla konsumentów z cyfrowego ... klienta”? Trzeba zobaczyć, który obszar naszej działalności wymaga poprawek. W praktyce oznacza to zbudowanie map doświadczeń w procesie korzystania z usługi czy produktu ...
-
Polscy konsumenci kochają małe sklepy
... klienta wartość dodaną, wynika, że najczęściej wskazywana (dominanta) odpowiedź na to pytanie to aż 25%! W ekstremalnych przypadkach, głównie związanych z oferowaniem wyższej jakości produktów, cena produktu ... z biologią – im większe zróżnicowanie, tym więcej korzyści. To kluczowe dla zdrowej gospodarki. Niektóre duże przedsiębiorstwa handlowe, w ...
-
Jaka przyszłość czeka systemy ERP? 2020 rok przyniesie zmiany
... produktu lub usługi do ich potrzeb. Poprawa jakości obsługi klienta, a nawet spersonalizowana oferta, są głównym celem, jaki powinny sobie postawić przedsiębiorstwa w warunkach nasilającej się konkurencji. Lepsza obsługa klienta ...
-
Turcja, Grecja czy Egipt: gdzie spędzamy wakacje?
... wartość rezerwacji na minione wakacje? Jaki rodzaj wyżywienia preferują polscy turyści? Na jak długo najczęściej wyjeżdżamy? W 2021 roku Polacy chętniej niż przed rokiem korzystali z usług agentów turystycznych – mówi Jolanta Kołodziejczyk, dyrektor produktu ... klienta ...
-
Polski rynek ERP 2005-2009 r.
... 2004 roku rynek ten osiągnął wartość ponad 135 milionów USD, ... produktu za relatywnie niską cenę. Teraz rodzime spółki coraz częściej mają w rękach kolejny atut; systemy informatyczne, które efektywnie wspomagają zarządzanie produkcją, logistyką, handlem, czy obsługą klienta ... się jednocześnie łatwiejszym kąskiem dla międzynarodowych koncernów, które ...
-
Outsourcing - dlaczego się nie udaje?
... klienta - zlecającego. W tym – co zaskakujące – prawie jedna czwarta powodów to niesprecyzowane oczekiwania ze strony klienta ... decyduje się na wytwarzanie produktu czy usługi w ramach własnych struktur ... przypadku bardzo wysokiego potencjału dla firmy przy jednocześnie ograniczonej ... wynieść korzyści, gdzie tworzona byłaby znacząca wartość dodana. Kiedy ...
-
Jak polski e-commerce może pozyskać zagranicznych klientów?
... klienta, który kupuje w sieci częściej i za więcej – wyjaśnia Maciej Wyszyński w Sociomantic Labs. Niech cię zobaczą, niech cię zrozumieją Programmatic marketing pozwoli dotrzeć do zagranicznych klientów z „grubszym portfelem” przeznaczanym na zakupy w sieci, a dodatkowo tych rzeczywiście zainteresowanych kupnem konkretnego produktu ...
-
Black Friday i Cyber Monday, czyli jak upolować okazje?
... między sobą walkę o klienta i prześcigają się ... wartość orientacyjna. Sprzedawcy nie są niczym zobowiązani do jej przejęcia i z reguły oferują dany artykuł nieco taniej, by uczynić go bardziej atrakcyjnym dla ... produktu i sprawdzić, czy dany sprzedawca rzeczywiście do niej, a nie do sugerowanej ceny producenta doliczył rabat. Pułapka na akcesoria Dla ...
-
Zabezpiecz się na Black Friday i Cyber Monday
... rozwoju. W skali roku wartość obrotów na jednego klienta wynosi 243 euro, a tymczasem średnia krajów europejskich wynosi przeciętnie 970 euro. Prognozy dla branży e-commerce są jednak bardzo ... to wpływ? Poniżej kilka z nich: koszt dostawy przewyższa cenę produktu; zbyt skomplikowany proces realizacji zamówienia; długi okres oczekiwania na dostawę ...
-
Smart Commerce przyszłością handlu
... nich nie wytrzymało w sieci dwóch lat, podczas gdy dla stron założonych w 2016 r. wartość ta wyniosła już 15,21 proc ... Przez ostatnie kilkadziesiąt lat w handlu dominowała filozofia, że klienta należy po sklepie „przegonić”, aby spędził ... w której klient wysyła przez ten komunikator zdjęcie produktu, który zobaczył w reklamie bądź na bilboardzie, a bot ...
-
Czego boją się CEO? Wygrywa inflacja, ale zagrożeń jest więcej
... klienta, zwiększenie lojalności i kontrolę cen. Ponad połowa (55%) badanych członków zarządów firm zauważa, że poprawa doświadczeń klienta miała pozytywny wpływ na postrzeganie marki. To z kolei buduje lojalność wobec danego produktu ...
-
Jak zadbać o User Experience (UX) w m-commerce? Najnowsze rekomendacje
... dobrze wiedzą, jak trudno jest pozyskać klienta. Wkładają wiele wysiłku w ... do poprawy polskiego m-commerce, to duża wartość dla przedsiębiorców, którzy chcą odpowiednio skalować ... produktu w kategorii, a w trakcie jednej sesji użycia użytkownik często wielokrotnie zmienia zaznaczone parametry. Warto zadbać o to, żeby stan filtrów był widoczny dla ...
-
Optymalizacja internetowej kampanii reklamowej
... produktu jedynie za pomocą wspomagających narzędzi. Kampania musi zostać wsparta emisją bannerów i wysyłką e-mailingu, dla ... - koszt reklamy niezbędnej do dokonania jednego zakupu), - średnia wartość transakcji, - zysk na transakcji. Wszystkie ... satysfakcjonujący koszt pozyskania nowego klienta. W pierwszej kolejności na takie warunki współdziałania ...
Tematy: