-
Jak pozyskać i zatrzymać klienta w Internecie?
... i wyszukiwarkach. Bannery Kampania bannerowa ma dwie odmiany - kampanię produktu oraz kampanię marki. Kampania produktu ma na celu ... klienta niż zdobyć nowego. Co więcej, koszt pozyskania nowych klientów częstokroć przewyższa wartość ... zamówień, etapie ich realizacji i warunkach płatności. Dla klienta duże znaczenie ma możliwość dokonania korekty ...
-
Jak poznać preferencje klienta?
... dla sukcesu w każdej dziedzinie, jednak na polu rozwoju produktu panuje pojęciowy zamęt, ponieważ firmy wciąż definiują „wymagania” podobnie jak wszelkie inne rodzaje informacji od klienta: życzenia klienta ... przez klienta. Dopiero wtedy, gdy postanowi skupić się na zadaniu, a nie na kliencie, będzie zdolna niezawodnie wytwarzać wartość dla klienta. ...
-
5 etapów obsługi klienta
... możesz być zaskoczony, kiedy Twój klient zadzwoni do Ciebie i doceniając wartość produktu powie: „Pamiętam, jak namawiał mnie pan do zakupu tego ... klienta na każdym z pięciu etapów – od zainteresowania konkretnym produktem, przez wzmocnienie zainteresowania, aż po zamknięcie sprzedaży i dostarczenie produktu klientowi. Daj mu odczuć, że jest dla ...
-
Wprowadzenie produktu na rynek: jak szacować sprzedaż?
... firm wielu aktywności, tj. zdefiniowanie wartości dla klienta, ustalenie strategii cenowej, stworzenie polityki sprzedaży ... określenia wartości całego rynku dla nowego produktu lub usługi. Podstawą dla tego szacunku ... dla definicji segmentu może być struktura geograficzna (np. wybrany region lub miasto), profil klienta czy pułap cenowy. Jeżeli wartość ...
-
Satysfakcja klienta a zarządzanie doznaniami
... klienta są krytyczną zmienną pośredniczącą w budowaniu satysfakcji klienta. To bilans satysfakcji przekłada się bezpośrednio na lojalność wobec firmy, produktu, a w rzeczywistości marki. Na satysfakcję klienta wpływa znacznie więcej niż sama obsługa czy konsumpcja produktu ... dla klienta, czy wręcz odwrotnie, są nieprzyjemnym przeżyciem dla klienta ...
-
Prezentacja handlowa: kiedy oczaruje klienta?
... produktu, rozwiązania, usługi ale skupiasz się przede wszystkim na tym co zdefiniowałeś że jest ważne dla klienta ...
-
Ustalanie ceny produktu, czyli pricing i jego zalety
... produktu, czyli tzw. pricing, pozwala zwiększyć zyski o minimum 5% - wynika z badania, którym KPMG poddała firmy funkcjonujące na rynku brytyjskim. Szansą dla przedsiębiorstw jest przede wszystkim analityka danych klientów oraz kształtowanie cen w oparciu o subiektywną wartość produktu ...
-
Wartość dodana marki nie tylko materialna
... klienta. Mówią mu: Wypróbuj! Czyli przetestuj, sprawdź i podejmij decyzję, czy oferta jest dla ciebie odpowiednia. Klient otrzymuje różne szanse na sprawdzenie produktu ... rozwój konkurencyjności marki. Wartość dodana marki coraz częściej przestaje być postrzegana wyłącznie w kontekście elementów materialnych. Okazuje się bowiem, że dla konkurentów nie ...
-
5 skutecznych rad na zatrzymanie klienta e-commerce
... dla każdej z nich z osobna. Rabaty można zastosować także w momencie, gdy klient „porzuci koszyk zakupowy”. Wtedy, jako dodatkową zachętę można zaproponować właśnie obniżenie ceny produktu ... stanie podzielić ich ze względu na wartość dokonanych zakupów, rodzaje dotychczas ... szanse nie tylko na utrzymanie klienta, ale przede wszystkim na zwiększenia ...
-
Wartość finansowa marki
... wartość finansową marki wpływa również jej jakość, która występuje w stosunku wprost proporcjonalnym wobec takich wartości, jak lojalność czy zaufanie (wierność) klienta ... rynki bez konieczności udoskonalania produktu nakładającego dodatkowe koszty. W rzeczywistości sprawdza się tylko w przypadku marek o znaczącej wartości dla konsumenta. ...
-
10 kluczowych trendów w obsłudze klienta firm produkcyjnych
... produktu / komponentu – 71%, dane ze wskaźników – 59%. 4. Firmy chcą dbać o wrażenia klienta w każdym punkcie kontaktu Modele zarządzania firmami produkcyjnymi wciąż bardzo bazują na silosach, skupiając są na dostarczaniu najlepszego produktu ...
-
Zarządzanie doświadczeniem klienta
... produktu. Zawsze istnieje przy zmianach ryzyko utraty konsumentów. Aby temu zapobiec, zaleca się porówniania KPI z doświadczeniem klienta. Skąd ten pomysł? Za jakiś czas może okazać się, że nowość cieszyła się tylko chwilowym zainteresowaniem, ponieważ po dłuższym testowaniu produktu ...
-
Wysoka jakość obsługi klienta nowym źródłem przychodów
... produktu innym klientom; FCR (First Contact Resolution Rate) – mierzy ilość spraw rozwiązanych w pierwszym kontakcie. Co ważne, aż 75% działów obsługi klienta mierzy jakość doświadczeń wśród własnych pracowników. Kluczowe wnioski z raportu: 82% szefów działów obsługi klienta ...
-
Wartość dodana w marketingu, czyli co?
... klienta i nieustannie się rozwijać, by nadążać za jego potrzebami. Żeby trafić do świadomych konsumentów, do ich wymagań trzeba dostosować wszystkie narzędzia. Jak to zrobić? Należy na przykład dokładnie przemyśleć, co przekazuje opakowanie produktu. Powierzchowny przekaz (typu: naturalny – bo zielony, dla ...
-
Dobry czas dla alkoholi premium
... dla producentów i dystrybutorów. Czy jednak walczyć o klienta można wyłącznie niską ceną? Paradoksalnie, dla ... wartość. Bardzo dobre wyniki zanotowały wina premium, a także musujące, takie jak prosecco, asti i cava. Wzrost zanotowała także whisky – i to zarówno pod względem wolumenu, jak i wartości. Podobnie rynek łaskawy był także dla ... produktu, tak ...
Tematy: alkohol, rynek alkoholi, sprzedaż alkoholu, spożycie alkoholu, alkohole, alkohole premium, piwo, wino, brandy, koniak, whisky, gin, rum -
Program lojalnościowy dla b2b/b2c
... programu jest klient docelowy, który używa produktu. Na rynku B2B uczestnikiem programu jest pośrednik ... wartość nagród przypadających na uczestnika jest nieporównywalnie większa i może stanowić istotny bodziec motywujący do określonych zachowań. Inna jest skala powszechności informacji o programie W przypadku programu lojalnościowego dla klienta ...
-
Dziś bardziej niż cena liczy się wartość dodana?
... na jego codzienność lub prowadzenie biznesu. Wysoka jakość obsługi klienta – serdeczni, ale profesjonalni sprzedawcy to niekiedy główny powód, dla którego konsumenci decydują się powtórzyć zakup, szczególnie jeśli chodzi o usługi. Jak opracować wartość dodaną produktu? Pierwszym krokiem jest określenie, które cechy oferowanego produktu/usługi ...
-
Opinie konsumentów istotne dla firmy
... w sposób dotkliwy dla firmy. Nakręcił ... produktu. I jedno jest pewne – firmy posiadające w ofercie przeciętne produkty, a doskonałą obsługę klienta, rzadziej spotykają się z rozpowszechnianiem negatywnych opinii niż firmy z najlepszymi produktami, a fatalną obsługą klienta ... klienta podejdzie elastycznie do problemu, marka zyska jeszcze jedną wartość ...
-
Moda w e-commerce: zwroty wyzwaniem dla logistyki
... produktu z intencją odesłania części egzemplarzy. W takim schemacie przesyłka zwrotna, często na koszt sprzedawcy, jest z góry wkalkulowana w proces zakupowy. Jest to jednak praktyka w pełni legalna, choć ze względu na dublowanie procesu dostawy, bardzo obciążająca logistykę. Opisany standard zakupów jest również problemem dla ...
-
Aplikacje zakupowe walczą o klienta
... z niedopasowaniem aplikacji do potrzeb konsumentów, instalowaniem produktu z ciekawości lub nieprzemyślanymi działaniami reklamowymi ze strony wydawców ... klienta mobilnego, a także ułatwienia w zakresie płatności mobilnych. Aplikacje – poza prezentacją aktualnej oferty promocyjnej – będą coraz częściej oferować „wartość dodaną”, dostępną jedynie dla ...
-
Event marketing: jaką wartość mają spotkania biznesowe?
... wartość klienta). Eventy w rozumieniu działów marketingu, sprzedaży, HR i PR to między innymi szkolenia, spotkania, meetupy, konferencje, wyjazdy integracyjne, wydarzenia CSR i wiele innych form, które firma organizuje dla ...
-
Relacje z klientem w e-biznesie
... produktu, czyli całkowita lub częściowa zamiana jego postaci z materialnej na cyfrową, zamiana atomów na bity) oraz wzbogacanie produktu w informacje, indywidualizacja oferowanej kompozycji wartości do preferencji klienta lub użytkownika, usieciowienie, czyli wykorzystanie potencjału innych klientów w budowie wartości dla klienta ...
-
Lojalność partnerów w relacjach biznesowych
... klienta posiadała ona największą wartość. Warto przy tej okazji uświadomić sobie, że dostawcy mają naturalną tendencję do przeceniania swojej roli i swojego znaczenia dla klienta. Choć dany kontrakt może być "kontraktem życia" dla dostawcy, to z punktu widzenia klienta jego znaczenie dla zasadniczego biznesu może być marginalne. Przykładowo, dla ...
Tematy: -
Firmy internetowe i ich relacje z klientami
... dla klienta, zgodnie z którym klienci biorą pod uwagę cenę oraz niefinansowe koszty takie jak ryzyko. Zwiększenie zaufania, a tym samym obniżenie niefinansowych kosztów, pozwala na podwyższenie ceny przy zachowaniu tego samego poziomu wartości dla klienta ... wiązać się z napływem wartości. Wartość ta ... od opłat za wystawienie produktu na aukcji. Firmą ...
-
Decyzje zakupowe są nieracjonalne
... odczuć u klienta, by proces zakupu był dla niego przyjemnością. Płatność oddalona w czasie jest mniej bolesna niż dokonywana w momencie nabywania produktu. Inną drogą do minimalizowania „bólu klienta” jest poznanie jego mentalnego systemu wartościowania pieniądza. Chociaż ekonomiści uważają, że każda złotówka ma taką samą wartość lub przynajmniej ...
-
Zdjęcia, czyli droga do sukcesu w e-commerce
... zaoferować lepsze doznania dla klienta”. A przedsiębiorcy, prowadzący sklepy w internecie, mówią wprost, że obecnie znaczenie ceny maleje. A w sieci o tych doznaniach decyduje sposób prezentacji produktu, przede wszystkim to, jak jest on pokazany oraz opisany. I choć informacje o produkcie mają znaczenie, bo są ważnym źródłem wiedzy dla klienta (46 ...
-
Dlaczego więcej niż 90% MSP nie podejmuje jeszcze wysiłków na rzecz wdrożenia CRM?
... klienta aby móc przedstawić odpowiednią ofertę. Następnie zdołać się wywiązać z zawartej umowy i to za cenę akceptowalną dla klienta ... A są również na niej: cena produktu, jakość produktu, warunki dostawy, jakość obsługi, warunki gwarancji,..., ... wystarczająco łatwe w obsłudze. Słowem stanowić istotną wartość dla użytkownika czyli klienta. Niniejsza ...
Tematy: -
Wszystko o ASO – pozycjonowanie aplikacji mobilnych w pigułce
... wartość pozycjonowania swoich produktów w internecie. Gdzie trzeba zacząć? Przede wszystkim od przeczytania wszystkiego, co powinieneś wiedzieć o technikach ASO. Zostań mistrzem ASO ASO to skrót od App Store Optimization i można je w skrócie wyjaśnić jako pozycjonowanie dla ... informacje dotyczące produktu oraz korzyści dla klienta. Opis może mieć ...
-
Dobry model biznesowy receptą na sukces
... wyjątkowy model biznesowy dla dość przeciętnego produktu. A wspomniana ... wartość i jak ją dostarcza klientom oraz jak na tym zarabia. Mówiąc bardziej szczegółowo, jest to zestaw elementów, które pozwalają odpowiedzieć na kilka podstawowych pytań dotyczących prowadzonego biznesu, takich jak: co firma oferuje; co stanowi największą wartość dla klienta ...
-
Budowa wartości firmy: które działy kluczowe?
... W okresie kiedy odpowiednie przedstawienie produktu ma większą wartość niż jego zaawansowanie techniczne ... satysfakcji klienta i jego nastawieniu do kosztu usługi lub produktu, dział ten ... produktu dla konsumenta. Dostępność ta może być rozumiana przy wąskim postrzeganiu kompetencji działu sprzedaży jako kanały i miejsca oferowania danego produktu ...
-
7 kroków do sukcesu telekomu
... głosowe i transfer danych. Jednak rosnące znaczenie dla konsumentów mają także takie cechy produktu jak peratorzy, którzy są w stanie ... klienta, wycofywanie nieatrakcyjnych usług i rozwój produktów stanowiących dużą wartość dla klienta. Wykonanie i mobilizacja: Zaangażowanie różnych działów firmy w celu zapewnienia maksimum komfortu klienta ...
-
Zachowania konsumentów w dobie zakupów omnichannel
... dla konsumentów offline jest chęć osobistej oceny produktu i jego natychmiastowy odbiór. Sieci handlowe, chcąc pozyskać nowych internetowych klientów muszą poszukać odpowiedzi na pytanie jakie rozwiązania logistyczne i związane z doświadczeniem klienta ... dla klienta głównie wygodę i łatwiejszy dostęp do szerszej gamy produktów. Tym samym dla ...
-
E-commerce cierpi przez porzucenie koszyka
... w specyfice sprzedaży online: łatwo dostępnej i wygodnej dla klienta, ale równie „łatwej” w rezygnacji z zakupów. Wśród „ ... by klient mógł od początku obliczać wartość swojego zamówienia, oswajając się z jego kwotą. ... na dostawę produktu. Klienci mogą odczuwać dysonans pomiędzy natychmiastowym otrzymywaniem produktu w sklepie stacjonarnym, a kilkoma ...
-
Jak Internet wpływa na decyzje zakupowe klientów?
... ? Miks marketingowy jest ujęciem z punktu widzenia producenta. W takiej perspektywie cena oznaczała wartość produktu w pieniądzach, a konkurowanie ceną oznaczało najczęściej… jej obniżanie. Od ... cena wygląda nieco inaczej. Cost (ang. koszt) dla klienta jest sprawą bardziej skomplikowaną. Zakupy dla konsumenta składają się nie z jednej, ale z trzech ...
-
Opinie klientów lepsze niż reklama
... dla niemowląt, a grupą konsumentów, którzy dokonują wyborów niemal wyłącznie na podstawie opinii, są młodzi rodzice, a konkretnie matki. W badaniach Streetcomu z 2012 r. 93% kobiet zadeklarowało, iż przed zakupem pierwszych kosmetyków dla dziecka spytało o zdanie znajome matki, a aż 80% respondentek zrezygnowało z zakupu produktu dla ... klienta ...