- 
Strategia marketingowo-rynkowa
... klientów. Należy permanentnie analizować swój łańcuch dostaw i wartości funkcjonalne marki. Polskie przedsiębiorstwa muszą zapomnieć o nawyku sprzedawania tego, co się wyprodukuje. ... wielu sprzedawców różnych sieci retailowych kompletnie nie wpisuje się w wizerunek marki: ani pod względem zachowania, obsługi, ani wiedzy o ofercie, nie wspominając ...
 - 
Zadania menedżera ds. social media
... wizerunek marki ... marki, utrzymując zarazem aktualny stan wiedzy dotyczącej wydarzeń w branży. Potrzebne umiejętności: Umiejętność szybkiego znajdywania niezbędnych informacji, głód wiedzy, profesjonalne umiejętności komunikacji 4. Pracownik działu obsługi klienta Osoba prowadząca działania z zakresu social media stanowi głos całego przedsiębiorstwa ...
 - 
Polskie firmy i ich obecność w Internecie
... siedziby przedsiębiorstwa, zwraca uwagę na szereg detali. Takie cechy jak położenie, wygląd biura, wystrój wnętrza wpływają na pierwsze wrażenie i budują wizerunek firmy. ... Warto zadbać, aby adres internetowy, który często jest znakiem firmowym i elementem marki, nie trafił w niepowołane ręce. Korzystanie z darmowego hostingu Ostatnią pozycją na ...
 - 
Identyfikacja wizualna banku nie jest bez znaczenia
... Identyfikacja wizualna jest jednym z tych czynników, które istotnie wpływają na wizerunek marki instytucji. Zadaniem brandu jest przyciąganie uwagi, przekazanie informacji o ... tylko chęcią odświeżenia i zaktualizowania marki, ale również wyrazem głębszych zmian w jej pozycjonowaniu lub ogólnej strategii przedsiębiorstwa. Ekspertka z Saatchi & ...
 - 
Jak pozyskać i zatrzymać klienta w Internecie?
... i dokonało zakupów. Celem kampanii marki jest budowanie wśród internautów świadomości marki oraz zaznajomienie się z ... się stało trzeba zbudować firmie odpowiedni wizerunek oparty na zasadach stabilności i wiarygodności. Ważnym ... , których naprawdę chcemy zatrzymać. Celem każdego przedsiębiorstwa, nie tylko internetowego, jest maksymalizowanie zysków, ...
 - 
Czy organizacje pozarządowe potrzebują PR?
... w niewolniczej pracy. Warto jednak podkreślić, że w całym zamieszaniu wokół marki, kryzysie wizerunkowym odbijającym się echem w mediach tradycyjnych oraz ... wizerunek organizacji jest chociażby wolontariat pracowniczy. Osoby biorące udział w tego rodzaju projektach jednoczą się pomagając innym. W tym miejscu spotykają się NGO i przedsiębiorstwa ...
 - 
LinkedIn i GoldenLine skutecznie sprzedają
... przedsiębiorstwo może zaprezentować wiedzę, doświadczenie i wykreować swój wizerunek – eksperta. Co więcej, administrator grupy może wysyłać wiadomości ... marki. Za jego pośrednictwem istnieje możliwość stworzenia sieci potencjalnych klientów. Nie warto rezygnować z serwisów biznesowych podczas budowania strategii marketingowej przedsiębiorstwa ...
 - 
Firmy rodzinne = 18% PKB
... marki, a Polacy coraz częściej to dostrzegają. Wiele z nich jest znana i rozpoznawalna w branży także w Europie i poza nią. Konfederacja Lewiatan, badając w 2014 r. przedsiębiorstwa mikro, małe ... dzieci „Świat pieniądza”) i przedsiębiorczość młodych ludzi. I budować wizerunek, na który firmy rodzinne w pełni zasługują – przedsiębiorstw rozwijających ...
 - 
Jaką strategię innowacji zastosować?
... prze to przewagę kosztową nad konkurentami, poprawić swój wizerunek na rynku, osiągnąć korzystne warunki finansowe (dzięki ... buta. Te działania umożliwiły firmie zbudowanie globalnej marki, wyprzedzenie rywali takich jak Adidas czy Puma i awans ... . 16% ogółu), co może okazać się korzystne dla przedsiębiorstwa, które koncentruje się właśnie na takiej ...
 - 
Firma rodzinna: dobry czy zły pracodawca?
... treści, budujące społeczność wokół danej marki, firmy – przekonuje Katarzyna Rek, Dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej Grupy On Board Think Kong. Z raportu „Wizerunek firm rodzinnych jako pracodawcy” wynika również, że do wyboru oferty pracy pochodzącej od przedsiębiorstwa rodzinnego, młodych pracowników najbardziej motywowałaby stabilność ...
 - 
Patenty i znaki towarowe pomagają start-upom
... %), Szwecji (34%), Danii (34%), Szwajcarii (32%) i Czechach (31%) średnio ubiegają się o więcej praw własności intelektualnej. Przedsiębiorstwa z tych krajów są również najbardziej skłonne do zgłaszania znaków towarowych i patentów oraz ... symbole lub nazwy, jeżeli są prawnie chronione, stają się skuteczną tarczą, chroniącą wizerunek marki ...
 - 
Analiza konkurencji jako element strategii rozwoju
... jakością oferty, a może siłą marki? jakimi kryteriami kierują ... zbytu?); Rozpoznawalność i wizerunek marek konkurentów ... przedsiębiorstwa. Rozważania na temat roli analizy konkurencji w procesie generowania strategii firmy prowadzą do wniosku, iż dobra strategia nie może powstać bez tej właśnie analizy. Wpływ konkurencji na pozycję przedsiębiorstwa ...
 - 
Sektor MSP a serwisy społecznościowe
... 100 wykorzystuje mikroblogi, społeczności lub firmowego bloga do promowania swojej marki. Również małe przedsiębiorstwa poświęcają coraz więcej czasu na działania na serwisach ... raportami – mówi Adam Cuper. – W ten sposób chcą budować swój ekspercki wizerunek w branży. Poza tym oczywiście są niezłym źródłem informacji. Specjaliści wskazują ...
 - 
Strategia w firmie
... milion klientów rozpoznawalność spontaniczna naszej marki znajduje się na poziomie ponad 80% posiadamy wizerunek marki przyjaznej klientowi Strategia: działamy w całej Polsce, z ... Opracowanie strategii głównej Strategia główna wytycza kierunki działania na poziomie całego przedsiębiorstwa. Odnosi się do kwestii takich jak geograficzny obszar działania ...
 - 
O zaufanie klientów nie jest łatwo
... nie do końca oczywistych celach . A zatem przedsiębiorstwa korzystające z AI, jeśli chcą zyskać sobie przychylność i zadbać o wizerunek, muszą edukować swoich klientów w zakresie ochrony ... problemów zdecydowanie zniechęcają konsumentów, podważając, niekiedy bezpowrotnie, zaufanie do marki. Na kryzys zaufania klientów do polskich i europejskich firm ...
 - 
Holding a tożsamość korporacyjna
... zewnętrznej. Oznacza to, że każdy element komunikacji przedsiębiorstwa, począwszy od nazwy, przez symbol i ... marki się nie ma, marką się jest. To co firma robi, jak oddziałuje na rynek swoją reputacją, wizerunkiem, tożsamością. Niedotrzymywanie, często przesadzone obietnice na pewno zostaną zapamiętane przez otoczenie oraz popsują firmie wizerunek ...
 - 
Polski przemysł motoryzacyjny - wiraże i miraże
... przedsiębiorstwa, więc robienie nawet niewinnych aluzji w mediach od razu obniża wiarygodność strony zabiegającej o inwestycję. Nie twierdzę, że zawsze tak jest i że to brak dyskrecji podczas negocjacji przekreśla całą inwestycję. Niemniej chodzi tu o wizerunek ... FSO w sprawie produkcji kolejnej marki. A to Nissan, a to luksusowe Infiniti, to ...
 - 
Europa: wydarzenia tygodnia 42/2016
... , którzy zainwestowali w ostatnich latach 30 razy więcej, niż krajowe przedsiębiorstwa u zachodniego sąsiada. Pomimo tych danych, tendencja ekspansji polskich firm ... wizerunek krajowej marki na całym świecie. Im więcej pierwszorzędnych produktów wytworzonych w Polsce czy usług oferowanych przez rodzime firmy trafia do konsumentów, tym ten wizerunek ...
 - 
Dobra konsumpcyjne: największe wyzwania branży
... na wizerunek marki w kontekście ... przedsiębiorstwa są w większości całkowicie przejrzyste w zakresie praktyk biznesowych (np. pochodzenia produktów i wpływu na środowisko). Jednak niepokój, i to znacznie większy niż rok temu wzbudza u 62% transparentność łańcucha dostaw. Ponad połowa firm (52%) ma także problemy z opowiedzeniem spójnej historii marki ...
 - 
Media społecznościowe znacznie efektywniejsze niż call center
... miejsce. Dzięki temu zminimalizujesz ryzyko wystąpienia zdarzeń narażających Twój wizerunek, wywołujących sytuację kryzysową lub po prostu skutkujących ... marki i za ich pozwoleniem przerzucać je na własną stronę internetową, tworząc tzw. usergenerated content (UGC – treści tworzone przez klientów). LinkedIn to serwis angażujący przedsiębiorstwa ...
 - 
Polacy a przejęcia i fuzje w energetyce
... określić, czy fuzja wywiera jakikolwiek wpływ na inwestycyjny aspekt funkcjonowania przedsiębiorstwa. Jednak znaczna część ankietowanych postrzega zmianę organizacyjną jako pozytywną. ... pracowników to nie tylko element budowania strategii marki, ale również znaczący czynnik w grze o zewnętrzny wizerunek firmy – dodaje Edyta Kwapich – Lenik, On Board ...
 - 
Prezentacja biznesowa jako storytelling
... dziwnego, że „storytelling” w końcu zaczął być doceniany także w biznesie. Opowiadając historię przedsiębiorstwa lub stworzonego przez niego produktu, budujemy więź pomiędzy firmą a jej ... elementem marketingu szeptanego. A to już może mieć poważny wpływ zarówno na wizerunek marki, jak i na efekty sprzedażowe. Dobra historia, czyli jaka? Chcąc ...
 - 
Polska: wydarzenia tygodnia 42/2019
... paradoksalnie się nie opłaca. W wielu przypadkach w ogóle nie jest również możliwe. Przedsiębiorstwa, szczególnie korporacje i wielkie zakłady, na które są zwrócone oczy wszystkich, ... danej marki. Nikt nie uwierzy, że firma X chce nieść pomoc i czynić realne zmiany czy to w swoim otoczeniu, czy to globalnie, jeżeli ma zupełnie odmienny wizerunek ...
 - 
Odpowiedzialność Biznesu - sztuka dialogu
... . Działania zmierzające do wypracowania wspólnych rozwiązań podnoszą również efektywność i innowacyjność przedsiębiorstwa oraz wyzwalają kreatywność u uczestników obrad. Nie można nie wspomnieć w tym miejscu także o istotnym wpływie takich działań na wizerunek firmy i wzmocnienie jej marki i renomy. Wszystko to wskazuje na fakt, że dialog warto ...
 - 
Ile kosztuje dział marketingu w 2019 roku?
... może być wiele. Od kreowania wizerunku rynkowego marki, przez promowanie oferty przedsiębiorstwa, po komunikację z klientami i budowanie z nimi długofalowych relacji. Dział ... Specjaliści z działu marketingu przy pomocy dostępnych narzędzi kreują również pozytywny wizerunek firmy oraz podejmują działania mające na celu umocnienie jej pozycji ...
Tematy: dział marketingu, marketing - 
Skuteczny mailing - podstawowe zasady e-mail marketingu
... (spam) i może przynieść firmie więcej strat niż korzyści. Przedsiębiorstwa często nieświadomie wysyłają wiadomości do odbiorców, których adresy ... przez nas akcji bez zaufania do naszej marki. Zaufanie buduje się powoli i nie można ... wśród bieżących lub przyszłych klientów a także poprawić wizerunek firmy a tym samym zwiększyć przychody. Zanim jednak ...
 - 
Wysoka jakość obsługi klienta nowym źródłem przychodów
... do informacji – traci na tym nie tylko jakość obsługi, ale wizerunek całego przedsiębiorstwa. Coraz więcej ważnych wskaźników określających Customer Experience ... twierdzi, że doświadczenia klienta z kontaktu z pracownikiem mobilnym mają istotny wpływ na postrzeganie marki. Według 80% klientów doświadczenia dostarczane przez firmę są równie ważne ...
 
1 2


Elektromobilność dojrzewa. Auta elektryczne kupujemy z rozsądku, nie dla idei