-
Wizerunek firmy a budowanie przewagi konkurencyjnej
... przekazać przedsiębiorstwa. Dodatkowym argumentem jest fakt, że wybór towaru czy usługi nie zawsze oparty jest o pragmatyczne oceny klienta. Coraz częściej wizerunek dostawcy, czyli nasze ... systemu identyfikacji wizualnej i werbalnej jest budowanie świadomości marki przedsiębiorstwa. Osiągnąć to można poprzez spójność wszystkich elementów i ...
-
Wizerunek w Internecie a szukanie pracy
... pierwsze sprawy w sądzie pracy właśnie o Facebook’a - w zeszłym roku prezes stołecznego Miejskiego Przedsiębiorstwa Taksówkowego została zwolniona z pracy za wpis na ... wizerunek w Internecie. Nie sprawdzają tego, jakie opinie pojawiają się w Sieci na temat samej firmy, jej usług czy produktów. Nasza firma realizuje sporo audytów widoczności marki ...
-
Sponsoring jako element komunikacji marki
... myślimy o kreowaniu wizerunku przedsiębiorstwa poprzez wsparcie działań artystycznych, nie wystarczy jednorazowa wpłata na przypadkowy koncert lub monodram. Wizerunek może ... potrzebie wznoszenia się ponad podstawową aktywność mówi także Marek Kłuciński: „Prestiż marki PKO BP zobowiązuje do wychodzenia poza czystą działalność biznesową i angażowania ...
-
Nazwa potoczna: jak chronić sukces marki?
... monopolu patentowego. Jednak inne przedsiębiorstwa cukiernicze mogą produkować podobne wyroby, ale pod inną nazwą. Konkurentów na rynku ptasiego mleczka jest kilkunastu. Wpływ nazwy na wizerunek marki Wylansowany koncept produktu wymaga zawsze konceptu ochrony prawnej. Drugim problemem jest popularyzacja marki przy braku konkurencji. Taka ...
-
Znane marki a SEO
... instrument. Przy stosunkowo niewielkich kosztach, przedsiębiorstwa mogą osiągnąć doskonałe efekty na tych dwóch płaszczyznach. SEO wzmocni wizerunek Jednym z najważniejszych czynników decydujących ... na biwak, kosze biwakowe). Wydawać by się mogło, że popularność firmy i marki w świecie realnym zawsze przekłada się na popularność w Internecie. Taka ...
-
Jaki jest wizerunek atrakcyjnego pracodawcy?
... marki pracodawcy oraz wgląd w to, co wpływa na wybór potencjalnego pracownika zyskuje zatem na znaczeniu. Tymczasem niedobór wysoko wykwalifikowanych pracowników na rynku pracy nasila walkę o talenty. Powyższe czynniki są argumentami za tym, aby dowiedzieć się, dlaczego potencjalni kandydaci stawiają jedne przedsiębiorstwa ponad ...
-
Jakie korzyści daje firmowa strona internetowa?
... przed podjęciem decyzji o wyborze domeny określić do kogo adresowany jest serwis. Tworząc wizerunek przedsiębiorstwa w Internecie, przy użyciu serwisu internetowego, należy położyć nacisk na jego ... to informacje ważne z punktu widzenia klientów, pomagające budować zaufanie do marki. Ważne również, aby strona WWW była użyteczna dla klienta. Powinna ...
-
Rebranding - czy Twoja marka go potrzebuje?
... marki? Rebranding to nie tylko przekształcenie logo lub nazwy flagowego produktu firmy. Przedsiębiorstwa muszą być również gotowe na całkowitą transformację wizji, celów, przekazów marketingowych oraz kultury panującej w firmie. Jak więc nabrać pewności, że zmiana wizerunku marki ...
-
Jak zaprojektować najlepsze logo firmy?
... przedsiębiorstwa wśród innych o tym samym profilu działalności oraz wsparcie efektywnego dialogu z szeroko rozumianym otoczeniem. Na pewno są logo ładniejsze i mniej urodziwe, lepsze i gorsze. Ważne jest jednak, kiedy logo firmy pomaga firmie osiągnąć jednoznaczny i silny wizerunek, a kiedy wadzi w budowaniu wizerunku przedsiębiorstwa ... marki. ...
-
Personal branding: kreowanie wizerunku firmy
... eksponowanych cech naszego przedsiębiorstwa. Przedsiębiorstwa coraz częściej, posługując się konsekwentną strategią budowania marki, budują wrażenie ... w osiągnięciu zysku. Kreując wizerunek firma kształtuje swoją pozycję na rynku, stając się stopniowo coraz bardziej konkurencyjną. Czy wobec tego przedsiębiorstwa wyjdą naprzeciwko standardom i ...
-
Kształtowanie cen: modele i funkcje ceny
... nie uszła ona niczyjej uwadze. Jedynym problemem dla osoby posiadającej zegarek marki Rolex może być sytuacja, w której ktoś podchodzi do niej i pyta ... perspektywy przedsiębiorstwa Cena spełnia różne funkcje także z perspektywy przedsiębiorstwa: Przychody w przeliczeniu na sztukę, godzinę itp. Przychody przy wysokich ilościach sprzedaży Wizerunek ...
-
Strategia marketingowa sposobem na pokonanie kryzysu w firmie
... sytuacji kryzysowej pozwoli firmie szybko zareagować, a zastosowane narzędzia wzmocnią wizerunek przedsiębiorstwa na rynku. Jak pisze Wojciech Budzyński w „Public relations strategia i ... największych, gdyż im także zdarzają się wpadki. Wciąż znakomicie prosperują marki, które podniosły się z kryzysu, ponieważ wiedziały, jak postąpić w razie trudnej ...
-
Polacy a firmy farmaceutyczne
... firmy GlaxoSmithKline 63 proc. Z wynikami badań w pełni zgadzają się eksperci rynku. Dbanie o pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa to jedno z ważniejszych zadań firm farmaceutycznych. Dzieje się ... , które są najbardziej znane Polakom. Wskaźnik ten wyróżnia najsilniejsze marki – jeśli jakaś firma zdominuje konkurencję w tym zakresie, to znaczy, że ...
-
Identyfikacja Wizualna Firmy
... pozytywny odbiór przedsiębiorstwa na rynku. Na obraz firmy składa się wielka ilość składników, które w całości tworzą określony wizerunek. Począwszy od nazwy ... może bowiem pozwolić na pokazanie obrazu marki silnej i rozbudowanej, co jest gwarancją sukcesu. Każda firma dbająca o swój wizerunek powinna posiadać Księgę Identyfikacji Wizualnej (zwana ...
-
Dziś bardziej niż cena liczy się wartość dodana?
... , czego wyraźne potwierdzenie przynoszą obserwacje rynku. Dziś o konkurencyjności przedsiębiorstwa przesądza w znacznej mierze umiejętność zaoferowania klientom dopasowanej do ... przez konkurencję. Wizerunek marki – pozytywny, odpowiednio zbudowany wizerunek marki może wpływać na poczucie wartości klienta, np. tak jak w przypadku marki Apple. ...
-
6 mitów o PR, w które wierzą polskie firmy
... jest dbałość o wizerunek przedsiębiorstwa. „Bycie małą firmą” nie stanowi usprawiedliwienia dla zaniechania tego rodzaju działań. O ile jeszcze kilka lat temu, małe i średnie przedsiębiorstwa korzystały z usług ... ten sposób przedsiębiorcy nakładają na siebie ograniczenia i zamykają drogę do znaczącego zwiększenia świadomości marki firmy, jej ...
-
Blog firmowy: skuteczny instrument w PR
... łamach korporacyjnego dziennika można nie tylko kreować wizerunek, ale także budować siłę marki oraz prowadzić komunikację zewnętrzną i wewnętrzną. Renesans blogów firmowych ... sponsorem lub inicjatorem była firma. budować siłę marki Poprzez publikację archiwalnych artykułów i zdjęć można opowiedzieć historię przedsiębiorstwa. To także idealne miejsce ...
-
e-Społeczności w działaniach PR
... , działania poszczególnych działów przedsiębiorstwa. Uwagi takie pochodzą generalnie od osób osobiście zainteresowanych z jakiegoś względu aktywnymi działaniami na rzecz marki, firmy czy ... , firma nie jest w stanie w pełni kontrolować wpływu społeczności na wizerunek przedsiębiorstwa. Sama istota fenomenu wirtualnych społeczności (demokracja, wolność ...
-
Top Marka 2011 - ubezpieczenia
... STS Fryderyk Chopin. Media donosiły także o restrukturyzacji przedsiębiorstwa oraz o 50-milionowej karze nałożonej przez UOKiK w 2007 roku. ... wizerunek. W przypadku Avivy, szeroki oddźwięk znalazły w prasie informacje o wspieraniu przez nią Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, niepełnosprawnych sportowców czy powodzian. Przedmiotem Top Marki ...
-
Instagram, WhatsApp i Spotify, czyli jak rozwścieczyć 2 mld internautów
... traci zaufanie klientów. Jednocześnie 40 proc. firm przyznaje, że awarie nadwątlają wizerunek marki, co negatywnie wpływa nie tylko na jej postrzeganie ale też zdolność ... działania. Mając na uwadze wspomniane incydenty, nieodzowne dziś jest, aby przedsiębiorstwa bez względu na sektor i skalę działalności dysponowały planem gwarantowania stałej ...
-
Coraz bieglejsi w customer experience
... już dały o sobie znać na najbardziej rozwiniętych rynkach, gdzie okazało się, że najistotniejszy wpływ na wizerunek marki w oczach klientów mają wiarygodność firmy oraz personalizacja oferty. Konsumenci w Polsce już po raz drugi dokonali ... sposób nie stanowi opinii ani stanowiska KPMG w Polsce dotyczącego działania jakiegokolwiek przedsiębiorstwa ...
-
Help desk i polski rynek
... napływ nowych produktów – coraz lepszych i często coraz tańszych – sprawia, że przedsiębiorstwa muszą włożyć ogrom pracy, inwencji, pieniędzy i dodatkowo muszą mieć ... konkurencyjnej. ŹRÓDŁA KONKURENCYJNYCH PRZEWAG Niezwykle ważny stał się wizerunek firmy, znajomość marki na rynku i dobre codzienne relacje z klientami. Obecnie są to czynniki, które ...
-
Mleczarnie inwestują w kampanie reklamowe
... przedsiębiorstwa szukają oszczędności. Cięcia nie ominą oczywiście budżetów reklamowych. W I kwartale rynek reklamowy ... Infodome. - 41 proc. ankietowanych przyznało, że reklama tworzy pozytywny wizerunek reklamowanej grupy produktów, nawet jeżeli nie będzie to reklama specyficznej marki lub producenta. Jednocześnie 36,4 proc. respondentów uważa, że ...
-
Customer Experience - jak wpływa na rozwój firmy?
... przedsiębiorstwa. Te z kolei wykorzystywane są przez klientów do podejmowania świadomych wyborów w zakresie poszczególnych zachowań konsumenckich. Customer Journey jest przy tym narzędziem do szczegółowej analizy doświadczeń klienta dokonywanej przez określoną firmę. Customer Experience służy odbiorcy oferty rynkowej, nie tylko do oceny danej marki ...
-
Jak zaprojektować znak towarowy i symbol firmy?
... marki, której głównym elementem jest właśnie symbol i znak towarowy. Czym jest symbol i znak towarowy? Znak towarowy to oznaczenie służące do odróżniania produktów (lub usług) pochodzących z jednego przedsiębiorstwa od tego samego bądź podobnego rodzaju produktów (lub usług) z innego przedsiębiorstwa ... , tematyczne (graficzny wizerunek nawiązujący do ...
-
Content marketing, czyli treść to dopiero początek
... jednej strony dawałaby wymierną wartość dla odbiorcy, a z drugiej - kreowała pożądany wizerunek danej marki. Tyle i aż tyle? W praktyce działania contentowe to o wiele bardziej ... w obrębie danego zespołu. Z drugiej zaś strony, czym jest prowadzenie przedsiębiorstwa, jak nie ciągłym wyzwaniem, jednak wyzwaniem przemyślanym i przeanalizowanym. Content ...
-
Dobra luksusowe: spadki sprzedaży i zwrot ku e-commerce
... marki szczególnie zyskają na znaczeniu. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Na jakich kwestiach koncentrują się obecnie producenci dóbr luksusowych? Co nadwyrężyło wizerunek ... raz pierwszy wyprzedziły producentów ubrań i butów (33 proc.). Najliczniejszą reprezentację mają przedsiębiorstwa z Włoch (26 proc.), chociaż odpowiadają one tylko za 11,3 proc. ...
-
Polskie strony internetowe: najczęstsze błędy
... tworzonych za pomocą archaicznych technik, które jedynie psują dobry wizerunek przedsiębiorstwa. Z tego typu praktykami można się było spotkać aż w ¼ przypadków. Trzeba zaznaczyć, ... PR 8. PODSUMOWANIE Badanie realizowane jako ostatni akord kampanii edukacyjnej marki pozycjonerskiej Adseo dowiodło, że kondycja polskich witryn firmowych w analizowanej ...
-
Firmy rodzinne w opinii Polaków
... patrzą zarówno na rodzinne biznesy, jak też ich właścicieli. Przedsiębiorstwa takie kojarzą się z tradycją i wysoką jakością. Co ciekawe, Polacy są w ... błąd. Choć z drugiej strony to przykład ogromnego potencjału, jaki niesie za sobą wizerunek rodzinny. Niestety, jeśli pominiemy firmy rodzinne o największej rozpoznawalności, konsumenci nie wykazują ...
-
5 cyberzagrożeń dla mediów społecznościowych i 7 sposobów obrony
... marki, a także zapewniają im ... przedsiębiorstwa. Przestępcy chcą nakłonić ich do przekazania informacji, które mogą następnie zostać wykorzystane do włamania do systemów i sieci firmy. Oprócz szkód wyrządzanych ofiarom, które dają się nabrać na taką taktykę, podszywanie się pod markę może również zaszkodzić reputacji instytucji, której wizerunek ...
-
Budowanie wizerunku firmy i produktów
... tak dobrany do specyfiki przedsiębiorstwa, aby był zgodny z wizją i strategią działania firmy, zrozumiały i atrakcyjny dla otoczenia. Ponadto wizerunek firmy powinien być ... w mediach. Efektem prac nad wizerunkiem jest instrukcja opisująca nowy docelowy wizerunek marki i elementy, które mają go lansować. Księga identyfikacji wizualnej – podręcznik ...
-
Działania ekologiczne firm strategią przyszłości
... wizerunek marki i zwiększając zaufanie konsumentów. Można np. zmienić opakowania produktów na takie, które pochodzą z recyclingu bądź są biodegradowalne. Można także przejść na używanie ekologicznych, certyfikowanych materiałów i zadbanie o właściwy „ekologiczny” łańcuch dostawców. To nie tylko poprawia wizerunek marki ... działalności przedsiębiorstwa. ...
-
Powody zmiany nazwy firmy
... marki, nowa nazwa na przyszłość Degussa to nazwa i marka międzynarodowego niemieckiego przedsiębiorstwa ...
-
Narzędzia PR w Internecie
... wokół firmy czy marki, co znakomicie może współdziałać z celami PR - budowania wizerunku przedsiębiorstwa. Interakcję z użytkownikami umożliwiają również standardowe narzędzia - ankiety, sondy, dzięki którym użytkownicy serwisów mogą się wypowiedzieć w wielu sprawach istotnych dla firmy. Bardzo duży wpływ na wizerunek ma szybkość reakcji ...
-
Lojalność klientów - rodzaje
... przedsiębiorstwa, akceptacja pojawiających się drobnych problemów ze strony dostawcy. Istotnym wyznacznikiem lojalności klienta jest poczucie podobieństwa pomiędzy systemem wartości klienta a systemem wartości organizacji, wyrażającym się poprzez kulturę organizacyjną oraz wizerunek ...


Elektromobilność dojrzewa. Auta elektryczne kupujemy z rozsądku, nie dla idei