-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie 2013
... wydatki na reklamę w Polsce będą w tym roku niższe o 5,9%, a wartość rynku na koniec roku spadnie do 6,352 mld złotych netto. Globalne wydatki na reklamę wzrosną natomiast o 3,5%. Na koniec roku wartość globalnego rynku reklamowego wyniesie 505 mld dolarów. Prognoza wydatków reklamowych na polskim rynku Według prognoz ZenithOptimedia łączne wydatki ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy IV kw. 2014
... wydatki na reklamę w Rosji będą wyższe o 1,1%. Wzrosty są spodziewane również w kolejnych latach − o 4,6% w 2016 i o 9,2% w 2017 roku. Ten konflikt, co zrozumiałe, odbił się najsilniej na rynku ukraińskim. W tym roku wydatki na tamtejszym rynku reklamowym będą niższe o 49%. W 2015 roku ZenithOptimedia prognozuje spadek o 10%, a w latach ...
-
Wydatki na reklamę będą spadać
... wydatki na reklamę w Polsce spadną o 5,5% w stosunku do poprzedniego roku. Oznacza to redukcję wcześniejszych estymacji, mówiących o spadku wartości rynku o 4,9%. Prognozowana wartość rynku reklamowego wyniesie na ...
-
Wydatki na reklamę: Polska i świat 2013
... na świecie, natomiast w Rosja, która obecnie zajmuje 11 miejsce w światowej czołówce, w 2015 awansuje na miejsce 7. Globalne wydatki reklamowe według podziału na media Internet jest wciąż najszybciej rosnącym medium. W 2012 roku globalne wydatki na reklamę w Internecie wzrosły o 15,1%, a w latach 2013–2015 ...
-
Wydatki na reklamę spadną o 6 procent
... 2015 roku Francja spadnie na 11 miejsce, a dwa inne kraje znajdą się wyżej w rankingu: Korea Południowa na 8, a Rosja na 10 miejscu. Globalne wydatki reklamowe według podziału na media Internet jest wciąż najszybciej rosnącym medium. W 2012 roku globalne wydatki na reklamę w Internecie wzrosły o 16,4%, a w latach 2013–2015 ...
-
Super i hipermarkety a wydatki na reklamę w I poł. 2012
... wydatki na okresach przedświątecznych, licząc na przyciągnięcie w czasie popytu klientów sieci konkurencyjnych. Jaka będzie przyszłość? W obliczu kryzysu rynek czeka proces konsolidacji. Mocni gracze będą kupować słabszych, sieci mające kłopoty na ...
-
Rynek mediów i reklamy 2012-2016
... Polsce w nadchodzących latach będziemy obserwować spadek przychodów ze sprzedaży prasy drukowanej ze 146 mln USD w 2011 r. do 137 mln USD w roku 2016 (CAGR -1,3%), spowodowany głównie dalszą migracją czytelników do Internetu. b) wydatki na reklamę Wydatki na reklamę prasową w Ameryce Północnej – jako jedynym regionie na ...
-
Rynek mediów i reklamy 2013-2017
... Polsce w nadchodzących latach będziemy obserwować spadek przychodów ze sprzedaży prasy drukowanej z 484 mln USD w 2012 r. do 433 mln USD w 2017 r. (-2,2% CAGR), spowodowany głównie dalszą migracją czytelników do Internetu. wydatki na reklamę Wydatki na reklamę prasową w Ameryce Północnej – jako jedynym regionie na ...
-
Reklama telewizyjna odrabia straty?
... wydatki na reklamę. Oglądalność telewizji w Polsce rośnie, ale nie wśród młodych Polaków Ponad 50 proc. budżetów reklamowych jest przeznaczana w Polsce na reklamę telewizyjną, co jest pochodną kluczowego znaczenia telewizji jako medium. Prognozuje się wzrost wartości rynku reklamy telewizyjnej w Polsce w latach 2014-2017 na ...
-
Reklama AGD w 2011 roku
... na reklamę w tym segmencie przyznają analitycy z Equinox Polska. Reklama AGD w 2011 roku Badania pokazują, iż w ciągu 8 miesięcy 2011 roku branża AGD ograniczyła wydatki na reklamę na poziomie 8%, do poziomu 74 mln zł ( wartości cennikowe). Rok wcześniej wydatki reklamowe branży wyniosły 80,6 mln zł. Na ...
-
Rynek mediów i reklamy 2014-2018
... Polsce w nadchodzących latach będziemy obserwować spadek przychodów ze sprzedaży prasy drukowanej z 435 mln USD w 2013 r. do 426 mln USD w 2018 r. (-0,5% CAGR), spowodowany głównie dalszą migracją czytelników do Internetu i urządzeń mobilnych. Wydatki na reklamę Wydatki na reklamę prasową w Ameryce Północnej – jako jedynym regionie na ...
-
Co przyniesie zakaz reklamy leków OTC i suplementów?
... leków przyniesie spadek przychodów ze sprzedaży reklamy na poziomie co najmniej 7-8 procent, w mediach publicznych - ze względu profil widowni – jeszcze więcej. Czytaj także: - Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę IV kw. 2015 r. - Firmy farmaceutyczne - wyzwania 2016 Leki produkowane w Polsce są znacznie tańsze od leków zagranicznych i należą ...