-
Wydatki reklamowe w odwrocie
... wydatki reklamowe mają wprost proporcjonalne przełożenie na zainteresowanie internautów. Najlepiej obrazuje to przypadek ubezpieczycieli takich jak Axa, Liberty Direct, czy Proama, których reklama pomimo wysokich wydatków (między 17-21 tys. zł) przeszła bez echa (mniej niż 5000 publikacji). Największe wydatki ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę III kw. 2014 r.
Wydatki reklamowe banków, firm i instytucji finansowych w Polsce wyniosły w trzecim kwartale 2014 roku 336 mln zł - wynika z danych admonit, aplikacji badającej emisje i wydatki reklamowe w mediach. Oznacza to utrzymanie budżetów promocyjnych na poziomie sprzed roku. W rankingu reklamodawców mocniej niż zwykle zaznaczyła się obecność firm ...
-
Wydatki na reklamę w I poł. 2013r. - sektor finansowy
... wydatki reklamowe w I połowie 2013 roku, podczas gdy cały sektor finansowy stabilnie inwestuje w promocję i notuje 6% wzrost wydatków - podaje Equinox Polska. Sektor finansowy zainwestował w wydatki reklamowe ... dalszych pozycjach znalazły się gazety oraz radio. W przypadku banków wydatki w 2013 roku zamknęły się kwotą ponad 300 milionów złotych ( ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę IV kw. 2013 r.
... mogą być zadowolone ze swoich wyników w sieci. Instytut Monitorowania Mediów porównał wydatki z IV kwartału 2013 r., na reklamy usług i produktów finansowych ze skalą ... .12.2013r. Z kolei wydatki reklamowe zbadano za pomocą aplikacji admonit w 30 stacjach telewizyjnych, 60 stacjach radiowych oraz 450 tytułach prasowych. Wydatki podawane są na ...
-
Sektor finansowy tnie wydatki na reklamę
Sektor finansowy tnie wydatki na reklamę. Z analizy Codemedia wynika, że na przestrzeni trzech pierwszych kwartałów br. budżety reklamowe banków, ubezpieczycieli i innych instytucji finansowych zostały obcięte o 20%. Największym reklamodawcą okazał się ING Bank Śląski, który przeznaczył na promocję o 4 mln złotych ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę III kw. 2013 r.
... 15 milionów złotych miesięcznie. Okazuje się jednak, że nie zawsze duże wydatki przekładają się na zwiększone zainteresowaniu potencjalnych i obecnych klientów w sieci. ... .09.2013r. Z kolei wydatki reklamowe zbadano za pomocą aplikacji admonit w 30 stacjach telewizyjnych, 60 stacjach radiowych oraz 450 tytułach prasowych. Wydatki podawane są na ...
-
Branża finansowa a wydatki na reklamę III kw. 2015 r.
... Inwestycje te odebrała przede wszystkim reklama grupowa banków (wizerunkowa i dotycząca wielu produktów), która wzrosła z ... ubiegłego roku. Podobnie jak w poprzednich latach, królowały wydatki w II i IV kwartale roku. Reklama online ... firmy finansowe lokowały największe budżety reklamowe należy do prasy - magazynów i dzienników (9,3% wszystkich ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę I kw. 2015 r.
... z PSP, który wystartował z Blikiem 9 lutego, podpisało sześć banków: Millenium, ING, Alior, PKO BP, mBank, Bank Zachodni WBK. O raporcie: Wydatki reklamowe zbadano za pomocą aplikacji admonit w 30 stacjach telewizyjnych, 65 stacjach radiowych oraz 470 tytułach prasowych. Wydatki podawane są na podstawie oficjalnych cenników stacji i gazet ...
-
Rynek reklamy w Polsce: tylko 1/8 reklamodawców podwyższyło wydatki
... (-87 mln zł, dynamika -24,2%) oraz motoryzacja (-50,2 mln zł, dynamika -38,6%). W branży finansowej wydatki reklamowe bardzo mocno ograniczyły instytucje pożyczkowe, tj. Vivus, Provident czy Creamfinance. Wśród banków największą redukcję zaobserwowaliśmy w przypadku Credit Agricole, Nest Bank czy też BNP Paribas. Za spadki w sektorze ...
-
Rosną wydatki na reklamę. Rynek już wraca do formy?
... restauracje. W branży farmaceutycznej wydatki reklamowe mocno ograniczyły USP Zdrowie oraz Aflofarm. Wśród firm kosmetycznych największe spadki zaobserwowaliśmy w przypadku L’Oreal, Coty oraz Nesperta. W branży finansowej wydatki reklamowe bardzo mocno ograniczyły instytucje pożyczkowe, takie jak Wonga i Provident. Wśród banków największą redukcję ...
-
Telekomunikacja a wydatki na reklamę w 2013
... wydatki Orange w ciągu ostatnich 3 lat są na poziomie ok. 100 mln zł wyższym od wydatków marek Plus i T-Mobile. Analizując przekaz komunikacyjny w tym segmencie można dojść do wniosku, iż niekoniecznie wysokie wydatki reklamowe ...
-
Wydatki na reklamę I–IV 2014 r. - sektor finansowy
... zapowiadał tę kampanię jako największą w swojej historii i faktycznie, tylko w październiku, jego cennikowe wydatki reklamowe wyniosły 47,1 mln zł – to prawie osiem razy więcej niż rok wcześniej. ... BP odszedł od wykorzystywania celebrytów w swojej komunikacji. W tym roku tylko 14 banków przekroczyło próg wydatków na poziomie 10 mln zł (rok wcześniej ...
-
Branża finansowa a wydatki na reklamę w I poł. 2012
... wydatki o prawie 70% w stosunku do roku ubiegłego. Nieźle sytuacja wygląda dla kolejnego gracza - debiutanta z pierwszej dziesiątki – Alior Banku, który zwiększył swoje wydatki do prawie 35 mln złotych (+131%). Natomiast o prawie 33% zredukował swoje wydatki GETIN Bank, przeznaczając na działania reklamowe ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę I kw. 2014 r.
... trzecim kwartale 2013 r. zdominował zestawienie wydając na kampanię więcej od banków – dotychczasowych najhojniejszych reklamodawców finansowych. Fora pełne pytań o szybkie pożyczki ... .03.2014 r. Wydatki reklamowe zbadano za pomocą aplikacji admonit w 30 stacjach telewizyjnych, 65 stacjach radiowych oraz 470 tytułach prasowych. Wydatki podawane są na ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę II kw. 2014 r.
... to w stosunku do pierwszego kwartału łączne budżety banków, ubezpieczycieli i innych instytucji wzrosły aż dwukrotnie. Połowa tej kwoty to wydatki 10 największych reklamodawców ... onet.pl. O badaniu: Wydatki reklamowe zbadano w aplikacji admonit w 30 stacjach telewizyjnych, 65 stacjach radiowych oraz 470 tytułach prasowych. Wydatki podawane są na ...
-
Branża finansowa a wydatki na reklamę IV kw. 2015 r.
... wydatki reklamowe sektora finansowego spadły o 10% i pochłonęły 487 milionów złotych. Wydatki ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę IV kw. 2014 r.
... byli w IV kwartale 2014 r. niesamowicie aktywni, jeżeli chodzi o komentowanie ofert banków i ubezpieczycieli. Niekwestionowanym liderem pod względem ilości wzmianek pozostaje oczywiście ... sklepach. O badaniu: Wydatki reklamowe zbadano za pomocą aplikacji admonit w 30 stacjach telewizyjnych, 65 stacjach radiowych oraz 470 tytułach prasowych. Wydatki ...
-
Rosną wydatki na reklamę, ale nie na każdą
... (+56,8 mln zł, dynamika +8,1%). W pierwszym przypadku za wzrost odpowiedzialne był wydatki banków PKO BP oraz Alior Bank. W związku z kampanią rebrandingową ... wydatki o 17,4%, czyli aż o 165 mln zł. Nie widać więc osłabienia inwestycji w związku z wprowadzeniem niedziel handlowych. Intensywna walka o klientów przekłada się na duże wydatki reklamowe ...
-
Rynek reklamy z największym spadkiem od ponad 10 lat
... i dekoracje (+2,2%). Największe wolumenowe spadki dotknęły trzech sektorów: finansów, żywności i motoryzacji. W branży finansowej wydatki reklamowe bardzo mocno ograniczyły instytucje pożyczkowe, tj. Provident czy Creamfinance. Wśród banków największą redukcję zaobserwowaliśmy w przypadku Credit Agricole, PKO BP i BNP Paribas. Za spadki w sektorze ...
-
Banki w mediach: PKO Bank Polski najaktywniejszy w I kw. 2016 r.
... (po 5,7%) oraz Deutsche Bank (5,3%). Tuż poza czołówką znalazł się m.in.: Millenium Bank oraz City Handlowy. Kontrolujesz wydatki? Kontroluj też opinie Najwięcej informacji na temat wybranych banków pojawiło się w mediach społecznościowych (prawie 200 tys.). Media tradycyjne stanowiły jedynie niewielki wycinek – ukazało się tam ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 41/2012
... o przemysł spożywczy. Wyraźnie widać, że koncerny dóbr szybkozbywalnych ograniczają wydatki na reklamę. Sukces Lidla i Biedronki bardzo dobrze to obrazuje - mówi Agencji ... - W epoce przed mediami społecznościowym wydawało się, że internet to jest medium reklamowe samochodów, ubezpieczycieli i banków, czyli wszędzie tam, gdzie można było prowadzić ...
-
Rynek reklamy ma za sobą najlepszy rok od 2008 r.
... Wydatki na reklamę najsilniej rosły w przypadku trzech głównych mediów: telewizji, internetu i radia Reklamodawcami napędzającymi rynek okazały się branże handlowa oraz spożywcza SEKTORY REKLAMOWE Jak wynika z analizy Starcom, swoje wydatki ... 11,3%). W pierwszym przypadku za wzrost odpowiedzialne był wydatki banków PKO BP, Alior Bank oraz Credit ...
-
Polskie banki a reklama radiowa w I poł. 2011
... na działania reklamowe około 25 ... wydatki na reklamę w radiu wyniosły około 30 procent” – zaznacza jednak Magdalena Werewka, ekspert ds. komunikacji produktowej BOŚ Banku. KREDYTY NAJCZĘŚCIEJ REKLAMOWANYM PRODUKTEM Według raportu reklamy kredytów pochłaniają dwie trzecie wszystkich radiowych wydatków reklamowych banków. Według przedstawicieli banków ...
-
Problemy z nazwami marek
... z udziałem celebrytów, rozmach i duże wydatki doprowadziły do … konieczności wycofania się ... reklamowe. Już po ogłoszeniu wyników i burzy w mediach oraz internecie, przedstawicielka banku stwierdziła, że „Zgodnie z regulaminem na uczestnikach ciążył obowiązek weryfikacji, czy zgłaszane hasła nie były wykorzystane np. w kampaniach innych banków ...