... reklamowe. Wydatki reklamowe w podziale na branże Jak dowodzą najświeższe dane IMM pochodzące z monitoringu przekazu reklamowego w mediach tradycyjnych, wydatki reklamowe rosną szczególnie w branży ... Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe w lipcu 2018 roku w wybranych branżach: farmaceutycznej, handlowej, finansowej, telekomunikacyjnej i ...
... . Finanse: marki o największych wydatkach reklamowych W lutym największym reklamodawcą w branży finansowej był bank ING, który zainwestował w promocję ponad 7 mln ... oraz Opel. Motoryzacja: typy reklamowanych produktów Jeśli chodzi o wydatki reklamowe przeznaczane na konkretne produkty w branży motoryzacyjnej, nadal największe udziały mają samochody ...
... wydatki reklamowe w branży farmaceutycznej (niemal 9 mln zł), wyprzedzając tym samym NeoMag, Rostil, Therm Line i Iladian. Farmacja: typy reklamowanych produktów Na szczycie zestawienia najczęściej reklamowanych produktów z branży ...
... Wydatki reklamowe w podziale na branże Jak dowodzą najświeższe dane IMM pochodzące z monitoringu przekazu reklamowego w mediach tradycyjnych, wydatki reklamowe rosną szczególnie w branży ... reklamowych W czerwcu na pierwszym miejscu wśród marek o największych wydatkach reklamowych w branży finansowej znalazł się mBank, który przeznaczył niemal 9,5 mln ...
... Wydatki reklamowe w podziale na branże Jak dowodzą najświeższe dane IMM pochodzące z monitoringu przekazu reklamowego w mediach tradycyjnych, wydatki reklamowe rosną szczególnie w branży ... reklamowych W sierpniu na pierwszym miejscu wśród marek o największych wydatkach reklamowych w branży finansowej znalazł się ING, który przeznaczył ponad 6 mln zł ...
... dość typowe dla schyłku roku i okresu przeziębień i chorób. Jej wydatki stanowiły aż 38% budżetu wszystkich analizowanych sektorów. Druga pozycja przypadła w udziale branży handlowej, która nieco zwiększyła swoje wydatki względem poprzedniego miesiąca, a trzecia - branży finansowej. Wydatki reklamowe w podziale na media Liderem wśród mediów, które ...
... Wydatki reklamowe w podziale na branże Jak dowodzą najświeższe dane IMM pochodzące z monitoringu przekazu reklamowego w mediach tradycyjnych, wydatki reklamowe urosły przede wszystkim w branży ... październiku na pierwszym miejscu wśród marek o największych wydatkach reklamowych w branży finansowej znalazł się Santander Bank Polska, który przeznaczył ...
... Wydatki reklamowe w podziale na branże Jak dowodzą najświeższe dane IMM pochodzące z monitoringu przekazu reklamowego w mediach tradycyjnych, wydatki reklamowe urosły przede wszystkim w branży ... reklamowych W lutym na pierwszym miejscu wśród marek o największych wydatkach reklamowych w branży finansowej znalazł się mBank. Kolejne pozycje zajmują PKO ...
... Wydatki reklamowe w podziale na branże Jak dowodzą najświeższe dane IMM pochodzące z monitoringu przekazu reklamowego w mediach tradycyjnych na reklamę nie szczędził przede wszystkim sektor farmaceutyczny, której wydatki reklamowe ... na reklamę w danym miesiącu W poszczególnych miesiącach 2018 w branży finansowej dominował Santander Bank Polska, który ...
... . Wydatki reklamowe w podziale na branże Jak dowodzą najświeższe dane IMM pochodzące z monitoringu przekazu reklamowego w mediach tradycyjnych, wydatki reklamowe rosną szczególnie w branży ... wrześniu na pierwszym miejscu wśród marek o największych wydatkach reklamowych w branży finansowej znalazł się Santander Bank Polska, który przeznaczył ponad 29 ...
... Wydatki reklamowe w podziale na branże Jak dowodzą najświeższe dane IMM pochodzące z monitoringu przekazu reklamowego w mediach tradycyjnych, wydatki reklamowe urosły przede wszystkim w branży ... na pierwszym miejscu wśród marek o największych wydatkach reklamowych w branży finansowej znalazł się Santander Bank Polska, który wciąż inwestuje w ...
... Wydatki reklamowe w podziale na branże Jak dowodzą najświeższe dane IMM pochodzące z monitoringu przekazu reklamowego w mediach tradycyjnych, wydatki reklamowe urosły przede wszystkim w branży ... W styczniu na pierwszym miejscu wśród marek o największych wydatkach reklamowych w branży finansowej znalazł się Provident. Kolejne pozycje zajmują mBank, ING ...
... Wydatki reklamowe w podziale na branże Jak dowodzą najświeższe dane IMM pochodzące z monitoringu przekazu reklamowego w mediach tradycyjnych, wydatki reklamowe urosły przede wszystkim w branży ... 2019 roku na pierwszym miejscu wśród marek o największych wydatkach reklamowych w branży finansowej znalazł się mBank, który na reklamę przeznaczył prawie 24 ...
... za przyczyną zmniejszenia budżetów reklamodawców z branży telekomunikacyjnej. Tegoroczne wydatki na outdoor będą niższe o 11,2%, oznacza to redukcję prognozy opublikowanej w czerwcu o 2,2 p.p. W porównaniu z ubiegłym rokiem nieznacznie wzrosły wydatki reklamowe branży farmaceutycznej i finansowej, w tej ostatniej wydatki zwiększyły m.in. BRE Bank ...
... branży spożywczej, handlowej, telekomunikacyjnej i finansowej. Łączne przedświąteczne wydatki reklamowe w tych pięciu topowych branżach to ponad 1,2 mld złotych, o 73 mln złotych więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Markowe święta przed telewizorem Za największy kawałek tortu reklamowego odpowiada branża farmaceutyczna, której wydatki ...
... okresie 2014 r. Całość wydatków reklamowych branży finansowej w 2015 r. zamknęła się w kwocie 490 mln zł. Wydatki branży finansowej mają charakter sezonowy i wzrastają w drugim ... W ujęciu całorocznym (2015 vs. 2014) wydatki reklamowe sektora finansowego spadły o 10% i pochłonęły 487 milionów złotych. Wydatki roczne kształtują się podobnie ...
... wydatki reklamowe branży farmaceutycznej. Cały ten segment zawdzięcza wzrost dwóm największym graczom – wydatki reklamowe Aflofarm i USP stanowią blisko 1/3 wydatków całej branży ...
... kwartału 2014 roku wydatki reklamowe w branży finansowej spadły o 23 proc. To stale obserwowana tendencja, a rok temu spadek w analogicznym okresie wyniósł 28 procent. Między lipcem a wrześniem reklamodawcy biorą oddech przygotowując się na najbardziej intensywny czwarty kwartał, w którym łączne budżety firm z branży finansowej mogą w tym roku ...
... admonit, aplikacji badającej emisje i wydatki reklamowe w mediach, reklamodawcy z branży finansowej wydali na promocję 437 milionów złotych. Oznacza to utrzymanie budżetów promocyjnych na poziomie sprzed roku oraz wzrost o 137 mln w stosunku do poprzedniego kwartału. Prawie połowa tej kwoty to wydatki 10 największych reklamodawców finansowych ...
... wydatki 10 największych reklamodawców finansowych w Polsce. ING nie oddaje pozycji lidera Od kwietnia do czerwca 2014 roku czołowa dziesiątka reklamodawców z branży finansowej przeznaczyła na promocję ponad 220 mln zł - niemal tyle samo, ile wyniosły wydatki ...
... z branży finansowej (we frazie użyta była nazwa podmiotu w kontekście banku, a w przypadku pożyczkodawców użyto nazwy podmiotu w kontekście pożyczki), w okresie od 01.07 do 30.09.2013r. Z kolei wydatki reklamowe zbadano za pomocą aplikacji admonit w 30 stacjach telewizyjnych, 60 stacjach radiowych oraz 450 tytułach prasowych. Wydatki podawane ...
... stanowiło aż 58% wszystkich wydatków branży finansowej Inwestycje wg kategorii Spadki inwestycji wśród ... okresie ubiegłego roku. Podobnie jak w poprzednich latach, królowały wydatki w II i IV kwartale roku. Reklama online ... których firmy finansowe lokowały największe budżety reklamowe należy do prasy - magazynów i dzienników (9,3% wszystkich wydatków ...
... . W pierwszym kwartale 2013 roku spadły wydatki na reklamę żywności, również trzech największych operatorów telekomunikacyjnych ograniczyło swoje wydatki. Na stabilnym poziomie, głównie dzięki aktywności największych graczy, utrzymują się wydatki branży finansowej. Wzrosły natomiast inwestycje reklamowe firm farmaceutycznych i handlowych. Wśród ...
... : finanse (-83 mln zł, przy dynamice -48,1%), żywność (-87 mln zł, dynamika -24,2%) oraz motoryzacja (-50,2 mln zł, dynamika -38,6%). W branży finansowej wydatki reklamowe bardzo mocno ograniczyły instytucje pożyczkowe, tj. Vivus, Provident czy Creamfinance. Wśród banków największą redukcję zaobserwowaliśmy w przypadku Credit Agricole, Nest Bank ...
... o 1,6%). Reklamodawcy reagują na te zmiany zmniejszając inwestycje w media. Spadły wydatki na reklamę firm z branży telekomunikacyjnej i FMCG. Na stabilnym poziomie utrzymują się wydatki branży finansowej i farmaceutycznej. Rosną natomiast inwestycje reklamowe dużych sieci handlowych, szczególnie tych, które przyciągają klientów niskimi cenami ...
... branży FMCG, do ograniczenia wydatków zmuszona jest także branża farmaceutyczna, która poniosła bardzo duże straty w wyniku zmiany ustawy refundacyjnej. Wydatki na reklamę zmniejszają także firmy z branży finansowej ...
... reklamy zewnętrznej. Nadal rosną wydatki reklamowe sektora farmaceutycznego, a czołówka liderów w porównaniu z poprzednią prognozą pozostaje bez zmian − najaktywniejszymi reklamowo firmami z tej branży pozostają Aflofarm, USP Zdrowie i Polpharma. Spadły natomiast inwestycje reklamowe branży telekomunikacyjnej i finansowej. Mniej wydają na reklamę ...
... branży finansowej w okresie I-IV 2014r. wskazuje na co najmniej „zadyszkę” w porównaniu z analogicznym okresem w roku 2013. Całkowite wydatki osiągnęły poziom 499,6 mln zł (wydatki ... kampanię jako największą w swojej historii i faktycznie, tylko w październiku, jego cennikowe wydatki reklamowe wyniosły 47,1 mln zł – to prawie osiem razy więcej niż rok ...
... z branży finansowej (we frazie użyta była nazwa podmiotu w kontekście banku, a w przypadku pożyczkodawców użyto nazwy podmiotu w kontekście pożyczki), w okresie od 01.10 do 31.12.2013r. Z kolei wydatki reklamowe zbadano za pomocą aplikacji admonit w 30 stacjach telewizyjnych, 60 stacjach radiowych oraz 450 tytułach prasowych. Wydatki podawane ...
... , w których pojawiały się nazwy TOP 10 głównych reklamodawców z branży finansowej w okresie od 01.01 do 31.03.2014 r. Wydatki reklamowe zbadano za pomocą aplikacji admonit w 30 stacjach telewizyjnych, 65 stacjach radiowych oraz 470 tytułach prasowych. Wydatki podawane są na podstawie oficjalnych cenników stacji i gazet netto ...
... branży finansowej wydały dużo więcej pieniędzy na emisję reklam w radiu niż w poprzednich okresach. Pierwszą na liście stacją radiową (zajmującą 10 miejsce) jest RMF FM. Wydatki reklamodawców oscylują tu na kwotą 12 mln zł. Kolejną stacją w rankingu jest Radio Zet – tutaj wydatki ...
... branży finansowej przeznaczyła na reklamy ponad 145,3 mln złotych. To prawie 73 proc. wszystkich wydatków poprzedniego kwartału. Na samym szczycie listy pojawiły się pewne niespodzianki. Rekordzistą okazał się Bank PKO BP, który wydał na cele reklamowe ...
... płynności finansowej ... i radio ( 15%). Wydatki na ... branży online nie jest rozwiązaniem tymczasowym i rządzący nie zrezygnują z niego po zakończeniu epidemii. Badanie zostało przeprowadzone 9-22 kwietnia 2020 r, metodą CAWI. Respondentami były przede wszystkim firmy członkowskie IAB Polska, wśród których znajdują się najwięksi wydawcy i sieci reklamowe ...
... branży finansowej zostały przeznaczone na reklamy bankowości (51 proc.) oraz usług finansowych (17 proc.). Inwestowano również w promocję m.in. ubezpieczeń oraz kart płatniczych. W czerwcu 98 proc. budżetu reklamowego branży finansowej ...
... , wydatki reklamowe rosną szczególnie w branży handlowej, której majowy budżet reklamowy stanowił 39 proc. wydatków we wszystkich analizowanych branżach i znacznie przekroczył nakłady, jakie na reklamę przeznaczyły farmacja, motoryzacja, finanse oraz telekomunikacja. Wydatki reklamowe w podziale na media Tradycyjnie już największe wydatki reklamowe ...
Grzegorz Faluszczak GFX-Consulting
ZUS wypłaci w 2021 roku 13 i 14 emeryturę
Podatek VAT: usługa restauracyjna czy dostawa towarów spożywczych?
Organizacja targów bez podatku u źródła
Lokaty bankowe w 2021 będą przynosić straty
Kobiety mają mniejsze długi niż mężczyźni. Dlaczego?
Dolar notuje skromne wzrosty
Jak i gdzie złożyć pozew o rozwód?